Forum >> Transaxle syncro

remete04-07-2008 10:44:26 // 5256
Üdv emberek!
Hónapok óta keresek olyan boltot, ahol tudnék vásárolni elektromos csatlakozókat és színes drótokat kábelkorbács készítéshez - nincs valakinek tippje?
Gábor(figi75)30-06-2008 10:47:16 // 5255
Szombatra 5-re "nem péntekre" Szegedre várunk titeket ismét 1 baráti autóstalalkozóra,a főoldalon megtaláható programokkal,képviseljük a AA-t és kicsiny csapatunkat!:-)
Kazes☻25-06-2008 10:54:28 // 5254
Okézsoké! :)))
Whiteskull25-06-2008 10:27:45 // 5253
Az okositást nem igérhetem, de fotókat azokat igen. :)))))
Kazes☻25-06-2008 10:26:56 // 5252
Pompás! Messzemenőkig részleteiben pontos leirást kérek, természetesen fotókkal illusztrálva, hadd okosodjon a pórnép! :)))))
Whiteskull25-06-2008 10:22:22 // 5251
Persze, működik. Nemsokára belekönyökölünk rendesen, csak meg kell várnom, hogy a tömitésgarnitúra megérkezzen hozzá. :)))
Kazes☻25-06-2008 10:20:26 // 5250
Jaaaaaaaa, már azt hittem szétment, vagy lezúzták, de hál' Istennek nem. Orvosolható némi pengő forintért. :))) De még mozog?
Whiteskull25-06-2008 10:02:09 // 5249
Megmértem a kompressziót
1 - 7,5
2 - 4,5
3 - 5,5
4 - 9,5

Azt mondta néhány hozzáérő, hogy ez nem ideális.:))))

Ma leállt a gép.
Kazes☻25-06-2008 09:46:27 // 5248
Hogyhogy kiesett? Mi történt vele?
Wickey25-06-2008 06:46:25 // 5247
nade ugye csak diszkréten kacarásztál? :-P
Whiteskull24-06-2008 23:40:53 // 5246
Ez teljesen normális dolog. :))))

Most, hogy kiesett a Giuliettám a sorból, a család be akarta fogni a sprintet.

Egy kicsit kinevettem őket.:))))
Ali7624-06-2008 23:38:45 // 5245
Ebbe az irányba haladunk:) A minap Sógorom kérdezte, hogy "Akkor mostmár két olyan autód lesz, amit csak hétvégén használsz?" Igen, -mondtam- így alakulnak ki a gyűjtők:) és 60 évesen már lehet, hogy 10 lesz:)
pityke24-06-2008 23:24:47 // 5244
ráérünk !! : ))))

majd öreg korunkba ülünk egy padon és gyönyörködünk bennük : )

arra már lesznek 40-50 évesek ! : )
pityke24-06-2008 23:20:11 // 5243
akkor ez régebbi,ezen lehet hogy nincs elakadás jelzö? : )))

egy nagy csarnok nekem is jol jönne,ha kész lesz az ezüst is jövö télen már bajba leszek a tárolással....

azt nem is tudtam hogy egy orod is van : )

ha az ezüst kész lesz akkor 2-vel készen leszek,de a 3.-at is kellene lakatolni festetni és akkor talán mind a három rendben lesz : )....
persze ha arra nem indul meg ujra valamelyik szoval ennek sosem lesz vége : )))
Ali7624-06-2008 21:46:14 // 5242
Ez most annyira az égből jött, hogy még nem is gondoltam végig, hogy beszerezzek melléjük egy első szériás kockalámpást és akkor megvan az összes:))))
Egyenlőre szeretnék egy versenyautót '73, egy teljesen gyárit '76, és a kockalámpást meg fullextrásan kicsit sportosan '83:) hoppá, bilibe lóg a kezem:))))
Mindegy, ez a távoli terv:)
Ali7624-06-2008 21:41:38 // 5241
A másikon nekem is ott van, az új szerzeményen viszont gyárilag le van dugózva a helye! Az ablaktörlőnek pl nincs szakaszos állása, gyors vagy lassú azt kész:) (de erről tudtam). És tasakból jön az ablakmosó folyadék:)
Legszivesebben holnap elkezdeném csinálni mind a hármat paralel egy nagy csarnokban:) Az a bosszantó, hogy lakatolni kell mindet, műszakilag nagyjából egyben vannak (ami meg kehes, azt megcsinálom), és ez pénz-pénz-pénz:(

Az eladó oro-t jószívvel ajánlom ennyiért, sokat dolgoztam rajta:)), persze nem árt tisztában lenni a nyűgjeivel:) Ingnek is sokáig könyörögtem, hogy ne engedje ki a kezei közül:) Akkor most meglenne a kupé és a szedan azonos szinben:)))
prooF_7524-06-2008 17:49:18 // 5240
Mindig tanul valami újat az ember :))
Marek24-06-2008 10:17:35 // 5239
Nem mondod, hogy az Alfetta nem gólyalábas, hanem torziósrugós, mint a 75?? :O
Én ezt nem is gondoltram volna, hogy ugyanaz az egész váza...
Marek24-06-2008 10:15:45 // 5238
Nem az egyik barátom /Fészi/ ! :))
pityke24-06-2008 00:16:01 // 5237
az enyémen van elakadáskapcsolo bal oldalon a kormányoszlop és a hátsoablak fütés kapcsoloja között : )
Wickey24-06-2008 00:07:18 // 5236
melyikben, a félszuperben, vagy a hibátlanban? :-))))))
Wickey24-06-2008 00:06:21 // 5235
Így van!
Nagyon szeret ott átrohadni. Az enyém ha jól számolom már másodszor. Nade most nem cicóztunk, teljes lakatolást kapott :-P
Robi23-06-2008 22:57:03 // 5234
Nincs ott semmi baj, csak ki lett lakatolva a tűzfal környéke. :)
Robi23-06-2008 22:55:25 // 5233
Sok toronycsapágy van egy Alfettában... :P
ingegnere23-06-2008 20:43:16 // 5232
Vagy inkább az ablaktölő motor környékény.;-) Te leszel a boldog tulaj?
Marek23-06-2008 20:41:47 // 5231
Hallotam, hogy a "toronycsapágynál" valami nem stimmel! :)))
ingegnere23-06-2008 20:39:24 // 5230
Hajrá. Nem volt rossz gép, szerettem, csak nem volt időm foglalkozni vele. Kf meg még okosította is.
Marek23-06-2008 20:37:56 // 5229
Lehet újra Amorés gazdája lesz a gépezetnek! :)))
ingegnere23-06-2008 20:36:15 // 5228
Előtte meg az én Alfettám volt.:-)
Robi23-06-2008 13:44:27 // 5227
Régen "kicsifijjú" néven volt itt regisztrálva, most tudtommal az alfetta.hu-ra jár.
Áki23-06-2008 13:43:39 // 5226
Kicsifiú Alfettája,két éve majdnem megvettem tőle!
Gabiszan23-06-2008 13:34:21 // 5225
Ali, gratula, szép géppark. Jó látni, hogy nemcsak én szeretnék hasonlóakból egy ménest (nekem egy GTV sorozat a lenne cél... :-)))))

Hát ez? Innen valaki...?
http://www.hasznaltauto.hu/2035395_alfa_romeo_alfetta_1984
pityke23-06-2008 00:54:01 // 5224
hát nem tudom ha jol emlékszek akkor van bal oldalon a müszerfal also részén ott a szivato környékén,de holnap ha nem felejtem el ránézek : )
Tom55522-06-2008 21:45:45 // 5223
Köszi!
Nagyon korrekt az oladal!
ingegnere22-06-2008 21:23:20 // 5222
Szia!

www.alfetta.nl -> Service -> Tire/wheel/transaxle calculator
Itt lehet böngészni.
Wickey22-06-2008 19:20:54 // 5221
ja
akkor még volt parkolóhely a körúton, sőt, videotéka nem volt, nem kellett a villamossineken megállni elakadásjelzővel. :-P
Kazes☻22-06-2008 18:52:27 // 5220
Elképzelhető, simán. :) Régen nem volt divat elakadni, vagy ha mégis hát nem volt gond belőle. :)
jimbo22-06-2008 18:40:17 // 5219
sajnos nem tudok érdemi választ adni az elakadásjelző kérdésedre, mivel nálam szinte semmi nem működött, ami elektronyos, így nem sokat bajlódtam vele eddig. Most toltam ki a kicsikét a fényezőtől, lassan kezdetét veszi az összeszerelés (motor, kardán vissza), szval még messze van a kábelezés. Viszony van egy korabeli Alfetta katalógusom, 2 oldalon keresztük magyarázzák egy hatalmas műszerfal fotó benyilazgatásával, hogy mi micsoda. Ha a héten megyek a garázsba, megnézem Neked.
Wickey22-06-2008 14:55:21 // 5218
egy hibátlan olasz autó nem romlik el. :-P
Tom55522-06-2008 14:47:50 // 5217
Hali!
Tud valaki nekem ajánlani linket ahol transxle váltó áttételek le vannak jegyezve (főleg alfetta meg giuletta adatok kellenének)
Ali7622-06-2008 14:43:43 // 5216
Technikai érdekesség: Nem találok elakadásjelző gombot (vészvillogó)!!!
Megnéztem egy pár korabeli katalógus fotót, és azon se látni sehol. Alfettával nem lehet elakadni?:) Elképzelhető, hogy nem volt ezekben a korai modellekbe?
Jimbo Nálad mi a helyzet e téren? Pityke Neked van elakadásjelződ?
Ahogy haladunk visszafelé az időben egyre jobb minőségű alkatrészekkel találkozunk, ebben a verdában sokkal pontosabb és precízebb a váltó kapcsolása, mint eddig bármelyik általam vezetett transaxle-ben. Ebben is a már említett másfajta váltó van (több hűtőborda, könnyű 1-es 2-es fogaskerék).
Remete, majd beszéljünk, járok is mostanában Pécsre, van tengernyi alkatrész, még házhoz is viszem:)
Wickey21-06-2008 22:46:19 // 5215
Na. Én meg mentem hétfőn 209-et GPS szerint az 1.9D-vel. Átlagban meg 6.5-öt fogyasztott. Akkortájt úgy nagyjából az járt a fejemben, hogy a gtv-t, ha összeáll, 209 körül még csak négyből ötbe fogom áttenni :-)))
Áki21-06-2008 18:52:31 // 5214
A helyedben én nem is akarnék magamhoz térni!:D
martin-i21-06-2008 13:12:17 // 5213
... már régóta kergettem meg a 240-es beosztást a mutatón, ezért az agy barázdák mélyéről jövő gondolattól vezérelve, a késő esti napsugarakat összegyűjtöttem egy pár napszemüveg lencséjében, de nem bogár-pörkölés miatt, hanem mert árnyékolt gondolatok szükségesek a GTV-vel való száguldáshoz ilyenkor. A filmszerűen lejátszódó, szélesvásznú emlékképekből úgy itélném meg, hogy kb egy emberöltőn át rémísztgettem embereket úton-útfélen, de ezt az érzést a benzin beszivárgó, mámorító kábulata fordította flash-back élményévé (mint Travoltánál).
A felfokozott száguldást csak egyre hajtotta előre a hangjegyek fülbemászó mozgása, amelyek a hallócsontokhoz érve kemény dallamokká formálódtak akár 4/4-es ütemben.
(http://youtube.com/watch?v=styYbRWQYP8&feature=related
http://youtube.com/watch?v=og42E_H7dLw)
hiába, nem volt más választásom egy ilyen nemes vad hátán ülve, minthogy száguldjak és minden mást kikapcsoljak legbelül, amelyek feleslegessé válnak ilyenkor, mert rengeteg hasznos energiát kötnek le... és különben is, ilyenkor nem érek rá! Szerelmünk soha nem múló érzését folyton az eszembe véste, akárhányszor csak tenyeremet végigsimítottam bmelyik testrészén, legyen az kormány, váltó vagy tükör, amelyben magamat meglátva egy teljesen más embert láttam. Elégedett, határozott és BOLDOG! Ennyi kellene az élethez? Talán igen...
martin-i21-06-2008 12:24:35 // 5212
Álmodj tovább Csipkerózsika, amíg lehet! :-)

.... így még durvábban néznek ki....
Ali7620-06-2008 23:15:01 // 5211

...én még mindig nem tértem magamhoz...
Marek20-06-2008 20:00:03 // 5210
Ne aggódj a bőség szarutálja vár mint, mindíg! :))) Azé amit nem muszály ne tegyél tönkre! :DD
LacUS20-06-2008 12:56:06 // 5209
Bazzeg:)Akkor tuti törni fogok vmit:)Mindegy remélem Mareknak még van cucca:))
Wickey20-06-2008 12:34:43 // 5208
V6?
Akkor pedig samu játszik. Meg kell kocogtatni, és kihullik.
Vigyázat, a felfekvő felületre vigyázni utána, valamint a kis gumikarika tömítés kerüljön bele vissza ha összerakjátok, mert különben csúnyán össze tudja turmixolni a vizet az olajjal.
remete19-06-2008 20:53:48 // 5207
Nem emlékeszem, a V6 nedves vagy szárazhüvelyes (nem röhög, ez a szakkifejezés!)? Ha száraz, akkor nehezebb a dolog, mert kell hozzá hüvelykihúzó szerszám (nem gond házilag sem gyártani, csak kell egy jó esztergályos a környéken) - ez úgy néz ki, hogy van egy pogácsa, ami pontosan a hüvely falára fekszik fel, rajta egy furat, amibe egy izmos csavar kett, a csavar másik vége alá keresztben egy támasz kerül, ami alá lehet pakolni fokozatosan a magasítókat. A csavart tekered és a hüvely szép lassan kijön. Dízelnél így működik a dolog. Nordnál meg ugye általában kipotyog a hüvely magától :).

Csináltam egy vázlatot, hogyan néz ez ki - bocs a minőségért, de talán látható mire gondoltam. Előtte lehet noszogatni óvatosan (melegíteni, hűteni, mi azt is csináltuk).



na, ezittaz...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.