Forum >> Szerelőműhely

Erhard 242 (Pure Energy)31-12-2007 12:24:32 // 18842
javító készlettel vigyázni, általában szrt sem érnek :((
tapasztalat....
Vili31-12-2007 06:52:55 // 18841
Akkor meg ne variálj dobj rá 1 bontottat:-)
Fighter31-12-2007 06:49:45 // 18840
Köszi, remélem nem lesz nagy gond, mert tavasszal kell rá költeni rendesen ugyis.
Vili31-12-2007 06:41:24 // 18839
Ha nem ment el az olaj felesleges légteleniteni,ha csak felétől van pedál szinte biztos,hogy munkahenger és ahogy Erhard irta nem feltétlen engedi az olajat,nem csináltam még de szerintem van hozzá javitó készlet ami nem horror csak babra meló!
Fighter31-12-2007 06:27:23 // 18838
Kompletten a kuplungom volt cserélve, nyáron viszont a pedáloknál kezdett csöpögni az olaj, azért kellett a kuplung fôhengert is cserélni. A munkahengerem nem volt még cserélve.Lehet, hogy az szarakodik most? Kuplungot hogy és hol lehet légteleníteni?Érdemes azt megpróbálni?
Fészi30-12-2007 22:11:47 // 18837
adok én neked gyári 156 rádiót :)
Cgo30-12-2007 21:20:29 // 18836
meg mindig erdekelne, hogyan kell kikodolni a 156 gyari radiojat, a megrendelt gyari kod nem tetszik neki...
Alfati130-12-2007 20:44:03 // 18835
Hali! Valaki meg tudja mondani hol kell állítni a kuplungomon???(már ha lehet rajta!!!)
2 napja nem tudom 1-2-be rakni .Egyáltalán van állítási lehetőség?vagy csak a csere !
Ferke30-12-2007 18:38:28 // 18834
Nálam semmi folyás nincs, annyi a tünet, hogy egyszercsak nehéz a kuplung, aztán hirtelen megint vajpuha...és fura módon összefügg a gyorsításokkal (ezt eddig senki nem tudta megmagyarázni, hogy miért). Ha gyorsítok egyet, akkor vaj lesz, aztán megint nehéz...
Erhard 242 (Pure Energy)30-12-2007 11:27:06 // 18833
mondjuk azt a legkönnyebb megvizsgálni...
Erhard 242 (Pure Energy)30-12-2007 11:22:07 // 18832
nem minden esetben...
Kau30-12-2007 11:19:49 // 18831
Ha a munkahenger megy tönkre, akkor ott elmegy az olaj is, nem? Vagy folyásnyom látható a pedálok alatt.
Kau30-12-2007 11:17:42 // 18830
Csak szerkezet volt cserélve vagy kompletten az egész szett? Korábban nálam is volt ilyen tünet. Kicseréltették velem a kuplung munkahengert. Gondoltam, most már jó lesz. Később végleg nem fogadta el a sebességet. A kuplungtárcsa adta meg magát.
Erhard 242 (Pure Energy)30-12-2007 10:49:16 // 18829
ált egyszerre cserélik a munkahengert a főhengerrel... s akkor nincs ilyen probléma
Fighter30-12-2007 10:38:22 // 18828
Hát annak örülni fogok ha az is bekrepál :-(
Erhard 242 (Pure Energy)30-12-2007 09:42:21 // 18827
talán kuplung munkahenger....
Fighter30-12-2007 08:49:21 // 18826
Sziasztok!
A héten kétszer csinálta gépem, hogy nem tudtam sebességbe rakni álló helyzetben, kicsit olyan volt a kuplungpedálom mintha félig beesett volna.Tavaly lett kuplunszerkezet cserélve, idén kuplung fôhenger.Egészen mostanáig nem is volt gond vele.Nem vettem észre, hogy az olaj valahol elfolyna.Miért csinálhatta ezt szerintetek?
GT Ɨ|ѯ29-12-2007 16:10:17 // 18825
Elaforgnál 35:-)
Dzsozy29-12-2007 14:10:37 // 18824
Szép napot Mkinek! Lassan letelik a 3 hónapom és nem kell a kereszt fam gépén netezni. :) Kérdés vagy valami reakció: 552-vel kezdődő vez módosító az már az új cikkszámos? Amúgy meg, hogy lehet, hogy ugyanezzel a cikkszámmal ellátott vez.módosító valahol 56.000,- valahol meg 39.000,- Ft
Wickey28-12-2007 01:17:13 // 18823
Beszélj erhard-al, vagy hívd fel az Elaforgot.
Előbbit megtalálod a tagok között, az Elaforgot pedig a www.elaforg.hu -n. Hátha.
Hiperoxid28-12-2007 00:57:17 // 18822
Hát én nem tudom meg lehet...mondjuk mostanában hidegben ha kint áll és indítok beindul blabla és kicsit megrázza magát a motor, eddig ezt nem csinálta pedig volt már ilyen hidegben kint az idén sajnos..
Locika28-12-2007 00:52:57 // 18821
köszi!

azt még meg tudjátok mondani, h hol 25? nézegettem neten, de ahol 25 ott nincs készlet, ahol van készlet ott inkább 45höz közelít.

folyadékszint már nem és a kuplung is beesett fel se lehet pumpálni ennek külön örültem múlt hét pénteken :S
Liquid28-12-2007 00:52:32 // 18820
Nem lehet hogy az AC pumpa szórakozott? Volt egy kis nyomásingadozás?
Hiperoxid28-12-2007 00:43:52 // 18819
Hát jahh holnap meg is fog történni ha minden jól megy csak kicsit parás a dolog várni a diagnózist...mondjuk részben stimmelnek a tünetek a kihagyást kiváve a LMM-re, de hát ki tudja remélem az lesz...Bár lehet, hogy a szar jel miatt a 160-170-es tempó sok volt a gépnek
Ferke28-12-2007 00:40:02 // 18818
Szerintem az nem lmm lesz. Lehet tippelgetni, de tényleg a legegyszerűbb rákötni gépre, és rögtön kiderül.
Hiperoxid28-12-2007 00:08:57 // 18817
De akkor nekem az, h 160-nál tartom a sebeséget és egyszer csak lassulni kezd és esik a fordulat nyomom jobban a pedált és nem reagál aztán kp 3-5mp és újra minden a régi az lehet ilyen hiba?
Ferke27-12-2007 23:37:53 // 18816
Nem áll le, csak a fogyasztás, az alapjárat és a menettelj. kicsit változik.:/
Hiperoxid27-12-2007 23:05:03 // 18815
Hát az meglehet, sajnos tényleg :( mondjuk enyém JTD nem TS de ettől függetlenül meglehet simán, mert úgy vettem észre ma éhesebb volt a ménes mert több volt a fogyasztás mint szokott...Ha ez a cucc elhalálozik akkor motor leáll és sehova tovább??
Cs.Alfa27-12-2007 22:51:12 // 18814
Nem akarlak elkeseríteni,de valszeg bexart a légtömegmérőd....én hasonlóképp jártam.
Irattasd ki géppel,ha LMM a hiba,kiírja....
Nekem mostanában villant ki,de a műszer szálszakadást írt ki,nem LMM hibát.
Hiperoxid27-12-2007 22:35:05 // 18813
Nem vagyok egy nagy szaki, de nekem a 156-ban is szétkopott mind a 2 és a szerelőm mondta, hogy lehet persze szettel, de cseréljük már inkább ki mert, nem egy nagyszerű dolog újra neki esni és végig szívni újra mindent...nekem meg ezt kifizetni neki!!

A 156 fórumban már kérdeztem kicsit rossz helyen szerintem, de most meg teszem itt is:
Multkor pályán nagy sebességnél padlónál bevillan az injektor vagy milyen jel,de el is alszik, ha elengedem a pedált vagy kevésbé nyomom. Ezt ma megint megjátszotta a vas ráadásul olyan 150-160-nál egy pár másodpercre nyomtam a pedált, de a fordulat meg esett vissza hiába nyomtam nem reagált, de a motor nem dadogott, vagy állt le. Csak olyan volt, mintha nem nyomtam volna a pedált kb. Remélem nem játszik ilyet többet és nincs semmi komolyabb baja neki!Van valakinek ötlete mi okozhatja ezt? Előre is nagyon köszönöm!!
FRC27-12-2007 22:19:17 // 18812
155nél hol van a mennyezetvilágítás érzékelő az ajtókban? nem kapcsol fel ajtónyitásnál és a hibajelző világít a fűtéskapcsoló alatt
András bácsi27-12-2007 21:56:59 // 18811
Jól tudod, nagy szopás.

Gábor166 cserélt a sajátjában, ő tud komolyabb tapasztalati tanácsokat adni. A javítószett ebben is csak akkor ér valamit, ha nincs a dugattyú iletve a hengerfal túlzottan megkopva. Valamelyik Lándzsa karmantyúi jók bele.
Wickey27-12-2007 20:57:27 // 18810
Nemtudom mekkora szopás 166ban a felső munkahenger csere, de pl. 164ben orbitális nagy. Ha a 166ban is, az előrevetít egy viszonylag magas munkadíjat. Tudva, hogy 25 a felső munkahenger, döntsd el, megéri-e neked esetleg kétszer kifizetni a 10-20ezer forintos munkadíjat, ha a felújítószett nem működne.

ps.: folyadékszint stimmel? :-)
Locika27-12-2007 20:42:10 // 18809
Sziasztok!

kérdésem lenne nálam okosabbakhoz, mivel olyan remekül jártam, hogy elromlott a kuplunk főhengerem épp karácsony előtt. Kérdés szerintetek érdemes javítókészlettel megjavítani, vagy inkább cserélni kéne?
Longman27-12-2007 10:06:13 // 18808
És azt tudja e valaki hogy a régi 12V-s 2.5 V6 (163Le) motorral komaptibilis-e az újabb 24V 2.5 V6, vagy a 3.0 V6 hat sebességes váltója?
Ha nem, miért nem? :))

Bár én ismerek egy gyorsulásra átépített de be sajnos nem fejezett 145 Q4-et, ami alatt összekerült a 4 kerék és a 6-os váltó is. Meg is fogom kérdezem az hogyan lett összeházasítva.
András bácsi27-12-2007 07:40:24 // 18807
Ha jól emlékszem. Illetve mindent lehet megfelelő türelemmel. :)
uaz146ti (kispali kisebbik fia)27-12-2007 07:21:34 // 18805
Na mégegyszer, hátha így választ is kapok :D
Úgy néz ki váltócsere lesz a mutatvány, mondjuk megnézetem a szerelőmmel is...
A kérdés az, hogy 146ti-be bele lehet rakni a 156-ét is? Ha igen esetleg a 2.5 V6-ét, az legalább 6 sebességes :D:D
Erhard 242 (Pure Energy)26-12-2007 22:15:51 // 18804
így van az is egy jó példa erre...
András bácsi26-12-2007 22:14:16 // 18803
Ugyanúgy, mint a vezmód, ez is egy legenda. Azt is 122e-énél cseréltem a saját használatú vasban, és nem volt még akkor sem veszélyes. Bár ott az állandó pálya, és a rendes olaj normális periódussal kicsit csal a rendszeren. De az ex 2-0-ás motorom is 97-nél még alig volt hangja.
Erhard 242 (Pure Energy)26-12-2007 22:10:00 // 18802
teljesen változó a lendkerék élettartalma van akinek 100e km-nél cserés, van akinek 200e-nél sem cserés...ki hogyan üti veri a vasat..
András bácsi26-12-2007 22:04:59 // 18801
Az alacsony fordulat és a lendkerék kinyírása nem tudom miért függ össze. A kiegyenlítő szerepe a kettős tömegűnek váltáskor és induláskor van, menet közben nem igazán mocorog.
cseri26-12-2007 21:59:08 // 18800
Oké igyekszem .Kicsit szokatlan a teherautóhoz szokott "lelkemnek" ez a viszonylag magas fordulat.Mindig azt hiszem, hogy tulforgatom.Bár abban is biztos vagyok, hogy ezk a modern dieselek nemfognak 500ezret futni, mint volt régen a lusta sima szívó verdák.
Selmak26-12-2007 19:35:11 // 18799
Nagyon attól függ hogy mennyire durván használod a kuplungot mert lényegében átveszi a nyomaték kiegyenlítő szerepet a szerkezettől. Ha puhán váltasz mint egy bolygóműves automata és kerülöd az alacsony fordulaton történő gyötrését a motornak akkor az jelentősen meghosszabbítja a kettőstömegű lendkerék élettartamát.
cseri26-12-2007 19:15:32 // 18798
Öntöttél egy kis lelket belém. LEhet, hogy az enyém örökös lesz?
cseri26-12-2007 19:11:18 // 18797
Na akkor repesek az örömtől a vasban 132000-evan. Most kezdjek gyüjteni,vagy ... Gondolom nem 30-ezer.A véleményem ;ez igazából kicseszés vagyis lehúzás. Eddig is elvoltak simma lendkerékkel az elviselhető fentartásu gépek. Persze én választottam!
uaz146ti (kispali kisebbik fia)26-12-2007 18:52:07 // 18796
Úgy néz ki váltócsere lesz a mutatvány, mondjuk megnézetem a szerelőmmel is...
A kérdés az, hogy 146ti-be bele lehet rakni a 156-ét is? Ha igen esetleg a 2.5 V6-ét, az legalább 6 sebességes :D:D
Selmak26-12-2007 17:24:52 // 18795
De azért egyszeri autósnak még mindig a pócvágen az autó...
Vili26-12-2007 17:19:02 // 18794
Meg újabb típushiba a jettánál,műanyag szivócsonk ami egy ügyetlen inditásnál szétrobban,de hallgat a gyár pedig nem 1 járt már így!!!!!!!!!!
Selmak26-12-2007 17:14:41 // 18793
170nél járok és még bírja (kop-kop-kop-kop.)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.