Forum >> Retrovízió - A '70-es, '80-as, '90-es évek életképei!

Zsolt15525-07-2008 14:06:52 // 3150
Pár retro plakát a BKV Metró Múzeumából.

csocsi25-07-2008 10:45:11 // 3149
Kétségtelen ez az előnye :)
ystuc25-07-2008 09:20:57 // 3148
Fogalmam sincs. Miért? Venni akarsz? :-)
Zsolt15525-07-2008 07:37:20 // 3147
Ha hazáig van sín, akkor nincs is semmi gond. :-)))
Föckös25-07-2008 07:35:29 // 3146
komoli! viszont részegen sem téved el vele az ember!:-)))
Zsolt15525-07-2008 07:34:49 // 3145
Ez már másodosztály. :-)))
Edyboy25-07-2008 07:29:52 // 3144
Ez kicsit komfortosabb :-)
Zsolt15525-07-2008 07:08:07 // 3143
Viszont, ha szemben jön a vonat, akkor könnyű félreborítani. :-)))
csocsi25-07-2008 05:59:45 // 3142
Ez még elég fapados verzió :)
Zsolt15525-07-2008 00:39:25 // 3141
Ez volt a munkamegosztás.
Ezért nem vettünk több M61-es Nohab mozdonyt,


meg nem fejlesztett a Ganz, cserébe viszont így kaptunk M62-es "Szergejeket".



Az M63-nál is rezgett a léc,


viszont addig variált a nagy testvér a nagy teljesítményű mozdony kifejlesztésével, míg végül a MÁV vezetői a magyar gép mellett döntöttek.
Pedig tudtak az oroszok fejlesztésünkről, csak azt a tájékoztatást kapták, hogy a Ganz nyugati megrendelésre készíti a mozdonyt. :-)))
Így kapott francia licenc alapján dízel főgépet, ami nem volt a legjobb döntés.

Ha már Csepel teherautó,


akkor a Rába Botond terepjáró teherautó.


Bár a 30'-as évek vége felé tervezték, de még a 40'-es évek vége felé is korszerűnek számított.
Csak az előző rendszert szolgálta a II.Világháborúban, így inkább az egészet veszni hagyták.
Zsolt15525-07-2008 00:13:23 // 3140
Vagy ez.



:-)))
Kazes☻24-07-2008 21:23:31 // 3139
"Igen, rendelhették volna. Csak gondolom a Siemens jobban tudott "hatni" a megrendelőkre mint a Ganz." - erről a CSEPEL teherautó jut eszembe, ami túl jó volt európai, de talán még világ viszonylatban is és nagy testvérünk megmondta, hogy ilyen pedig nem lehet, mert bizony a zileknek kell szaladiuk (még ha sz@rabbak is). :(
csocsi24-07-2008 21:16:32 // 3138
Hát innét jól elhajtotta.
csocsi24-07-2008 21:16:10 // 3137
Hehe :))

Valamikor volt itt vasúti múzeum.
Edyboy24-07-2008 21:11:35 // 3136
Így könnyű,hogy atom hajtsa :-))
Whiteskull24-07-2008 21:09:54 // 3135
Hol? Az atomerőműben. :DDDDD
csocsi24-07-2008 21:09:10 // 3134
Ilyesmi annak idején a paksi múzeúmban is volt.
Edyboy24-07-2008 19:04:54 // 3133
Hát,igen,a multik,meg az érdekek itt is pusztítanak rendesen :-(
Végül majd ez lesz az utolsó hazai gyártmány:
Zsolt15524-07-2008 13:14:25 // 3132
Igen, rendelhették volna. Csak gondolom a Siemens jobban tudott "hatni" a megrendelőkre mint a Ganz.

Ugyan ez volt a V43-as utódjával is. Volt igény, volt megrendelő, meg volt a szellemi, és fizikai kapcitás, csak jött a privatizáció. Aztán addig bontották sok kis kft-re a Ganz-Mávag-ot amíg egyszer csak az elfogyott.
Ezt követően vettünk Siemens Taurus mozdonyokat, meg motorvonatot. :-(((

Mielőtt hazánkat is elérte volna a korrupciós botrányuk, a vezérük gyorsan átkerült a MÁV-hoz, de éppen időben ahhoz, hogy eladja MÁV Cargo-t.
Zsolt15524-07-2008 13:06:25 // 3131
Meg lenne a helye. Magyar fejlesztésű volt, de majd lesz helyette Siemens. :-(((
Áki24-07-2008 12:34:10 // 3130
Ezeket nem akarják eladni?Amit már kiselejteztek?:-)
Edyboy24-07-2008 12:07:03 // 3129
De legalább ezt rendelték volna a Combino helyett,ami jól bevált
Biztos felébe került volna.
Edyboy24-07-2008 12:01:54 // 3128
Kár érte,szép mozdony.Meglenne a helye.:-(
De hát a technika ilyen.
Azóta sincs helyette dízel gép,30-40 évesek a többiek.
Axl Trans24-07-2008 09:40:59 // 3127
Hmmm... Nem ebből nyúlták az ős ős vw buszt? Tudjátok azt a hippiszimbólumot. Nagy a hasonlóság.
Zsolt15524-07-2008 07:56:46 // 3125
A régi "szép" idők. Egy párat nekem is volt szerencsém vezetni. Nagyon jó képek. :-)))
Zsolt15524-07-2008 07:54:44 // 3124
Abszolút!!! :-)))
GT Ɨ|ѯ23-07-2008 13:30:06 // 3123
De még mennyire!:-)))
Bazsa7223-07-2008 12:11:28 // 3122
Ez is retro:)))))))
GT Ɨ|ѯ23-07-2008 10:43:49 // 3121
Popeye For President!
ystuc22-07-2008 20:04:23 // 3120
Na, akkor következzen nektek egy kis honvédségi retro(?), néhány kép. A járművek egy része a mai napig állományban, és napi használatban van. Egy részük már selejt. Némely képen engem is fellehet fedezni. :-)

Ezek saját képek. Nem mindegyik szekeret vezettem vezettem, de jó párat. És manapság nagyon menő a retró, de azért nem sajnálom, hogy már nem vagyok a seregben. :-)
ystuc22-07-2008 19:32:36 // 3119
Ezt a Fiatot én egy kiállításon láttam a tavasszal:
Edyboy22-07-2008 19:28:24 // 3118
Hoppá,találtam még egy Prágát :-)
Edyboy22-07-2008 10:53:55 // 3117
Axl Trans21-07-2008 22:23:57 // 3116
Beszélek valami jó ügyvéddel... :-D
GT Ɨ|ѯ21-07-2008 20:40:48 // 3115
ez 1értelműűűű!:-DD
csocsi21-07-2008 19:37:38 // 3114
Vaze amilyen perekben nyernek még lehet esélyetek :))
Edyboy21-07-2008 10:44:58 // 3113
Axl Trans21-07-2008 08:35:50 // 3112
Full retro. Az öcsém és én. Stallone-t meg be kellene perelni, mert innen lopta a Rambo figurát!
Axl Trans21-07-2008 06:40:22 // 3111
Edyboy21-07-2008 01:10:16 // 3110
Axl Trans19-07-2008 19:21:53 // 3109
Nekem meg a A Profi, amiben a Garas Dezső a Belmondo szinkronja! Az mekkora! Azóta újraszinkronizálták.
Tom1219-07-2008 19:01:48 // 3108
Jó az még most is.;-)
GT Ɨ|ѯ19-07-2008 19:00:48 // 3107
mekkorát durrant annak idején:-)
Tom1219-07-2008 18:59:32 // 3105
Ez /meg más "Mézgás" is/ meg van valahol DVD-n.:-)
GT Ɨ|ѯ19-07-2008 18:58:20 // 3104
Vakáción a Mézga család (H, 1978)
Axl Trans19-07-2008 18:24:18 // 3103
Zsolt15519-07-2008 15:15:15 // 3101
Amikor Mormogi ugyanazon a hangsúllyal beszélt, az tényleg hatalmas volt. :-)))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.