ha nem teszi bele az Alfa akkor nagyon elesik a potenciális bizniszman rétegtől akiknek ez is szempont és azért vesznek Alfát hogy ne a tömegAudiVWMercedes stb céges kocsijuk legyen hanem egy tekintélyt teremtő Alfa.
Nekik fontos hogy legyen benne mindenféle elektromos bizbasz. Megy egyébként is manapság már mondhatni alapfelszereltség az ilyen és nem extra.
Forum >> A jövő Alfái
iAntenna13-09-2007 12:09:55 // 4792
Zool13-09-2007 11:53:18 // 4791
Előszrör is nem csak a 0-100 a sportosság mércéje, akkor soká éljenek a könyített légszűrő tuningolt swiftek. A 159 kormányzása pl annyira jól el let találva, hogy szerintem pl a 3asnál is jobb (eddig megvolt 320d, 335i és 335d, tehát van tapasztalatom velük). De hogy konkurenciákat említsek, a Lexus IS (ami szintén nem a könyedség szinonimája) sokkal tompább kormányú, a kéziváltó pedig egy trágya. Ha elmész egy kanyargós útra (hegyi szerpentinek még felénk is vannak, nem kell ehhez az Alpokba menni), nagyon topon lesz a 159.
Az sem felejtendő, hogy a 155 még a sima középkatban volt kiemelkedő, a 159 már a közben kilakault prémium kategóriában hasonlítandó össze. Aki nekem most jön azzal, hogy milyen máje mert van egy 91 előtti 3asa (E-mittoménháynas ), azt elküldöm a fenébe, mert a mai értelemben prémium bömök 88 után készülnek, igaz azóta folyamatopsan az élmezőnyben vannak. De igazi prémiumkategória meghatározott indulákkal és komolya mezőnnyel a 90es évek 2. felétől volt. Az Alfa itt kívánta stabilizálni magát 90 óta és nem mindig sikerült (bár ebben volt köze a némileg előítéetekkel felruházott szaksajtónak is), szvsz a 156 és 147 bizony belillett már a prémium szegmensbe.
Az sem felejtendő, hogy a 155 még a sima középkatban volt kiemelkedő, a 159 már a közben kilakault prémium kategóriában hasonlítandó össze. Aki nekem most jön azzal, hogy milyen máje mert van egy 91 előtti 3asa (E-mittoménháynas ), azt elküldöm a fenébe, mert a mai értelemben prémium bömök 88 után készülnek, igaz azóta folyamatopsan az élmezőnyben vannak. De igazi prémiumkategória meghatározott indulákkal és komolya mezőnnyel a 90es évek 2. felétől volt. Az Alfa itt kívánta stabilizálni magát 90 óta és nem mindig sikerült (bár ebben volt köze a némileg előítéetekkel felruházott szaksajtónak is), szvsz a 156 és 147 bizony belillett már a prémium szegmensbe.
mesa13-09-2007 11:49:10 // 4790
Akkor fejtsd ki, mert nem vagyok gondolatolvasó!!! :)
mesa13-09-2007 11:48:16 // 4789
Beteg vagy, komolyan. :DDD
GTPeti13-09-2007 11:29:20 // 4788
És még vmi.
"mert akkor megvennék az új modelleket a régi fanok is, akik hozzászoktak asportos szívhez"
Megveszik így is. Pont amiatt, amit az előbb nem fejtettem ki...
"mert akkor megvennék az új modelleket a régi fanok is, akik hozzászoktak asportos szívhez"
Megveszik így is. Pont amiatt, amit az előbb nem fejtettem ki...
GTPeti13-09-2007 11:27:59 // 4787
"Mint például ? Átlagos menetteljesítmények ? :D"
Nem hiszem, hogy ezt pont az Amorén, pont egy régi alfás ne tudná.
;)
Nem hiszem, hogy ezt pont az Amorén, pont egy régi alfás ne tudná.
;)
Vikking 31113-09-2007 11:22:13 // 4786
Köszi BeeGee és Antenna, hogy mellém álltatok kicsit :)
mesa13-09-2007 11:22:06 // 4785
Ez jó! :DDDD
Bár egyszer már azt hiszem kifejtettem,hogy néztem szerint Volvot csak nemi identitászavarban szenvedő egyén vásáról ;)
Bár egyszer már azt hiszem kifejtettem,hogy néztem szerint Volvot csak nemi identitászavarban szenvedő egyén vásáról ;)
BeeGee13-09-2007 11:17:43 // 4784
Sztem a személyeskedést legalább ebben a topicban tegyük félre. Nem értem mi szúrja a szemed Vikingben, kapásból felsorolok jópár olyan tagot, akik tényleg iritálóan viselkednek és beleesnek az apucialfáját vezetem kategóriába.
Maradjunk a témánál :)
Kanyarfényszoró, tolatóradar, sávelhagyó szisztem.. akinek ez kell, vegyen volvot. Úgyse tudja érzéssel vezetni az autót.
Maradjunk a témánál :)
Kanyarfényszoró, tolatóradar, sávelhagyó szisztem.. akinek ez kell, vegyen volvot. Úgyse tudja érzéssel vezetni az autót.
iAntenna13-09-2007 11:11:57 // 4783
azért nem. Nézd más hogy elmegy egy találkozóra hogy a családban van egy alfa, amiben ül, utazik, esetleg vezeti mint ha csak hallot volna egy autóról.
Vikking 31113-09-2007 11:10:25 // 4782
Tudom :) Azért szeretnék :)))
Vikking 31113-09-2007 11:09:55 // 4781
Höhö, nincsenek sokan egyébként a ferrari találkozókon nézők, áááá dehogy .... Ahogy pl Esztergomban is sok az olyan aki nézelődik. Na mindegy....
iAntenna13-09-2007 11:09:52 // 4780
ez így teljesen korrekt.
És hidd el legyen bármilyen trágya is az a dízel 33as, imádni fogod! :D
És hidd el legyen bármilyen trágya is az a dízel 33as, imádni fogod! :D
mesa13-09-2007 11:05:54 // 4779
De egy kanyarfényszóróval lehet "villantani" a járdán sétáló csajokra .. nem t"tad ??? :D
mesa13-09-2007 11:04:33 // 4778
Szerintem iylen alapon simán elmehetne legközelebb a Közép-Európai Ferrari Talákozóra is!
"Szevasztok srácok! Jók a gépek! Nekem ugyan nincs, de szeretnék!"
:DDD
"Szevasztok srácok! Jók a gépek! Nekem ugyan nincs, de szeretnék!"
:DDD
BeeGee13-09-2007 11:01:10 // 4777
Nem nagy fejlesztés a q2, nem is verte nagydobra a gyár. A felsorolt kocsikhoz képest (kivéve mazda) annyi a különbség, hogy elsőkerék hajtányba tették bele. A mazdának is csak a csúcsmodelnek van ilyen difije.
Apró fejlesztés, de pont azon a ponton, amit szeretünk az alfákban. Inkább ilyeneket fejlesszen, mint kanyarfényszórót..
Apró fejlesztés, de pont azon a ponton, amit szeretünk az alfákban. Inkább ilyeneket fejlesszen, mint kanyarfényszórót..
mesa13-09-2007 11:00:31 // 4776
az ilyesmik hiánya miatt más pontokon bőségesen kárpótol egy Alfa.
Mint például ? Átlagos menetteljesítmények ? :D
Épp arról vitázunk, hogy a most kijött Alfák semmivel sem emelkednek ki a kategóriájukban, holott jó pár éve vezzték azt!
Eddig szar volt a törésteszt, de legalább kárpótólt a menetteljesítmény.
Most jó a törésteszt, de nincs Cuore Sportivo.
Ha a kettő együtt lenne, akkor sokkal hamarább kilábalnánaka bajból!
mert akkor megvennék az új modelleket a régi fanok is, akik hozzászoktak asportos szívhez, és szereznének új vásárló réteget, akik eddig a biztonsági problémák miatt kerülték a márkát.
Én ezt szeretném.
Most azonban úgy tűnik, az anyacég FIAT nagy ívben tesz a márkánkra, csak saját pogácsáját melegíti... :(
Mint például ? Átlagos menetteljesítmények ? :D
Épp arról vitázunk, hogy a most kijött Alfák semmivel sem emelkednek ki a kategóriájukban, holott jó pár éve vezzték azt!
Eddig szar volt a törésteszt, de legalább kárpótólt a menetteljesítmény.
Most jó a törésteszt, de nincs Cuore Sportivo.
Ha a kettő együtt lenne, akkor sokkal hamarább kilábalnánaka bajból!
mert akkor megvennék az új modelleket a régi fanok is, akik hozzászoktak asportos szívhez, és szereznének új vásárló réteget, akik eddig a biztonsági problémák miatt kerülték a márkát.
Én ezt szeretném.
Most azonban úgy tűnik, az anyacég FIAT nagy ívben tesz a márkánkra, csak saját pogácsáját melegíti... :(
Vikking 31113-09-2007 10:57:08 // 4775
Figyi, most ezt ha élőben beszélgetnénk, teljesen halkan, meg normálisan mondanám:
nem kapom a seggem alá az autót... Oda se adja faterom... Miért? Na épp ezért. És épp ezért fogok összeharcolni magamnak valami trágya dízel 33-mast... Jó lesz az énnekem. Igaz, hogy még rengeteg pénz kell, de épp ezért melózok... Meg spórolok. Szóval ne vegyél egy kalap alá a sok köcsög béjemvés 17 évessel, akik rodeóznak. Mert nem kapok alfát a seggem alá (Esetleg segítséget fogok kérni kölcsön szüleimtől, de visszafizetem).
nem kapom a seggem alá az autót... Oda se adja faterom... Miért? Na épp ezért. És épp ezért fogok összeharcolni magamnak valami trágya dízel 33-mast... Jó lesz az énnekem. Igaz, hogy még rengeteg pénz kell, de épp ezért melózok... Meg spórolok. Szóval ne vegyél egy kalap alá a sok köcsög béjemvés 17 évessel, akik rodeóznak. Mert nem kapok alfát a seggem alá (Esetleg segítséget fogok kérni kölcsön szüleimtől, de visszafizetem).
iAntenna13-09-2007 10:53:02 // 4774
ez megint kényes téma Mesa, vannak normális NEM AR tulajok is. De, már bocs kedves Viking, a fiatal suhancok akik a seggük alá kapják a jót, nem úgy élik meg. Nem értik meg mennyi küzdés van azzal hogy az álmod valóra váljon.
Viking hagyjuk az egymás sértegetését. Eresz le kicsit. Nyugi. Ez a közösség nem arra van hogy egymást üssük, dobáljuk.
Szóval mék gázfröcs not vor! :D
A
Viking hagyjuk az egymás sértegetését. Eresz le kicsit. Nyugi. Ez a közösség nem arra van hogy egymást üssük, dobáljuk.
Szóval mék gázfröcs not vor! :D
A
Vikking 31113-09-2007 10:52:11 // 4773
Nem tudom pontosan, hogy a facelift 75-ök milyen állapotúak általában, de a mienk ahol nem volt törve (vásárlás előtt), ott az sem rohadt egyáltalán. De a 55 meg egykorú az F asztrákkal nem? :) Azok meg porladnak mint a szar... Míg 155öst látok egyben, a régi F asztrák , amiket szentgotthárdon gyártottak, nagyon rohadnak...
Vikking 31113-09-2007 10:49:35 // 4772
Jó. nekem van egy TSomó, de az itt offtopic :D Ugyanaz kicsiben topikban viszont nem :P
Egyébként tavasszal kb beruházok egy 33-ba, vagy 145-be, de sztem inkább 33 lesz a vége, ráadásul dízel. Mást fenntartani majd kolesz mellett necces lenne :S De ez meg már autóvásárlás. Mi lenne, ha a jövő alfáiról beszélgetnénk, ami ONtopik? Szépek, jók, erősek, megbíhatóak, sportosak, könnyűek, egyediek lesznek. Ez így megfelel? :)
Egyébként tavasszal kb beruházok egy 33-ba, vagy 145-be, de sztem inkább 33 lesz a vége, ráadásul dízel. Mást fenntartani majd kolesz mellett necces lenne :S De ez meg már autóvásárlás. Mi lenne, ha a jövő alfáiról beszélgetnénk, ami ONtopik? Szépek, jók, erősek, megbíhatóak, sportosak, könnyűek, egyediek lesznek. Ez így megfelel? :)
mesa13-09-2007 10:48:07 // 4771
A rozsdásodás jó szöveg, de már a 146osunk sem rozsdásodott
És melyik volt előbb a 155 vagy a 145/146 ? ;) Akkor megbeszéltük! :))
És melyik volt előbb a 155 vagy a 145/146 ? ;) Akkor megbeszéltük! :))
mesa13-09-2007 10:45:55 // 4770
Rendben, akkor beszélgessünk az autóinkról! :P :D
mesa13-09-2007 10:44:47 // 4769
Így igaz, de az Aurelia nem is kompakt tömeg autó volt, hanem egy GT. Még ha csak kemény 56 lóerős is volt a szilaj V6osa :))
Vikking 31113-09-2007 10:44:12 // 4768
Én is hülyültem :D Á... :D
Vagy már szégyelled az öregséged? :D
(ha nem tettem volna hatszáz darab :DDDDDDDD-t akkor aszondom, oké. Te nem tettél :D Vagyis nem ezret. Na mindegy, lényeg a lényeg, semmi olyat nem mondtam, amit megfelelő humorérzékkel nem lehetne hülyeségnek venni. Szerintem egy múmia korú ember sincs... Vagyis nem valszínű... :D)
Vagy már szégyelled az öregséged? :D
(ha nem tettem volna hatszáz darab :DDDDDDDD-t akkor aszondom, oké. Te nem tettél :D Vagyis nem ezret. Na mindegy, lényeg a lényeg, semmi olyat nem mondtam, amit megfelelő humorérzékkel nem lehetne hülyeségnek venni. Szerintem egy múmia korú ember sincs... Vagyis nem valszínű... :D)
GTPeti13-09-2007 10:40:01 // 4767
mesa, nem értelek téged.
Egyszerűen az a kép, amit vázolsz pesszimista és eltúlzott szerintem. Ráadásul úgy írod, mintha teljesemértékben bennfentes információkra alapoznád, azt illetően, hogy min dolgozik éppen az Alfa.
Nem kéne elfelejteni azt sem, hogy a cég egy pénzügyi krízisből próbál éppen kilábalni. Remélhetőleg és látszólag sikerrel. Nem kéne elhamarkodottan leírni az Alfát.
A 159-es család pedig abszolút versenyképes. Szép dolog a kanyarfényszóró (- szvsz éveken belül az is jön -), de valljuk be, az ilyesmik hiánya miatt más pontokon bőségesen kárpótol egy Alfa.
Egyszerűen az a kép, amit vázolsz pesszimista és eltúlzott szerintem. Ráadásul úgy írod, mintha teljesemértékben bennfentes információkra alapoznád, azt illetően, hogy min dolgozik éppen az Alfa.
Nem kéne elfelejteni azt sem, hogy a cég egy pénzügyi krízisből próbál éppen kilábalni. Remélhetőleg és látszólag sikerrel. Nem kéne elhamarkodottan leírni az Alfát.
A 159-es család pedig abszolút versenyképes. Szép dolog a kanyarfényszóró (- szvsz éveken belül az is jön -), de valljuk be, az ilyesmik hiánya miatt más pontokon bőségesen kárpótol egy Alfa.
iAntenna13-09-2007 10:38:58 // 4766
roppant érdekes hogy amikor autókról van szó egyeseknél a személyeskedés hozzá tartozik. Ezeket hívjuk troll fórumozóknak. Csapkodnak ide-oda... de minek?
mesa13-09-2007 10:37:43 // 4765
Jó lenne öreg kicsit visszavennél a tempóból!
Túlzásba viszed ezt a szardobáló stílusod!!!
Én nem tehetek róla, hogy ilyen ember vagy, biztosan a tapasztalat hiánya teszi...
Nézd te gerjeszted magadat én nagy ívben tojok a te életedre, csupán irónikusan repliztem a te kijelentésedre , ezt ugyanis te írtad :"egy taknyos apuciótójávalregelős köcccccsög vagyok", erre írtam az iskolás történetet. De te még azt sem tudod mi a poén és mi a ténymegállapítás.
Az enyém poén a tied tény! :P
Még azt sem veszed észre, hogy nem én voltam aki e miatt szólt neked egyszer!
De ha már engem keversz a történetedbe, akkor én fogok neked ez ügyben válaszolni!
Egyszer váltottunk hsz-t Halesszal arról, hogy elszaporodtak itt az olyan egyedek, akiknek még Alfájuk sincs. De akkor legalább húznák meg magukat csendben...
Azt hiszem egyértelmű, azoknak van ez a közösség, akik AR tulajok.
Túlzásba viszed ezt a szardobáló stílusod!!!
Én nem tehetek róla, hogy ilyen ember vagy, biztosan a tapasztalat hiánya teszi...
Nézd te gerjeszted magadat én nagy ívben tojok a te életedre, csupán irónikusan repliztem a te kijelentésedre , ezt ugyanis te írtad :"egy taknyos apuciótójávalregelős köcccccsög vagyok", erre írtam az iskolás történetet. De te még azt sem tudod mi a poén és mi a ténymegállapítás.
Az enyém poén a tied tény! :P
Még azt sem veszed észre, hogy nem én voltam aki e miatt szólt neked egyszer!
De ha már engem keversz a történetedbe, akkor én fogok neked ez ügyben válaszolni!
Egyszer váltottunk hsz-t Halesszal arról, hogy elszaporodtak itt az olyan egyedek, akiknek még Alfájuk sincs. De akkor legalább húznák meg magukat csendben...
Azt hiszem egyértelmű, azoknak van ez a közösség, akik AR tulajok.
vipex13-09-2007 10:20:49 // 4764
csak egy megjegyzes a transaxle tomeggyartasban a Lancia Aurelia-ban jelent meg eloszor amit Vikor Janso tervezett bele. Elotte csak versenysportban hasznaltak es mai napig a legjobb GT-k alap meghajtasa
Vikking 31113-09-2007 10:20:47 // 4763
Nem tudom, a GT valahogy jobban is tetszik nekem...
TarP13-09-2007 10:10:06 // 4762
Az kemény kérdés lenne, ha azt mondanák: GT, vagy BRERA?
Mert a GT kívül kisebb, belül nagyobb.
Mert a GT-ben kicsi a motorpaletta.
Mert mindkettő qrvajól néz ki, de más felfogásban...
A Brera luxusosabb, a GT könnyebb, knnyedebb.
A GT töréstesztje halálos, de nemtom ez érdekel-e :)
A Brerával elmehetsz egy olyan találkozóra is, ahol Aston Martinok, meg Maseratik közé kell beállni, annyira előkelő...
Szóval nem tudok semmitse mondani :) :) :)
Mert a GT kívül kisebb, belül nagyobb.
Mert a GT-ben kicsi a motorpaletta.
Mert mindkettő qrvajól néz ki, de más felfogásban...
A Brera luxusosabb, a GT könnyebb, knnyedebb.
A GT töréstesztje halálos, de nemtom ez érdekel-e :)
A Brerával elmehetsz egy olyan találkozóra is, ahol Aston Martinok, meg Maseratik közé kell beállni, annyira előkelő...
Szóval nem tudok semmitse mondani :) :) :)
Vikking 31113-09-2007 10:01:41 // 4761
Na jó, ezzel megnyugodtam, igazad van tényleg, erre való a Racer (csak jöhetne már....).
Egyébként a GT egy gyönyörű autó, és nekem jobban kéne mint a Brera, de ez én vagyok. És most úgyse veszek egyiket se újonnan :)))
Egyébként a GT egy gyönyörű autó, és nekem jobban kéne mint a Brera, de ez én vagyok. És most úgyse veszek egyiket se újonnan :)))
TarP13-09-2007 09:59:24 // 4760
Gondolom a Racer célja, hogy a "suhanc" száguldozni szerető őrülteket kielégítse. :)
A Grand Turismo területen meg marad a Brera, bár lehet, hogy a GT is sokáig, ha vásárolják.
A Grand Turismo területen meg marad a Brera, bár lehet, hogy a GT is sokáig, ha vásárolják.
Vikking 31113-09-2007 09:44:20 // 4759
Na hát éppen ez az... Teljesen rendben van a 159-es, sőt a Brera is, csak kéne akkor már egy GTV jogutód... Na mindegy, most ez van. Nem sok alfarajongó szerethette az ARNA-t... Mégis volt :D
TarP13-09-2007 09:42:10 // 4758
A személyeskadésen kívül a többivel nagyrészt egyetértek. :)
A tömegcsökkentés után tényleg semmi jelentős elmaradottság nem lesz 159 oldalon. Tesztekből tudjuk, hogy fékerőben lenyomta a konkurenciát, kanyarstabilitása átlag feletti, a motorjai pedig nem égők, ez biztos.
Ja, hogy nem sportató, azt tudtuk. Nincs belőle még V8, ezt gondolom azért nem siettetik, mert nem sokunk ugrana a kb 22milliós 159V8-ért :) De lehet, hogy az Olasz-Német piacokon sem elegendő az igény rá.
A tömegcsökkentés után tényleg semmi jelentős elmaradottság nem lesz 159 oldalon. Tesztekből tudjuk, hogy fékerőben lenyomta a konkurenciát, kanyarstabilitása átlag feletti, a motorjai pedig nem égők, ez biztos.
Ja, hogy nem sportató, azt tudtuk. Nincs belőle még V8, ezt gondolom azért nem siettetik, mert nem sokunk ugrana a kb 22milliós 159V8-ért :) De lehet, hogy az Olasz-Német piacokon sem elegendő az igény rá.
Zool13-09-2007 09:38:54 // 4757
A töréstesztes megjegyzéseddel egyet értek. Felelős családapa nem fog olyan töréstesztet látva autót venni, mint ami a 147 NCAP frontális videóján is látható.
A súlyról meg annyit, hogy azért meg kéne nézni a 159 külméreteit is, elég impozánsak. A 3asra vernek 10 centit hosszban, szélességben pedig az E klasséval vetekszik. Ahhoz képest pedig cseppet sem túlsúlyos. Meg kell barátkozni a ténnyel, hogy a 159 nem a 156 jogutóda, hanem messze a 166 piaci területére merészedik be. Nem is való városba, ahova egy 156 még pont bepasszolt. Amúgy ha megnézel egy új C klassét vagy egy Saab93at, nem lesz sokkal könnyebb. Sőt 4csillagos A4 sem egy könnyű db, ha nem 1.6 benyás mocival nézed... A 3ast tényleg sikerült könnyíteni, de az nem kicsit kisebb is.
Viszont azzal nem tudok egyet érteni, hogy a 159 nem fejlesztés. A pozdorja 147 és 156 után igen is nagy dolog volt egy hibátlan töréstesztű autót összehozni. A gernickímélő támlát pedig vissaz sírja azon 1es tulaj isemrősöm, aki 6 hónapig volt betegszabin, miután belerohantak.
A rozsdásodás jó szöveg, de már a 146osunk sem rozsdásodott. Ellenben pl az előző 3as futóművével, volt olyan példány, aminél a rugótorony átszakadt! Persze az újautóteszteknél ez nem lerült elő, csak az Alfa összeszerelés. Meg az sem számít komoly pontokban, hogy a németeknél (bömö. ódi) nincs gyári gari. Nem hogy ingyen szervíz, de semmi. AH meg csődbe megy a keresledőd, vagy költöznél párszáz km-rel arrébb, az pech...
A súlyról meg annyit, hogy azért meg kéne nézni a 159 külméreteit is, elég impozánsak. A 3asra vernek 10 centit hosszban, szélességben pedig az E klasséval vetekszik. Ahhoz képest pedig cseppet sem túlsúlyos. Meg kell barátkozni a ténnyel, hogy a 159 nem a 156 jogutóda, hanem messze a 166 piaci területére merészedik be. Nem is való városba, ahova egy 156 még pont bepasszolt. Amúgy ha megnézel egy új C klassét vagy egy Saab93at, nem lesz sokkal könnyebb. Sőt 4csillagos A4 sem egy könnyű db, ha nem 1.6 benyás mocival nézed... A 3ast tényleg sikerült könnyíteni, de az nem kicsit kisebb is.
Viszont azzal nem tudok egyet érteni, hogy a 159 nem fejlesztés. A pozdorja 147 és 156 után igen is nagy dolog volt egy hibátlan töréstesztű autót összehozni. A gernickímélő támlát pedig vissaz sírja azon 1es tulaj isemrősöm, aki 6 hónapig volt betegszabin, miután belerohantak.
A rozsdásodás jó szöveg, de már a 146osunk sem rozsdásodott. Ellenben pl az előző 3as futóművével, volt olyan példány, aminél a rugótorony átszakadt! Persze az újautóteszteknél ez nem lerült elő, csak az Alfa összeszerelés. Meg az sem számít komoly pontokban, hogy a németeknél (bömö. ódi) nincs gyári gari. Nem hogy ingyen szervíz, de semmi. AH meg csődbe megy a keresledőd, vagy költöznél párszáz km-rel arrébb, az pech...
Vikking 31113-09-2007 09:27:43 // 4756
A bmw m5 motorja saccperkábé 5*-re vitte el az év motorja címet, az m3-é is rengetegszer. Ettől kezdve bátran ki merem mondani, hogy fejlesztik a motorokat, mint ezt le is írtam, úgy tűnik, hogy rossz az olvasási képességed.
Nem tudom, melyikőtök született úgy, hogy alfás? Te biztosan igen, már a bölcsiben is alfa-címeres volt a cumid, igaz? Egyébként akkor is alfás voltam, amikor escortunk, golf I GTI-nk, audi 100-unk meg 315-ös bmw-nk volt... Egyébként apám állandóan csesztet azzal, hogy pl a seat is szép meg ilyenek. Nem nagyon érdekel. Amikor a 75öst vettük, A vectrát akart apám, én beszéltem rá, hogy ne már szar fospelünk legyen... Szóval nem, nem regeltem volna offpel fórumba. De gondolj, amit akarsz. Először is meg kellett venni a 33-mast. De mondom, TEEEE biztos, tutifix, hogy úgy születtél, hogy alfás vagy, és csuhajja. (bár amilyen öreg vagy, már abban se vagyok biztos, hogy a kereket feltalálták, mikor születtél :PPPP)
Amúgy a konkurencia nem oldotta meg jobban a fejlesztést. Nézd már meg a 159 közel azonos motorú verzióit a lexussal vagy a mercivel vagy a béjemvével összehasonlítva. Írtad itt példának a 316ost, meg a 159 1.8-at. Hát nem ugyanaz a súly, nyilván. De ha azzal hasonlítod össze, akkor nézd meg a menetteljesítményt... Az a közel 200 kiló, amivel könnyebb egy 35 lóval gyengébb motorra van bízva. Az másfél trabant... Az meg sok. Rengeteg. Nem azt mondom, hogy az egynyolcas 159 egy versenyautó, de a 316os E90es bmw... az messze van mindentől...
Hallottam már, hogy rozsdaboglya, tessék csak elképzelni Mesa tanárbácsi! Mikor teccik nyugdíjba menni? A kortárs múmiák már megtették :PPPPPPP Az iskolában meg kb az összes haverom egy idióta, semmihez sem ért :D Főleg nem az olasz autókhoz, ettől kezdve nem is nagyon beszédtéma...
Mondom, a facelift utáni 90-100 kg csökkenéssel a konkurenciával egy súlycsoportban lesznek, és ettől kezdve nem érdekel a dolog, örülni fogok (bár jöhetne a Brera és 159 GTA...). Ha te nem is, bár nem tudom miért. Azt be kéne látni, hogy az Alfának NINCS pénze, főleg nem annyi mint a bmw-nek, nekik is azért mert az amerikai piacon ők az etalon, és rengetegen vesznek. Az Alfákat meg elrontották azzal, hogy presztízsautót presztízsárban csináltak. Előtte pár évig javítani kellett volna a megbízhatósági statisztikán, utána léphetett volna egy 159-jellegűt az Alfa. Szerintem. De én pisis óvodás vagyok. De Mesa meg nyugdíjas öregember. :P
Nem tudom, melyikőtök született úgy, hogy alfás? Te biztosan igen, már a bölcsiben is alfa-címeres volt a cumid, igaz? Egyébként akkor is alfás voltam, amikor escortunk, golf I GTI-nk, audi 100-unk meg 315-ös bmw-nk volt... Egyébként apám állandóan csesztet azzal, hogy pl a seat is szép meg ilyenek. Nem nagyon érdekel. Amikor a 75öst vettük, A vectrát akart apám, én beszéltem rá, hogy ne már szar fospelünk legyen... Szóval nem, nem regeltem volna offpel fórumba. De gondolj, amit akarsz. Először is meg kellett venni a 33-mast. De mondom, TEEEE biztos, tutifix, hogy úgy születtél, hogy alfás vagy, és csuhajja. (bár amilyen öreg vagy, már abban se vagyok biztos, hogy a kereket feltalálták, mikor születtél :PPPP)
Amúgy a konkurencia nem oldotta meg jobban a fejlesztést. Nézd már meg a 159 közel azonos motorú verzióit a lexussal vagy a mercivel vagy a béjemvével összehasonlítva. Írtad itt példának a 316ost, meg a 159 1.8-at. Hát nem ugyanaz a súly, nyilván. De ha azzal hasonlítod össze, akkor nézd meg a menetteljesítményt... Az a közel 200 kiló, amivel könnyebb egy 35 lóval gyengébb motorra van bízva. Az másfél trabant... Az meg sok. Rengeteg. Nem azt mondom, hogy az egynyolcas 159 egy versenyautó, de a 316os E90es bmw... az messze van mindentől...
Hallottam már, hogy rozsdaboglya, tessék csak elképzelni Mesa tanárbácsi! Mikor teccik nyugdíjba menni? A kortárs múmiák már megtették :PPPPPPP Az iskolában meg kb az összes haverom egy idióta, semmihez sem ért :D Főleg nem az olasz autókhoz, ettől kezdve nem is nagyon beszédtéma...
Mondom, a facelift utáni 90-100 kg csökkenéssel a konkurenciával egy súlycsoportban lesznek, és ettől kezdve nem érdekel a dolog, örülni fogok (bár jöhetne a Brera és 159 GTA...). Ha te nem is, bár nem tudom miért. Azt be kéne látni, hogy az Alfának NINCS pénze, főleg nem annyi mint a bmw-nek, nekik is azért mert az amerikai piacon ők az etalon, és rengetegen vesznek. Az Alfákat meg elrontották azzal, hogy presztízsautót presztízsárban csináltak. Előtte pár évig javítani kellett volna a megbízhatósági statisztikán, utána léphetett volna egy 159-jellegűt az Alfa. Szerintem. De én pisis óvodás vagyok. De Mesa meg nyugdíjas öregember. :P
mesa13-09-2007 00:10:43 // 4755
Megnéztem, mert kíváncsi természet vagyok. Most már tudom, hogy a egyhármas rövid váltó miatt fogyaszt ilyen keveset! :)))
De igazad van, cserélnék is vele! Csak tudod, akkor megint kuplungolnom kellene, az meg már ilyen korban túlságosan fárasztó! :)
De igazad van, cserélnék is vele! Csak tudod, akkor megint kuplungolnom kellene, az meg már ilyen korban túlságosan fárasztó! :)
HátvédRomeo12-09-2007 23:42:01 // 4754
Ha egyszer ennyit eszik. :))) Ja de gondolom láttátok a lapomon, hogy Injektoros.
Akik meg kaptak tőle megukra vessenek. Becsületesen nyomtam le őket. Sose csapnám be magamat. Önimádó vagyok. :)))
Akik meg kaptak tőle megukra vessenek. Becsületesen nyomtam le őket. Sose csapnám be magamat. Önimádó vagyok. :)))
tipoatti12-09-2007 23:38:31 // 4753
A cartárs valszeg Perdix kolléga szellemi jogutódja... :) Mindenesetre irigylésre méltó a verdája... :)
mesa12-09-2007 23:25:04 // 4752
Bolondokat beszélsz senkit sem uszítok ellened, ez valami paranoia. :)
A te autód tényleg valami űr-technika, nem fogyasztja az olajat, miközben mindenkit leelőz, és mindezt úgy hogy nem megy 7-7,5 l fölé a fogyasztásod! :D
A te autód tényleg valami űr-technika, nem fogyasztja az olajat, miközben mindenkit leelőz, és mindezt úgy hogy nem megy 7-7,5 l fölé a fogyasztásod! :D
mesa12-09-2007 23:18:37 // 4751
transaxle egyértelműen létezett az alfák előtt is, azonban tömeggyártású kompakt autókba ők vitték le először ezt a drága megoldást.
Fejlesztésekbe szerinted nem tartoznak bele azok a dolgok, amikért minden évben megkapják az BMW-sek az év motorja címet ? Azok csak úgy jönnek maguktól, mi ? :D
Kanyarfényszóró egy fostos mai H Opel Astrán is van. Tényleg, ha apádnak az lenne, most ott regeltél volna, és osztanád a bölcseleteket ? :P :))
Az ötcsillagos törésztesztre állás remélem nem gondolod komolyan, hogy hülyeség volt ?! Mai napig a 147-es halálos törésteszt vidfeojával hűtik az Alfások nem csüggedő híveit az ellendrukkerek...
Ez a lépés törvényszerű volt, mint annak idején, a 155 esetében, hogy ne rohadjon a kaszni, mint az addigi Alfáké. Akkoriban mindenki rozsdaboglyának csúfolta ezeket a kocsikat. (lehet sosem hallottad, az Isiben biztos nem volt még beszédtéma)
Meg kellett lépni, mert e nélkül ma már a kutya nem venné!
Egészséges életmód trendi. Ehhez a biztonságos autó is hozzá tartozik!
És pont itt hiányzik a fejlesztés. Mert a konkurencia is meg tudta oldani az öt csillagot, csak 100-200 Kiloval könnyebb (tehát jobban fejlesztett acél héjszerkezetű) autóval. Most feltehetőleg erre fejlesztenek, olyan anyag, vagy héj szerkezet kell, ami kevesebb tömegű elem felhasználásával is tudja ugyanezt a gyűrődés elnyelő képességet, miközben a csavarodási merevsége nem csökken drasztikusan.
Fejlesztésekbe szerinted nem tartoznak bele azok a dolgok, amikért minden évben megkapják az BMW-sek az év motorja címet ? Azok csak úgy jönnek maguktól, mi ? :D
Kanyarfényszóró egy fostos mai H Opel Astrán is van. Tényleg, ha apádnak az lenne, most ott regeltél volna, és osztanád a bölcseleteket ? :P :))
Az ötcsillagos törésztesztre állás remélem nem gondolod komolyan, hogy hülyeség volt ?! Mai napig a 147-es halálos törésteszt vidfeojával hűtik az Alfások nem csüggedő híveit az ellendrukkerek...
Ez a lépés törvényszerű volt, mint annak idején, a 155 esetében, hogy ne rohadjon a kaszni, mint az addigi Alfáké. Akkoriban mindenki rozsdaboglyának csúfolta ezeket a kocsikat. (lehet sosem hallottad, az Isiben biztos nem volt még beszédtéma)
Meg kellett lépni, mert e nélkül ma már a kutya nem venné!
Egészséges életmód trendi. Ehhez a biztonságos autó is hozzá tartozik!
És pont itt hiányzik a fejlesztés. Mert a konkurencia is meg tudta oldani az öt csillagot, csak 100-200 Kiloval könnyebb (tehát jobban fejlesztett acél héjszerkezetű) autóval. Most feltehetőleg erre fejlesztenek, olyan anyag, vagy héj szerkezet kell, ami kevesebb tömegű elem felhasználásával is tudja ugyanezt a gyűrődés elnyelő képességet, miközben a csavarodási merevsége nem csökken drasztikusan.
GEORGE12-09-2007 23:04:11 // 4750
Az ilyen "autókban" lehet majd változtatni gombnyomásra, hogy milyen motor hangot haljál .-)
V8, V6 soros stb stb.....
V8, V6 soros stb stb.....
HátvédRomeo12-09-2007 23:01:55 // 4749
mesa! Ha folyamatosan sértegetni akarsz, holott nem bántottalak meg semmivel, akkor inkább az írásaimat ne olvasd. Már nem ez az első.
DE: másokat ne úszits ellenem!
Én 15 éve Alfázok, és sok szerelővel összehozott a sors. Profival és balfassza is.
Az én Sudom is fúrva lett ,mert eltört a gyűrűje és a hengerfalba húzott. Utánna 70k km elment és a mai napig menne ha nem borul az árokba a Fater vele.
A 33-am főtengelye pedig idén lett felújítva csapágyazva és lekopogom gyárian teljesít.
Akkor az én Alfáim űrtechnika. Mert sose ették az olajat. Nem, hogy 1000 km 1litert.
DE: másokat ne úszits ellenem!
Én 15 éve Alfázok, és sok szerelővel összehozott a sors. Profival és balfassza is.
Az én Sudom is fúrva lett ,mert eltört a gyűrűje és a hengerfalba húzott. Utánna 70k km elment és a mai napig menne ha nem borul az árokba a Fater vele.
A 33-am főtengelye pedig idén lett felújítva csapágyazva és lekopogom gyárian teljesít.
Akkor az én Alfáim űrtechnika. Mert sose ették az olajat. Nem, hogy 1000 km 1litert.
HátvédRomeo12-09-2007 22:52:27 // 4748
Van igazság abban amit írsz.
DE: Ha jól megnézzük a statisztikákat, hogy a mostani nehezebb és biztonságosabb autókból halnak meg e többen az utakon, vagy a régiekben. Sztem is-is.
A másik. Nézzünk egy 33-as sulyú opel 1.6 16v-t (régit). Többet eszik mint az enyém.
A másik még, hogy hiába a 200 kilós növekedés, az nem mint vas, hanem kütyümütyü, elektromos tökömtudja mik.
Egy töréstesztet megnéznék 33 és 146 között összehasonlításnak, melyik kasztni, milyen károkat okoz. Most vonatkoztassunk el, hogy 146-ban van légzsák. Csak simán. Kötyük nékül. Csak kasztni.
DE: Ha jól megnézzük a statisztikákat, hogy a mostani nehezebb és biztonságosabb autókból halnak meg e többen az utakon, vagy a régiekben. Sztem is-is.
A másik. Nézzünk egy 33-as sulyú opel 1.6 16v-t (régit). Többet eszik mint az enyém.
A másik még, hogy hiába a 200 kilós növekedés, az nem mint vas, hanem kütyümütyü, elektromos tökömtudja mik.
Egy töréstesztet megnéznék 33 és 146 között összehasonlításnak, melyik kasztni, milyen károkat okoz. Most vonatkoztassunk el, hogy 146-ban van légzsák. Csak simán. Kötyük nékül. Csak kasztni.
Vikking 31112-09-2007 22:08:19 // 4747
Áhh, én mán ehhez hozzá se szólok :D
(egyébként ha őszinték akarunk lenni, transaxle is létezett az alfák előtt... a régi cápa bmw-k pl régebbiek vagy egykorúak mondjuk az Alfettával, és mindkettőben gyűlöletes harditárcsák vannak :))
Azt be kell látni, hogy nincsenek olyan hülye megoldások, mint a francia kocsikon, de nézz meg egy Citroen DS-t, az még ma is űrjárműnek számít, kanyarfényszóró, az SM-ben féktávolság-számító berendezés vagy mi a fene, meg hasonló dolgok. Aztán mégse akkora a lemaradása a többi gyárnak. És szerintem pl a vw konszern a kisköbcentis turbókon kívül semmit de semmit sem mutat, mégis egész jól megvannak. Nem a vw konszern az egyetlen úgymond fejlesztés nélküli autógyár... Pl a bmw-ket tudom, hogy szereted Mesa, de szerintem a hüje ájdrájvon kívül ja és a motorfejlesztéseken kívül nem sok újdonságot hoznak. Egyébként nézz körül a 159es kategóriájában. A 3-mas béjemvé szerintem még a formán se hozott túl sokat, a belsejét is ellőtték az 5ösben, Passzát is csak egy új forma, régi tartalommal, A4-es audinak a súlyán kívül nincs előnye az Alfákkal szemben, és az is egy ötször lerágott csont (az eleje mindenféleképpen, egyenforma -nem az Alfa 159-Brera nem :PPPP- ) . Szóval szerintem (bár -azért is leírom:PPP- egy taknyos apuciótójávalregelős köcccccsög vagyok:D) nem áll az Alfa olyan rosszul. Hiba volt gm-szart tenni az Alfa-motorok helyett és hiba volt beállni az öccsillagostöréstesztetakarunk mindenáron sorba, ezzel bálnatömegűvé tenni a 159-est, valamint hiba volt nem akkorát ugrani, mint a 155-156 váltásnál, de szerintem, mivel a 156 már eléggé megöregedett és a "trend" nem változott annyit, nem is kellett akkorát változtatni rajta. És akkor is gyönyörű, mint minden Alfa (kivéve az ARNA, de az nem Alfa.... :) )
Mesa nem nem nem akarok beszólni , mindenkinek mondom, nem akarok senkit bántani ,csak írnom kellett, bocsibocsibocsi.....
(egyébként ha őszinték akarunk lenni, transaxle is létezett az alfák előtt... a régi cápa bmw-k pl régebbiek vagy egykorúak mondjuk az Alfettával, és mindkettőben gyűlöletes harditárcsák vannak :))
Azt be kell látni, hogy nincsenek olyan hülye megoldások, mint a francia kocsikon, de nézz meg egy Citroen DS-t, az még ma is űrjárműnek számít, kanyarfényszóró, az SM-ben féktávolság-számító berendezés vagy mi a fene, meg hasonló dolgok. Aztán mégse akkora a lemaradása a többi gyárnak. És szerintem pl a vw konszern a kisköbcentis turbókon kívül semmit de semmit sem mutat, mégis egész jól megvannak. Nem a vw konszern az egyetlen úgymond fejlesztés nélküli autógyár... Pl a bmw-ket tudom, hogy szereted Mesa, de szerintem a hüje ájdrájvon kívül ja és a motorfejlesztéseken kívül nem sok újdonságot hoznak. Egyébként nézz körül a 159es kategóriájában. A 3-mas béjemvé szerintem még a formán se hozott túl sokat, a belsejét is ellőtték az 5ösben, Passzát is csak egy új forma, régi tartalommal, A4-es audinak a súlyán kívül nincs előnye az Alfákkal szemben, és az is egy ötször lerágott csont (az eleje mindenféleképpen, egyenforma -nem az Alfa 159-Brera nem :PPPP- ) . Szóval szerintem (bár -azért is leírom:PPP- egy taknyos apuciótójávalregelős köcccccsög vagyok:D) nem áll az Alfa olyan rosszul. Hiba volt gm-szart tenni az Alfa-motorok helyett és hiba volt beállni az öccsillagostöréstesztetakarunk mindenáron sorba, ezzel bálnatömegűvé tenni a 159-est, valamint hiba volt nem akkorát ugrani, mint a 155-156 váltásnál, de szerintem, mivel a 156 már eléggé megöregedett és a "trend" nem változott annyit, nem is kellett akkorát változtatni rajta. És akkor is gyönyörű, mint minden Alfa (kivéve az ARNA, de az nem Alfa.... :) )
Mesa nem nem nem akarok beszólni , mindenkinek mondom, nem akarok senkit bántani ,csak írnom kellett, bocsibocsibocsi.....
mesa12-09-2007 21:17:00 // 4746
Így valahogy, a technikai újításokat tekintjük fejlesztésnek. A Citroen pl. megcsinálta az állóközepes kormánykereket, meg a sávelhagyás figyelmeztetőt, van aki a kanyarfényszórót csinálta meg.
Az Alfa Romeo utolsó nagy fejlesztése a JTS volt, előtte voltak jó dolgai, Twin Spark, transaxle)
A Q2 kettőben abszolute semmi újdonság nincs, egy ilyen sperr difi minden erősebb kétkerekes autóban benne van (BMW 1, Mazda3, Audi S3 stb.) Csak felhasználtak valamit az alapmodellen felül, hogy drágábbért lehessen eladni.
A 159 tökéletes példája annak, hogy semmit sem fejlesztettek! A kétzónás klíma nagyon rossz példa, az már a 156-ban is benne volt. Igazából semmi újdonság nincs az autóban, pár új GM motor, egy nagyobb kaszni, de ugyanaz a futómű, műszerfal stb.
Az Alfa Romeo utolsó nagy fejlesztése a JTS volt, előtte voltak jó dolgai, Twin Spark, transaxle)
A Q2 kettőben abszolute semmi újdonság nincs, egy ilyen sperr difi minden erősebb kétkerekes autóban benne van (BMW 1, Mazda3, Audi S3 stb.) Csak felhasználtak valamit az alapmodellen felül, hogy drágábbért lehessen eladni.
A 159 tökéletes példája annak, hogy semmit sem fejlesztettek! A kétzónás klíma nagyon rossz példa, az már a 156-ban is benne volt. Igazából semmi újdonság nincs az autóban, pár új GM motor, egy nagyobb kaszni, de ugyanaz a futómű, műszerfal stb.
GTPeti12-09-2007 18:52:49 // 4745
Pl. a Q2 sem az Alfa fejlesztése? És a 159 MY2008 súlycsökkentése sem fejlesztés?
(Ha nem, akkor nem tudom mit hívtok annak. Pl. távolságtartó rendszert, stb. vszínüleg azért nem fejlesztenek, mert a vásárlók nem igénylik. A 3.0-ás dízel is vszínüleg útban van már...)
(Ha nem, akkor nem tudom mit hívtok annak. Pl. távolságtartó rendszert, stb. vszínüleg azért nem fejlesztenek, mert a vásárlók nem igénylik. A 3.0-ás dízel is vszínüleg útban van már...)
Tedi12-09-2007 17:27:25 // 4744
Az 500 a 149 gyártásába szerintem semennyire nem szól bele. Az Alfákat Pomiglianoban szerelik össze, az 500-at Tychi-ben. A Bravo meg asszem Mirafioriban rakódik össze, de erre ne vegyetek mérget. A lényeg, hogy nem ugyanott. :)
Zool12-09-2007 17:11:17 // 4743
Ezt nem azért mondom, hogy most mindenki bízza eé magát a márka jövőjét illetően. Az elkövetkező évek döntő fontosságúak az egész FIAT csoport számára. Eddig az Alfa igen is jól kezelte alehetőségeit, igaz kb egy éve mintha fogyna a lendület (lehet hogy mégesem ártana vmi kemény érdekérvényesítő a márka élére, mint régen a Kalbfell lehetett), de egyelőre az egész cég folyamatosan bővül, minden piacon nőnek az értékesítések. Ha viszont egyszerre lesz növekedés minden márkánál, akkor nem tudja majd a csoport kielégíteni a keresletet, míg pár év múlva kapacitásfölöslege lesz, ha lejjebb cseng az 500 és a Bravo hulláma. Szerintem ezért (is) késhet a 149, mégha időszerű is lenne az utód...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
569
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?