Forum >> Szerelőműhely

Paco08-11-2004 11:57:47 // 71
Bármelyik autósboltban
Thomika08-11-2004 11:39:51 // 70
Srácok! Kéne egy kis help! Hol lehet akku sarukat kapni (Budapest)?? Tudom, amatőr kérdés, de eddig még soha nem volt rá szükségem, most viszont még tél előtt ki kéne cserélnem... előre is köszi T.
david15508-11-2004 10:38:43 // 69
Ja. és ha lehet ilyen kívánságom, pösti legyen az illető. THX
david15508-11-2004 10:36:53 // 68
Sziasztok Cartársak! Egy nyári motormosás nyomán behalt az elektronikus berendezések nagy része a ótómon (155 2.0 TS 16V). Ködlámpa csak a tompítottal együtt megy, tetőablak teljesen behalt, hátsó szélvédő fűtés random. Tudtok olyan autóvillanyszerelőt, aki nem vág ki kapásból egy "ilyen idős olasz kocsival", és korrekt áron orvosolja a kis hibákat? Fontos lenne, hogy tényleg profi legyen, mert az előző próbálkozó (szerelő) több hibával adta vissza, mint amennyivel odavittem. Előre is köszi david
FRC08-11-2004 09:50:46 // 67
Erdekelne hogy a 164 vagy a 75 2000ccm TS motorokban hol tudom le ellenőrizni a váltó olaj szintjét???
kertecs08-11-2004 09:18:07 // 66
Ablaktörlő kérdés: leírom amit én tapasztaltam (igaz 155, de a 145-nél nem hasonló?), hátha valakinek segít: - itt Pécsen lehet kapni champion ablaktörlő gumit 155-höz, kb 2E Ft - ez is hasznos lehet http://www.alfa155.com/155/Technical/Wipers/wipers.htm Én megcsináltam és tökéletes lett a szakaszos törlés.
kertecs08-11-2004 09:03:14 // 65
Hello Paco! Én hétvégén nem net-ezek, csak most ébredezem. Most éppen nem akut a dolog, mert megfőzni nem fogom a motort ilyen időben, de ennek ellenére csinál számomra érdekes dolgokat... alapjáraton 80 fok körül van hogy ki-be kapcsolgat a venti. Na mindegy, nekem furcsa. Én pécsi vagyok, nekem egyszerűbb ha le tudom húzni valahonnan, de vannak pesti haverok akit talán el tudok küldeni a cd-ért hozzád. Amelyik neked egyszerűbb. Köszi
GEORGE07-11-2004 18:05:37 // 64
Sziasztok! Segítségre lenne szükségem! A 155-s Alfába lévő 2,0TD motorhoz kellene 1db alapméretes dugattyú. Mára kiderült ,hogy a '96-os Temprámban ugyan ilyen motor van. Ha tud valaki infot netalán dugattyút kérem csörögjön rám. elöre is köszi itt a szám:20-3446255 Tisztelettel: GEORGE 146ti
Robi07-11-2004 15:24:44 // 63
Ja, nagyon fontos! Ha a direktszűrő mellett döntesz, akkor úgy szereld fel, hogy hideg levegőt tudjon szívni, különben adtál a szarnak egy pofont.
Robi07-11-2004 15:22:54 // 62
Nekem van direktszűrőm, de nem használom, szerintem nem éri meg. Erősebb vele az autó, de nem sokkal. Fogyasztás max attól lesz nagyobb, hogy jobban nyomod a gázt, a direktszűrőtől önmagában biztos nem, sőt, elvileg csökkennie kellene. A hang viszont nagyon tuti lesz, legalábbis az én turbós gépemen eszetlen jól süvít.
wwwSentinelwww06-11-2004 14:27:22 // 61
Sziszatok, egy szaki megoldása érdekelne akinek van Direktszűrő a kocsijában. Gondolkodom rajta hogy kéne betenni a kocsimba, de nem vagyok biztos benne hogy jó döntés a V6 nál. Mekkora lenne a hangja, és mennyi többletfogyasztást eredményezne. Régi 1.8i Vectrámban volt, de az kisebb is volt :))))) Érdemes vagy nem? Plusz Lóerőt sajtol ki valamit? Talán inkább csak hang nem? thx
lorinnyu06-11-2004 09:42:31 // 60
köszi a segitséget jövöhéten majd elbohockodom vele mert addig folyamatosan utazom amugy komoly a felnid
ÁdidiGaga (il hempescattore)05-11-2004 20:57:46 // 59
Sziasztok! Karbis boxernél ismeri-e valaki pontosan a mechanikus pumpa hajtását a blokkon belül? nekem anno az eladó-szerelő szart vele foglalkozni és típushiba jelszóval rábaszta azt az OFF elektro-AC-t,amivel 120 a vége és ami folyamatosan zakatol :-( utána egy manus megcsinálta a mocigenerálnál,sajna nem néztem meg szétkapva mentem vagy 4-5e-t vele és egy téli fagyásos balhé után már megint nem nyomott az eredeti AC eleget, pedig vettem újat. na azóta megint az ElektroAC van rajt' de már kurvára unom, főleg hogy pályán nem bírok haladni rendesen :-( Most úgy döntöttem, megcsináltatom a szerelőmmel,de még ő se csinált ilyet és nem akarom megszívatni azzal,hogy pl. mittomén ha a főtengely bütyke hajtja és az el van kopva akkor szét kell miatta szedni az egész motort darabokra és mindez csak menet közben derül ki. Köszi előre is minden segítséget!
Robesz705-11-2004 18:55:33 // 58
lorinnyu: én tudok neked segíteni, pont tegnap cseréltem ott izzót. Nekm is 1996-os 146-om van. Szóval: a jobb első ajtót kinyitod, ott találsz a műszerfal oldalán a fűtésbevezetésnél egy csavart. Vedd ki. Aztán húzd azt a panelrészt, amit a csavar fogott. Simán ki lehet pattintani... aztán a panel helyén marad üreg bal oldalán találsz csavart, ami a középkonzol azon részét fogja, amin a kapcsolók vannak. Vedd ki azt a csavart is, majd kezd el húzni óvatosan a középkonzol paneljét.... le fog jönni az a kapcsoló, amivel azt állítod, hová fújja a levegőt... ne ijedj meg, jó úton jársz... vedd ki az alatta rejlő csavart....húzd ismét...lejön a ventilátor kapcsoló....húzd tovább,. lejön a hőfok szabályzó, vedd ki az alatta lévő csavart, majd a panel bal felső sarkában van egy kis dugó, húzd ki, alatta van egy csavar, vedd ki és lejön a panel. Alatta vannak az izzók: 2db 138 Ft a kettő (12V, 1,2W) Sok sikert...
raga05-11-2004 18:33:11 // 57
Hi! Sajnos, már 40-60ezer után is tönkre tud menni, dieseles kerregő hang indításnál, ami néhány mp.után megszünik, végstádiumban már menet közben is kerreg, Lancia-s ra szokás cserélni ez elméletileg már bír több mint 100at.
BFMSE05-11-2004 17:25:17 // 56
Hali! Mit tudtok mondani a TS motoroknal a vezerlesmodositorol. Marmint 100 e km utan tenyleg megadjak magukat? Es milyen tunetei vannak? Az enyem mintha furcsa hangokat adna, es ennek szeretnek utanajarni! Akinek van tapasztalata a temaval kapcsolatban irjon vmit... Thx
Paco05-11-2004 16:44:55 // 55
Dettó
brien05-11-2004 16:26:56 // 54
Köszi a segítséget, mindennap itt megyek el az SPQR elött, és csorgatom a nyálam a Maserati matricákra :) mivel autójuk még nincsen, majd beugrom hozzájuk
brien05-11-2004 16:24:49 // 53
Akkor marad a cd copyright :) Adsz egy telefonszámot, felhívlak és valahol összefutunk Pesten, a jövőhéten itt az enyém: +36702652975 Igaz én reggel 8-17-ig dolgozom, de azért van 1 óra ebédidőm is:)
Paco05-11-2004 16:19:02 // 52
Hétközben nem szoktam otthon bekapcsolva hagyni a gépet :)
Punisher05-11-2004 16:09:23 // 51
Csak gumit elvileg minden Alfa alkatrészesnél kell kapnod. Én a Néronál vettem.
brien05-11-2004 16:05:13 // 50
Nem, szerencsére azok a pöckök még jók, nade hol veszek csak gumit? SPQR? :)
brien05-11-2004 16:03:43 // 49
Ez itt kérem szépen a gyorsszervíz? :) Mindenre van megoldás azonnal...szal' csak hétköznap tudom lehúzni az FTP-ről, mert csak a cégnél van ADSL :) És köszönöm az eddigi segítséget ;-)
lorinnyu05-11-2004 16:03:26 // 48
nos ebben az esetben valoban nehogy pénzt adj másik lapátér, azt hittem széttörtek a a karban a pöckök amik a gumis részt tartják,mert nekem az volt.
Paco05-11-2004 16:00:35 // 47
Látom megjött a kolléga. Ilyenkor kell beesni melózni? :-P Na ott áll két V6 a sarokban kérem cseréljen rajta generátort :)
Paco05-11-2004 15:58:57 // 46
Trencsik Roland +36309596391 Tatai Alfa bontó
Paco05-11-2004 15:57:55 // 45
Anno feltettem FTP-re és aki kérte letölthette. Ha nagyon sürgősen kell akkkor az egész szervizcd-t ismét ki tudom tenni, és a hétvégén lekaphatod, vagy a másik megoldás, hogy kiírom cd-re.
brien05-11-2004 15:57:51 // 44
Nos, erre a problémára már rájöttünk....a motorral lesz gond, nem tud valaki egy alfa bontót? :)
Punisher05-11-2004 15:54:33 // 43
Ahhoz nem kell ablaktörlő motort, vagy valami drága dolgot cserélni szerencsére.
Punisher05-11-2004 15:52:22 // 42
Brien! Attól szar a szakaszos törlésed, mert bepusztult az ütemkapcsolód.
Punisher05-11-2004 15:50:29 // 41
Lorinnyu! Ne ijedj meg. Ha nekiállsz, simán rájössz, hogy kell azt kiszedni! Tök egyszerű. A jobb oldali oldalsó burkolat alatti csavart ne felejtsd el! Kb. 3 perces munka.
brien05-11-2004 15:48:28 // 40
Csak annyi, hogy nem töröl rendesen, mert elértek benne a gumik :) próbáltam már szappanos vizzel mosogatni a gumit is, de sajnos nem az a baja, hogy zsíros az ablak, vagy koszos a lapát, nemtom mióta mehetnek szerencsétlenek...de hogy szakadó esőben szart se látok az biztos :) De ha már itt tartunk, az ablaktörlő kar a szakaszos üzemmódban akadozva vagy csak nagy kínkeservesen megy fel a végállapotáig...na ez mitől lehet
lorinnyu05-11-2004 15:41:21 // 39
köszi sokat segit a rajz
lorinnyu05-11-2004 15:39:20 // 38
ja ha csak a gumivan van gond akkor tök felesleges lapátot cserélni!
TtK05-11-2004 15:38:05 // 37
Így kell leszedni a ráncfelvarrás előtti műszerfalborítást. Megjegyzem ez kissé egyszerűbb, mint a régi volt...
Punisher05-11-2004 15:34:36 // 36
Brien! Mi baja az ablaktörlő lapátodnak? Ha semmi, akkor miért akarod kicserélni? Gyári gumit kell bele venni! Az jó lessz. Nekem 2 éve jó!
brien05-11-2004 15:33:59 // 35
És még egy általános kérdés a többiekhez, hogy Product manual-t hol találok a 145 boxeremhez? :)
brien05-11-2004 15:32:27 // 34
Köszi! Azt hittem én vagyok ennyire béna, hogy nem tudok kicserélni egy vacak lapátot, igaz most dobtam ki egy 5-öst a két SWF lapátra...na mind1...mostmár csak az a kérdés, hogy hol szerezzem be a gyárit, és utánna megkereslek :), ha nem megy
lorinnyu05-11-2004 15:31:30 // 33
ja ha van másik is akkor az lessz az
lorinnyu05-11-2004 15:29:54 // 32
nagyon köszi igy már jobban elöttem van! de nekem a régebbi van remélem abban is ugyan igy van! köszike
TtK05-11-2004 15:29:39 // 31
Vissza az egész most látom, hogy boxered van az előbbi képek meg a ráncfelvarrott műszerfalat mutatják. Uno momento...
TtK05-11-2004 15:26:15 // 30
Na megtaláltam a manualban hogy' kell. Így:
lorinnyu05-11-2004 15:19:02 // 29
köszi! azt hiszem még egy párszor elolvason h felfogjam aztán majd megprobálom!
lorinnyu05-11-2004 15:17:58 // 28
Brien:::::: akkor te is csak az egészet tudod cserélni az elég egyszerű! csak kevésbé olcso mert 4fél körül van egy! a kicseréléshez nem kell kibontani semmit csak leszeded a csavar tetejéröl a védőboritást és már csak csavarni kell. de ha megkeresel kicseréljük!
brien05-11-2004 15:10:01 // 27
Üdv! Egy keresztkérdés a 145-ösömön, hogy a rákba cseréljek ablaktörlő lapátot? :) Merthogy, ugyebár gyárilag műanyagkerettel együtt van a kar, magyarul csak a gumit tudnám kicserélni, az meg hát.... Mostakkor irány a szakszervíz? :) Bocs a tudatlanságomért, még csak 3 hónapja vagyok alfa tulajdonos....hozzáteszem boldog! tulajdonos :)
TtK05-11-2004 15:05:53 // 26
Mintha a hamutartó és a tekerőgombok alatt is lenne még pár csavar. Nézd meg Cgo oldalát (Cuoresportivo.sk) ott képekkel illusztrált leírás van.
TtK05-11-2004 15:03:13 // 25
Mielőtt a gombát a vízbe teszed, nem árt leszigetelni a kivezetéseket, mert különben mérges lesz a gomba! :))
norbee05-11-2004 15:00:00 // 24
Paco Danke! :))))))))))))))))))))))))))))))))))))
kertecs05-11-2004 14:37:26 // 23
Hali! Nagyon kedvemre való ez a topik : )) Ismét számomra lenyűgöző leírást olvashattam egy témáról (hűtés-diagnosztika) a'la Paco! Én csak read-only szoktam lenni és próbálkozom hátha ragad rám valami a koszon kívül is : ) Régóta hajtok a 155-ömhöz szerelős cd-t, de sajna nem jött össze sehogy. Tud valaki segíteni? Paco esetleg? Konkrétan akut még mindig a hűtőventim kapcsológombáját keresem az AR67106 motoromon (155-ben). Ami van nekem letöltve pdf pont ezt a motort nem tárgyalja...
Paco05-11-2004 12:34:07 // 22
Nem egészséges, de azért nem gond, ha mindig annyira visszahűl a vize, hogy a termosztát kapcsolgasson. De az általad javasolt kombináció lenne az ideális. Norbee: Aki nálam nyugodtabb az már halott :) És hogy segítőkész is legyek ne csak kötekedjek, kapsz tőlem egy feladatot. Elsétálsz a Lombik Kft-hez a király uccába. Veszel egy hőmérőt ami legalább 150 fokig mér, és hosszabb mint 2 centi. Beledugod a kiegyenlítőtartályba hideg víznél és megnézed mennyit mutat. Majd beindítod a szivet és a kezed ráteszed a termosztátról a hűtőba vezető felső gumicsőre. Amikor hirtelen forró lesz megint leolvasod a hőmérsékletet. Ha szerencséd van akkor ez 88 fok lesz. Megnézed forog-e a hűtőventillátor. Ha nem akkor goto FOTT HOGOMBA. Ha igen akkor melegited tovább a vizet. Megvárod a 98 fokot. Közben figyelteted valakivel, hogy kigyullad-e a túlmelegedés lámpa. Amikor eléri akkor kiveszed a hőmérőt lezárod a rendszert és megvárod hogy kigyulladjon a túlmelegedés lámpa. Amikor kigyullad megnézed, hogy nagyobb sebességre kapcsolt-e a ventillátor. Ha igen akkor megméred valahogy a hűtő lemezeinek a hőmérsékletét. Ha 113 alatt van akkor minden ok, a visszajelző jeladója a szar. Ha fölötte akkor kuka a hőgomba. FOTT HOGOMBA: Hozzávalók: Hőgomba, víz, multiméter , forralóedény, hőforrás, hőmérő. Végy egy kiszerelt hőgombát. Tisztítsd meg, majd helyezd az edénybe töltött vízbe. A lábaira akaszd rá a multimétert ellenállásmérő állásban. A hőmérőt jól láthatóan helyezd mellé. A hőforrással melegítsd a vizet addig amíg a multiméter rövidzárat nem jelez. Ekkor pillants rá a hőmérőre és olvasd le a hőfokot. Ha az a kívánalmaidnak megfelel máris kész a finom főtt hőgomba. Ha a hőgomba nem a nekünk megfelelő hőmérsékleten zár, vagy végig nyitott marad, a gomba romlott, felhasználásra alkalmatlan.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.