Forum >> Retrovízió - A '70-es, '80-as, '90-es évek életképei!
ystuc29-08-2008 09:12:21 // 3217
Jaaaaaaj, talán az első újság, amiben fedetlen melleket láttam... :-)
Zsolt15529-08-2008 09:10:32 // 3216
Zsolt15529-08-2008 00:16:27 // 3215
GT Ɨ|ѯ23-08-2008 14:24:12 // 3214
Gábor8016-08-2008 21:53:01 // 3213
Full extra! :))))
GT Ɨ|ѯ16-08-2008 21:43:20 // 3212
nem gond a fekvőrendőr:-)))
Axl Trans16-08-2008 20:02:33 // 3211
Állat! Legalább 20 collos felnik...
GT Ɨ|ѯ16-08-2008 19:21:31 // 3210
Tuti!:-)
Adler?:-))))
Adler?:-))))
Gábor8015-08-2008 20:57:45 // 3209
Na, az tuti! Tépett is vagy 60-70 -el. :)))))
Grando15-08-2008 20:53:24 // 3208
Na ezt nem viszi el a nyomvájú, az is tuti! :DDDD
Gábor8015-08-2008 20:45:18 // 3207
Zsolt15513-08-2008 23:05:20 // 3206
Kellett kapaszkodni az biztos. Viszont akkor még nem kellett centizni a parkolásnál. :-)))
Gábor8013-08-2008 21:43:46 // 3205
Jajám! Tuti jól meg kellett kapaszkodni, ha alá akarta szedni az ember! :)))))))
Zsolt15513-08-2008 07:34:15 // 3204
Az biztos. Főleg, hogy akkoriban se szervokorány, se olyan fékek nem voltak, mint napjainkban.
Gábor8012-08-2008 21:55:41 // 3202
Az egyik képen látni milyen nagy méretű is volt a Rolls. Nem lehetett semmi nyomulni vele.
Gábor8012-08-2008 21:54:27 // 3201
Köszi! :))
Bár nem éppen a 70-80-90-es éveket idézik, de gondoltam nem lesz gond ha ide teszem őket. :-)
Bár nem éppen a 70-80-90-es éveket idézik, de gondoltam nem lesz gond ha ide teszem őket. :-)
Zsolt15512-08-2008 21:52:54 // 3200
Élmény ilyen szép, régi autókat látni. :-)))
Gábor8012-08-2008 21:32:57 // 3199
Zsolt15512-08-2008 12:19:34 // 3198
Zsolt15512-08-2008 12:18:05 // 3197
GT Ɨ|ѯ08-08-2008 14:59:03 // 3196
pedig 2-3x láttam ( is ) élőben:-))
Mr.Eötvös akkor..
Mr.Eötvös akkor..
GT Ɨ|ѯ08-08-2008 13:35:30 // 3194
akkor nem a Zoli?:-)
ystuc08-08-2008 07:56:37 // 3193
Én icike picike pont voltam hozzá képest, meg sem fordult a fejemben, hogy meggyőzzem. Kérdezett, válaszoltam, ennyi. :-)
De hát az egész sereget így vágták tönkre, hogy hittek dolgokban... Vagy az egész országot...?
De hát az egész sereget így vágták tönkre, hogy hittek dolgokban... Vagy az egész országot...?
Zsolt15507-08-2008 16:48:04 // 3191
Ha Ő hitt abban, hogy jól döntött, akkor nem tudod meggyőzni az ellenkezőjéről.
csocsi07-08-2008 11:07:15 // 3190
Na őrá tippeltem, csak nem tudtam a teljes nevét.
ystuc07-08-2008 09:11:59 // 3189
Na igen... Volt szerencsém találkozni az egyik nagy emberrel, akinek köze volt a megrendelésekhez. Ez tavaly nyáron volt, akkor már folyamatban voltak a papírjam, hogy otthagyom a sereget. Lényeg, hogy vett valamit, és én szállítottam el neki. Jött velem, és egész beszédes kedvében volt. Nekem meg mivel félnivalóm nem volt, eléggé nagy szám lett. Ugyanis a beszerzésekre terelődött a szó, megkérdezte, hogy hogy vagyunk megelégedve ezekkel a dolgokkal. Én meg mondtam neki, hogy szerintem felesleges pénzkidobásvolt egy része (most nem csak a Rábákra gondolok), és egyáltalán nem tartom gazdaságosnak a dolgot. Persze, új járművek, tökjó, csak hát a minőség, meg néhol átgondolatlan a dolog... Ezután mondta, hogy ő az egyik, aki intézte. :-D De amúgy elmondtam neki a véleményem, ő meg megmagyarázta a dolgokat. Az sem biztos, hogy igazam volt, csak biztos rosszul látom a dolgot. :-D
Zsolt15507-08-2008 08:34:01 // 3188
Igen, Eötvös Gábor "zenebohócnak" volt a száma. :-)))
Belga06-08-2008 23:24:50 // 3184
Videót nem találtam, de a lap alján elvileg van hangfelvétel. Nekem nem elérhető, de lehet, hogy külföld miatt.
Poló06-08-2008 22:52:19 // 3182
Lehet, de így sem találom :(
csocsi06-08-2008 22:40:02 // 3181
Nem Eötvös a híres bohóc csinálta ezt?
Poló06-08-2008 22:35:23 // 3180
Sziasztok!
Volt régen egy cirkuszi előadás, arról szólt, hogy egy bohóc elővett egy trombitát, elkezdte fújni, erre odament hozzá valaki és elvette tőle. Ezután elővett a bohóc egy másikat és azt mondta: "Van másik!"
Ez Alfonzó produkciója volt? Ha nem, akkor kié és mi volt a címe? Youtube-n szeretnék találni róla videót, de nem sikerül.
Volt régen egy cirkuszi előadás, arról szólt, hogy egy bohóc elővett egy trombitát, elkezdte fújni, erre odament hozzá valaki és elvette tőle. Ezután elővett a bohóc egy másikat és azt mondta: "Van másik!"
Ez Alfonzó produkciója volt? Ha nem, akkor kié és mi volt a címe? Youtube-n szeretnék találni róla videót, de nem sikerül.
Zsolt15505-08-2008 21:40:33 // 3179
Mussoulini is úgy választott harckocsit anno az olasz hadseregnek, hogy megnézte azt a három különböző típust amit megmutattak neki, és amelyik jobban tetszett azt rendelte meg. Műszaki adatok nem is érdekelték. Meg is lett az eredménye.
Pedig azért elvárt lenne, hogy olyanok döntsenek, akiknek van tapasztalatuk az adott témában. Vagy ha nincs, akkor kérdezzenek. De nem a szomszéd irodában, hanem azoktól, akik majd üzemeltetni fogják.
Pedig azért elvárt lenne, hogy olyanok döntsenek, akiknek van tapasztalatuk az adott témában. Vagy ha nincs, akkor kérdezzenek. De nem a szomszéd irodában, hanem azoktól, akik majd üzemeltetni fogják.
ystuc05-08-2008 20:00:12 // 3178
Van nagyobb szerződés. De a szerződéskötések mindig íróasztal mögül történnek. Ahol lássuk be, nem mindig a megfelelő emberek ülnek, így a felkészültség sem tökéletes.
Zsolt15505-08-2008 18:24:39 // 3177
Azért bizony kár, főleg ha egy nagyobb szerződést szeretnének kötni a sereggel.
ystuc05-08-2008 17:48:28 // 3176
Hát, én vezettem. Nem olyan nagyon sokat, de mentem vele. Ami leginkább bosszantó bennük, azok ilyen hülye kókányolások, amik nem méltóak egy ilyen több 10 millás géphez.
Zsolt15505-08-2008 17:32:35 // 3175
Én csak menet közben láttam őket. Nekem csak a szovjet technikához volt "szerencsém".
Zsolt15505-08-2008 17:28:32 // 3174
Arra az alvázra még autóbuszt is készítettek belőle. :-)))
Ez volt Általános Mechanikai Gépgyár első "civil" terméke (hadiipari cég volt).
Ezek a buszokat Csepel D350 teherautó alvázakra építették, ÁMG 350 Csepel típus jelzéssel. De a fapados ülések miatt "fakarusz"-nak becézte a köznép.
A plató helyére dobozszerű, zárt kocsiszekrényt szereltek fapados ülésekkel. Az autóbuszt - elvileg - munkásszállító, bányász, illetve iskolabuszként használták, azonban sok helyen az "elővárosi" közlekedést is ezzel a típussal oldották meg az ötvenes években egyéb autóbusz hiányában.
Egy ÁMG 513-as típusú autóbusz mellett.
Ez volt Általános Mechanikai Gépgyár első "civil" terméke (hadiipari cég volt).
Ezek a buszokat Csepel D350 teherautó alvázakra építették, ÁMG 350 Csepel típus jelzéssel. De a fapados ülések miatt "fakarusz"-nak becézte a köznép.
A plató helyére dobozszerű, zárt kocsiszekrényt szereltek fapados ülésekkel. Az autóbuszt - elvileg - munkásszállító, bányász, illetve iskolabuszként használták, azonban sok helyen az "elővárosi" közlekedést is ezzel a típussal oldották meg az ötvenes években egyéb autóbusz hiányában.
Egy ÁMG 513-as típusú autóbusz mellett.
ystuc05-08-2008 16:57:28 // 3173
A H-14-es a legkisebb, 2 tengelyes. Ezen kívül van H-18, H-2akármennyi, stb... Amúgy egy raklap fos a cucc, érdekes megoldásokkal. Vannak jó dolgok is benne, de több a nevetséges megoldás. Volt hozzájuk szerencsém.
Zsolt15505-08-2008 16:31:25 // 3172
Egy kis Ganz RETRO.
A Ganz háromszor is pályázott metróépítésre, de sajnos egyszer sem gyárthatott sorozatban. Első két alkalommal politikai okokból, a harmadik alkalommal meg ...
Első alkalom:
Ganz metrószerelvény
Amikor 1950-ben megindult a metró építése, a Ganz Vagongyárban is elkezdődött egy hazai gyártású metrókocsi tervezése.
A motorkocsi prototípusai (P1 és P2) 1953. nyarára készültek el, a pótkocsit pedig a MÁV adta kölcsön. A járművekkel a Népliget mellett kialakított pályán próbafutásokat végeztek. A metró építését 1954-ben leállították, a járművekkel végzett futáspróbák is abbamaradtak. 1959-ben, pedig el kellett fogadni a másik ajánlatot.
A második:
Ganz-Hunslet G2
A metrószerelvényt 1986-87-ben készítették, mivel a régi orosz metrók kiöregedése, valamint a 3-as vonal meghosszabbítása miatt új metrókocsik beszerzése vált szükségessé. A szovjet metrókorszerűsítés nem járt sikerrel, így először más gyártó után néztek. Először szóba került egy NDK céggel való együttműködés, de mégis a Ganz mellett döntöttek.
Az előkészítés 1981-ben kezdődött, a tervezés és gyártás 1983-ban. A Ganz gyár elkészítette prototípusát (járműszerkezet Ganz-MÁVAG, villamos berendezések Ganz Villamossági Művek), sorozatgyártásra azonban nem került sor, mivel a Metróber végül további orosz metrókocsik beszerzése mellett döntött.
A harmadik:
Ganz-Hunslet metrószerelvény-tervek
Az 1992. decemberi DBR metrószerelvény tenderre a francia Matra, és a német Siemens mellett a Magyar Metrótársaság is adott be pályázatot, mely nyolc társaságból, többek között a Ganz-Hunsletből állt.
A metró építése elmaradt, így a tervek tervek maradtak.
A Ganz háromszor is pályázott metróépítésre, de sajnos egyszer sem gyárthatott sorozatban. Első két alkalommal politikai okokból, a harmadik alkalommal meg ...
Első alkalom:
Ganz metrószerelvény
Amikor 1950-ben megindult a metró építése, a Ganz Vagongyárban is elkezdődött egy hazai gyártású metrókocsi tervezése.
A motorkocsi prototípusai (P1 és P2) 1953. nyarára készültek el, a pótkocsit pedig a MÁV adta kölcsön. A járművekkel a Népliget mellett kialakított pályán próbafutásokat végeztek. A metró építését 1954-ben leállították, a járművekkel végzett futáspróbák is abbamaradtak. 1959-ben, pedig el kellett fogadni a másik ajánlatot.
A második:
Ganz-Hunslet G2
A metrószerelvényt 1986-87-ben készítették, mivel a régi orosz metrók kiöregedése, valamint a 3-as vonal meghosszabbítása miatt új metrókocsik beszerzése vált szükségessé. A szovjet metrókorszerűsítés nem járt sikerrel, így először más gyártó után néztek. Először szóba került egy NDK céggel való együttműködés, de mégis a Ganz mellett döntöttek.
Az előkészítés 1981-ben kezdődött, a tervezés és gyártás 1983-ban. A Ganz gyár elkészítette prototípusát (járműszerkezet Ganz-MÁVAG, villamos berendezések Ganz Villamossági Művek), sorozatgyártásra azonban nem került sor, mivel a Metróber végül további orosz metrókocsik beszerzése mellett döntött.
A harmadik:
Ganz-Hunslet metrószerelvény-tervek
Az 1992. decemberi DBR metrószerelvény tenderre a francia Matra, és a német Siemens mellett a Magyar Metrótársaság is adott be pályázatot, mely nyolc társaságból, többek között a Ganz-Hunsletből állt.
A metró építése elmaradt, így a tervek tervek maradtak.
ÁdidiGaga (il hempescattore)04-08-2008 15:58:42 // 3171
"mán megint előz!" :-DDDDDDD
Kazes☻04-08-2008 15:56:13 // 3170
Ez nagyon jó pofa, elképzelem ahogy fut a pálya szélén és közben kiabál! :DDD
ÁdidiGaga (il hempescattore)04-08-2008 15:44:25 // 3169
Sziasztok!
Örülök, hogy a topik a '60-as évek felé is nyit, én viszont még tovább durvulok
mivel 1959 ! következik az AM stócban '64-után...
Még vadabb dolgok, (pl. teljes oldal a neten 1/2 éve még sehol nem publikált prototípus Ikarus 303-ról, amely 2 autóskártyában is szerepelt)
a borítóképekről - pedig újszerű állapotban vannak - nem lehet eldönteni,hogy fénykép vagy grafika! :-p
Alfából eddig (8 db szám) egyet találtam, ment is az "Alfás történelem..."-topikba, ugyanennek a számnak a végén valamit,amit muszáj megosztanom veletek :-DDDD
Örülök, hogy a topik a '60-as évek felé is nyit, én viszont még tovább durvulok
mivel 1959 ! következik az AM stócban '64-után...
Még vadabb dolgok, (pl. teljes oldal a neten 1/2 éve még sehol nem publikált prototípus Ikarus 303-ról, amely 2 autóskártyában is szerepelt)
a borítóképekről - pedig újszerű állapotban vannak - nem lehet eldönteni,hogy fénykép vagy grafika! :-p
Alfából eddig (8 db szám) egyet találtam, ment is az "Alfás történelem..."-topikba, ugyanennek a számnak a végén valamit,amit muszáj megosztanom veletek :-DDDD
ystuc04-08-2008 10:23:55 // 3168
Ez a szám pont megvan nekem is :-) Az Erzsébet híd terhelés próbája van a képen. :-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
494
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?