Forum >> Off-os verdák, tapasztalatok...

mex8608-05-2015 09:45:50 // 23043
nem szabad összemosni az összes pd-t
2.0pd ältaläban hatärszar, nem sok rosszabb van. amikor épp jo jol fogyaszt meg jol megy de nagyon ritkän jo, tele konstrukcios hibäkkal.

1.9pd meg ältaläban igenjo, örökélet szinte, befecskendezö rendszere is (mind bosch) kivéve a legelejét 115lovast ami 99ben volt és hamar cserélték. a többi mind jo legyen az 101, 105, 115, 131 lovas. utobbi plusz igen jol huzhato is, 165-170le-t tud tartosan és alapbol is 310nm a nyomaték ami közel 400ra megy fel chippel... és nincs dpf se rajta.
Béci Ɨ|ѯ08-05-2015 09:31:58 // 23042
Az repül bizony :) A Caddy még nem az 1.9-es PD-TDI volt?
WarbiRunner (Gyuri)08-05-2015 09:25:34 // 23041
PD-TDi volt/van a családban. A 105 lovas első generációval pl semmi baj nem volt, apósomnak a céges Caddyben ez a motor volt. 350e km-rel adta el, lényegében semmit nem kellett csinálni rajta, egy kuplungozáson kívül.
A 140 lovas, ami az Altea-jában van, az más tészta, nincs még benne 100e, azzal voltak már gondok. Nade ezek már a múlt...8-10 éves autókról beszélünk. Repül az idő...:-)
Béci Ɨ|ѯ08-05-2015 08:54:42 // 23040
Az új CR TDI állítólag már jobb, de a régebbi PD TDI-k tényleg elég problémásak voltak...
WarbiRunner (Gyuri)08-05-2015 08:53:09 // 23039
Mert? A TDI is problémás? Tegnap az M3- mason letolt a p..ába egy új Passat. Nem hittem el, hogy 2.0 TDI volt ráírva...
Szépen ment nagyon, és az egész nem az a népautó benyomás. Ha tetszenének a német rezzenéstelen autók, akkor inkább ez, mint egy Audi.
Béci Ɨ|ѯ08-05-2015 05:59:04 // 23038
Még egy Sud is van... :(
Egyébként meg nesze neked környezetvédelem...
Marklar15507-05-2015 20:37:56 // 23037
.......................30-04-2015 14:54:05 // 23035
nem is lenne baj,emberek vagyunk mindenki hibázik
ha kulanz ban megjavítják ,vagy cserélik a gari idön túl is
(merc A klasse hátsóhidat pl kullantériában cserélték anno ,ingyen,magyarországon)
Erhard 242 (Pure Energy)30-04-2015 14:07:17 // 23034
és a Foswágen megint maradandót alkotott, úgy látszik nem csak dejzelt nem tudnak gyártani, ha nem benzinest sem :))))
gond az 1.8 turbó motorokkal
Dévid29-04-2015 16:49:07 // 23033
Ösmerősömnek van egy szép nagy 5-ös BMW-je, jól felszerelt, szép, erős, de szokta mesélni, hogy nem az üzemanyag a drága bele, mindig van valami baja.

Ő sem az első tulajdonosa.
Speed29-04-2015 14:02:10 // 23032
Sokkal olcsóbb a BMW alkatrész. Kivéve a fék. Az FN2 kétszer annyiba fáj, ha valamit veszek hozzá. Mondjuk 7 év alatt semmi sem romlott el. Viszont, 50k után cserélni kell a kuplungtárcsát, ami qrva drága volt. Nem el romlott, ennyit bír.
Az exem 320d e46-osa Ment 190k-t és még semmi baj vele.
Marklar15529-04-2015 13:12:12 // 23031
Nahh. Egy Yugo
Mire számított 80k ért??? Ha a +300k fáj neki, akkor majd a BMW nem fog? :D
Liquid28-04-2015 09:47:17 // 23030
naja, a cikkben van egy jó kis táblázat az árakról. Nem tudom mennyire helytállóak, gondolom sima listaárak. Mindesetre megerősíti a japánoktól való félelmemet :)
.......................28-04-2015 09:30:35 // 23029
Nem kérdés hogy mi csakis jtdm et vennénk
Infónak dobtam be
Meg elrettentésképp,hogy a japán autó oltár előtt ne áluljunk ám el
Erhard 242 (Pure Energy)28-04-2015 09:16:04 // 23028
igen ...arról már nem szól a fáma, hogy pl Bökőhöz mindent kapsz szinte az IS-hez még gátló sincs csak gyári...a múltkor húzta az ember a száját mikor közöltem, hogy a hátsó gátló olyan 120e/db :)))
Erhard 242 (Pure Energy)28-04-2015 08:57:04 // 23027
a Lexusnak már nincs is dejzele....ez a IS toyota dejzel egy rakat fos mit csodálkoznak rajta, hogy nem viszik? Amúgy az első generációs 20d sem kéne BMW-től inkább egy 159 az sokkal többet ér, meg szebb és stb :))))))))
Liquid28-04-2015 08:53:10 // 23026
azért a faszaság itt is inkább a régmúltból táplálkozik, mint a toyotánál, illetve abból hogy az első tulajnál nincs nagyon gond. De a mostában slágercikként behozott 530D, meg 320D azért nem problémamenter. Bár ebben erősen benne van a kétes előélet, meg a qrva sok kilométer.
.......................28-04-2015 08:35:38 // 23025
Pont hogy a Bmw legendához hozzájárult h fasza a dieselük
Elég ennyit tudni ..
Piritu - 1.000.00028-04-2015 07:06:31 // 23024
Az injektor árának semmi köze ahhoz a BMW hisztihez, ami ebben az országban folyik. Szerintem sokan azt se tudják, hogy van benne injektor (legalábbis akikkel beszélgettem). A lényeg, hogy bömbi legyen, mert az menő. Aztán 2000 Ft-ért tankol.
A cikk szerintem jól megfogalmazta a dolgot.
alfa147,Gt28-04-2015 00:01:31 // 23023
Sziasztok.Tud valaki ajánlani egy megbizható USA bontot?Köszönöm.
.......................27-04-2015 18:50:23 // 23022
http://totalcar.hu/tesztek/2015/04/27/bmw_320d_lexus_is_220d_teszt_osszehasonlito/

nem fogy a Lexus hogy ezt eröltetik a népre?

lexus injektorok 650 euro /darab
bmw injektorok 250 euro / darab

nem csoda ,hogy BMW rulez
Speed23-04-2015 22:31:29 // 23021
Remélhetőleg még nyugdíjas korom előtt. És nem turbósított minimotorral.
GTPeti23-04-2015 22:00:52 // 23020
Bocs az előbbi OFF-ért-
A BMW szerintem nagyot hibázna. Egy 1er-nél még le tudják nyomni a vásárlók torkán, hogy FWD-s lesz és csak háromhengeres motorokkal árulják. De egy 335d után ugyanolyan űr tátongana, mint a MB-nél amikor a V8-as dízelmotort nyugdíjazták. Mert pl. a GL-be az volt az egyedüli normális motor. (Bár állítólag pont gondolkoznak a modernizálásán.)
GTPeti23-04-2015 21:57:07 // 23019
Én abban bízom, hogy a Giu-ba beleteszik a 3.0-ás dízelt is.
De ha nem, az is csak egy hiba, de nem világvége. Csak szomorú lenne kihagyni ezt a ziccert is.
.......................23-04-2015 21:51:20 // 23018
Max nem vesszük,ennyit tudunk tenni
Ha jó 4hengeres dieselre vágyok veszek egy fiatot ,nem bmw t
GTPeti23-04-2015 21:45:45 // 23017
Az a paradoxon, hogy ő nekik saját bevallásuk szerint eltökélt szándékuk a további downsize-olás, magyarul a kisebb modellekben a hathengeres motorok eliminálása. Márpedig a németeknél már a kicsit is műszaki beállítottságú autósok nagyobb része ez ellen van. Azt pedig minimum érthetetlennek tartják az emberek a BMW részéről, hogy a jó kis hathengeres motorokat négy henger+"ezernyi" turbó kombinációjával váltsák fel. Gondolom mostanában sok meeting forog e körül a kérdés körül Münchenben...
GTPeti23-04-2015 21:41:37 // 23016
A kérdésedre a válasz röviden: Igen. Ezt nekem személyesen tanusította egy insider, de amúgy is nyílt titok.
(Hosszabban is kitárgyaltuk már a Jövő Alfái topicban.)
Speed23-04-2015 06:31:12 // 23015
Azért sok rosszat nem tudok mondani róla. A 325i-t a 2.5 V6- hoz tudom hasonlítani. A 335i-t meg egyikhez sem. Legalább is azok közül ami nekem volt.
Ja. Nem E46-os egyik sem.
Amúgy meg mintha olvastam volna, hogy lesz hátsó hajtású Alfa. Igaz ez?
Marklar15523-04-2015 05:30:18 // 23014
Mind1 milyen a motor. Nekem már fel sem tűnik, ha a vesék jönnek mennek.... ;)
Speed23-04-2015 01:15:26 // 23013
Igen. Rengeteg a 320d. ☺☺☺☺☺☺☺
Marklar15522-04-2015 22:18:59 // 23012
BMW is népautó.. ;)
Speed22-04-2015 18:43:11 // 23011
Mentségemre szóljon, hogy nem Suzukit vagy hasonlót vettem. :)
Speed22-04-2015 18:41:54 // 23010
Sajnos, túl sokat kellet már költeni a karbantartásra. Ez nem jelenti hogy nem akarok Alfát a jövöben, de megvárom amíg kijön valami, ami hátúl hajt, és elég erő van benne. Turbo motor nem kell, az ki van zárva nálam. Giulietta nem kell. Se dízel. Mi marad? A 155-ös már régi volt, a 156 V6 szétverte a szelepeket, meg úgy mindent, vezérműszíj csere után 500 km-el. A 156 TS 2.0 meg már elment 210k-t. Még egyszer nem veszek használt Afát.
Vagyunk páran, akik egy ideig nélkülöztek. :)
.......................22-04-2015 18:25:30 // 23009
hú ezért itt majd megköveznek ám :)
Speed22-04-2015 17:14:10 // 23008
Jelenleg Alfa nélkül vagyok. Van egy 325i-m és most veszek egy 335ix-et, ha el tudom adni a SEAT-ot gyorsan. Már kipróbáltam, nagyon dúrván megy. :) Igaz nem 306, hanem 370 LE. Mondjuk a 325i is szedi a lábát.
Piritu - 1.000.00021-04-2015 22:27:51 // 23007
Ma vittek német honban egy x3 35d-vel. Hmmm...
A gyorsulás egy dolog, de óra szerint 260-nál volt vége, és ezt tartósan hozta az Autobahn-on :-O
Negyed óra alatt úgy megtellett a szélvédő a becsapódó bogarakkal, hogy semmit se lehetett látni. Még bömbiéknél sincs az az ablakmosó, ami le tudja hozni őket.
GTPeti21-04-2015 20:14:38 // 23006
Az utcánkban szokott parkolni egy régi Tesla (roadster). Olyan Lotus karosszériás. Tegnap pont akkor indult el, mikor gyalogosként elmentem mellette. Elég érdekes, mikor 50-nél csak kerékzajt hallasz. :) 10kmó-nál olyasmi hangja van, mintha egy elektromos kisgép erőlködne. (Persze az is csak halkan.)
GTPeti21-04-2015 20:03:24 // 23005
Várjuk meg, míg valamelyikünk tesztel egy Ghibli dízelt. Az végülis árban kb. ott van, mint egy tekerhető kormánnyal felszerelt 5er.
(A benzineshez nem kell nagy képzelőerő, hogy kitaláljuk milyen... Vagyis mennyire állat.)

Még az sem kizárt, hogy a Giu is megkapja a 3.0 JTDm-et. És ha az is a 300 LE-t karcolja nem lesznek gondok. 8|

A 335d ettől még tényleg bejön, az embernek nincs ideje a futóművel foglalkozni, mert állandóan motorcsónakot játszik. :D
GEORGE21-04-2015 15:10:19 // 23004
2 év fejlesztés szerintem nem nagy dolog. És szerinted hó lett? 37km táv teljes feltöltéssel aksiról? És ahogy öregszenek az aksik ez csak csökkenni fog......3 hengeres 1,5 motor egy sportgépben???? Szerintem ez csak egy érdekes tanulmányautó. persze amikor a villanyhajtás meg a motor együtt működik tól rajta egy szépet, de mikor csak az egyiket tudja használni vérszegény bálna csupán.
WarbiRunner (Gyuri)21-04-2015 14:45:44 // 23003
Lotus SP:01..azt is 2 éve tesztelik, akksi, villanymotor, ugyanez a "nothing special" technika, csak legalább vagy 2-300km-t képes villannyal menni. És nincs benne "segédmotor". Nem csak a BMW tud karbon vázba akksit és villanymotort tenni. Persze van fejleszteni való, pl a bömös esetén a hibrid rendszeren, de senki nem garantálja, hogy ez a jövő útja. Ergo egy szép kísérlet, amit megpróbálnak utófinanszírozni azzal, hogy homologizálják, engedélyeztetik, merketingelik egy kicsit, a márkanév meg eladja úgyis :-) Jó, persze enyhe túlzás, de kb.
A villany hajtás azért nem akkora csoda. Az fog nyerni, akinek először lesz rendes akksija vagy bármilyen áramforrása. Ezek csak érdekes játékszerek, nem sokkal mutatnak túl azon a "DIY electric car conversion" divaton ami egyébként már jóideje dúl és hatalmas fórum háttere van.
.......................21-04-2015 13:21:31 // 23002
"Szerintem ez csak egy szériában kiadott kísérleti autó, van még mit fejleszteni rajta."

kb 2 évig tesztelgették az úton míg gyártásba ment
Marklar15521-04-2015 13:02:51 // 23001
Happy 23K :)
mreni21-04-2015 12:46:59 // 23000
Én most az 550d-be buzultam bele,nem kicsit... 😃 csaladi kombinak el tudnám képzelni xdrive-al 👌😃
Erhard 242 (Pure Energy)21-04-2015 12:24:01 // 22999
de legalább meg van az illúzió a világbékére :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)21-04-2015 12:23:21 // 22998
jaja...városban 9-12L...kívül akár 13-14 :)))
Liquid21-04-2015 12:10:19 // 22997
jó is a hybrid :)
Erhard 242 (Pure Energy)21-04-2015 11:35:51 // 22996
Lexus GS450-et vett az egyik ismerősöm, mondtam neki rakjon félre rá egy kevés pénzt, mert vannak bajok....azt mondta ez a japcsi merci....no 1 év használat alatt 160e km-nél 6 évesen megdöglött az akku szett 1500 dollár és az automatába is bele kellett nyúlni...mondtam neki, hogy szar japán hybrid :)))
GEORGE21-04-2015 11:11:05 // 22995
Ízlésen nem illik vitatkozni :-) Nekem nem akkora dobás az i8-as. Nem néz ki olyan rosszul sem, de a benne lévő technika miatt nekem sose kéne......3 hengeres 1.5-ös motor....és javarészt azzal megy, mert a aksik 37km-ig bírják csak ( gyári adat )
Ha az árát is nézzük, mert hát ugye az nem elhanyagolandó, ha vesz magának az ember egy ilyet, akkor főleg nem jöhet szóba.

Szerintem ez csak egy szériában kiadott kísérleti autó, van még mit fejleszteni rajta.

2-2,5 óra töltés után, ép betudnék menni vele a munkahelyemre aksival..... bár ha tartani akarnám a 130-at a pályán, akkor már hozzáindulna a benzin motor is, mert aksival a csúcs sebesség 120km/h...... ez inkább egy jópofa játékszer gazdagéknak, akik egy esti fogadáson dicsekedhetnek a jelenlévőknek, hogy hééé én ám i8-al jöttem :-)
GEORGE21-04-2015 10:59:26 // 22994
A 156-mon le kell szedni a lökhárítót, ha izzót akarsz cserélni benne. Az enyém gyári xenon lámpás. Ezt se nevezném egyszerűnek.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.