Ez volt a munkamegosztás.
Ezért nem vettünk több M61-es Nohab mozdonyt,
meg nem fejlesztett a Ganz, cserébe viszont így kaptunk M62-es "Szergejeket".
Az M63-nál is rezgett a léc,
viszont addig variált a nagy testvér a nagy teljesítményű mozdony kifejlesztésével, míg végül a MÁV vezetői a magyar gép mellett döntöttek.
Pedig tudtak az oroszok fejlesztésünkről, csak azt a tájékoztatást kapták, hogy a Ganz nyugati megrendelésre készíti a mozdonyt. :-)))
Így kapott francia licenc alapján dízel főgépet, ami nem volt a legjobb döntés.
Ha már Csepel teherautó,
akkor a Rába Botond terepjáró teherautó.
Bár a 30'-as évek vége felé tervezték, de még a 40'-es évek vége felé is korszerűnek számított.
Csak az előző rendszert szolgálta a II.Világháborúban, így inkább az egészet veszni hagyták.