Sziasztok!
Rendeltem a Giuliettamhoz levegőszűrőt.
MANN filter márka és made in Italy. :)
Van rajta egy borítás ami védelmet nyújt a szálíltás során és vegyem le vagy maradjon rajta?
Forum >> Szerelőműhely
Demecsab21-11-2024 19:23:09 // 55787
jjohn24-09-2024 08:49:02 // 55786
Megoldódott a gond, mivel új óracsoportot vettem bele 2005-2010 közötti kiadás, és abban még pluszban van tempomat, kipörgés gátló ikon.... Ezért gondolom más a vezeték kiosztása az óracsoporton belül.
Nem nyugodtam addig próbálgattam míg végül rájöttem a "+" és "-" mínusz gombokat nyomva áhttps://www.alfaamore.hu/files/sitetemp/t-1727160492-15582-27190-forum.jpgllítja a fényszórót és nem a le fel nyílra reagál.
Nem nyugodtam addig próbálgattam míg végül rájöttem a "+" és "-" mínusz gombokat nyomva áhttps://www.alfaamore.hu/files/sitetemp/t-1727160492-15582-27190-forum.jpgllítja a fényszórót és nem a le fel nyílra reagál.
jjohn19-09-2024 15:14:21 // 55785
Sziasztok!
Egy gyors kérdésem lenne. Alfa 147 1,6 TS 2005 105 Le. Óracsoport csere lett végrehajtva kapott egy zsír újat. Viszont a fényszóró állítás mint olyan nem működik, eddig okés volt. Van közelében vezeték ami cserekor kicsúszhatott? Vagy egyszerűen megadta magát a csoport kapcsoló ezen része, egyébként minden más része működik.
Köszi előre is!
Egy gyors kérdésem lenne. Alfa 147 1,6 TS 2005 105 Le. Óracsoport csere lett végrehajtva kapott egy zsír újat. Viszont a fényszóró állítás mint olyan nem működik, eddig okés volt. Van közelében vezeték ami cserekor kicsúszhatott? Vagy egyszerűen megadta magát a csoport kapcsoló ezen része, egyébként minden más része működik.
Köszi előre is!
Attis12-08-2024 14:35:28 // 55784
A fl-es 147-ben nem kivehetőek az első fejtámlák.
jjohn12-08-2024 09:58:58 // 55783
Köszi, akkor lesz benne 2xx xxx km.
Ha meg eladom, persze nem hiszem hogy az bekövetkezik. Akkor megmutatom a vevőnek régi csoportot, hogy nem átverés.
A fejtámla kivétellel kapcsolatosan tudsz valamit mondnia? Lejjebb van a bejegyzésem.
Köszi.
Ha meg eladom, persze nem hiszem hogy az bekövetkezik. Akkor megmutatom a vevőnek régi csoportot, hogy nem átverés.
A fejtámla kivétellel kapcsolatosan tudsz valamit mondnia? Lejjebb van a bejegyzésem.
Köszi.
Piritu - 1.000.00011-08-2024 14:01:12 // 55782
Tudtommal csak elöre lehet állítani legálisan.
jjohn11-08-2024 13:14:50 // 55781
Sziasztok!
Van egy Alfa 147 1,6 TS 16 V 2005 benzin. Kérdésem az lenne, óracsoport csere lesz, és szeretném a régi km -t átírni hogy lehetséges e, de a használt órában 2xx xxx km van az enyémben 170 000, lefelé is lehet módosítani, ha igen akkor hogy?
Köszi
Van egy Alfa 147 1,6 TS 16 V 2005 benzin. Kérdésem az lenne, óracsoport csere lesz, és szeretném a régi km -t átírni hogy lehetséges e, de a használt órában 2xx xxx km van az enyémben 170 000, lefelé is lehet módosítani, ha igen akkor hogy?
Köszi
aranytl01-08-2024 09:34:13 // 55780
156-ba vettem TRW-t, nem ajánlom. Érzésre is rossz volt, azon kívül vékonyabb a szára 1 mm-rel, mint a Sachsnak, a toronyszilenben is lötyögött. Gagyi.
Lecseréltem arra az aktív piros Konira, ég és föld.
Lecseréltem arra az aktív piros Konira, ég és föld.
Piritu - 1.000.00001-08-2024 09:19:40 // 55779
Lengéscsillapítóban a TRW mennyire vállalható? A Spiderbe lenne előre.
HaNGyA29-07-2024 15:20:15 // 55778
Cartársak!
Van valakinek egy jó szerelöje Budapest környékén, akihez be lehet gurulni a héten egy 1.9 JTD, 8 szeleppel olajnyomás gomba cserére, és nem kéri el érte a világ összes pénzét?
Van valakinek egy jó szerelöje Budapest környékén, akihez be lehet gurulni a héten egy 1.9 JTD, 8 szeleppel olajnyomás gomba cserére, és nem kéri el érte a világ összes pénzét?
Piritu - 1.000.00030-06-2024 22:37:49 // 55777
bocs, ezt nem ide szántam...
Piritu - 1.000.00030-06-2024 22:35:56 // 55776
Piritu - 1.000.00030-06-2024 22:27:44 // 55775
jjohn13-06-2024 14:58:13 // 55774
Sziasztok! Kérdésem, hogy lehet kivenni az első fejtámlákat Alfa 147 TS 2005 105 Le?
Köszi.
Köszi.
Kazes☻14-05-2024 23:50:35 // 55773
Vegyél egy újabb szpííídert... mondjuk 1,8 tibit! :D
Piritu - 1.000.00014-05-2024 21:55:50 // 55772
Erősen gondolkodom hogy kéne vennem egy tartalék TS motort amíg lehet.
- Hogyan kellene hosszú távon tárolni?
- Olajjal feltöltve vagy szárazon?
- Vízzel feltöltve vagy szárazon?
- Hogyan lehet megakadályozni hogy a hengerfal megrozsdásodjon? Öntsek olajat a gyertyanyílásba? WD40-et?
- Nem kéne időnként átforgatni? (Egy német fórumban "karácsonyi ajándékként" forgatta át a fickó)
Van valakinek valamilyen tapasztalata?
Mivel a tartalék motoron tervezek kicserélni pár dolgot (amiket a Spiderén is cseréltem) arra is gondoltam hogy nem lenne jobb "szétszedve" tárolni és csak használat előtt összerakni? Külön a blokkot, dugattyúkat, hengerfejet finoman leolajozva légmentesen lezárt dobozba teni? (Persze tengernyi szilikagéllel együtt hogy ne legyen pára a dobozban.)
Ötlet?
- Hogyan kellene hosszú távon tárolni?
- Olajjal feltöltve vagy szárazon?
- Vízzel feltöltve vagy szárazon?
- Hogyan lehet megakadályozni hogy a hengerfal megrozsdásodjon? Öntsek olajat a gyertyanyílásba? WD40-et?
- Nem kéne időnként átforgatni? (Egy német fórumban "karácsonyi ajándékként" forgatta át a fickó)
Van valakinek valamilyen tapasztalata?
Mivel a tartalék motoron tervezek kicserélni pár dolgot (amiket a Spiderén is cseréltem) arra is gondoltam hogy nem lenne jobb "szétszedve" tárolni és csak használat előtt összerakni? Külön a blokkot, dugattyúkat, hengerfejet finoman leolajozva légmentesen lezárt dobozba teni? (Persze tengernyi szilikagéllel együtt hogy ne legyen pára a dobozban.)
Ötlet?
Robi7510-05-2024 15:14:28 // 55771
Közel 2 hónap kálvária után megoldódott, turbó szétszedéskor minden kiderült, tengely törés. Szerelő elküldte egy turbó felújító cégnek akik jelezték hogy menthetetlen mert ház törött...ment a nagy keresgélés, se használt se új, bár az új amit külföldi oldalakon lehetett látni közel 1 millió, felújított meg közel fél milla, de egy "szerencsére egyik sem volt... marad a turbó visszahozatal, homokszórva tisztítás után a meleg oldali házban valóban gyenge repedés volt. Mint kiderült turbós cégektől ez tipushiba...ezzel sokra nem mentem. Szerelőm azt mondta nem emiatt törött a tengely... a 300 ezer kilométer inkább ami ezt okozta. Középrész az volt potom 80 ezer forintért. Középrész csere megvolt, egész turbó kitakarítva, azóta így megyek... már több mint 3000 kilométer benne van, nem érzek vele problémát.
Csabo2209-05-2024 22:25:46 // 55770
De van egy multiplás mágus ismerősöm, ha irsz egy emailt, akkor talán nem felejtem el megkérdezni tőle, hátha tudja hogy kell csinálni. ;)
Csabo2209-05-2024 22:24:36 // 55769
Szia. Nem sajnos, az máshogy megy. gyanitom van vmi metódus arra, h összehangold a távirányitót a kocsival, diagnosztika nélkül. keress rá a neten (angolul sztem) vagy ha van e-learn a birtokodban abban talán benne van.
HaNGyA08-05-2024 12:56:26 // 55768
Szia Csabo22!
Esetleg félig offos, FIAT Multipla távkulcs felprogramozásban is otthon vagy?
(Az immobilizerrel működik, csak a riasztóra kellene ráprogramozni, hogy gombra nyisson-zárjon a gép)
Esetleg félig offos, FIAT Multipla távkulcs felprogramozásban is otthon vagy?
(Az immobilizerrel működik, csak a riasztóra kellene ráprogramozni, hogy gombra nyisson-zárjon a gép)
Csabo2207-05-2024 22:59:06 // 55767
Majd irj egy mailt a "felhasználónevem"@gmail.com-ra ha szeretnél jönni és megbeszéljük.
GTVili07-05-2024 22:06:11 // 55766
Tökéletes! Gyáli vagyok.... :-)
Csabo2207-05-2024 21:56:47 // 55765
Szia
Attól függ hol? ha BP XV. ker megfelel, akkor tudok, igen.
Attól függ hol? ha BP XV. ker megfelel, akkor tudok, igen.
GTVili07-05-2024 20:01:02 // 55764
Sziasztok!
Távirányítós kulcs programozásában tud valaki segíteni....? A gyári kód megvan...
Csak a távirányító (központi zár) részét kéne újraéleszteni...
Köszönöm!
Távirányítós kulcs programozásában tud valaki segíteni....? A gyári kód megvan...
Csak a távirányító (központi zár) részét kéne újraéleszteni...
Köszönöm!
pettinke22-04-2024 21:34:46 // 55763
de én ezt nem értem.
ha álltában szívja le, nyugalmi áramfelvételt kell mérni, egyenként kikapcsolgatni a fogyasztókat, és kiderül.
ha úgy szívja le, hogy használjátok is, akkor meg töltést kell mérni alapjáraton és menet közben.
mi ebben a bonyolult?
ha álltában szívja le, nyugalmi áramfelvételt kell mérni, egyenként kikapcsolgatni a fogyasztókat, és kiderül.
ha úgy szívja le, hogy használjátok is, akkor meg töltést kell mérni alapjáraton és menet közben.
mi ebben a bonyolult?
grandios22-04-2024 11:41:30 // 55762
szia, köszi tippet, náluk (is) már volt az autó egy hetet, feltették a kezüket sajnos....
Liquid22-04-2024 10:09:29 // 55761
köszi, megnéztem valóban nem nagy dolog, de jobb szeretem "megoldani okosban", hogy kelljen mindent újra beállítani
pettinke22-04-2024 09:17:34 // 55760
hát elvileg át, de a tanítás - ha elolvastad a használatiban - nem valami bonyolult dolog...
Liquid21-04-2024 14:38:47 // 55759
ha az első bikázó pontra rákötök egy másik aksit vagy csepptöltőt úgy "át lehet verni"?
pettinke21-04-2024 13:09:46 // 55758
de, tanítani kell ablakot, kormányt, mittoménmégmit.
benne van a kezelési útmutatódban.
benne van a kezelési útmutatódban.
PietroStelvio21-04-2024 12:42:19 // 55757
2017-es Stelvioban akksi cserénél van valami, amire oda kell figyelni vagy simán kicserélem és ennyi? (rádió kódot megjegyzi, nem kell utána semmit reset-elni? Ilyesmire gondolok)
PietroStelvio21-04-2024 12:41:41 // 55756
Győr, József A. út 125.
Béli és Béli Kft.
Akkumulátorokat is forgalmaznak és autóvillamossággal is foglalkoznak, szerintem érdemes lehet megkérdezni őket.
Béli és Béli Kft.
Akkumulátorokat is forgalmaznak és autóvillamossággal is foglalkoznak, szerintem érdemes lehet megkérdezni őket.
Dani19-04-2024 15:12:17 // 55755
Igazán nincs mit.
Amúgy tényleg idegesítő ez az állandó grafikaváltogatás.
Amúgy tényleg idegesítő ez az állandó grafikaváltogatás.
AlfaDavid19-04-2024 15:10:05 // 55754
Én is láttam google keresőben egy helyen, csak furcsa volt elsőre mikor megláttam a dobozt. Na mindegy már amúgy is beleöntöttem a motorba. Köszi a segítséget!
Dani19-04-2024 14:25:32 // 55753
Szia!
Ránézésre nem hinném hogy hamis lenne, bár ezt nehéz megmondani. (Google képek között van olyan mint a tied)
Mióta a Pteronas- hoz került azóta minden féle dobozban és színben és grafikával forgalmazzák.
Minden évben rendelünk Selenia olajat dieselbe és benzinesbe valót is, és minden évben más dobozban jött pedig cikkszámra ugyanazt rendeljük minden évben. Nekem pont most a szervíz után visszaadták ami az 1 literesből megmaradt és tök más a doboza mint a tavalyinak pedig mindkettő STAR 5W40.
Szóval szerintem ne aggódj, öntsed bele nyugodtan :D
Ránézésre nem hinném hogy hamis lenne, bár ezt nehéz megmondani. (Google képek között van olyan mint a tied)
Mióta a Pteronas- hoz került azóta minden féle dobozban és színben és grafikával forgalmazzák.
Minden évben rendelünk Selenia olajat dieselbe és benzinesbe valót is, és minden évben más dobozban jött pedig cikkszámra ugyanazt rendeljük minden évben. Nekem pont most a szervíz után visszaadták ami az 1 literesből megmaradt és tök más a doboza mint a tavalyinak pedig mindkettő STAR 5W40.
Szóval szerintem ne aggódj, öntsed bele nyugodtan :D
AlfaDavid18-04-2024 15:52:03 // 55752
Dani18-04-2024 08:39:59 // 55751
Sziasztok!
A Brera részlegen már feltettem a kérdésem, de kiteszem ide is, több szem többet lát alapon :D
Egy kis segítségre lenne szükségem. Elvittem a Brera-t (2.2 JTS, 2006 os évjárat) szokásos éves szervízre (olajcsere-szűrők cseréje, klímatisztítás stb....). Mivel tavaly a hideg időben előjött egy olyan jelenség, hogy hidegen az első indításnál dadogott, rázott, mintha háromhengerezne, sőt néha be sem indult elsőre de még másodikra sem mindig, mellé pedig füstölt mint a gyárkémény, így kértem, hogy ezt is orvosolják.
Na a gond itt kezdődik. Átnézték és semmilyen kézzel fogható okát nem találják a problémának, és valamiért hibakódot sem tudnak olvasni. Egyszerűen nem komunikál a rendszerükkel az autó. Szóval abban kérném a segítséget-tanácsot, hogy egyrészt mitől lehet ez a hidegindítási gond, illetve hogy lehet az, hogy nem lehet rajta hibakódot olvasni.
Ha valaki járt már hasonlóképpen és tudja mi a megoldás az kérem ne tartsa magában :D
Előre is köszönöm!
A Brera részlegen már feltettem a kérdésem, de kiteszem ide is, több szem többet lát alapon :D
Egy kis segítségre lenne szükségem. Elvittem a Brera-t (2.2 JTS, 2006 os évjárat) szokásos éves szervízre (olajcsere-szűrők cseréje, klímatisztítás stb....). Mivel tavaly a hideg időben előjött egy olyan jelenség, hogy hidegen az első indításnál dadogott, rázott, mintha háromhengerezne, sőt néha be sem indult elsőre de még másodikra sem mindig, mellé pedig füstölt mint a gyárkémény, így kértem, hogy ezt is orvosolják.
Na a gond itt kezdődik. Átnézték és semmilyen kézzel fogható okát nem találják a problémának, és valamiért hibakódot sem tudnak olvasni. Egyszerűen nem komunikál a rendszerükkel az autó. Szóval abban kérném a segítséget-tanácsot, hogy egyrészt mitől lehet ez a hidegindítási gond, illetve hogy lehet az, hogy nem lehet rajta hibakódot olvasni.
Ha valaki járt már hasonlóképpen és tudja mi a megoldás az kérem ne tartsa magában :D
Előre is köszönöm!
grandios12-04-2024 19:08:42 // 55750
Sziasztok, segitséget szeretnék kérni talán valami már találkozott hasonló problémával: 2009es Mitom van 1,6 jtd és fél év alatt 3 akkumulátort szivott le. Számtalan villamossági szakembernél és szakszervizben járt már emiatt, mindenki mindent rendben talált, semmi ami indokolatlanul fogyasztaná azonban 4-5-6 hét alatt mégis megeszi az akksit. Minden tippet, ötletet, javaslatot szivesen fogadok illetve egy szakértö györi vagy környéki autovillamossági szerelö kontaktját is
Köszi
Köszi
tomimod26-03-2024 09:07:00 // 55749
Igen, ugyanolyanra cseréltem mint a régi szenzor volt. Kb. fél éve tisztítottam meg EGR tisztító sprayyel, de talán ideig-óráig segített csak.
Hibakód nincs.
Hibakód nincs.
Piritu - 1.000.00025-03-2024 22:49:39 // 55748
A régi Bosch száma stimmel az újjal?
MAP szenzor nem koszos?
MAP szenzor nem koszos?
Liquid25-03-2024 21:41:52 // 55747
nemhiszem, de a gyári hibás se lehetetlen :(
Ssajnos nem tudom, hogy az LMM-en kívül melyik szenzornak lehet ilyen hatása.
Anno a 156 TS-nél volt ilyen problémám, ugyan ez a szitu, erőtlen kelletlen a 150 helyett jó ha 80 lovas, aztán lehúztam az LMM csatiját és visszajött az összes ló, igaz cserébe alapjárat nem volt :) Durván megféktisztítóztam és megjavult.
Viszont Te cseréltél LMM-et szóval itt valamelyik másik szenzor a a ludas...
Hibakód?
Ssajnos nem tudom, hogy az LMM-en kívül melyik szenzornak lehet ilyen hatása.
Anno a 156 TS-nél volt ilyen problémám, ugyan ez a szitu, erőtlen kelletlen a 150 helyett jó ha 80 lovas, aztán lehúztam az LMM csatiját és visszajött az összes ló, igaz cserébe alapjárat nem volt :) Durván megféktisztítóztam és megjavult.
Viszont Te cseréltél LMM-et szóval itt valamelyik másik szenzor a a ludas...
Hibakód?
tomimod25-03-2024 16:22:57 // 55746
igen ez a bele való, gyári cikkszám alapján került bele Bosch
vagy ennyire tré lenne a Bosch minőség...?
vagy ennyire tré lenne a Bosch minőség...?
Liquid25-03-2024 14:54:40 // 55745
A dízeleket nem ismerem ilyen oldalról, de ha az LMM-et kiiktatva megjavul, akkor valószínűleg az a bűnös. Az új LMM biztos hogy tökéletesen az ami bele való?
tomimod25-03-2024 13:38:29 // 55744
Sziasztok,
170 lovas 2.0 dízel Giuliettánál hideg-meleg motornál egyaránt alacsony fordulaton baromi erőtlen, lomha az autó, de nem áll le vagy fullad le alapjáraton.
Gyorsításnál pedig kb. 1800 fordulat környékén rángat, tehát kb ott, ahonnan a turbó nyomás megvan, és onnantól már jó erőben van. De rángatás közben a fordulat nem esik vagy ugrik meg. Ez utóbbi jelenséget nem mindig produkálja, így a szerelő nem tapasztalta, csak elmondásból tudja. Hibakód nincs.
Megjárattam autópályán magas fordulaton, utána ideig óráig jó, de lehet az is csak placebo.
A fogyasztás városban a korábbiakhoz képest majdnem a duplájára nőtt meg.
Cseréltem már légtömegmérőt, amivel 1-2 hétig jó volt, de utána megint előjöttek ezek a problémák.
Viszont ha lehúzom a légtömegmérő csatiját, a problémák megszűnnek, és úgy megy alacsony fordulaton is mint a meszes (gyanítom hogy gyárilag így kellene mennie az autónak)
Merre keresehető az oka? Esetleg turbó nyomásszabályzó vagy kipufogó nyomásszabályzó? Magasnyomású lehet? Netán a légtömegmérő vezetékek vagy a csatija hibás?
170 lovas 2.0 dízel Giuliettánál hideg-meleg motornál egyaránt alacsony fordulaton baromi erőtlen, lomha az autó, de nem áll le vagy fullad le alapjáraton.
Gyorsításnál pedig kb. 1800 fordulat környékén rángat, tehát kb ott, ahonnan a turbó nyomás megvan, és onnantól már jó erőben van. De rángatás közben a fordulat nem esik vagy ugrik meg. Ez utóbbi jelenséget nem mindig produkálja, így a szerelő nem tapasztalta, csak elmondásból tudja. Hibakód nincs.
Megjárattam autópályán magas fordulaton, utána ideig óráig jó, de lehet az is csak placebo.
A fogyasztás városban a korábbiakhoz képest majdnem a duplájára nőtt meg.
Cseréltem már légtömegmérőt, amivel 1-2 hétig jó volt, de utána megint előjöttek ezek a problémák.
Viszont ha lehúzom a légtömegmérő csatiját, a problémák megszűnnek, és úgy megy alacsony fordulaton is mint a meszes (gyanítom hogy gyárilag így kellene mennie az autónak)
Merre keresehető az oka? Esetleg turbó nyomásszabályzó vagy kipufogó nyomásszabályzó? Magasnyomású lehet? Netán a légtömegmérő vezetékek vagy a csatija hibás?
Csabo2224-03-2024 10:26:23 // 55743
Szia
Én úgy emlékszem a Ts hűtő tetejének a sarkán nincs légtelenitő. Csak a jtd-n.
A TS-en a termosztát mögött a fűtőradiátorba menő dupla cső közül az egyik tetején van egy légtelenitő csavar.
Én úgy emlékszem a Ts hűtő tetejének a sarkán nincs légtelenitő. Csak a jtd-n.
A TS-en a termosztát mögött a fűtőradiátorba menő dupla cső közül az egyik tetején van egy légtelenitő csavar.
jjohn23-03-2024 14:41:48 // 55742
Termosztátot bocsi elb....
jjohn23-03-2024 14:40:38 // 55741
Sziasztok!
Kérdésem lenne, leszeretném cserélni a fagyállót, és a vízpumpát is. Hol kell utána légteleníteni? Csak a hűtőnél vagy máshol is? Alfa 147 1.6 TS 105 LE 2005.
Köszi
Kérdésem lenne, leszeretném cserélni a fagyállót, és a vízpumpát is. Hol kell utána légteleníteni? Csak a hűtőnél vagy máshol is? Alfa 147 1.6 TS 105 LE 2005.
Köszi
bega198620-03-2024 10:45:51 // 55740
Sziasztok. Giulietta 1.4 multiair vezérlés szíj+vízpumpa csere után cicergő/surrogó hangja van a motornak 1500 fordulat körül. Visszavittem a szervízbe, megnézték hogy a szíj szépen jár, sztetoszkóp hallgatás alapján nem a görgő/vízpumpa. Azt mondták várjak hogy bekopjon a szíj. Mennyire reális ez, járt már így valaki?
pettinke12-02-2024 23:35:57 // 55739
Azt írta: "és elment az autóból az erő..."
Liquid12-02-2024 14:22:00 // 55738
Nyikorgó hang? De nincs semmi más probléma? Úgy értem nincs erővesztés, nem kormol semmi?
Szerintem valami összeér, odaér valamihez, amikor a motor megmozdul nagy gázra.
Nekem a Q4-nél volt olyan egyszer hogy odavágtam az alját, és deformálódott a kardán mellett valami kis kábel konzol, pont annyira került közel, hogy kövér gázra ahogy bemozdult mindent elérte a kardánt, és cicergett.
Szerintem valami összeér, odaér valamihez, amikor a motor megmozdul nagy gázra.
Nekem a Q4-nél volt olyan egyszer hogy odavágtam az alját, és deformálódott a kardán mellett valami kis kábel konzol, pont annyira került közel, hogy kövér gázra ahogy bemozdult mindent elérte a kardánt, és cicergett.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
469
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?