Forum >> Oldtimer, youngtimer
Inner Circle11-12-2006 09:53:19 // 714
Elírás lehet, a 35 ezer közelebb van a valósághoz.
Seriff11-12-2006 09:12:15 // 713
Ilyen autót lehet venni 900ezer Ft körüli áron??:OO
Hari11-12-2006 08:33:31 // 712
Bocsi, de rosszul irtam a nevét : MONTREAL!!!
Hari11-12-2006 08:31:04 // 711
Szevasztok!
Ezt a gyöngyszemet nézzétek.....létezhet, hogy csak ennyiért adják?Murena
Seriff10-12-2006 21:11:21 // 710
Seriff10-12-2006 12:32:50 // 709
Ha annyi egyáltalán:))
Mindenesetre az ülései nagyon szépek, de persze könnyen lehet hogy újra lettek húzva...
martin-i10-12-2006 11:23:06 // 708
Tatra T 700-1 3.5i V8
ezt érdemes megnézni!
martin-i10-12-2006 11:20:37 // 707
Talbot MATRA MURENA
ezt is imádom!
martin-i10-12-2006 11:15:27 // 706
Jensen Healey
ez se rossz!
martin-i10-12-2006 11:08:48 // 705
BMW 320 cabrio 1979es aut.
legalább odaírták hogy 320E km
Satti09-12-2006 19:25:44 // 704
Aha,mindent értek:-))
martin-i09-12-2006 19:11:03 // 703
mert *$ł$ߤ×ß÷$ł;*˘°°`°˙˛°`˙˘^... mind1 szóval mert ilyenek! :( és melyik-melyik? (német-magyar forgalmis)
Satti09-12-2006 19:04:13 // 702
Azt láttam,csak miért nem tettek arról is fel képet,úgy lenne az igazi.
martin-i09-12-2006 18:55:22 // 701
mellette látszódik egy kicsit a másik is.
martin-i09-12-2006 18:54:50 // 700
ja, vágom, scak most ujra fel rakátk őket h.auto.hu ra. itt volt régebben egy Maserati is, ami vagy 2 évig állt ott.
Satti09-12-2006 18:53:56 // 699
Viszont,mindkét képen ugyanaz az autó van.
Inner Circle09-12-2006 18:50:59 // 698
Ezek abban az Üllői úti kereskedésben vannak, ami már szerepelt itt párszor, mint érdekes veterán autók lelőhelye.
martin-i09-12-2006 13:33:27 // 697
Inner Circle08-12-2006 10:17:54 // 696
Nemrég Köln mellett láttam egy ilyet tökéletes állapotban, szolidan megültetve, gyöngyházfehér fényezéssel. Kollegálisan elbeszélgettem a labanccal (miután beröffentette és úgy vigyorgott, mint a tejbetök), a némettudás hiányát kézzel-lábbal integetésekkel pótolva :DDD
martin-i08-12-2006 09:12:32 // 695
Azta betyár mindenit! Nem smi! Tényleg egy kicsit drága... és 1-2helyen nagyon durva állapotban van a kasztni! de elképzeltem, hogy milyen lehet restaurálva.. tényleg nagyon szép forma!
Ferke08-12-2006 09:12:26 // 694
Igen, átlátni rajta. Az biztos, hogy tudja az ember, mit beszél, mert ezt embertelen meló megcsinálni.
veteranviking08-12-2006 08:52:30 // 693
Ritka madár, legszebb Spider változat a duettó, szerintem!
Na de ez tényleg nagy meló, a szöveget, és a képeket nézve.
A vezető oldali taposólemez már megette kenyere javát, és ez csak messziről nézve:))
kormi15508-12-2006 08:48:27 // 692
A Giulia GTA-k legendás múltját persze ismerem ;)
Amiért a Bertone GTV menettulajdonságait kérdeztem: néha még kifejezetten Alfákkal foglalkozó szakkönyvek (pl. Alfa Romeo Always with passion) is elég kritikusak.
Emlékeim szerint ez a könyv pl. a Monti menettulajdonságaitól abszolút nincs elájulva. És mivel a Monti ugye pont a Giulia vonallal van rokonságban, gondoltam megkérdezek autentikus forrást is ;)
Ferke08-12-2006 08:38:18 // 691
67-es spider!
Oké, hogy 67-es, de azért ilyen állapotben egy picit drága szerintem...
veteranviking07-12-2006 15:53:06 // 690
...ahogy mondja cartárs:))
veteranviking07-12-2006 15:49:16 // 689
Hát sajna vezetési élmény zéró, még darabokban a kicsike.
Korabeli krónikákat olvasgatva az jött le, hogy "látványosan" autózható kis paripa. Igazi uralhatóan keresztbemenős járgány:))
A futóművet már nézegettem, de nem eccerű, amúgy Alfás módon oldották meg.
Ez a Giulia gt, 1750, Bertone gyakorlatilag minimális változtatásokkal ugyanaz a modell. Alkatrész van hozzá, innen-onnan rendelgetős, csak aranyáron:-((
Rumi07-12-2006 15:46:12 // 688
ez nekem is nagy szívfájdalmam.
az autóm biztosítási/eladhatósági értéke maximum 500K
az hogy nekem 1,5be van, senkit nem érdekel. főleg a biztosítót nem, ha valaki belém jön.
neki a 0 kilométeres kikönnyitett motorom is csak egy 15éves blokk.
minden ilyen kezdeményezést örömmel támogatok.
van értelme a youngtimer fogalmának :)
ingegnere07-12-2006 15:07:43 // 687
Egy dolgot szeretnék megjegyezni. Itt érzem én fontosnak a YETRO tevékenységét.
A Youngtimerség és az értékek definiálása!
Azt mondod a P4, szép és ritka. (A szépség relatív, azt nem firtatom:-))
Fókuszálok ezért a "ritkaságra".
Te azt mondod ritka, én is azt mondom, de más nem! Mert ha úgy vesszük, az is "csak" egy 33-as, amiből lássuk be rengeteg futkos idehaza és elég nagyok a szélsőségek.
Ez a 164-re is igaz.
De jó példa a 75!
Egy szobafestőmázoló-team 2.0 td szervízautója és mondjuk Sau dédelgetett Milanoja a biztosítók szemében ugyanolyan 75, mint a mellékelt ábra is mutatja, jóllehet kettejük közt ég és föld a különbség!
Szóval egy ilyen értékrendet felállítani és ezt tolmácsolni magasabb szervezetek felé igen fontos lenne szerintem. Ez komolyan szeretnénk megvalósítani.
Megjegyzem a 164-et nem tartom veterános szemszögből sem különleges, sem értékes darabnak. 33-ak közül is a P4 lehet szerintem az egyetlen, ami különlegességnek számít. De Alfák közt elég nehéz válogatni,mert mindegyik gerjeszt valamilyen érzelmet.:-) Ha más márkát nézünk, akkor ott van pl a Golf, ahol azért lehet éles határokat húzni, mert míg egy sima 1.6 D semmi különlegeset nem vonultat fel, addig a G60 az már ritkaságszámba mehet.
Szóval érdekes játék lesz ez.;-D
ingegnere07-12-2006 14:56:32 // 686
Ha az MNHJR regisztrálja akkor lehet.
Rumi07-12-2006 14:11:21 // 685
vazze
akkor a P4 is lehet hobbi.
főleg mert tényleg az. alig használom.
szép is, ritka is (kevesebb van belőle mint 164-ből)
jövőre én is beizzítok egy ilyenre.
meg a makulátlan gyári 86os ladámat is benevezem .-) :D
bár arra így is alig fizetek
Inner Circle07-12-2006 14:04:40 // 684
A Giulia GT-k menetteljesítményeiről szerintem elég annyi, hogy a GTA-nak ritkán sikerült olyan versenyen elindulnia, amit nem nyert meg :D Ha fontos a tiszta váltás, akkor jobb választás a GTV-nél... A fílinget ugye nem kérdezted komolyan? :D
Alkatrész gyakorlatilag minden van: a motor megegyezik a korai Alfettákéval, nem beszélve a Giuliákról és Spiderekről, amikkel a hajtáslánc szinte teljesen azonos. Kis vackokat lehet rendelni külföldről, Spideres és Alfetta GTV-s nézelődéseim során karosszériaelemeket is elég szép számban láttam. Sőt megkockáztatom, hogy a karosszériaelemeket egyszerűbb a Bertonéhez beszerezni, mint az Alfetta GTV-hez! Szerintem egy stabil, nem szétrohadt alap beszerzésével nem lehet nagyon melléfogni, pláne akkor, ha az eredeti kis vackok nagy része megvan hozzá (mert ezek azért tudnak k.rva drágák lenni, pl. egy jó állapotú full krómos lökhárító!).
MViking autóját én csak azért nem vettem meg, mert az Alfetta GTV-be vagyok belebuzulva, két kupé meg nem kell a garázsba, de amúgy csak ajánlani tudom, gyönyörű klasszikusok ezek a Bertonék...
kormi15507-12-2006 12:26:27 // 683
He-he, és akkor Trabant Klubos találkozókra is fogunk járni a youngtimeres Alfákkal? ;)
Mviking
Mennyit tudsz a Giulia GT-k vezethetőségéről (menetteljesítmény, fíling) és alkatrész beszerezhetőségéről? Bertone coupékkal (is) kacérkodom, és szeretnék tisztába lenni ezekkel a dolgokkal.
ingegnere07-12-2006 11:52:05 // 682
Ahogy martin-i mondja, nem kellett.
Küldtem ról aképeket, azt modta, szép ritka és exkluzív, szóval hobbiba mehet.
És nem is lőttünk mellé, mert amivel tényleg sokat járok, az ugye a Vitara.:-DDDD Így most a 3-ra fizetek kevesebbet, mint a 164-re A0-ban.:-)
És az igazsághoz hozzátartozik, hogy sem megélhetési Youngtimeres sem gazember nem vagyok, de ezt talán bárki magmodhassa.:-)
Amúgy a YETRO klubbal elsődleges célunk lesz definiálni a Youngtimer fogalmát és meghatározni a besorolható autók körét! terveink szerint fontos kapcsolódási pont lesz ez a jelenkor és későbbi múzeális értékek között.
martin-i07-12-2006 11:21:49 // 681
nálam nem kérték! Sőt, ki is hangsúlyozta nálam a faszi, hogy nem szükséges, hogy más kocsi legyen a neveden... szóval a Trabant-Wartburgosok nem kérték :)
Inner Circle07-12-2006 11:18:55 // 680
Nem, a GTV a hobbi-autó, mert a hátsó üléseken csak a hobbitok férnek el :D
De ilyet nem csak akkor köthetsz, ha van a neveden egy másik autó, amire 100% biztosítást fizetsz?
Rumi07-12-2006 10:47:39 // 678
vazze, a 164 milyen hobbi autó? :)))
ingegnere07-12-2006 10:45:40 // 677
Na, ilyet kötöttem én is.
Sud; noszatlgia: 7500
GTV; nosztalgia: 11040
164; hobbi: 38700
Szóval mindhárom díj kedvező, és ezek per év értendők!
martin-i07-12-2006 09:19:25 // 676
pontosan ennyi nekem is a csekken szereplő összeg... :)
kormi15507-12-2006 08:48:14 // 675
Már én is akartam írni: megkaptam a Giulira a Trabant Klubos biztosítási díjat:
2007. évi biztosítás díj: 27.600 Ft, ehhez kapcsolódik az éves tagdíj: 6000 Ft, illetve ajárművenkénti regisztrációs díj 1000 Ft.
Tavaly 42 felett fizettem..
Ajánlom mindenkinek, nagyon korrekteknek tűnnek!
Balage06-12-2006 19:37:33 // 674
Azt tuttad, hogy a 6-os Bömös alapjaira építették, az ára majdnem 40 milla lenne? De egyébként tényleg szép. Azért egy Volga CC... hm?
veteranviking06-12-2006 19:31:39 // 673
martin-i06-12-2006 18:33:03 // 672
Xixo05-12-2006 20:01:16 // 671
Jaja, mondjuk ha ugyanennek az Abarth változata lenne, akkor már az nyerne!! :))
Ferke04-12-2006 14:32:16 // 670
Mert Te egy ilyen ál-olaszautómániás vagy! :)
Ferke04-12-2006 14:31:43 // 669
Azt is lehet!!!:))) Van egy ugyanilyen közelebbi kép az oldalamon! -DD
Ferke04-12-2006 14:28:43 // 668
Mármint a feleségemre gondoltál? :-DDD
ath04-12-2006 14:09:50 // 667
az egyik haverom már alkuszik is a fiatra. pont ilyet keresett. köszi a linket!
Xixo04-12-2006 00:46:41 // 666
Jaja! Hiába lett szebben felújítva a Fiat, nekem is a Mustang kéne. Az olyan autóskártyás 2-3. legjobb mindentvivős!! :))
Seriff04-12-2006 00:27:02 // 665
Onnan lehet- pláne sötétben:P
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
543
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?