Forum >> Off-os verdák, tapasztalatok...

Buksi14-08-2008 21:33:32 // 9143
Ismerlek, mint a rossz pénzt! :-DD
Ferko14-08-2008 21:33:16 // 9142
Öööööööööööö.............lehet!:-DDD
Átok79146TD14-08-2008 21:32:54 // 9141
az olajkályha igaz papa?:DDD
Buksi14-08-2008 21:32:39 // 9140
De te vagy a legszőkébb! :-DDDDD
Ferko14-08-2008 21:32:07 // 9139
Ha nem, akkor holnap eladom a 146-ot!:-DDDDDDDDD
Ferko14-08-2008 21:31:41 // 9138
Na nem, az 1.9td-re!:-DDDDDDDDDDDDDD
Whiteskull14-08-2008 21:30:23 // 9137
Valaki viccelődik. :))))
Átok79146TD14-08-2008 21:29:28 // 9136
az 1,4 Tjetre gondolsz Feri?:)))
Ferko14-08-2008 21:27:59 // 9135
Most ez hogy van? 2 és fél milla??????

Klikk
Ferko14-08-2008 21:26:00 // 9134
Jaj, fűnyíró. De még mindig jobb, mint a kávédaráló!:-DDDDDDDDDDDDD
Átok79146TD14-08-2008 21:24:35 // 9133
na akkor azt próbáljam ki?:DDD
a 146od meg fűnyíró ugyi?:DDDDD
Ferko14-08-2008 21:22:44 // 9132
Nekem 146-om van!:-DD
Ferko14-08-2008 21:22:31 // 9131
Nem nem. Az asszonyé és Bravo!:-DDD 1.4 Tjet, 120LE!:-DDDD
Poló14-08-2008 21:20:59 // 9130
Nem kell bejáratni, de semmiképpen sem tesz jót neki, ha nincsen bejáratva. A tulaj maga dönti el, hogy vissza fogja -e vinni állandóan garanciális javításokra vagy sem. Nálunk a Lamborghini motorokkal voltak ilyen jellegű problémák a közel múltban. Vevő megkapja az autót és padló, mert nem azért vett sportautót, hogy 3000-es fordulat alatt használja. Aztán a hajtókar csapágy szépen megadta magát. Most olyat teszünk bele, ami bírja ezt, de ennek sem tesz jót az, hogy egyből 7-8 ezret forgatják a motort.
Átok79146TD14-08-2008 21:19:20 // 9129
de neked puntod van nem?1,4 tjet?:)))
Ferko14-08-2008 21:16:55 // 9128
Inkább egy Bravot!.-DDD
Ferko14-08-2008 21:16:38 // 9127
Na ebben van valami!:-DDD
Ferko14-08-2008 21:16:09 // 9126
LOL:-DDDDDDDDDDDDDDDDD
Átok79146TD14-08-2008 21:16:06 // 9125
befogod?:)
vagy kipróbáljam a puntot is?:DDDDD
Ferko14-08-2008 21:15:01 // 9124
Ő is szőke!:-DDDDDDDDDDDDDD
Átok79146TD14-08-2008 21:14:20 // 9123
ettől tartok én is:)
Buksi14-08-2008 21:11:23 // 9122
A Ferko-tól minden kitelik! :-DDDDDD
Átok79146TD14-08-2008 21:10:32 // 9121
de ha most engem hoztok ki szőkének..:DDDDDD
Buksi14-08-2008 21:08:22 // 9120
Ha válaszolt rá, akkor nem lehetek annyira szőke! :-DDDD
Ferko14-08-2008 21:05:33 // 9119
Azt hogy már megint szőke vagy!:-DDDDD
Buksi14-08-2008 21:03:16 // 9118
Te meg mit röhögsz itt? :-DDDDDDD
Ferko14-08-2008 21:01:33 // 9117
Szerinted?? :-DD Ha azt írja, hogy fostalicska...:-DDDDDDDDDDDDD
Átok79146TD14-08-2008 19:16:53 // 9116
azt mondják nagyon eltalált motor:):))))
tanúsíthatom:DDD
tipoatti14-08-2008 19:14:32 // 9115
OK., igazad van... :) 1,9 TD motorral volt Tipom, és nagyon-nagyon szerettem!!!
Átok79146TD14-08-2008 19:09:40 // 9114
a benzines motorokat nem respektálom:DDDD
Átok79146TD14-08-2008 19:08:19 // 9113
elhiszem ...
de....
mivel ez is meg az enyém is 90 pacis...
és egy kategória..
szvsz joggal hasonlítom össze szerintem a két autót.
az 530at akkor hasonlítanám alfához ha 156 2,4 mjtd-m lenne:)))
Buksi14-08-2008 19:00:52 // 9112
Én még nem vezettem ilyet! :-( :-))
Átok79146TD14-08-2008 18:56:45 // 9111
mondjuk vezettem már elektromos gázpedálos autót, de ennél éreztem ennyire kontrasztosan a különbséget...
tipoatti14-08-2008 18:56:12 // 9110
ööö... Azért ha Bömös, ne ebből indulj ki szvsz... próbálj ki egy 320, 530 vagy 740D-t pl. Nekem mindhez volt szerencsém. Azért ezekre nem igazán illene az általad írt jelző, hidd el...
Mondok Bömösből még szarabbat: E46 316i ( a tényleges 1600 ccm-es motorral, mert az újabb 316 kamu, 1800 ccm.-es motor van bennük, az már nem rossz ). Borzalmas egy lomha fos, rosszabb, mont az 1,6 ECO TS motor, amitől nekem a szőr feláll a hátamon, ha visszagondolok rá.
Elnézést minden ECO motoros cartárstól, de az egy gyötrelem.
A kis BMW viszont szarabb... :)
Buksi14-08-2008 18:55:22 // 9109
... csak egy másik Alfára! ;-))
Buksi14-08-2008 18:54:51 // 9108
Na ilyen autóm sosem lesz! Ha én vagyok a sofőr, akkor én is döntöm el, hogy hogyan akarok menni! :-))
Átok79146TD14-08-2008 18:54:43 // 9107
nem cserélném el az tuti...
Átok79146TD14-08-2008 18:52:46 // 9106
a legrosszabb az egészben az, hogy a kocsi mondjameg hogy hogy akarsz menni..

nyomogathattam a gázpedált..
ugye csak jelet ad az ecunak hogy menni szeretnék..
ő meg eldöntötte hogy hogy gyorsul...
Buksi14-08-2008 18:51:29 // 9105
De mégsem Alfa! ;-)))
Átok79146TD14-08-2008 18:47:08 // 9104
egyáltalán nem.
és a beltere
sem szép.
igényesnek igényes.
Buksi14-08-2008 18:41:01 // 9103
Szóval akkor nem egy nagy durranás!? :-))
Átok79146TD14-08-2008 18:32:27 // 9102
háááát nem tudom lehet e ilyet írni egy Hatalmas múltú autógyár modelljéről...DE....
egy f@stalicska..
jó jó..
egyeben van van benne minden..full extra...
de a motorja...
ugye már elektromos az adagolója...elekrtomos a gázpedűl..
és nagyon szarul megy.... pedig 90 lovas..
bármikor kiállok vele az enyémmel..
alig érezni hogy mikor tölt a turbo..
a fék futómű átlagos..hozzá van igazítva a kocsihoz ennyi.
a motor hangja jó, de nem egetrengető...

röviden ennyi..
Grando14-08-2008 18:25:16 // 9101
hááát..., mi? ;)))
Átok79146TD14-08-2008 18:16:09 // 9100
Üdv,ma volt alkalmam kipróbálni egy99-es318-as tds BMW-t....háááát....
GTPeti14-08-2008 18:02:49 // 9099
Ha lesz időm csinálok belőle AVI-t...

WarbiRunner (Gyuri)14-08-2008 08:26:28 // 9098
A Fordnál nagyon hallatszik a változás motorhangban. tényleg 10e környékén lett szép sima hangja. Nagyon durva csattogósan kezdte. Amúgy ha lecseréled az autót 100e környékén akkor tökmindegy, a köv. tulaj szív legfeljebb.
zolee14513-08-2008 22:54:22 // 9097
Azt mondják a mai autókat már nem kell bejáratni, legalábbis úgy nem mint annak idején a szoccista autókat. Pl a családi Suzukira azt mondta az eladó, hogy az ezres átvizsgálásig ne tiporjuk. Addig szép finoman mentem vele, aztán megnézték, minden okés...azóta meg használódik ahogy kell.:) 10000km-t biztos nem bírtam volna ki, hogy max 3000-ig forgatom.:D
Volt osztálytársam még ennyit sem várt annak idején a Toledójával (nem ez a balfasz egyterű, hanem az ez előtti). Ki a szalonból, padló, 180.:D Amúgy autószerelő...
WarbiRunner (Gyuri)13-08-2008 22:21:26 // 9096
Nem tudom mi a red line, de tesóm autójánál és apáménál is úgy ment a bejáratás, hogy 3e-ig full kímélés, 5ig már néha kis odapiszkálás de igazánmagas fordulatig sose. Azután fokozatos terhelgetés, és fontos, hogy változatos fordulatszámokon járatás. Apámé dízel, az 3500 fölé nem forgott 10e km-ig, viszont pályán úgy közlekedett, hogy 100km 110-zel, aztán 60km 130-cal, de sose tiporta meg nagyon. Ahogy teltek a kilóméterek, mindíg kicsit többet engedett. 140, majd 150 tartós. 10000 után kapta meg először a 4000 fordulatot, és 160 körüli utazót. A végsebességet is csak ezután kóstolta meg. Az eredmény, hogy gyönyörű hangja van Ford dízelhez képest és nagyon finoman gyorsít, fütyörészik a motor. Olajat mindíg akkor evett, mikor a következő terheléslépcsőt kapta. Mostmár semmi olajfogyasztása nincs, és nagyon lement a fogyasztás. A kezdeti akár 8 literről tipikusan 6.5-re.
WarbiRunner (Gyuri)13-08-2008 22:14:02 // 9095
Wartburg fórumról ismerem, pénzt, energiát nem kímélve építi az autóját, és tényleg nagyon igényesen sikerült. 200-at kb. megfutja az öreg vas (pontos infó még nincs), és a fékek is hozzá lettek igazítva a lóerőkhöz. Kicsit irigylem, kicsit meg én másképp csinálnám. De mindenképp respect :-)
Buksi13-08-2008 21:03:30 // 9094
Úgy látszik már nincs új ötletük!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.