Forum >> Off-os verdák, tapasztalatok...
satya04-09-2011 23:10:32 // 19793
ha sokat bagózunk akkor még tüdősök is lehetünk!! :DD
satya04-09-2011 23:09:19 // 19792
ismered a válemémyem. az 159 nekem még tisztességes Alfa bár a Fiat nagyon érződik rajta, meg a 156. van sok olyan része amit technikailag tisztelek becsülök, mer más mint a többi. a stilusa ugyan hajaz a 156-ra de lényegesen elüt tőle, egy új design.a MITO a csatolt hosszlengőkaros hátsó futóművével már nem az én világom a 33-asomon is ilyen volt. ennek ellenére nagyon jól lehet vele haladni, mert az elektronika megoldja. bár a céges cseh remekben lenne olyan jó. a formája a 8c-re szeretne hasonlítani, de nekem nem jön be. a giu meg a kínai piacra készült szerintem a kaméleon szemeivel. szerintem nem sportos egy kicsit sem. ahoyg az opel asztma j sem. menni nem mentem vele komolyan, így arról véleményt mondani kicsit túlzás lenne. jobb híján megbízom a véleményedben! :DD
GEORGE04-09-2011 23:04:31 // 19791
Érdekes más szögből nézni......
Mert ugye a 145-146-147-156 egy Fiat, a 166 félig Fiat, a 159 Opel és akkor morgunk itt az Alfa érzésről :-) .-D
Mert ugye a 145-146-147-156 egy Fiat, a 166 félig Fiat, a 159 Opel és akkor morgunk itt az Alfa érzésről :-) .-D
vm04-09-2011 23:02:01 // 19790
Végül is... Ha így nézzük, akkor ja!
Zotya 16404-09-2011 23:01:37 // 19789
Mi azért maradunk Alfások,mert rétegemberek vagyunk....szívesek, :)
satya04-09-2011 23:01:16 // 19788
sokan vannak rajtam kívül akik nagyon szeretik aaz erős moci hátulhajt sperrdifi kombót. nem mondtam hogy nem próbálnám ki, de semmi ismétlem semmi érdeklődést nem tud kiváltani nálam. pedig ekkora mocival biztos kurva jól megy. ezt írtam valahol a s60-asrol is. nekem randa nagy motor semmi stílus. :)
GEORGE04-09-2011 22:59:21 // 19787
De de értem, de mára már a motor is hiányzik az Alfákból.....sőt,már a MiTo-t és a Giuliettát meg a 159-et se tartják itt páran Alfának!! Mert szerintük hiányzik belőlük az ami Alfa, na de akkor milyen Alfáról beszélünk???????
Ennyi erővel tényleg megfontolandó alternatíva ez a 3.8-as Hyundai coupé, mert abban sincs az amitől a régi Alfák Alfák voltak, de legalább megy mint a barom és lehet vele élvezkedni a hátul kaparós mivolta miatt...
Ennyi erővel tényleg megfontolandó alternatíva ez a 3.8-as Hyundai coupé, mert abban sincs az amitől a régi Alfák Alfák voltak, de legalább megy mint a barom és lehet vele élvezkedni a hátul kaparós mivolta miatt...
Zotya 16404-09-2011 22:57:46 // 19786
Osztom......elfogult pali vagyok én is az AR. iránt,de ha így haladunk.................marad pár "kalóz" és hess ,lenyomnak.
satya04-09-2011 22:56:20 // 19785
nem gondolnám, de ha már nagyon választani kellene az új autók közül ennyiért, akkor már a 3 coupé az ami nagy ellenfele a 159-nek nálam. és még csak nem is lenne muszáj az m3. de a többi még randább, mint a hazai. szarnak meg kb egyforma szarok, mert a gyári beszállítok is kb ugyan azok mindenkinél. :)
vm04-09-2011 22:54:16 // 19784
Lehet hogy nem is a Volágennel kéne házasodni? ;-)
GEORGE04-09-2011 22:52:38 // 19783
Én nem azt írtam, hogy szebb a Hyundai.
Annyit írtam, hogy összességében ez egy igen csak jó autó, jobb mint sok Alfa....bár nem is nehéz jobbnak lennie, mert nincs erre válasza az Alfának.
érdekes, hogy az a motort-váltó-hajtáslánc van ebben a koreaiban amit sokan sírnak egy Alfa kaszniból, de már így nem is ér semmit se....
Annyit írtam, hogy összességében ez egy igen csak jó autó, jobb mint sok Alfa....bár nem is nehéz jobbnak lennie, mert nincs erre válasza az Alfának.
érdekes, hogy az a motort-váltó-hajtáslánc van ebben a koreaiban amit sokan sírnak egy Alfa kaszniból, de már így nem is ér semmit se....
vm04-09-2011 22:52:34 // 19782
Szerintem félreérted.
Satya jól mondja, meg persze én is ;-)
Ez egy kurvajó autó. Vita nélkül. De annyi kurvajó autó van még a világon, sokan mégis Alfázunk. Miért? Azért, ami azokból hiányzik.
Satya jól mondja, meg persze én is ;-)
Ez egy kurvajó autó. Vita nélkül. De annyi kurvajó autó van még a világon, sokan mégis Alfázunk. Miért? Azért, ami azokból hiányzik.
satya04-09-2011 22:52:29 // 19781
nem értem hogy egy ekkora motorú, ennyibe kerülő autónál miért fontos a fogyasztás?? :) arról nem beszélve hogy kb a felét bukod el amikor kihozod a szalonból. annyit soha nem fogsz bele tankolni. :)
GEORGE04-09-2011 22:49:01 // 19780
én azt látom, hogy itt páran pont abba a hibába esnek mint a tesztelő, eleve nem lehet jó mert Hyundai.......
Én is Alfa kedvelő vagyok, de hajoljunk már meg az előtt ami jó, nem csak az Alfa létezik...
Én is Alfa kedvelő vagyok, de hajoljunk már meg az előtt ami jó, nem csak az Alfa létezik...
satya04-09-2011 22:48:34 // 19779
nem írom alá!! azért mert van benne egy erős moci, az még nem minden. a stílus maga az ember. az Alfának van egy nagyon jó stílusa. nekem picit olyan ez az autó, -és az új autók többsége is- mint a fogyasztói társadalom. kipróbálni tök jó, de együtt élni vele??? :) maradva a példádnál a brera kifutott, a hundáj befutott de a kifutott brera ami majd 10 éves design még mindig 100x jobban néz ki. arról nem beszélve hogy nem koppintás hanem egy formai innováció. ez a hundáj meg pont olyan hogy tök jó, de a jöbő héten már nem is emlékezem rá, félhangosa megjegyzem a vezetők 99%-a 150 pacit sem tud kordában, bocs karámban tartani. :)
vm04-09-2011 22:43:30 // 19778
Nem is erről van szó. Arról, hogy hiába a kurvanagy motor a Hunyadiban (amivel egyébként semmi bajom nincs, némelyik még tetszik is), ha ránézek és semmi, esetleg beleülök (nék), és semmi.
Nem attól szeretem az Alfát, hogy mindenkit lever izomból. Abból már kinőttem -)
Nem attól szeretem az Alfát, hogy mindenkit lever izomból. Abból már kinőttem -)
satya04-09-2011 22:41:19 // 19777
még jobb is!! :)) nem messze a laptopomtól. kb 2 méter :DD
GEORGE04-09-2011 22:39:28 // 19776
Most miért?
Hátul kaparós, bika moci, gyors váltó, korrekt fogyasztás, egy jó kis élményautó.....igazából csak azért nem ömlengenek mert Hyundai embléma van rajta......
Hátul kaparós, bika moci, gyors váltó, korrekt fogyasztás, egy jó kis élményautó.....igazából csak azért nem ömlengenek mert Hyundai embléma van rajta......
GEORGE04-09-2011 22:37:46 // 19775
Nálunk meg 14-15 milla volt legutóbb a Brera Spider 3,2 v6 4x4......ehhez képest elbújhat menetteljesítménybe az Alfa.....
Az autót nekünk is olcsón adják, csak állam keres rajta sokat!!!!!
Az autót nekünk is olcsón adják, csak állam keres rajta sokat!!!!!
Atesz198704-09-2011 22:31:11 // 19774
Hát, most vissza akartam vágni, de most nézem, hogy a Nissan 370Z 3.7 V6-al, 330 lóval 14 miskáról indul. Igaz, ott ennél kisebb motor, meg ennél olcsóbb nincs. Akkor viszont tényleg túlzás az "olcsó" jelző.
Atesz198704-09-2011 22:26:46 // 19773
De azért az egy kicsit vicces, hogy a Brerába a 3.2-es V6 volt a plafon 250 pacival, nem? Persze önigazolásból lehet azt mondani, hogy egy átlag halandó még utazás szinten sem ül egész életében egy ilyen autóban, de ez a kifogás kicsit megkopott már az évek során...
GTPeti04-09-2011 22:24:14 // 19772
Én ezt értem. A 10millió sem egy olyan hűteszuperolcsó ár. Csak ezt írtam, hogy inkább "reálisan" van árazva, de semmi esetre sem nagyon kedvezően. (Mondjuk az újságíróknak ezt KELL írniuk...)
14 millióért egy picit (nagyon) túlzás. Az USA-ban 31000$, a fullos... (Tudom, ott más is olcsóbb.)
14 millióért egy picit (nagyon) túlzás. Az USA-ban 31000$, a fullos... (Tudom, ott más is olcsóbb.)
vm04-09-2011 22:21:18 // 19771
A motor nem minden...
Atesz198704-09-2011 22:18:20 // 19770
10 millióról indul, de abban csak a "gagyi" 2.0T 210 lovas motor van. Szerintem nem rossz ár. Az 1.8TS 140 lovas GT mennyi volt újonnan?
GEORGE04-09-2011 22:10:02 // 19769
elolvastam a cikket, ha kiveszem belőle, hogy "húzzuk le egy kicsit mert Hyundai" akkor messze nem si olyan rossz!
Ha ez a technika Alfában lenne már menne itt a "recskázás", hogy micsoda jó gép :-)
Ha ez a technika Alfában lenne már menne itt a "recskázás", hogy micsoda jó gép :-)
GTPeti04-09-2011 21:47:01 // 19768
Hát igen... ez a szomorú.
GEORGE04-09-2011 21:41:35 // 19767
Csak suttogva kérdem van-e valamelyik Alfában ilyen motor, mit ebben a "szaros" koreaiban?????
vm04-09-2011 21:36:52 // 19766
Az olyan, mint a legkevésbé büdös zokni. Abszolút értelemben nyerő, de... ;-)
satya04-09-2011 21:13:05 // 19765
pedig az a legszebb fosvágen :DDDD
GEORGE04-09-2011 20:52:08 // 19764
Persze nem fogja elvinni az autótervezők első diját, de sok sok OFF van ami nagyságrendekkel csúnyább ettől a Cuopétól. kapásból ott a VW Sirocco....
GEORGE04-09-2011 20:48:31 // 19763
Más valamit vezetni és más utazni a hátsóülésen.
Nekem pl herótom van ha egy autó "üvölt" alattam.
Megterhelő utazás az olyan és a fülemnek sem tesz jót.
Nekem pl herótom van ha egy autó "üvölt" alattam.
Megterhelő utazás az olyan és a fülemnek sem tesz jót.
vm04-09-2011 16:55:08 // 19762
Eleje kissé rönyó, segge kissé lekszus, nem egy nagy pukkanás.
Szódával elmegy, mint pl. a sír-okkó, meg a magánkupé...
Szódával elmegy, mint pl. a sír-okkó, meg a magánkupé...
GTPeti04-09-2011 16:07:20 // 19761
A formatervezés továbbra sem a koreaiak erőssége: Hyundai Genesis coupé
Mindenhol azt írják, hogy legalább olcsó. 14millióért szerintem nem az...,
(Az "olcsó" alapján olyan 6-7 millióra tippeltem. Nade 14?!?!)
Mindenhol azt írják, hogy legalább olcsó. 14millióért szerintem nem az...,
(Az "olcsó" alapján olyan 6-7 millióra tippeltem. Nade 14?!?!)
WarbiRunner (Gyuri)04-09-2011 14:43:17 // 19760
Jaja..a héten mellém parkolt egy fehér kupé. Mondom nem értek a lovakhoz, úgyhogy ott nézegettem, hogy ez miféle szerzet, de nagyon szép, és a két ajtaja ellenére ránézésre nem kicsi belül, olyan használható autónak tűnik :-)
GTPeti04-09-2011 14:40:37 // 19759
A főnökömnek előző E-Klasse van (nem a legújabb). 300 ló, benzines, aut. Egész szépen megy és hiába nyomod neki pályán 13-ban megáll a fogyasztás. Még vmicske hangja is van a motornak. Az újból a coupé egész jó lett.
WarbiRunner (Gyuri)04-09-2011 14:36:51 // 19758
Áhh na igen, ezt értettem nagytesó alatt :-) Na ennek a fílingje jött le az újban is..
WarbiRunner (Gyuri)04-09-2011 14:34:13 // 19757
Tesómat pont a minap vitték fel Budapestig meg vissza egy A4 "valami nagy benzines"-sel. Azt mondja végig 200-210-zel mentek, a motor forgott 4-5e között, bent totális csend, könnyed zene a CD-ről, plusz beszélgettek. Csak annyiból érződött hogy gyorsan mennek, hogy nagyon gyorsan tűntek el az autók a külsősávban.
Azt mondja neki ez tuti nem kéne, ilyen unalmas még sose volt pestre menni :-) Azt mondja ennél anno az ezerkecske Ladában 130-nál rettegni is sokkal jobb volt :-)
Érdekes vélemény, de át tudom érezni, nekem sem hiányzik cseppet sem. :-)
Ez az elszigetelt érzés nekem a Merciben tűnt helyénvalónak. Az új E220(?)-asban ültem, fogalmam nincs milyen benzin motorral. Nem mentünk gyorsan se, lassan hajtós volt a tulaj. Az egy mini nappali, el lehet benne lazázni míg odaérsz valahova. Meg volt a hangulata. És amit ott nagyon eltaláltak, hogy a viszonylagos luxus (az E200 sorozat nem a csúcs ugye..) mellett annyira felismerhetően Mercedes. Nekem egy az egyben lejött a régi 190-es meg az egyel nagyobb tesója érzés. Nem tudom ezeket a számozásokat, nem vagyok Merciben otthon :-) Azt tudom, hogy az előző E200 nem volt ennyire telitalálat belül, de ez az. Ettől függetlenül még nem kéne, ehhez vagy 20 évet még öregednem kell :-D
Azt mondja neki ez tuti nem kéne, ilyen unalmas még sose volt pestre menni :-) Azt mondja ennél anno az ezerkecske Ladában 130-nál rettegni is sokkal jobb volt :-)
Érdekes vélemény, de át tudom érezni, nekem sem hiányzik cseppet sem. :-)
Ez az elszigetelt érzés nekem a Merciben tűnt helyénvalónak. Az új E220(?)-asban ültem, fogalmam nincs milyen benzin motorral. Nem mentünk gyorsan se, lassan hajtós volt a tulaj. Az egy mini nappali, el lehet benne lazázni míg odaérsz valahova. Meg volt a hangulata. És amit ott nagyon eltaláltak, hogy a viszonylagos luxus (az E200 sorozat nem a csúcs ugye..) mellett annyira felismerhetően Mercedes. Nekem egy az egyben lejött a régi 190-es meg az egyel nagyobb tesója érzés. Nem tudom ezeket a számozásokat, nem vagyok Merciben otthon :-) Azt tudom, hogy az előző E200 nem volt ennyire telitalálat belül, de ez az. Ettől függetlenül még nem kéne, ehhez vagy 20 évet még öregednem kell :-D
LacUS03-09-2011 21:58:56 // 19756
Egyszer régebben egybe beülhettem, de menni akkor nem mehettem vele,de nagyon tetszett, semmi felesleg, minden mintha rád öntötték volna (a tulaj akkora volt mint én így ez érthető volt ) :) Hát újban függ a motorizáltságtól, meg hogy ki rakja össze, te vagy ők. A pistonheads.com-on viszont 13-15 GBP közt szoktak lenni. Ami szerintem nagyon jó ár, ilyen szintű élvezeti cikkért. Csak hát Magyarország..
Az NKHról csak annyit, hogy homológ cuccokba is képesek beleokoskodni, de pl. az előző vizsgán nem tűnt fel, a 75-ön a nagy brembo....mindegy.Egyelőre úgysincs pénzem Radical-ra amikorra meg lesz, lehet már kapható lesz ugyanannyiért 4C és akkor nincs kérdés mit vennék :D
Az NKHról csak annyit, hogy homológ cuccokba is képesek beleokoskodni, de pl. az előző vizsgán nem tűnt fel, a 75-ön a nagy brembo....mindegy.Egyelőre úgysincs pénzem Radical-ra amikorra meg lesz, lehet már kapható lesz ugyanannyiért 4C és akkor nincs kérdés mit vennék :D
Erhard 242 (Pure Energy)03-09-2011 21:52:39 // 19755
159-re a kerékcsapágy 32e ft :DDD
ne menjünk bele mihez mi mennyi nem poénból írtam amit írtam...
ne menjünk bele mihez mi mennyi nem poénból írtam amit írtam...
GTPeti03-09-2011 21:46:18 // 19754
Az NKH-s fiúk sem az élhető(bb) ország égisze alatt tevékenykednek...
Blade03-09-2011 21:43:07 // 19753
Sikerült ki is próbálnod?:)
Mennyibe kerül most egy ilyen? Úgy emlékszem ~50.000 euró körüli az ára?!
Mennyibe kerül most egy ilyen? Úgy emlékszem ~50.000 euró körüli az ára?!
GTPeti03-09-2011 20:14:15 // 19752
LacUS03-09-2011 18:39:33 // 19751
Azt nézem, hogy árban elég jó. Utána is kérdeztem, hogy itthon lehetne-e rendszámmal használni.. Hát a NKH finoman mosolyogtak, és megkérdezték mennyire gondolom komolyan....Ez van ez Magyarország.. :(
Blade03-09-2011 18:33:34 // 19750
Ebbe már én is rég..:)
De sajnos még nem tudtam ilyen kaliberű autót kipróbálni:(
De sajnos még nem tudtam ilyen kaliberű autót kipróbálni:(
Blade03-09-2011 18:32:34 // 19749
Az S5? Hát az alapváltozat lehet hogy kevesebbe került mint egy Maserati alapváltozat. Viszont az ódi politikája az, hogy van egy viszonylag "jó árú" alapváltozat, amit ha felextrázol akkor a több mint duplájába is kerülhet. Az S5.nél is igy van, szerintem mire a Maserati GT felszereltségére hozod, ott lesz az árban is..:)
Jó lenne következő autónak egy 8C..:)
Jó lenne következő autónak egy 8C..:)
Blade03-09-2011 18:28:40 // 19748
Én a hundájos motor összehasonlításra gondoltam, mint ahogy írtam is:)
Igen, sajnos a Volvónak vannak feljebb motorjai...
Igen, sajnos a Volvónak vannak feljebb motorjai...
LacUS03-09-2011 16:04:25 // 19747
Pedig rendszámos :) Mondjuk egy bp.-i csúcsban érdekes lehet :)
Kompressz úr03-09-2011 16:03:11 // 19746
Télen kissé macerás lehet vele közlekedni... :))
LacUS03-09-2011 15:53:56 // 19745
GTPeti03-09-2011 15:50:34 // 19744
Jaaa, hogy ők járnak nagy vörös limuziniokkal! :))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
3
Guests3
373
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?