Forum >> Szerelőműhely

admirális08-11-2004 20:52:58 // 86
Aha. Értem. Jó tipp, holnap kipróbálom. Meg persze reméljük hogy tényleg csak egy hibás bejegyzés ami egyszer csak rájött, mert voltaképpen nem előzte meg semmi ami ezt okozhatja. Egyébként most szervizben van a paripa, és a szerelővel beszélgettem egy kicsit. Mondta hogy egyik haverja a saját 156-osában véletlenül kihúzta a légzsák biztosítékját és neki meg az után jött elő. Na lényeg a lényeg, holnap ha visszakapom a járgányt kipróbálom.
Paco08-11-2004 20:20:27 // 85
Reálisnak reális de én nem adnék érte annyit. Már csak azért is, mert ingyen is megoldható. Akssisaru le, legalább két percre. Visszarakás után 20* ráadni a gyújtást 2.3 mp-re 5-10 mp-es szünetekkel. Ha az alatt nem jön elő a computerben tárolt hiba végleg elfelejti. Elméletileg így működnie kell, de ha nem felejti el akkor sem vesztettél némi dőn kívül semmit.
admirális08-11-2004 20:07:39 // 84
Szerintetek az reális, hogy márkaszervizben 3 E forintért kiütik a hibás légzsák bejegyzést a kompjúterből? Én ezt kicsit kevésnek tartom, dehát ki tudja... Szóval mit gondoltok?
Ali7608-11-2004 19:21:09 // 83
Szevasztok! Kicsit off, kellene egy barátmonak 2db 33-as ikerkarbi, egyáltalán nem biztos, hogy frankó az ötlet... van egy porsche 914-ese (1971-es porsche- vw) 4 hengeres boxer duruzsolna benne, ha nem lenne szar az injektorja, én ajánlottam neki az alfaboxer karbijait, már csak szerezni kellene... Ha van valakinek eladó egy próbát megelőzően biztos vevő lenne rájuk... Köszi
wwwSentinelwww08-11-2004 17:35:26 // 82
THX, loool, az enyim autóm nem dízel ám :))) megnézzük mi lesz, veszek adalékot. Amugy 10W 40 van benne :-O Lehet hogy híg neki az olajacska.
Szabi15508-11-2004 17:31:00 // 81
Sziasztok!

Szükségem lenne 155 2.0TS 8V AlfaCode nélküli Workshop Manual-ra.
A motorvezérlő lábkiosztása érdekelne, a gyujtóelektronika végfokaihoz kimenő 4 kanóc csatlakozótüskéjének a száma izgat. Az én példányomon a rendszer felépítése jól látható, de a szkennelés miatt a csati sorszámai és a drótok szinei nem kivehetőek. Ha van valakinek rajza ne kíméljen.
Köszi.
norbee08-11-2004 17:23:44 // 80
Messiah Attól függ. Dízeleknél természetes... :)))) Amúgy benzinesnél szokásos szimptómák, ha nincs furcsa szag, csörgő hang, stb: felhígult, elhasználódott motorolaj (tegyél bele 5W40 helyet 10W40-t legközelebb), általános motorkopás, szelepszárszimmering kopás, szivárgó olajleeresztő nyílás. Lehet kapni motorolajadalékot ilyen esetekre (Wynns, STP), 5 liter olajhoz tőccs egy ilyen flakont, aztán nézd meg csökken-e a fogyasztott mennyiség.
wwwSentinelwww08-11-2004 14:58:33 // 79
Uhh még valami,szerintetek ha a kocsim elkezdte enni az olajat, akkor annak milyen okai lehetnek? :)))
wwwSentinelwww08-11-2004 14:54:48 // 78
Kössz a tippet a direktszűrőhöz, nemtom még, majd ha megcsinálom a többi dolgot a V6 on, akkor esetleg zúzok bele egyet. Köszi az ablaktörlő tippet is, ha minden jól megy akkor kapok karokat. Nekem sajna le van törve a műanyag kis bilincs és ezért nem töröl, mert kilóg a gumi belőle :((( bad guuuy.
Inner Circle08-11-2004 12:54:37 // 77
Na ja, de ha hajnali egykor veszed az autópálya mellett, és a lerohadt régi sarukat csak a szigszalag tartja a helyén, akkor már kifejezetten olcsónak tűnik! :) Ne szidjuk a benzinkutakat, amiért drágán árulnak, én vettem pl. kerékkulcsot egy 1400 km-es út előtt, miután az enyémben megfolyt a fém. Használtam is, és nem sajnáltam közben azt a 20 eurót :)
szutyok08-11-2004 12:52:58 // 76
Á dehogy! Én ott vettem, amikor nagyon kellett, és csak duplája volt a Tecsó árához képest! Igaz az utóbbi az "gazdaságos"!
Thomika08-11-2004 12:50:27 // 75
gondolom 400%os árréssel :)
Paco08-11-2004 12:44:54 // 74
Nem a hely volt rossz, hanem az eladó :)
szutyok08-11-2004 12:06:56 // 73
A legtöbb benzinkút is árulja!
Thomika08-11-2004 12:04:30 // 72
Igaz még TSak 1 boltban voltam, de ott nézett rám a csaj, hogy mit akarok én ott, ők olyat nem tartanak.. ezért gondoltam, feldobom a témát,hátha rossz helyen kezdtem keresgélni, de ezek szerint az irány jó volt, csak xar helyen álltam meg :)) THX Paco :) Azért a műszerfal ügyben lehet, hogy zargatnálak majd! Ha vmikor ráérsz, megmutatnám, mert eddig nem tudtam vele semmit sem kezdeni.. (tudom "a hiba az ön készülékében van", de elektromos cuccokban nem vagyok túl jó)..
Paco08-11-2004 11:57:47 // 71
Bármelyik autósboltban
Thomika08-11-2004 11:39:51 // 70
Srácok! Kéne egy kis help! Hol lehet akku sarukat kapni (Budapest)?? Tudom, amatőr kérdés, de eddig még soha nem volt rá szükségem, most viszont még tél előtt ki kéne cserélnem... előre is köszi T.
david15508-11-2004 10:38:43 // 69
Ja. és ha lehet ilyen kívánságom, pösti legyen az illető. THX
david15508-11-2004 10:36:53 // 68
Sziasztok Cartársak! Egy nyári motormosás nyomán behalt az elektronikus berendezések nagy része a ótómon (155 2.0 TS 16V). Ködlámpa csak a tompítottal együtt megy, tetőablak teljesen behalt, hátsó szélvédő fűtés random. Tudtok olyan autóvillanyszerelőt, aki nem vág ki kapásból egy "ilyen idős olasz kocsival", és korrekt áron orvosolja a kis hibákat? Fontos lenne, hogy tényleg profi legyen, mert az előző próbálkozó (szerelő) több hibával adta vissza, mint amennyivel odavittem. Előre is köszi david
FRC08-11-2004 09:50:46 // 67
Erdekelne hogy a 164 vagy a 75 2000ccm TS motorokban hol tudom le ellenőrizni a váltó olaj szintjét???
kertecs08-11-2004 09:18:07 // 66
Ablaktörlő kérdés: leírom amit én tapasztaltam (igaz 155, de a 145-nél nem hasonló?), hátha valakinek segít: - itt Pécsen lehet kapni champion ablaktörlő gumit 155-höz, kb 2E Ft - ez is hasznos lehet http://www.alfa155.com/155/Technical/Wipers/wipers.htm Én megcsináltam és tökéletes lett a szakaszos törlés.
kertecs08-11-2004 09:03:14 // 65
Hello Paco! Én hétvégén nem net-ezek, csak most ébredezem. Most éppen nem akut a dolog, mert megfőzni nem fogom a motort ilyen időben, de ennek ellenére csinál számomra érdekes dolgokat... alapjáraton 80 fok körül van hogy ki-be kapcsolgat a venti. Na mindegy, nekem furcsa. Én pécsi vagyok, nekem egyszerűbb ha le tudom húzni valahonnan, de vannak pesti haverok akit talán el tudok küldeni a cd-ért hozzád. Amelyik neked egyszerűbb. Köszi
GEORGE07-11-2004 18:05:37 // 64
Sziasztok! Segítségre lenne szükségem! A 155-s Alfába lévő 2,0TD motorhoz kellene 1db alapméretes dugattyú. Mára kiderült ,hogy a '96-os Temprámban ugyan ilyen motor van. Ha tud valaki infot netalán dugattyút kérem csörögjön rám. elöre is köszi itt a szám:20-3446255 Tisztelettel: GEORGE 146ti
Robi07-11-2004 15:24:44 // 63
Ja, nagyon fontos! Ha a direktszűrő mellett döntesz, akkor úgy szereld fel, hogy hideg levegőt tudjon szívni, különben adtál a szarnak egy pofont.
Robi07-11-2004 15:22:54 // 62
Nekem van direktszűrőm, de nem használom, szerintem nem éri meg. Erősebb vele az autó, de nem sokkal. Fogyasztás max attól lesz nagyobb, hogy jobban nyomod a gázt, a direktszűrőtől önmagában biztos nem, sőt, elvileg csökkennie kellene. A hang viszont nagyon tuti lesz, legalábbis az én turbós gépemen eszetlen jól süvít.
wwwSentinelwww06-11-2004 14:27:22 // 61
Sziszatok, egy szaki megoldása érdekelne akinek van Direktszűrő a kocsijában. Gondolkodom rajta hogy kéne betenni a kocsimba, de nem vagyok biztos benne hogy jó döntés a V6 nál. Mekkora lenne a hangja, és mennyi többletfogyasztást eredményezne. Régi 1.8i Vectrámban volt, de az kisebb is volt :))))) Érdemes vagy nem? Plusz Lóerőt sajtol ki valamit? Talán inkább csak hang nem? thx
lorinnyu06-11-2004 09:42:31 // 60
köszi a segitséget jövöhéten majd elbohockodom vele mert addig folyamatosan utazom amugy komoly a felnid
ÁdidiGaga (il hempescattore)05-11-2004 20:57:46 // 59
Sziasztok! Karbis boxernél ismeri-e valaki pontosan a mechanikus pumpa hajtását a blokkon belül? nekem anno az eladó-szerelő szart vele foglalkozni és típushiba jelszóval rábaszta azt az OFF elektro-AC-t,amivel 120 a vége és ami folyamatosan zakatol :-( utána egy manus megcsinálta a mocigenerálnál,sajna nem néztem meg szétkapva mentem vagy 4-5e-t vele és egy téli fagyásos balhé után már megint nem nyomott az eredeti AC eleget, pedig vettem újat. na azóta megint az ElektroAC van rajt' de már kurvára unom, főleg hogy pályán nem bírok haladni rendesen :-( Most úgy döntöttem, megcsináltatom a szerelőmmel,de még ő se csinált ilyet és nem akarom megszívatni azzal,hogy pl. mittomén ha a főtengely bütyke hajtja és az el van kopva akkor szét kell miatta szedni az egész motort darabokra és mindez csak menet közben derül ki. Köszi előre is minden segítséget!
Robesz705-11-2004 18:55:33 // 58
lorinnyu: én tudok neked segíteni, pont tegnap cseréltem ott izzót. Nekm is 1996-os 146-om van. Szóval: a jobb első ajtót kinyitod, ott találsz a műszerfal oldalán a fűtésbevezetésnél egy csavart. Vedd ki. Aztán húzd azt a panelrészt, amit a csavar fogott. Simán ki lehet pattintani... aztán a panel helyén marad üreg bal oldalán találsz csavart, ami a középkonzol azon részét fogja, amin a kapcsolók vannak. Vedd ki azt a csavart is, majd kezd el húzni óvatosan a középkonzol paneljét.... le fog jönni az a kapcsoló, amivel azt állítod, hová fújja a levegőt... ne ijedj meg, jó úton jársz... vedd ki az alatta rejlő csavart....húzd ismét...lejön a ventilátor kapcsoló....húzd tovább,. lejön a hőfok szabályzó, vedd ki az alatta lévő csavart, majd a panel bal felső sarkában van egy kis dugó, húzd ki, alatta van egy csavar, vedd ki és lejön a panel. Alatta vannak az izzók: 2db 138 Ft a kettő (12V, 1,2W) Sok sikert...
raga05-11-2004 18:33:11 // 57
Hi! Sajnos, már 40-60ezer után is tönkre tud menni, dieseles kerregő hang indításnál, ami néhány mp.után megszünik, végstádiumban már menet közben is kerreg, Lancia-s ra szokás cserélni ez elméletileg már bír több mint 100at.
BFMSE05-11-2004 17:25:17 // 56
Hali! Mit tudtok mondani a TS motoroknal a vezerlesmodositorol. Marmint 100 e km utan tenyleg megadjak magukat? Es milyen tunetei vannak? Az enyem mintha furcsa hangokat adna, es ennek szeretnek utanajarni! Akinek van tapasztalata a temaval kapcsolatban irjon vmit... Thx
Paco05-11-2004 16:44:55 // 55
Dettó
brien05-11-2004 16:26:56 // 54
Köszi a segítséget, mindennap itt megyek el az SPQR elött, és csorgatom a nyálam a Maserati matricákra :) mivel autójuk még nincsen, majd beugrom hozzájuk
brien05-11-2004 16:24:49 // 53
Akkor marad a cd copyright :) Adsz egy telefonszámot, felhívlak és valahol összefutunk Pesten, a jövőhéten itt az enyém: +36702652975 Igaz én reggel 8-17-ig dolgozom, de azért van 1 óra ebédidőm is:)
Paco05-11-2004 16:19:02 // 52
Hétközben nem szoktam otthon bekapcsolva hagyni a gépet :)
Punisher05-11-2004 16:09:23 // 51
Csak gumit elvileg minden Alfa alkatrészesnél kell kapnod. Én a Néronál vettem.
brien05-11-2004 16:05:13 // 50
Nem, szerencsére azok a pöckök még jók, nade hol veszek csak gumit? SPQR? :)
brien05-11-2004 16:03:43 // 49
Ez itt kérem szépen a gyorsszervíz? :) Mindenre van megoldás azonnal...szal' csak hétköznap tudom lehúzni az FTP-ről, mert csak a cégnél van ADSL :) És köszönöm az eddigi segítséget ;-)
lorinnyu05-11-2004 16:03:26 // 48
nos ebben az esetben valoban nehogy pénzt adj másik lapátér, azt hittem széttörtek a a karban a pöckök amik a gumis részt tartják,mert nekem az volt.
Paco05-11-2004 16:00:35 // 47
Látom megjött a kolléga. Ilyenkor kell beesni melózni? :-P Na ott áll két V6 a sarokban kérem cseréljen rajta generátort :)
Paco05-11-2004 15:58:57 // 46
Trencsik Roland +36309596391 Tatai Alfa bontó
Paco05-11-2004 15:57:55 // 45
Anno feltettem FTP-re és aki kérte letölthette. Ha nagyon sürgősen kell akkkor az egész szervizcd-t ismét ki tudom tenni, és a hétvégén lekaphatod, vagy a másik megoldás, hogy kiírom cd-re.
brien05-11-2004 15:57:51 // 44
Nos, erre a problémára már rájöttünk....a motorral lesz gond, nem tud valaki egy alfa bontót? :)
Punisher05-11-2004 15:54:33 // 43
Ahhoz nem kell ablaktörlő motort, vagy valami drága dolgot cserélni szerencsére.
Punisher05-11-2004 15:52:22 // 42
Brien! Attól szar a szakaszos törlésed, mert bepusztult az ütemkapcsolód.
Punisher05-11-2004 15:50:29 // 41
Lorinnyu! Ne ijedj meg. Ha nekiállsz, simán rájössz, hogy kell azt kiszedni! Tök egyszerű. A jobb oldali oldalsó burkolat alatti csavart ne felejtsd el! Kb. 3 perces munka.
brien05-11-2004 15:48:28 // 40
Csak annyi, hogy nem töröl rendesen, mert elértek benne a gumik :) próbáltam már szappanos vizzel mosogatni a gumit is, de sajnos nem az a baja, hogy zsíros az ablak, vagy koszos a lapát, nemtom mióta mehetnek szerencsétlenek...de hogy szakadó esőben szart se látok az biztos :) De ha már itt tartunk, az ablaktörlő kar a szakaszos üzemmódban akadozva vagy csak nagy kínkeservesen megy fel a végállapotáig...na ez mitől lehet
lorinnyu05-11-2004 15:41:21 // 39
köszi sokat segit a rajz
lorinnyu05-11-2004 15:39:20 // 38
ja ha csak a gumivan van gond akkor tök felesleges lapátot cserélni!
TtK05-11-2004 15:38:05 // 37
Így kell leszedni a ráncfelvarrás előtti műszerfalborítást. Megjegyzem ez kissé egyszerűbb, mint a régi volt...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.