Forum >> V6 Fanatics

Dévid07-04-2018 18:23:20 // 1075
Ha a troll énem jönne most elő, azt írnám, hogy legalább nem kell mélyre hajolni, ha tolni kell. :D

A kulturált énem viszont azt mondja, hogy szerintem jól fog állni neki! ;)
GT Ɨ|ѯ07-04-2018 16:12:37 // 1074
Nem kell érteni, ez 1 Autodelta, ennyi:-)
VV607-04-2018 13:54:14 // 1073
Szerintem Gecsa - akivel beszélgettem - simán megértette. Ha te nem értetted, akkor.................................................................................................................................. .
Vagy te vagy itt a helyi rendőr?
Zolibácsi07-04-2018 12:41:49 // 1071
??? Nem akarom túl dramatizálni de ez eléggé fórum inkompatibilis
VV607-04-2018 11:11:01 // 1070
Jó, értem én, hogy így jobban néz ki a GT hátulja :)
Ha mondjuk GTV-m lenne, nekem is első dolgom lenne rátenni egy szárnyat...
VV607-04-2018 09:48:24 // 1069
B..+! Akkor : !
VV607-04-2018 09:47:16 // 1068
Háát...sosem értettem, miért tesznek szárnyakat az első- meg összkerekes autókra :)
Hogy olyan legyen, mint egy hátsókerekes? :)))
GT Ɨ|ѯ07-04-2018 07:38:34 // 1067
Lassan de itt a tavasz, némi ez meg az után nemsokára szárnyalunk:-)

gecsa06-04-2018 18:53:02 // 1066
Erre csak azt tudom mondani, hogy:
VV605-04-2018 11:55:32 // 1065
majd ilyeneket fogok írni:


meg ilyeneket:
Kazes☻05-04-2018 08:11:44 // 1064
Ilyet már nem szabad írni, meg kérdezni se... meg semmit se.
VV605-04-2018 08:01:47 // 1063
Ez most itt a terepjáró topik vagy a V6???
Zsolt15504-04-2018 21:01:53 // 1062
Drága a futómű javítása, mert van kihívás gazdagon. A légpárnas a tuti! 😁
GT Ɨ|ѯ04-04-2018 20:48:34 // 1061
KB:-)

ez 1 jó ötlet
Gulyas00104-04-2018 20:36:19 // 1060
Vagy egy ilyen ;)
gecsa04-04-2018 19:25:42 // 1059
Ki lehet diagolni, meg méregetni mindent. Ha nem generál hibát, akkor lmm/lambda irányvonalon kezdenék. Elearn részletesen taglalja, hogy ez esetben miket kell megnézni.
GT Ɨ|ѯ04-04-2018 07:07:27 // 1058
Nem biztos, hogy a Stelvio bírná az ilyen kihívásokat ide már T34-es kell lassan......
Bilux04-04-2018 06:33:32 // 1057
Egy olyan gondom lenne, hogy reggel nekem alapjáraton dadogott a motor. Meg néha olyan erőtlennek érzem a kocsit. Esetleg diaggal ki lehet ezt valahogy szűrni, ha nem dob hibát? Légtömegmérő vagy trafó vagy mi lehet? Gyertyák másfél évesek 30.000 km-rel. Köszönöm
gecsa03-04-2018 21:43:05 // 1056
Így van! Stelviot mindenkinek! :D
Kazes☻03-04-2018 21:41:29 // 1055
Egyszerűbb, mint utakat építeni! :D
gecsa03-04-2018 21:32:35 // 1054
Ezért fog jól fogyni a stelvio qv magyarországon! :D
szállító8103-04-2018 13:29:40 // 1053
Maga a sasbérci út le volt zárva, nem is tudom, miért lett volna épp március 15 -én nyitva, így a kilátóhoz vezető utolsó 3-4km -t gyalog tettük meg (hozzá teszem, maga a kilátóhoz vezető út abszolút nincs rossz állapotban autós szemmel). Amire lentebb reflektálam, az a Hollókő és Szanda közötti pár 10km, ami kritikán aluli. Mondjuk a Verseg - Hatvan összekötőn sem sikerült második alapjáratnál gyorsabban mennem, pedig még egyszer hangsúlyozom, egy kistehetautóval (639 -es Vito) voltunk és nem egy porig ültetett sport futóműves autóval.
Üdv.Gergő
VV603-04-2018 11:29:22 // 1052
Jó, mondjuk a sasbérci kilátói út nem közforgalmú út, ki is van rá téve a tábla, ne pont ezt kérjük számon.
GT Ɨ|ѯ03-04-2018 07:19:47 // 1051
inkább no comment...

de ( már ) nem csodálkozom semmin
gecsa02-04-2018 20:35:04 // 1050
Afrikában jók az utak. ;)
szállító8102-04-2018 20:03:22 // 1049
Március 15 -én mi is ezen a vidéken jártunk. A Vito -val téli szetten 35 - 40km -t kb. bő 1 óra alatt tettünk meg. Katasztrofális útviszonyok vannak arra felé. Pedig mi csak Hollókőről a Sasbérci kilátóhoz kirándultunk. Csodálatos vidék Afrikát idéző útviszonyokkal...

P.S.: mi is csináltunk pár ilyen témájú képet...
GT Ɨ|ѯ02-04-2018 17:56:34 // 1048
igen talán a legszalonképesebb kifejezést használtad.....
VV602-04-2018 17:32:04 // 1047
Ezt ismerem. Borzalmas!
GT Ɨ|ѯ02-04-2018 16:46:49 // 1046
szerencsére jól döntöttem így utólag:-)

nem a GT-vel szenvedtem ezen a 12km-es csodálatos útszakaszon..../ Vanyarc-Erdőkürt /.melymaga kátyúland paradicsom és helyenként utat is tartalmazott..


VV602-04-2018 12:44:48 // 1045
Arra én is. Szerintem ilyenkor kap egy közdarabot a saját váltója meg a motor közé. BMW-hez pl. nagy tételben gyártják ezeket, hogy a V8-V12-motorokat a hatsebességeshez való váltóval tudd használni a kis modellekben.
gecsa02-04-2018 07:58:50 // 1044
Kíváncsi lennék azért rá, hogy mit mutathat, meg milyen váltóval passzolt össze.
VV601-04-2018 23:22:53 // 1043
Na, ez aztán jól bekerült a tengely mögé!
Dévid01-04-2018 22:25:04 // 1042
Én elég sok ideig csak infókat gyűjtök, aztán utána elkezdek kocsikat nézegetni a neten, és eddig minden autómat úgy vettem, hogy az elsőt joztam el, amit megnézem. Jelen állás szerint 4-ből háromszor jó döntést hoztam, az első Alfám nem szabadott volna elhozom, arról azt hittem jobb állapotú, és az első második harmadik intő jelet is figyelmen kívül hagytam.
gecsa01-04-2018 21:14:54 // 1041
Pont beleférne egy másik mellé. :)
GT Ɨ|ѯ01-04-2018 17:07:09 // 1040
tiszta táncterem a motortér:-)
gecsa31-03-2018 21:02:16 // 1039








Még kérdés? :D
Gianni6830-03-2018 22:50:18 // 1037
Köszönöm teljesen jól vázoltad,amiről még kérdésem lenne!
Azt hiszem akkor gyűjtögetek még egy kis pénzt!
gecsa30-03-2018 22:01:05 // 1036
Igen, lyútyúbon van videó is. 75be tették.
gecsa30-03-2018 21:59:16 // 1035
Kérdés, hogy mit keresel. Alapból van egy vételárad 390eft. Erre jön az átírás, ami azért lesz kb 170eft, majd egy illő nagyszervíz, olaj+szűrők+gyertyák 50eft. Vezérlés vízpumpával+munkadíj kb 180eft. Na, ez van, ha jót vettél. Ha nem, akkor jön a fék+futómű, ami sok kis tétel. Befigyelhet egy kormánymű felújítás is, szintén hat számjeggyel. És itt még lyukas a bódé, és szakadt a beltér. Szóval, hogy műszakija legyen, már 700eft környékén vagy, ott meg már van jó vétel. Az, hogy olcsó a 166 v6, attól még luxusautó. Mindig azt mondják, hogy vagy veszel egy tényleg jót és leinformálhatót, de azt nem adják olcsón, vagy egy olcsót, de az első körben be fog kérni 600eft-t. Ha patika a gép, akkor is elkér éves szinten az olajcseréken felül kb 100eft-t. És akkor még nem tankoltál, nem kellett rá gumit venni, stb. Ezért írtam, hogy jól nézz utána, mielőtt döntesz, mert ha rosszul döntesz, az be tudja szippantani néhány havi jövedelmed. Tehát röviden: egy használható 166 v6 kb 1mft. Vagy drágán veszed, vagy olcsón és a maradékot ráköltöd.
VV630-03-2018 21:50:47 // 1034
Hallott már valaki olyanról, hogy a Busso 24v-t hosszában beépítették valamibe utólag?
Konkrétan arra gondoltam, hogy egy MX5-tel jó páros lehetnének...
VV630-03-2018 21:46:19 // 1033
Ezért kell a nyakadba venni a kis lábadat és elmenni megnézni a saját szemeddel, megtapogatni, meghallgatni, megpróbálni :)
Gianni6830-03-2018 21:27:57 // 1032
Az a baj hogy az árból nem tudok kiindulni mert van 550-650-850-900 ezerért de mind egy évjárat (2000). De van kiugróan drága is az 1.5 millió.
Nem tudom ezekből eldönteni mennyi lenne az a reális ár amennyiért érdemes lenne megvenni!
VV630-03-2018 21:00:42 // 1031
Én pedig megvettem az elsőt és tök jó lett. Utálok autókat nézegetni. Mint eladó, azokat is utálom, akik félmillió autót megnéznek, mire elszánják magukat valamire :) Magamat is utálom, amikor félmillió autót megnézek...
Gianni6830-03-2018 20:54:51 // 1030
A fehér belseje nagyon megfogott! De hallgatok a tapasztalatokra, s ha úgy nézki hogy nem éri meg akkor várok még!
gecsa30-03-2018 19:55:50 // 1029
Én a 166ot egy év keresés után vettem meg. A 159et pedig 2 év után.
gecsa30-03-2018 19:54:57 // 1028
Megnéztem a hahut. Szerintem várj. Nem találtam v6ot, amire rámozdulnék.
Gianni6830-03-2018 18:42:58 // 1027
Köszönöm a tanácsot megfogadom!
gecsa30-03-2018 18:21:34 // 1026
Előbb azért tájékozódj az árakról. Ezen az autón kb mindent cserélni kell majd, legalábbis az árából, meg a képekből kiindulva.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.