Forum >> Off-os verdák, tapasztalatok...
Selmak17-01-2010 09:37:53 // 16643
Meg aki vezette se piskóta.
Atesz198717-01-2010 09:32:25 // 16642
A mai butított F1 autók milyen erősek? Nem lehetne ezzel letolni őket? Milyen ciki lenne :DDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Ferko17-01-2010 09:24:27 // 16641
Sosem lehet tudni.:-DDD
GTPeti17-01-2010 05:19:39 // 16640
Hú de szerettem az ilyenemet!! (Csak későn kaptam, nem sokáig fértem bele.)
Kazes☻17-01-2010 00:24:19 // 16639
Igazi Óság, klassz! Grat! :)))
Liquid17-01-2010 00:21:35 // 16638
Buksi16-01-2010 18:53:31 // 16637
Akkor nektek hamarabb lesz, mint nekem! :-DD
Ferko16-01-2010 18:50:47 // 16636
Én arra csak két év múlva. Úgy tervezzük Warbival ugyanis.:-DD
Buksi16-01-2010 18:40:51 // 16635
Én egy fullos 159-re ruháznék be belőle! :-))
Ferko16-01-2010 18:39:47 // 16634
Mennyi leht az ára ennek? Legyen monnyuk 10 milla.
Abból behoznék külföldről egy 3.2 GT-t meg vennék egy 3.0 166-ot (régit) :-DDD
Abból behoznék külföldről egy 3.2 GT-t meg vennék egy 3.0 166-ot (régit) :-DDD
Buksi16-01-2010 18:37:05 // 16633
Jól beszélsz komám! :-))
Buksi16-01-2010 18:35:22 // 16632
Ezek az újságírók állandóan csak hazudnak! :-DD
Ferko16-01-2010 18:25:39 // 16631
Ha ingyen adnák nekem, akkor kéne. Eladnám és vennék belőle Alfát.:-D
Satti16-01-2010 18:24:38 // 16630
Annyira azért nem rossz, és a teljesítménye az kemény.
Ferko16-01-2010 18:21:46 // 16629
Hagyámáááán, olyan ronda az eleje; a retyó megánon vagy mi a foson vannak olyan gusztormány lyukak.:-D
Tommi16-01-2010 15:31:47 // 16628
A cikk, amit találtam róla, csak egyet említett.
GTPeti16-01-2010 12:34:09 // 16627
Hozzájuk még én is csatlakoztam volna.
Gusztustalan amit a GM művel.
(A pénzügyi oldala is, de az az üzleti topicba tartozik.)
Gusztustalan amit a GM művel.
(A pénzügyi oldala is, de az az üzleti topicba tartozik.)
Buksi16-01-2010 12:18:59 // 16626
Ezzel aztán hamar odaérnék a tecsóba! :-DD
Egyébként a Tommi azt írta, hogy csak egy készült belőle, de a videón kettő is látható! :-)
Egyébként a Tommi azt írta, hogy csak egy készült belőle, de a videón kettő is látható! :-)
Buksi16-01-2010 12:12:47 // 16625
Ööö... asszem nincs! :-D
Én kérek elnézést a csak képes hsz.-ért! :-DDDDD
Én kérek elnézést a csak képes hsz.-ért! :-DDDDD
Satti16-01-2010 09:09:16 // 16623
Ez nem is olyan rossz. Opel Insignia OPC 325 lovas
Satti16-01-2010 09:08:23 // 16622
Igen, van kérdés. :-)
Ott vagyunk már?? Ott vagyunk már? :-))
Ott vagyunk már?? Ott vagyunk már? :-))
Tommi15-01-2010 21:50:42 // 16621
Némi info a Renault mellé, ha már Te nem írtál :)
Az autót a Renault gyár, a Williams istálló és a Matra cég készítette 1995-ben, amikor Sir Frank autói ugye a francia gyár motorjaival mentek a Forma-1-ben. Az ötletet a McLaren kétüléses F1 autója adta, de a fent említett trió másképp képzelte el a többszemélyes F1 élmény kivitelezését :)
Műszaki alapjait az 1993-as FW14 kódszámú Williams F1 autó adta, motorja 3,5 literes V10 és kb 800 lóerős, súlya 1300 kg. 300 km/h végsebességre képes, 2,8 sec alatt gyorsul 100-ra és 7 sec alatt 200-ra. Az átépítés után középmotoros és 4 személyes lett a családi egyterű, a karosszéria természetesen kikönnyített műanyag, karbon és hasonló anyagokból készült. A fékek, a 6 sebességes szekvenciális váltó és a többi "kötelező" alkatrész is természetesen az F1-ből érkezett.
Egyetlen darab készült belőle, pár bemutatón és PR-rendezvényen részt vett, aztán betolták valami múzeumba vagy garázsba, arra nem találtam infot, hogy jelenleg hol parkol.
Van kérdés? :)
Az autót a Renault gyár, a Williams istálló és a Matra cég készítette 1995-ben, amikor Sir Frank autói ugye a francia gyár motorjaival mentek a Forma-1-ben. Az ötletet a McLaren kétüléses F1 autója adta, de a fent említett trió másképp képzelte el a többszemélyes F1 élmény kivitelezését :)
Műszaki alapjait az 1993-as FW14 kódszámú Williams F1 autó adta, motorja 3,5 literes V10 és kb 800 lóerős, súlya 1300 kg. 300 km/h végsebességre képes, 2,8 sec alatt gyorsul 100-ra és 7 sec alatt 200-ra. Az átépítés után középmotoros és 4 személyes lett a családi egyterű, a karosszéria természetesen kikönnyített műanyag, karbon és hasonló anyagokból készült. A fékek, a 6 sebességes szekvenciális váltó és a többi "kötelező" alkatrész is természetesen az F1-ből érkezett.
Egyetlen darab készült belőle, pár bemutatón és PR-rendezvényen részt vett, aztán betolták valami múzeumba vagy garázsba, arra nem találtam infot, hogy jelenleg hol parkol.
Van kérdés? :)
Vikking 31115-01-2010 21:18:25 // 16620
:DDDDDD Legyen :D Ezen ne vesszünk össze:DDDDDDD
Buksi15-01-2010 21:14:14 // 16619
Hogy ne legyen vita fossuk össze magunkat egyszerre! :-DDDDD
Vikking 31115-01-2010 21:13:11 // 16618
Mondjuk nem tudom a sorrendjét, először az utasok, vagy először a vezető fossa össze magát benne?!:DDDD
Buksi15-01-2010 21:12:09 // 16617
4 személyes, úgyhogy mennék veled! :-D
Vikking 31115-01-2010 21:10:59 // 16616
Ezt azért elvinném egy nagy karikára... :) 700 ló környéke volt, jól tudom?
Buksi15-01-2010 21:04:49 // 16615
A szépség nem minden! :-DDD
GTPeti15-01-2010 21:04:24 // 16614
Azonban elég muja nézése van őneki. :)
Buksi15-01-2010 21:00:03 // 16613
Na az tényleg egy brutál gép! :-)
GTPeti15-01-2010 20:55:46 // 16612
OFF
Warbi, örülök, hogy Georgdzsal egy véleményen vagy. Akkor már van két strigula a TI mellett. Már akkor nem vagyok vele szemben annyira elutasító.
ON
Ez a Jetta coupé egy vicc. Jól fogalmazott a cartárs: már láttuk valahol... Csakúgy mint az összes pároszámú Audit, amiket csak mérőszalaggal lehet megkülönböztetni. Előlről még úgysem. :)
Warbi, örülök, hogy Georgdzsal egy véleményen vagy. Akkor már van két strigula a TI mellett. Már akkor nem vagyok vele szemben annyira elutasító.
ON
Ez a Jetta coupé egy vicc. Jól fogalmazott a cartárs: már láttuk valahol... Csakúgy mint az összes pároszámú Audit, amiket csak mérőszalaggal lehet megkülönböztetni. Előlről még úgysem. :)
Vikking 31115-01-2010 20:52:30 // 16611
Erről eszembe jut egy Espace variáns... Az akkori V10-es Renault F1 motorral... :)))))
Buksi15-01-2010 20:24:42 // 16610
Durva kis gép lehet! :-))
Satti15-01-2010 20:23:04 // 16609
Nem is nagyon lehet felismerni, de egész jóra sikerűlt. :-)
Buksi15-01-2010 15:21:50 // 16608
Tuning Picasso! :-))
Mulder15-01-2010 11:29:17 // 16607
Az nem rossz:) De én a 4. képen lévő házat választanám.....természetesen berendezéssel együtt:DDDD
Xixo15-01-2010 00:41:33 // 16606
Előtte meg a Fiatnál. :) Ez is amolyan okos újságírós fordulat...
Satti14-01-2010 21:24:46 // 16605
Azt nem tudom, csak megakadt a szemem a cikken.
Gondolom eddig ott dolgozott.
Gondolom eddig ott dolgozott.
Xixo14-01-2010 13:36:17 // 16604
Ő mitől fócvágenes?
Satti14-01-2010 13:33:19 // 16603
Volkswagenes tervezi a jövő Ferrarijait klikk
Ma már semmi sem lehetetlen. :-))
Ma már semmi sem lehetetlen. :-))
SKrisz14-01-2010 13:31:17 // 16602
Nekem az is elég lenne, ha a szomszédba költözhetnék... :) A többit biztos megoldnám én is! :)))
Tommi14-01-2010 13:26:57 // 16601
Szabi(kispalinagyobbikfia)13-01-2010 11:26:29 // 16600
nade ekkorát? :D
Tommi13-01-2010 11:10:06 // 16599
Azt mondjuk írta az elején, hogy évről-évre változik a lista :)
Szabi(kispalinagyobbikfia)13-01-2010 10:34:59 // 16598
írtam is commentet rá... :D
Winkler sem a régi már... amennyire meg volt veszve a GTV 3.0 V6-ért meg nem bírt magával mikor a 147 GTA-t tesztelte annyire "ellenünk" fordult mostanság
Winkler sem a régi már... amennyire meg volt veszve a GTV 3.0 V6-ért meg nem bírt magával mikor a 147 GTA-t tesztelte annyire "ellenünk" fordult mostanság
Putyesz13-01-2010 10:19:44 // 16597
pont most olvastam én is.hiányoltam a cabriok közül a spidert hisz mikor tesztelték azt mondta bazsó hogy "ez volt talán a legszerethetőbb autó ami valaha is nálunk járt"!!!!!
Tommi13-01-2010 10:10:34 // 16596
Winkler cikke :)
8 kötelező jármű egy autóbuzi életében
Részben egyetértek vele, de a felsorolásból kimaradt az olasz autó, mint olyan :))))))))))
8 kötelező jármű egy autóbuzi életében
Részben egyetértek vele, de a felsorolásból kimaradt az olasz autó, mint olyan :))))))))))
Satti12-01-2010 11:15:15 // 16595
Nyílván ez sem tőkéletes megoldás, de talán van vmekkora visszatartó hatása.
Sok esetben az arányait tekintve nem durvább, mint a nagyon gyors hajtásért a 300 ezer Ft bűnti itthon. Mondjuk ez is olyan, hogyha vki bevállalja, hogy 200 km/ó felett tép a pályán, akkor azért alkalomadtán fizetni kell, ez benne van a pakliban, be kell vállalni, a nagyobb gond, hogy akkor még a jogsit is elveszik.
Sok esetben az arányait tekintve nem durvább, mint a nagyon gyors hajtásért a 300 ezer Ft bűnti itthon. Mondjuk ez is olyan, hogyha vki bevállalja, hogy 200 km/ó felett tép a pályán, akkor azért alkalomadtán fizetni kell, ez benne van a pakliban, be kell vállalni, a nagyobb gond, hogy akkor még a jogsit is elveszik.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
375
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?