Forum >> Szerelőműhely

bialcsabi18-11-2009 19:35:36 // 27686
Köszi, de ha egyszerre nyomom a +,-. gombot és gyújtást adok, még nem lép be a SERVICE módba, és semmi nem történik.. vagy melyik gombot nyomom - tartom??
bialcsabi18-11-2009 18:36:27 // 27685
Köszi, de ha egyszerre nyomom a +,-. gombot és gyújtást adok, még nem lép be a SERVICE módba, és semmi nem történik.. vagy melyik gombot nyomom - tartom??
Buddha18-11-2009 18:27:59 // 27684
Általában úgy működik, hogy gyújtás le, gomb benyom, gyújtás rárak, visszaszámol-nulláz, gomb elenged, gyújtás le, majd vissza!
Utánanézek az esitronicban...
bialcsabi18-11-2009 18:25:25 // 27683
Nem, lenullázható,.., már többször megtettem, de elfelejtettem hogyan... :((
zsola7518-11-2009 18:22:25 // 27682
Szia!

Esetleg ez az?
Hossz: 325 Kapcsoló menet: M - M Belső átmérő 1: 12 Belső átmérő 2: 12 Menetemelkedés 1: 1 Menetemelkedés 2: 1
Ilyet tudok neked szerezni...
frensz18-11-2009 18:19:15 // 27681
szerintem azt a szervízben ütik ki ....
bialcsabi18-11-2009 18:14:29 // 27680
Sziasztok cartarsak, v.ki meg tudná mondani olajcsere-szervíz után hogy a ... -ba tudom lenullázni a fed. comp. SERVICE állásában a kijelzőt...??? Már egyszer megtettem, de most sehogyan sem megy.. pedig úgy emlékszem a +,-. gombokat kell nyomva tartani a gyújtás állásban... Ja, 156 1.9 JTD a gép... KÖSZI előre is !!!!
frensz18-11-2009 18:13:00 // 27679
eszi az olajat a kocsim :S:S ilyenkor csak motorgenerál jöhet szóba ? az egyik vízcsőnek a vége is olajos volt :S
szafi18-11-2009 18:04:50 // 27678
Alfa 164 2.5 TD 84kW...
Főkuplunghenger és segédmunkahengert összekötő cső kellene....vki aki tud segitesen..nem szükséges h uj legyen igazabol a bontott jobb volna (olcsobb)...
aki tudna segiteni legyszi irjon nagyon fontos lenne, mert mar 4 hete pihen a kicsike ez miatt :S ....
es errefele nem sikerult eddig senkinek pozitiv valaszt adnia...
zsola7517-11-2009 20:48:57 // 27677
Ez a tuti!!!!!!!!!! :)
Ja és olcsó..........................
zsola7517-11-2009 20:47:48 // 27676
Az a baj, hogy el sem jut odáig, mert nem tudod annyira tekerni az állítót, hogy leakadjon, mert megakad.
Azt kellet megszüntetnem kisebb nagyobb átlakítással.
Amilyen szerencsés vagyok nekem két rosszet sikerült megvennem..... :(
Erhard 242 (Pure Energy)17-11-2009 20:37:17 // 27674
valamelyik jó belőle az biztos :) ha túl van tekerve akkor akad ki...
zsola7517-11-2009 20:35:16 // 27673
Az tényleg jó vicc lenne, de akkor nekem kettő jobbosom van.... :)
Egyiket sem lehetett állítani. :(
Erhard 242 (Pure Energy)17-11-2009 20:23:31 // 27672
az a vicc hogy csak a jobbost nem lehet állítani a balos teljesen jó :P
zsola7517-11-2009 20:18:37 // 27671
Tulajdonképpen mindegy, mert most már olyan lesz amilyen.
Megfogom csinálni hogy lehessen állítani ozt jó van.
De nem adnék annyi pénzt én sem a lámpákért, illetve egy jobb hátsót is kellett cserélnem, mert az egy kicsit akváriummá vált és szét rohadt a belseje.
Most legalább lesznek fények! :)
Erhard 242 (Pure Energy)17-11-2009 20:17:53 // 27670
70 környéke egy pár igen....vagy beraksz egy elemlámpást :P
Selmak17-11-2009 20:15:16 // 27669
Na meg a Hella állítója is egy kalap FOS.
Selmak17-11-2009 20:13:52 // 27668
70 rongy egy műanyag foncsoros lámpatestért még ha hella is akkor is fájdalomhatár felett van. Na meg herdálni nem ilyennekre szeretnék.
Erhard 242 (Pure Energy)17-11-2009 20:12:21 // 27667
normális bontottat kell venni amiben nem törött el az állító meg homály a búra...vagy a Hella...nem úr aki nem herdál :P
Erhard 242 (Pure Energy)17-11-2009 20:11:21 // 27666
végül is a TYC-nak csak annyi baja hogy nem lehet beállítani...de csak ennél a típusnál...
Selmak17-11-2009 20:10:54 // 27665
Ja de horror ára van a Hella-nak.
zsola7517-11-2009 20:05:08 // 27664
Nem szabad-nem szabad, most már én is tudom, de nem volt rá keret akkor amikor vettem illetve inkább az autó más porcikáira költöttem.
Az volt a fő baj, hogy közel 3 évet állt az autó és kicsit le amortizálódott most rakom rendbe, hogy legalább jászberénybe elguroljon.
Legalábbis remélem...
Buksi17-11-2009 19:51:02 // 27663
Oké! De azért majd írd meg, hogy mi lett a móka vége! :-))
Erhard 242 (Pure Energy)17-11-2009 19:48:50 // 27662
146-nál nem szabad utángyártottat venni...
Janó15517-11-2009 19:46:01 // 27661
Köszi szépen csak van ,még nem léptem semmit .Majd ha szabadságon leszek lesz időm szegénykémre:)))
zsola7517-11-2009 19:36:15 // 27660
Nekem halál volt ez a TYC dolog :(
Szétszedtem apró darabokra és a gyáriból meg ebből csináltam eggyett.
Most kezdem össze ragasztani, úgy néz ki, hogy a balos már jó lett kiváncsi vagyok a jobbosra.......
admirális17-11-2009 19:00:59 // 27659
Én a TYC-vel elégedett vagyok nagyon. Próbáltam DEPO-t is, de az gyengébben muzsikált nálam.... Alapból jól láttam azzal is, de kb 1 éves korában elkaezdett amortizáódni a búra. Ilyen háló szerű dolog alakult ki rajta.
zsola7517-11-2009 18:39:58 // 27658
Bocsi nem 156 hanem 146 -oson!!!!!!!!!!!!!!!!
zsola7517-11-2009 18:39:30 // 27657
Szasztok!
Valaki cserélt már 156-os első fényszórókat utángyártottra?
Vélemény érdekelne illetve hogy nem ütközött semmilyen akadályba?
Csak azért, mert én be raktam és látni semmit nem lehet vele!!! :(
Sőtt valami borzalom.....
Bilux17-11-2009 16:07:27 // 27656
Elvittem a kocsit motordiagra meguntam hogy hülyének néznek a CO-méréssel. CO jó volt szerintük de én mondtam hogy sokat eszik akkor is a kocsi.
Másik hely Győrben. Teljesen korrektek voltak. Bosch motordiag rádug gyujtás lambdaszonda szálszakadás. Ennyi...
Bosch lambda megrendelve holnap berakva.
Zsolti17-11-2009 14:13:14 // 27655
Sziasztok

Hamarosan kapok egy jo állapotu inditokulcs házat, ami otthon van rossz azt szétkaptam, volt benne egy NYÁK, elem, meg egy műgyantával körbeöntött tekercs.
Az az immobiliser vagy csak egy antenna?
Kell valamire ügyelni ilyen átszerelésnél?
Hogy néz ki az immobiliser jeladója vagy chipje?
Amugy 147-es kulcsárol van szo.
Elöre is kösz a válaszokat.
Longman17-11-2009 12:20:59 // 27654
Nekem ezt az új(!) igaz nem-bosch jeladótól produkálta.. Leszívtam magam mire rájöttem, mivel ugye erre nem gondoltam hiszen új.. :)
Wickey17-11-2009 11:46:58 // 27653
nem. A ventillátort a hűtőben levő hőgomba kapcsolgatja. A motorelektronika a másik hőgombára támaszkodva viszont mindig hidegnek érzi a motrot, és bedúsít, hogy le ne álljon. Az üzemmeleg motor ezt bedadogással, elcseszett károsanyagkibocsátással és dupla fogyasztással hálálja meg. :-D
Longman17-11-2009 11:46:29 // 27652
Nem, ennek nincs köze a ventillátorhoz, ez a gomba "csak" az ECU-t tájékoztatja a motor hőmérsékletéről.
Bilux17-11-2009 06:00:32 // 27651
Ha gond lenne ezzel a gombával a ventillátor bekapcsolna?
Buksi17-11-2009 03:50:40 // 27650
Na mi újság a vassal? :-)
Janó15516-11-2009 21:25:32 // 27649
Igen a termosztátnál levő vízgomba ha rossz a meleg motort is hidegnek érzi és dúsítja a keveréket. Szerintem :S
Zsolee16-11-2009 21:01:48 // 27648
Sziasztok!
145 1,4 boxer kuplung tárcsa szett.
Éredklődés van....Le kaptam a váltót,mert kuplung tárcsa csere van...na de a váltóra az van írva B469 na de azt mondják keressek rajta "C" vel kezdődőt és akkor pontossan tudják milyen tárcsa kell meg kinyomócsapágy..kérdem én hol találom a C-vel kezdődő számot?..valaki?
előre is kösz!
Bilux16-11-2009 17:36:34 // 27647
Vízhőfok jeladó? Ha az rossz az is befolyásolhatja a fogyasztást?
Illetve a CO magas lenne többlet benzinnél megint csak...
Bilux16-11-2009 15:08:42 // 27646
Most értem haza kocsi CO-ra bemérve 0,03-0,04 akkor lambda szonda hiba nem lehet...
Minden tökéletes csak marha sokat zabál ennyit nem evett ez a kis szaros 1,4 ts.
Kifolyásig volt tankolva mentem 130km és fele fölött vagyok kicsivel kiosztásban.
Igaz reggelente 4-5km megyek az alatt a vízhőfokom jó ha kimozdul egy kicsit a 40-ből.
Mi befolyásolja még a fogyasztást lábamon kívül mert most direkt elkapcsolgattam 2000-nél mindig.
mizooo16-11-2009 10:17:10 // 27645
Szia nekem volt ilyen problémám, hónapokat szivtam vele majdnem össze is törtem a kocsit. Volt gyertyacsere, LMM csere... De sztem az aktiv szénszürő kiiktatásának lehet köze az enyémhez.... Most vagy azzal volt a gond, vagy a tankszellőzéssel mert hatalmas vákuum volt a tankban mior megálltam 10 percig ropogott a tank. Neked nincs hasonló hibád. Mikor 5-6 percnél többet járt alapjáraton a motor nem lehetett vele elindulni alig akart felpörögni... üdv
Föckös16-11-2009 10:13:52 // 27644
Jelez természetesen, (ha nem égett ki az égőd:-))
Ha lehúzod a lambda csatiját, akkor a komjúúter alap, azaz 1 értékre áll be, ha ígí kevesebbet fog fogyasztani, akkor sanszos, hogy az volt a lúdas. Ha lehúzod akkor néha fel fog villanni a lápácska, majd hosszabb folyamatos haladás után elalszik.
RoliQ416-11-2009 09:40:29 // 27643
ez igaz, de az jóval zártabb rendszerű, (legalábbis nekem) szinte kizártnak tartom, hogy bármilyen sérülés legyen rajta! na meg a színén is simán lehetne látni, hogyha valami baj van vele!
RoliQ416-11-2009 09:38:42 // 27642
igen a tompított projektoros! a távolsági mögött van a foncsor! amit kívülről is látsz!
Bilux16-11-2009 09:30:23 // 27641
Inkább erre adjatok választ szakik! :)
Bilux16-11-2009 09:29:05 // 27640
Az egy dolog hogy projektoros irányított fényű a tompitott, de akkor is kell lenni foncsornak.
http://www.olcsobbat.hu/static/product_images/400x400/10069/1069610.jpg
Fighter16-11-2009 09:19:32 // 27639
Akkor nekem projektoros fényszóró van a 164-be? Az a fényes tükörszerű valami benne az foncsor vagy nem? Kicsit összezavarodtam :-)
RoliQ416-11-2009 09:05:56 // 27638
nem látsz jobban a xenonnal? ott valami baj lehet..:) sztem össze sem lehet hasonlítani....nagy a különbség!
RoliQ416-11-2009 08:51:09 // 27637
a tompított az projektoros...! akkor milyen foncsor?:) tegyél bele nyugodtan xenon-t! sokkal jobb lesz! 4300K- 6000K ! Ezek közt meg ízlés kérdése!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.