Forum >> Off-os verdák, tapasztalatok...

tipoatti21-10-2008 08:09:49 // 10343
Ilyen lett volna a Fiat Panda valamikor a 90-es évek elején. 3 ajtó, bőrtető, szerintem marha aranyos kis autó, anno a Twingonak nagy konkurencia tudott volna lenni szvsz.. Aztán projekt qka, a formatervet pedig eladták Dévúéknak. Az eredmény ismert....
Liquid21-10-2008 08:04:21 // 10342
"A legnagyobb probléma vele egyel?re "csak" az volt, hogy a dugattyúk ledarálódtak, valószín?leg elszakadt a vezém?szíj. (Teljes motorblokk csere, 1.200.000ft!)"

mi lehet ennél nagyobb probléma? :))
Belga20-10-2008 23:25:55 // 10341
Youri20-10-2008 22:39:56 // 10340
Ez azért nem szép látvány...Én sajnálom őket:-((((
Seriff20-10-2008 22:31:55 // 10339
Jujj, szegények:((( Egy Alfás konvojt így látni még rosszabb lenne, de ez sem szép látvány:S
WarbiRunner (Gyuri)20-10-2008 22:30:26 // 10338
Ez az, amire hátulról, messziről rávágom, hogy 155-ös. Aztán közelebbről már mégsem :-))
Átok79146TD20-10-2008 18:43:24 // 10337
mesélj....:DDDDDDDD
Tresor20-10-2008 18:38:16 // 10336
Az baj! :-( Nem tudtam róla.
Whiteskull20-10-2008 17:54:50 // 10335
Volt ilyen alfás tali is. :(
Buksi20-10-2008 17:52:05 // 10334
Nem rossz! :-DD
Tresor20-10-2008 17:49:22 // 10333
Ilyen egy BMW találkozó:


:-))
ystuc20-10-2008 17:36:58 // 10332
Matiznak tűnik. Nem az?
Buksi20-10-2008 17:01:13 // 10331
NA az látod lehet! :-))
GTPeti20-10-2008 15:40:47 // 10330
(Nem rossz, csak gondolom már a torka véres...)
Buksi20-10-2008 15:26:17 // 10329
Nem rossz az a merga! :-))
GTPeti20-10-2008 15:23:22 // 10328
Km-t már nem is szokás megadni. Na, ennek a kereskedőnek legalább van önkritikája...
GTPeti20-10-2008 14:03:37 // 10327
Rádásul 100,4%-nyi tömege volt. ;)
Liquid20-10-2008 13:53:39 // 10326
egyetértek, a parasztporse a 924-es, a 944-esnek az a baja, hogy egy laikus könnyen összekeveri
pedig az már egy komoly gép, még a leggyengébb is
SzJ20-10-2008 13:15:52 // 10325
A 944 azért már nem "paraszt" Porsche volt, mert abban alapból a 2,5 motor volt. A teljesítmény szint pedig 150-től 250 LE-ig terjed.

"Az autó a 924 típuson alapult, 2.5 literes motorja a 928-as 5.0 literes V8 motorjának "megfelezésével" született. A 4 hengeres motor járása meglehetősen nyers lett volna, ezért kiegyensúlyozó tengelyeket alkalmaztak hogy finomítsanak rajta. Az autó jó kezelhetőségének kulcsa a megfelelő tengelyterhelés-aránynak is köszönhető volt (50,7% elől, 49,7 hátul), ami annak volt köszönhető, hogy az autó motorja elől, míg a váltója hátul volt található. Később 2.7 és 3.0 literes motorokkal is megvásárolható volt, turbó verziót is gyártottak belőle. Több mint 163.000 db-ot készítettek belőle."
GTPeti20-10-2008 12:45:27 // 10324
Félreérthető voltam. 98-ban jött az új, amit én bénának tartok. De sajnos azt is ők tervezték...
Liquid20-10-2008 12:43:48 // 10323
nem erre, hanem a köv. gen-re gondoltam, ez nemigazán teccik
GTPeti20-10-2008 12:37:09 // 10322
Itt egy szép nagy kép az Italdesign oldaláról.
GTPeti20-10-2008 12:35:50 // 10321
Ez milyen autó??

Liquid20-10-2008 12:25:48 // 10320
természetesen a 10évesre gondolok :)
azok tetszettek nagyon, csak ritka volt belőlök a rendes (>1.6B) motorral szerelt változat
GTPeti20-10-2008 10:50:42 // 10319
"meg a régebbi toledó még tetszett is"

Nem tudom melyikre gondolsz, de ha a kb. 10 évvel ezelőttire (szögletes), azt Giugiaro tervezte.... (Visszafogott formaterv, de tulképpen rendben van.)

Az előbbi képen látható piros viszont nekem egyáltalán nem tetszik. Egy ráragasztott csomagtartójú Golf. (A helykínálatról ne beszéljünk...)
Buksi20-10-2008 04:47:24 // 10318
Na eddig ez a legszebb járgány! :-))
Buksi20-10-2008 04:45:22 // 10317
És nem gyenge! Motorikusan sem! ;-))
Xixo20-10-2008 02:17:57 // 10316
Na pont erre mondtam, hogy a Ferrari ilyet nem csinált!! :)))

Én legalábbis nem hinném el egy ilyen 924esben ülve a porse érzést!! :))))))))
HátvédRomeo20-10-2008 00:19:00 // 10315
Na most azt tudnikell hogy a Porsche 70 évek végén, és 80-s években kitalált egy kategóriát a pórnép kategóriát. Arra gyártota a 924-et 944-et. elérhető ár volt és PORSCHE felirt. Persze csak a fiatalok körében aratott nagy sikert mert elérhető és mondjuk úgy fenntartható volt. Volt 2.0-ás 4 hengeres Ódi féle motor benne. Onnét indult a motorvariációk, a Turbósig. Lehetett tuningolni is ha volt rá igény.
DE az igazi nagvad Porsche a némtek és a világ szemében is a912, és 911 és ezek vriánsai az évek során.
A fenti a "paraszt porsche" csúnyán kifejezve.
GTVili19-10-2008 22:39:37 // 10314
Állítólag........a Seat évek óta a VW csoport legveszteségesebb márkája....pedig az Audi nyakába varrták,hogy egy kicsit gatyába rázza....
zolee14519-10-2008 22:33:58 // 10313
Most nem azért, de ilyet még a koreaiak is csak a kezdetekkor csináltak, hogy egy kifutott típus elejét és hátulját átdolgozták, majd saját név alatt árulni kezdték. (Daewoo Nexia - Opel Kadett)
A Seat kőkeményen elindult lefelé, pedig a Toledo ez itt pl. még nagyon tetszett a maga idejében. Aztán az egyterű-mizéria már nem jött be, most meg jön a kezdő koreai stílus... Remélem komolyan is gondolják, mert viccnek nagyon durva.:D
WarbiRunner (Gyuri)19-10-2008 22:31:14 // 10312
Nem értem...eddig a Seját apósomnak szólt, aki 64 évesen érzi a fiatalos lendületet és "sportkocsit" vett egy Alteja képében. Legalábbis elhitte. Vagy a fiatal, lendületes managgernek, aki egy Lejonnal indul meghódítani az utakat, de kell a fóxvágen háttér, mert ő ugye megfontoltan lendületes. Ez meg...nagy semmi. Ugyanaz a célközönség, mint a Skodánál.
Belga19-10-2008 22:16:12 // 10311
Ilyen lett:

Liquid19-10-2008 22:13:17 // 10310
nekem nincs különösebb bajom a sejáttal. fócvágen de legalább kinéz valahogy, kvázi a kisebbik rossz :) a leonok meg a régebbi toledó még tetszett is
GTVili19-10-2008 21:59:02 // 10309
Sajnos frankó.....a mostani,nem túl népszerű Toledo utódja lesz.De mivel nincs saját kaszni....meg gógyi tervezni egy másikat....így hát megint kaptak egy levetett cuccot....
WarbiRunner (Gyuri)19-10-2008 21:54:09 // 10308
Hűű vazz. Ez álcázott "igazi"? Azt hittem valami ukrán okos tákolta otthon....:-)
Seriff19-10-2008 21:10:27 // 10307
csak hogy valami szép is legyen;)
Seriff19-10-2008 21:04:18 // 10306
GTVili19-10-2008 20:32:57 // 10305
Igen....pedig az előző A4-esből kreálták....
ystuc19-10-2008 20:27:15 // 10304
Egy az egyben az előző A6-os...
GTVili19-10-2008 20:12:38 // 10303
Bingóóóóóóóóó!!!! ;-DDD Bevallom férfiasan szívből gyűlölöm a Seat-ot......egy múlt,és jövő nélküli innen-onnan összeollózott,izléstelen romhalmaz....
A múltkoriban összevitatkoztam néhány seat-fannal......addig pofáztak amíg meg nem kérdeztem hogy hány éves is ez a "márka"....? Meghogy melyik motor saját fejlesztés.....?
Bekussoltak hamar.....
Wickey19-10-2008 20:07:04 // 10302
wehe. Akkor ez az a "vegyé' paraszt tízéves ódit sejátemblémával" sondermodell? :D
GTVili19-10-2008 20:03:33 // 10301
Ez az új spanyol fostalicska.....az Audi levetett kasznijából tákolták....pfújjjjjj!!!!!
Ferko19-10-2008 20:00:19 // 10300
Fekete.:-)))
Youri19-10-2008 19:34:53 // 10299
Ójdi????
GTPeti19-10-2008 19:27:59 // 10298
Milyen autó látható a képen?



(A resize-lés pedig miért nem működik????)
GTPeti19-10-2008 19:17:09 // 10297
Azért ennek a torzszülöttnek sem kell szégyenkeznie:

ystuc19-10-2008 12:05:01 // 10296
Avantime. Gizda.
De ha jól tudom elmaradt a nagy siker, amire számítottak vele. Pedig igazán különleges...
Youri19-10-2008 11:45:49 // 10295
Ez vagány masina!!!!
Seriff19-10-2008 11:41:24 // 10294
Illetve a még elvetemültebb:

Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.