Forum >> Off-os verdák, tapasztalatok...

Buksi31-01-2009 00:14:42 // 12643
Ez azért már jobban néz ki, mint a gófok! :-)
Buksi31-01-2009 00:12:22 // 12642
Hát ez már egyáltalán nem tetszik! Az előzőek igen! Ennek már semmi köze az Impreza-hoz! Sztem!
szabzso30-01-2009 21:26:44 // 12641
Külsőre nagyon pöpecnek tűnik! Sajna a belseje az maradt vw-es!
Kau30-01-2009 20:55:29 // 12640
Ezeken a népautókon csak jelet kellene cserélni. Fel se tűnne senkinek. Erre lehetne tenni Citroen jelet.
Jó a tervező csapat :)))
Valahogy az Alfát nem szoktam összekeverni semmivel se. Legalábbis egy ideig. Később aztán jönnek a klónok...
GTPeti30-01-2009 20:51:21 // 12639


A kommentelést rátok bízom. :)
Kau30-01-2009 20:46:21 // 12638
Most nézem. Ezt a fantáziát!
Nem is tudom, hogy Peugeot 206, Fiat Stilo vagy Seat Ibiza, VW jellel.
Szánalmas...
GTPeti30-01-2009 20:38:50 // 12637
(Hogy ezek sem képesek felfogni, hogy 3 ajtó =! coupé.)
Kau30-01-2009 19:51:05 // 12636
Már akkor is úgy volt, amikor megvettem :))

Na de komolyan. Olyan hosszú az a kézifékkar, hogy kiengedett állapotban igencsak közel kerül a kettes fokozatban lévű sebváltókarhoz. Nem is kéne ilyen kocsi :))
Youri30-01-2009 19:29:46 // 12635
Haveré facelift-es....Sajnos....Ott van a blogomban pár kép róla!!!!
Satti30-01-2009 17:27:39 // 12634
Nagyon reklámozzák már az új Scirocco-ot, az f1hirek.hu-n is ott volt a reklám, ha rákattint az ember, ez jön be. Klikk
Seriff30-01-2009 16:11:29 // 12633
És az lehet még fel is dobná a belteret ;))
GTPeti30-01-2009 16:10:10 // 12631
Ebben nincs okom kételkedni. :)
LacUS30-01-2009 16:04:48 // 12630
Kiengedett kézivel nem leheet gond :)Ez felvet nálam egy kérdést....Kau vazze, lehet,hogy te eddig behúzott kézivel gyorsultál a 146-tal?:-)))
Seriff30-01-2009 16:02:10 // 12629
Váltás előtt érdemes kiengedni :DD
LacUS30-01-2009 16:02:09 // 12628
Az lehet,hogy a belbecs nem összevethető, sajnos ami nálam sokkal fontosabb ugyanez fordítva igaz a vezetési élményről.....:((
Seriff30-01-2009 16:01:47 // 12627
Ez így van, viszont ha ilyenem lenne, pont lesz@rnám :))
Vikking 31130-01-2009 15:59:44 // 12626
Hát ha behúzva hagyod a kéziféket akkor nagyon útban lenne :))))
Kau30-01-2009 15:55:51 // 12625
Nem tudom mennyire nem lenne útban a kézifékkar a váltásoknál...
GTPeti30-01-2009 15:55:51 // 12624
Összekevertem a másik rizsrakétával. (Ez itt inkább pozitív tulajdonság, ugye! :) A Mitsuk Alfa koppintásaira gondoltam.

De ha már így betetted a képet, ez a belvilág köszönőviszonyban nincs egy 147/156 stb.-vel...
Seriff30-01-2009 15:52:17 // 12623
Csak Neked, direkt nagyban :PP

Kau30-01-2009 15:51:25 // 12622
Az a vicces, hogy nem olyan gyors, mint amilyen brutális. 2004-ben mentek vele a ringen. Ma már én is megtudom futni az akkori idejét. Azóta csak kiállítják. Nem versenyzik.
GTPeti30-01-2009 15:49:04 // 12621
Még jó, hogy a műszerfaláról nem tettél be képet.
Seriff30-01-2009 15:46:37 // 12620
Egy nagyon gyors hüllő? :P
Satti30-01-2009 15:46:08 // 12619
Blokkolnád, blokkolnád? :-)))
Seriff30-01-2009 15:45:03 // 12617
Hát az viszont nagy hiba, tény :(
Seriff30-01-2009 15:44:42 // 12616
Nem kéne?:DD Nézz magadba Föci :P
Seriff30-01-2009 15:44:16 // 12615
Én is, gondolkozás nélkül :D
Kau30-01-2009 15:37:40 // 12614
Mostanában hogy ráálltak erre a formára az autógyártók.
GabCsi30-01-2009 15:31:19 // 12613
Erhard 242 (Pure Energy)30-01-2009 14:58:25 // 12612
bármikor bevállalnám...:)))
koz30-01-2009 14:55:21 // 12611
Vagy a QS. Vagy az AS (ahogy sikerül)...
Föckös30-01-2009 14:53:40 // 12610
ez már nem az igazi bubu...
kb mint egy x3asseggűdéjvúelejűösszetákolmány, nekem nem kéne...
Seriff30-01-2009 14:19:07 // 12609
Egész pofás feketében az új STI, hmmm...



Persze csak azért, mertt tudjuk hogy megy és hogy szól :D
Kazes☻30-01-2009 12:10:33 // 12608



Atesz198730-01-2009 09:10:51 // 12606
Furcsa felfogás a megbízhatóságról, egy AUDI 80-as tulajtól

Érdekes, hogy ha egy japán, vagy német autó tulaj ír népítéletet, akkor is megbízhatónak, és elpusztíthatalannak titulálja, ha kicserélte a fél autót. :)
Átok79146TD30-01-2009 05:46:55 // 12605
úgy hogy minden alkatrészről report készül a gyártás során.

Autóipari alkatrészeket gyártó cégnél dolgozom.

nagyon komolyan veszik a nyomon követést.
minden egyes módosítást meg kell előzzön egy megbeszélés...meg ha csak egy panel bevonóanyagának a módosításáról lenne szó...

szóval tudni lehet hogy melyik autóba mikor, melyik sorról lekerült alkatrész került.
és ez jó pár évig tárolva van.



minden egyes terméknek külön BAR-kódja van.

Üdv.
Xixo30-01-2009 01:09:03 // 12604
Nekem egy megvalósult álom volt!! :)))))

Mondjuk a fészlift annak se tett jót......
Buksi30-01-2009 00:25:09 // 12603
Sztem pont így! :-D
Atesz198729-01-2009 20:56:55 // 12602
Visszahívott Toyoták

Most ez vajon úgy történt, mint filmekben? Ül a mérnök a gép előtt és az ütközési statisztikákat nézni. Aztán feltűnik neki, hogy a 3456., a 67844., és a 122333. esetben is ugyanaz a hab-elem gyúladt meg a balesetnél? :))) Egy ilyent hogyan bírnak 4 év után kiszúrni? :)
Youri29-01-2009 18:34:10 // 12601
Egyik havernak van 1 Parkettája.Tűzpiros....Még mindig nem tudom eldönteni h tetszik e.Olyan érdekes az az ótó. Legalábbis nekem!!!!
szabzso29-01-2009 18:26:53 // 12600
Xixo29-01-2009 02:03:46 // 12599
Semmi baj!! :)))

De szerintem a Barchetta kurva szép, ez meg az audi tt-nek a meggyalázott változata. :))))
Wickey28-01-2009 20:50:46 // 12598
hát, egy benzines, 12 literes motornak 5-600as fordulaton kell tudnia 60 lóerőt. Ha jól emlékszem 1940-es években a Tigrisek 23 literes motorja tudott 3000rpm körül 650-700 pacit :D
Atesz198728-01-2009 18:55:21 // 12597
És mennyit forog percenként? 5-t? :DDD
Király15628-01-2009 18:49:29 // 12596
Jo nagy,de harmatgyenge!DDDD
Atesz198728-01-2009 18:25:34 // 12595
Youri28-01-2009 16:28:10 // 12594
Woooow:-D
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.