Forum >> A jövő Alfái
Zool06-10-2007 22:57:24 // 5192
Na igen. Legendás ez a felvétel, és jól mutatja a fifth gearesek kretén hozzá nem értését és részre hajlását. AZ egész xarságot úgy jtatják be hgy FWD/RWD/AWD pedig nem!!!! Ez a riport az ESP lényegéről szólna ha ezek a barmok nem edták volna el a műsorukat a BMW rekámrészlegének. A BMW nem azért vette be e kanyart, mert jobb az RWD, hanem egyszerűen azért, mert az ESP lefékezte. Ők meg úgy muatják be, mintha az RWD 3assal be lehetne venni a körforgalmat, miközben a audival nem. Pedig egyszerűen az elektronika nem hagyja elgyorsulni a kocsit arra a szintre, minél az kitörne. Mi ár álltunk keresztbe körforgalomban 335dvel (persze kikapcsolt ESPvel), úgyhogy különösen bosszant ez a riport...
mesa06-10-2007 22:43:43 // 5191
Igen. :) Mondhatnák a nácik, hogy az Aéfa tőlük lopott designt.
Kazes☻06-10-2007 00:16:36 // 5190
Tom1205-10-2007 15:23:27 // 5188
Ez csak megtévesztés, úgyis ellopják ezt is, a taljánok meg majd titokban átrajzolják. ..-))
BadBoy05-10-2007 15:19:40 // 5187
Csak már végre készüljön el a Junior, vagy ki tudja, hogy fogják hivni, és a 149 meg a 166 utód, mert az utóbbi időben az Alfa igéretben nem szegény, csak még nem láttuk egyik általuk beharangozott új modellt. És már azért jó lenne, mert a facelifteken kivül az utóbbi időben semmi új nem volt modellek terén. :((
Tibe05-10-2007 15:13:04 // 5186
Nektem tetszik, viszont tényleg hajaz kicsit a mercire.
mesa05-10-2007 14:41:57 // 5185
Szerintem ocsmány.
Hasonlít a 60as évekbeli Mercedes kabrióra.
Hasonlít a 60as évekbeli Mercedes kabrióra.
zee05-10-2007 14:17:43 // 5184
Én ezt találtam ma: Alfa Romeo Duetto
Tom1205-10-2007 08:19:47 // 5183
...és gondolom, ez sem lesz olcsóbb...:-)
mesa04-10-2007 21:13:01 // 5182
mesa04-10-2007 21:11:25 // 5181
Az a szép az egészben, hogy az előző tulaj a feleségének vett egy C2-est, amiben ilyen megoldás volt, mert úgy megszerette az Alfában a Selespeedet. Csak már elfelejtettem :)
Hiába, kevés márka van előttem, amit AUTÓnak tekintek :) Ez az örökös alfa-felsőbbrendűségi érzés hátulütője!!!! :)
Hiába, kevés márka van előttem, amit AUTÓnak tekintek :) Ez az örökös alfa-felsőbbrendűségi érzés hátulütője!!!! :)
Gegee04-10-2007 17:27:13 // 5180
Na ilyenem lesz egyszer!
Vagy megvárom a 149-est! Majd elválik! :-)
Vagy megvárom a 149-est! Majd elválik! :-)
zolee14504-10-2007 17:01:48 // 5179
Örülök, hogy segíthettem. Gondoltam jól jöhet ez a kis infó az autódról, mielőtt beégetnek a citroenzsötem.hu-n.:DD
Dominó04-10-2007 08:38:43 // 5178
:))
Csinos, dögös és erős kiskígyó lesz ez!
Szerintem mégtöbb lesz a női fertőzött ha ez kijön végre!
:D
Csinos, dögös és erős kiskígyó lesz ez!
Szerintem mégtöbb lesz a női fertőzött ha ez kijön végre!
:D
Halesz04-10-2007 00:22:15 // 5177
Az Amorén is :D nem egy tagunk ámukfutását fel tudnám hozni példaként :)
iAntenna03-10-2007 23:51:59 // 5176
hehehehe! ez jó! :D
mesa03-10-2007 23:18:06 // 5175
Köszi szépen zolee!
Megnyugtattál, hogy nem ér semmit a kocsim, mert ugyanez van a Citroenekben is :P :D
Megnyugtattál, hogy nem ér semmit a kocsim, mert ugyanez van a Citroenekben is :P :D
zolee14503-10-2007 18:39:26 // 5174
http://automotor.hu/index.php?apps=cikk&cikk=94&p=1
Még egy cikk, bár nekem sajna Opera alatt nem, csak IE alatt jelent meg az autó-motor honlapja normálisan.
"Robotváltók
(...)
Az ötlet az, hogy megtartjuk a súrlódó tengelykapcsolót és a hagyományos sebességváltót, de ezeket elektronika felügyelete alatt, szervoberendezéssel működtetjük. Mivel a mikroszámítógép súlya és mérete elhanyagolható, a kuplungot kiemelő és a fokozatokat váltogató, 140 bar körüli nyomással működő hidraulika is filigrán szerkezet, egyszerre kapjuk meg a manuális és az automatikus erőátvitel előnyeit, lényegében bármelyik hátrányai nélkül, csak az ár emelkedik egy kicsit az előbbihez képest.
E "robotváltók" árvízszerűen terjednek, az autósportból kiindulva meghódították először a sportos személyautókat, majd átlagosabb típusokat is, rohammal foglalják el a könnyű haszonjárműveket és a nagyteherautókat. Nagy előnyük, hogy tetszés szerint, bármikor, menet közben is választhatunk: mi magunk akarunk kapcsolgatni, de kuplungozás nélkül, egyetlen kézmozdulattal, vagy ráhagyjuk az egészet az intelligens elektronikára. Mivel már nem mechanikailag, a szó szoros értelmében nyúlunk bele a váltó belsejébe, hanem elektromos impulzusok útján adunk parancsokat, a fokozatokat csak sorban egymás után tudjuk kapcsolni, mint a motorkerékpárokon. Ezért használjuk a "szekvenciális" vagy "soros" váltó elnevezést is."
Mellesleg ez a cikk nem tegnap íródott:
"Tanulmányozzuk egy kicsit a robotváltót a BMW példáján, már csak azért is, mert ez a konstrukció egyenesen a tavalyi márka-világbajnokság második helyét megszerzett Formula-1-es Williams-BMW-ből származott át a közúti autókba, első alkalommal 1996-ban az M3-asba - még mondja valaki, hogy nincs ilyen közvetlen technikaátviteli hatás! Jele SMG, a Sequential Manual Gearbox szavakból, kifejlesztésében részt vett a váltóművekre szakosodott Getrag és Sachs cég is. Most már, 2001 májusa óta, a második nemzedék kapható, amely fokozatosan megjelenik az M után a rangos bajor márka egyéb típusaiban is."
Kb 2001 közepe lehet a keltezés, szóval mesa, az a 6 év nem olyan sok amivel le vagy maradva a témával kapcsolatban.:D
Még egy cikk, bár nekem sajna Opera alatt nem, csak IE alatt jelent meg az autó-motor honlapja normálisan.
"Robotváltók
(...)
Az ötlet az, hogy megtartjuk a súrlódó tengelykapcsolót és a hagyományos sebességváltót, de ezeket elektronika felügyelete alatt, szervoberendezéssel működtetjük. Mivel a mikroszámítógép súlya és mérete elhanyagolható, a kuplungot kiemelő és a fokozatokat váltogató, 140 bar körüli nyomással működő hidraulika is filigrán szerkezet, egyszerre kapjuk meg a manuális és az automatikus erőátvitel előnyeit, lényegében bármelyik hátrányai nélkül, csak az ár emelkedik egy kicsit az előbbihez képest.
E "robotváltók" árvízszerűen terjednek, az autósportból kiindulva meghódították először a sportos személyautókat, majd átlagosabb típusokat is, rohammal foglalják el a könnyű haszonjárműveket és a nagyteherautókat. Nagy előnyük, hogy tetszés szerint, bármikor, menet közben is választhatunk: mi magunk akarunk kapcsolgatni, de kuplungozás nélkül, egyetlen kézmozdulattal, vagy ráhagyjuk az egészet az intelligens elektronikára. Mivel már nem mechanikailag, a szó szoros értelmében nyúlunk bele a váltó belsejébe, hanem elektromos impulzusok útján adunk parancsokat, a fokozatokat csak sorban egymás után tudjuk kapcsolni, mint a motorkerékpárokon. Ezért használjuk a "szekvenciális" vagy "soros" váltó elnevezést is."
Mellesleg ez a cikk nem tegnap íródott:
"Tanulmányozzuk egy kicsit a robotváltót a BMW példáján, már csak azért is, mert ez a konstrukció egyenesen a tavalyi márka-világbajnokság második helyét megszerzett Formula-1-es Williams-BMW-ből származott át a közúti autókba, első alkalommal 1996-ban az M3-asba - még mondja valaki, hogy nincs ilyen közvetlen technikaátviteli hatás! Jele SMG, a Sequential Manual Gearbox szavakból, kifejlesztésében részt vett a váltóművekre szakosodott Getrag és Sachs cég is. Most már, 2001 májusa óta, a második nemzedék kapható, amely fokozatosan megjelenik az M után a rangos bajor márka egyéb típusaiban is."
Kb 2001 közepe lehet a keltezés, szóval mesa, az a 6 év nem olyan sok amivel le vagy maradva a témával kapcsolatban.:D
Satti03-10-2007 17:25:40 // 5173
15 perc, az USA-ban elég a hírnévhez is:-))
zolee14503-10-2007 17:21:10 // 5172
Jah, ez a 15 perc egészen biztosan hiányozni fog majd amikor a halálos ágyamon visszagondolok az életemre, és arra a rengeteg dologra amit csinálhattam volna a Google-val történő keresgélés helyett.
:DD
:DD
Satti03-10-2007 17:17:35 // 5171
Nagyon ráértél:-)
zolee14503-10-2007 17:10:46 // 5170
Gyűjtés ON:
Citroen
http://www.autostilus.hu/?r=280
"A Sensodrive váltó nem automata, hanem robotizált: hagyományos 5 sebességes kézi váltóra szerelt elektrohidraulikus szerkezet. Automatikus üzemmódban nem is ússzuk meg a váltást fejbólintás nélkül. A váltókart előre- vagy hátrabillentve, illetve a kormányfüleket meghúzva felülbírálhatjuk a szerkezetet, amely manuális módban finomabban kapcsol, különösen akkor, ha váltásnál elvesszük a gázt."
Renault
http://totalcar.hu/magazin/hirek/?main:2007.03.06.&303015
"Az franciák az összes motorhoz ötsebességes kézi váltót kínálnak, bár a 75 lóerős benzineshez Quickshift fantázianevű robotizált váltó is rendelhető."
"Renault Twingo Cinétic Qickshift 5 - az ötfokozatú, robotizált váltó parkolássegítő üzemmódjában az autó a hagyományos automatákhoz hasonlóan "kúszni" kezd alapjáraton a fékpedál felengedésekor, így egyszerűbb a manőverezés"
Renault kamion
http://automotor.hu/index.php?apps=cikk&cikk=48
"Optidriver
Mennyire más, ha automatizált a sebességváltó! A Renault esetében Optidriver a rendszer neve, és lényegében ugyanúgy működik, mint a többieké (AM 2002 25/26). Tavaly év végén a Premium modellekben jelent meg, idén már a Magnumhoz is kapható. Alapja az egyszerű és megbízható, könnyű és kis helyigényű, körmös kapcsolású ZF Astronic alap-sebességváltó, kétfokozatú bolygóműves előtéttel és fokozatfelezővel kiegészítve, amelyek együttesen adják ki a 16 fokozatot. A kapcsolásokat sűrített levegős szerkezet végzi. A mechanikus, egytárcsás tengelykapcsolót is pneumatika emeli ki, és mivel az egész rendszer kompakt egységet alkot, nagyon kicsi a csatlakozók száma. A Magnum esetében harminc kiló a súlynyereség a hagyományos kivitelhez képest, ami az említetteken kívül annak köszönhető, hogy elmarad a kuplungpedál és a váltórudazat. Negyventonnás járműszerelvény esetében ez a könnyítés jelentéktelennek tűnhet, de nem az, mert az önsúly-raksúly arány legcsekélyebb eltolódása is érzékenyen befolyásolja a kihegyezett ceruzával kalkulált gazdaságosságot. A váltóművet mikroprocesszor vezérli, nagysebességű CAN adatbuszon keresztül együttműködve a motor, a fékrendszer, a lassítófék és a jármű számítógépével. Figyelembe veszi a terhelést, a lejtőt vagy emelkedőt, a motor jellegdiagramját, a hajtáslánc adatait, valamint a gyorsítás és a lassítás mértékét. A váltókar csupán egy rövid joystick, rajta két gombbal. Lehet teljesen automatikus üzemmódban hagyni, de a vezető kézzel is kapcsolgathat, mint egy szekvenciális váltóval – az automata azonban ilyenkor is megakadályozza motor túlpörgetését. Induláshoz mindig önműködően a megfelelő fokozat áll rendelkezésre (más kamionoktól eltérően a Magnum szereti, ha egyesből indítják el, de könnyű rakomány, lejtős út esetén el lehet térni ettől)."
Opel
http://www.hirtv.hu/eletmod/auto/?article_hid=146267
"Az ötfokozatú Easytronic váltó még most is rángat, de már messze nem annyira, mint az előző konstrukció! (Ezúton követem meg Dános Andrást!) Szóval nem hibátlan, de semmivel sem rosszabb, mint bármelyik hasonló szerkezet automata állásban. Ha viszont valaki azt választja, hogy maga tologatja előre-hátra a kart, így váltogatva a fokozatok között, akkor a rángatás elmarad. Ehhez mindössze annyi a feladat, hogy váltás előtt kicsit elveszi az ember a gázról a lábát. Persze erre sokan mondhatják, hogy akkor meg minek az Easytronic, de őket emlékeztetném, hogy mindeközben a balláb pihen! Szóval az Easytronic lényege szerintem az, hogy mondjuk egy méretes pesti dugóban sem szakad le az ember ballába 400 méter megtétele után. Ezért pedig a tesztidőszak alatt nagyon hálás voltam az Easytronicnak!"
Toyota
http://www.origo.hu/auto/20070202ittaz.html
"A hajtásban nem újdonság a robotizált váltó, azonban ennek a váltónak az elektronikáját újraprogramozták, ami annyit jelent, hogy gyorsabban és finomabban vált. Ezt az ötfokozatú váltót az 1,4-es dízel vagy az 1,6-os benzines motorhoz lehet választani. Újdonság, hogy a kormányon található fülekkel is lehet váltani."
Suzuki
http://www.suzuki-pest.com/suzuki_swift.html
"Az ötsebességes kézikapcsolású sebességváltón kívül az 1,3 literes motorváltozathoz rendelhető az ötsebességes robotizált váltó, amely automata üzemmódba kapcsolva megszabadítja a sebességváltás terhétől, de ha kedve tartja, akkor visszakapcsolhat manuális üzemmódra, ha úgy tartja kedve.
A négysebességes automata sebességváltó kizárólag az 1,5 literes motorváltozathoz párositható."
Nissan (Bár ez a Renault-Nissan házasságból következne, de egye fene, itt egy példa.:D)
http://totalcar.hu/tesztek/murano25v6!1
Ezek a példák csak arról szólnak amiket hirtelen felsoroltam a korábbi hsz-emben, de egészen biztos, hogy több gyártónak is van hasonló váltója. :)
Citroen
http://www.autostilus.hu/?r=280
"A Sensodrive váltó nem automata, hanem robotizált: hagyományos 5 sebességes kézi váltóra szerelt elektrohidraulikus szerkezet. Automatikus üzemmódban nem is ússzuk meg a váltást fejbólintás nélkül. A váltókart előre- vagy hátrabillentve, illetve a kormányfüleket meghúzva felülbírálhatjuk a szerkezetet, amely manuális módban finomabban kapcsol, különösen akkor, ha váltásnál elvesszük a gázt."
Renault
http://totalcar.hu/magazin/hirek/?main:2007.03.06.&303015
"Az franciák az összes motorhoz ötsebességes kézi váltót kínálnak, bár a 75 lóerős benzineshez Quickshift fantázianevű robotizált váltó is rendelhető."
"Renault Twingo Cinétic Qickshift 5 - az ötfokozatú, robotizált váltó parkolássegítő üzemmódjában az autó a hagyományos automatákhoz hasonlóan "kúszni" kezd alapjáraton a fékpedál felengedésekor, így egyszerűbb a manőverezés"
Renault kamion
http://automotor.hu/index.php?apps=cikk&cikk=48
"Optidriver
Mennyire más, ha automatizált a sebességváltó! A Renault esetében Optidriver a rendszer neve, és lényegében ugyanúgy működik, mint a többieké (AM 2002 25/26). Tavaly év végén a Premium modellekben jelent meg, idén már a Magnumhoz is kapható. Alapja az egyszerű és megbízható, könnyű és kis helyigényű, körmös kapcsolású ZF Astronic alap-sebességváltó, kétfokozatú bolygóműves előtéttel és fokozatfelezővel kiegészítve, amelyek együttesen adják ki a 16 fokozatot. A kapcsolásokat sűrített levegős szerkezet végzi. A mechanikus, egytárcsás tengelykapcsolót is pneumatika emeli ki, és mivel az egész rendszer kompakt egységet alkot, nagyon kicsi a csatlakozók száma. A Magnum esetében harminc kiló a súlynyereség a hagyományos kivitelhez képest, ami az említetteken kívül annak köszönhető, hogy elmarad a kuplungpedál és a váltórudazat. Negyventonnás járműszerelvény esetében ez a könnyítés jelentéktelennek tűnhet, de nem az, mert az önsúly-raksúly arány legcsekélyebb eltolódása is érzékenyen befolyásolja a kihegyezett ceruzával kalkulált gazdaságosságot. A váltóművet mikroprocesszor vezérli, nagysebességű CAN adatbuszon keresztül együttműködve a motor, a fékrendszer, a lassítófék és a jármű számítógépével. Figyelembe veszi a terhelést, a lejtőt vagy emelkedőt, a motor jellegdiagramját, a hajtáslánc adatait, valamint a gyorsítás és a lassítás mértékét. A váltókar csupán egy rövid joystick, rajta két gombbal. Lehet teljesen automatikus üzemmódban hagyni, de a vezető kézzel is kapcsolgathat, mint egy szekvenciális váltóval – az automata azonban ilyenkor is megakadályozza motor túlpörgetését. Induláshoz mindig önműködően a megfelelő fokozat áll rendelkezésre (más kamionoktól eltérően a Magnum szereti, ha egyesből indítják el, de könnyű rakomány, lejtős út esetén el lehet térni ettől)."
Opel
http://www.hirtv.hu/eletmod/auto/?article_hid=146267
"Az ötfokozatú Easytronic váltó még most is rángat, de már messze nem annyira, mint az előző konstrukció! (Ezúton követem meg Dános Andrást!) Szóval nem hibátlan, de semmivel sem rosszabb, mint bármelyik hasonló szerkezet automata állásban. Ha viszont valaki azt választja, hogy maga tologatja előre-hátra a kart, így váltogatva a fokozatok között, akkor a rángatás elmarad. Ehhez mindössze annyi a feladat, hogy váltás előtt kicsit elveszi az ember a gázról a lábát. Persze erre sokan mondhatják, hogy akkor meg minek az Easytronic, de őket emlékeztetném, hogy mindeközben a balláb pihen! Szóval az Easytronic lényege szerintem az, hogy mondjuk egy méretes pesti dugóban sem szakad le az ember ballába 400 méter megtétele után. Ezért pedig a tesztidőszak alatt nagyon hálás voltam az Easytronicnak!"
Toyota
http://www.origo.hu/auto/20070202ittaz.html
"A hajtásban nem újdonság a robotizált váltó, azonban ennek a váltónak az elektronikáját újraprogramozták, ami annyit jelent, hogy gyorsabban és finomabban vált. Ezt az ötfokozatú váltót az 1,4-es dízel vagy az 1,6-os benzines motorhoz lehet választani. Újdonság, hogy a kormányon található fülekkel is lehet váltani."
Suzuki
http://www.suzuki-pest.com/suzuki_swift.html
"Az ötsebességes kézikapcsolású sebességváltón kívül az 1,3 literes motorváltozathoz rendelhető az ötsebességes robotizált váltó, amely automata üzemmódba kapcsolva megszabadítja a sebességváltás terhétől, de ha kedve tartja, akkor visszakapcsolhat manuális üzemmódra, ha úgy tartja kedve.
A négysebességes automata sebességváltó kizárólag az 1,5 literes motorváltozathoz párositható."
Nissan (Bár ez a Renault-Nissan házasságból következne, de egye fene, itt egy példa.:D)
http://totalcar.hu/tesztek/murano25v6!1
Ezek a példák csak arról szólnak amiket hirtelen felsoroltam a korábbi hsz-emben, de egészen biztos, hogy több gyártónak is van hasonló váltója. :)
mesa03-10-2007 14:37:57 // 5169
GT : 448x173x136 cm, tengelytáv : 259 cm (+8 cm!)
GP :405x168x150 cm, tengelytáv : 251 cm
A beltér kb. ugyanakkora, mert amennyivel szélesebb a GT, annyival magasabb a GP.
Persze a komfort érzet nyilván más ha egy magas padon ül az ember. És valószínű a Junior nem lesz olyan púpos, magas, mint a Grande Punto...
Kérdés továbbá, hogy a csomagtartóért áldoznak a két hátsó ülésből, vagy 2 hátul ülő kényelméért a csomagtartóból.
GP :405x168x150 cm, tengelytáv : 251 cm
A beltér kb. ugyanakkora, mert amennyivel szélesebb a GT, annyival magasabb a GP.
Persze a komfort érzet nyilván más ha egy magas padon ül az ember. És valószínű a Junior nem lesz olyan púpos, magas, mint a Grande Punto...
Kérdés továbbá, hogy a csomagtartóért áldoznak a két hátsó ülésből, vagy 2 hátul ülő kényelméért a csomagtartóból.
mesa03-10-2007 14:31:48 // 5168
Hasznos beltérben pont akkora lesz. Csak az orra - háta rövidebb.
Tibe03-10-2007 13:40:21 // 5167
A Grande Puntohoz fog közelíteni méretben mert ugyanarra a padlólemezre épül. Viszont sztem egy Grande van akkora mint egy GT. Beltérre gondolok elsősorban.
Áki03-10-2007 13:26:42 // 5166
Miért, azért mert fehér vagyok?:DDD
Halesz03-10-2007 13:19:11 // 5165
Szerintem meg de :) akkora lesz szerintem mint a mini, vagy max a grande punto.
Attie03-10-2007 13:18:24 // 5164
Ha valaki 8C-t akar venni, akkor megteheti itt :-)
Igaz nem új és nem árt ha van feleslegesen 1 milliárd (!) Ft-od :)
Igaz nem új és nem árt ha van feleslegesen 1 milliárd (!) Ft-od :)
Tibe03-10-2007 13:16:12 // 5163
A Junior nem sokkal kisebb mint a GT szerintem.
Tibe03-10-2007 13:15:00 // 5162
LoL :))) tuti nő volt, ugye? :)
iAntenna03-10-2007 13:05:43 // 5161
egyik kedves ismerősömnek mutatom a 8C-t hogy mekkora szép meg jó, erre ránéz: pinkben van?
no comment
no comment
Halesz03-10-2007 13:02:15 // 5160
Hát ez már egy komoly dilemma...
Két dologban bízok, de sajna egyik sem reális:
1. beleteszik az ikerturbós mjtd-t a GT-be jövőre
2. lesz utódja a GT-nek
159-est nem akarok, szerintem Juniort sem, mert kicsi. Brera esetleg esélyes lehet, de egy olyan, ami abból tetszik (2,4 mjtd 4x4) meg nem az én pénztárcámnak való, még használtan sem.
Két dologban bízok, de sajna egyik sem reális:
1. beleteszik az ikerturbós mjtd-t a GT-be jövőre
2. lesz utódja a GT-nek
159-est nem akarok, szerintem Juniort sem, mert kicsi. Brera esetleg esélyes lehet, de egy olyan, ami abból tetszik (2,4 mjtd 4x4) meg nem az én pénztárcámnak való, még használtan sem.
count M03-10-2007 12:38:19 // 5159
Elkelt = nem kapható. Hová akarsz feliratkozni? :P
Tom1203-10-2007 12:36:09 // 5158
Nem tudják, így mit vesztettek...:-))
iAntenna03-10-2007 12:35:31 // 5157
ezt mondom! kettőre iratkoztunk fel, mondván egy téli gumikkal egy nyárival, ne kelljen váltani... de akkor egyről lemondok... :D
count M03-10-2007 12:31:08 // 5156
Oké, megismétlem: limitált, de minden darab elkelt. :D Max "használtan" vehetne, kétszer annyiért. :)
iAntenna03-10-2007 12:29:19 // 5155
egyébként mivel Amores ő is, egyről lemondok a kedvéért... max majd párom a GTvel megy el Teszkóba vásárolni és nem 8Cvel :D :D
count M03-10-2007 12:25:32 // 5153
Jah, vszeg lesz 40+ milliója egy limitált példányszámú kocsira, amiből minden darab elkelt. :)
iAntenna03-10-2007 12:20:47 // 5152
és mi lesz a jövő Alfája nálad? 8C?
Tibe03-10-2007 11:59:02 // 5151
Olvastam a Junioros cikket, egyre inkább tetszik a gép. Kár hogy dízelben "csak" 150 ló a plafon. Viszont a 230 lóval eléggé morcos lehet :))
Halesz03-10-2007 11:49:42 // 5150
:D:D:D
jó tudni, hogy már most ennyien pályáztok rá :) Jövő összel, vagy rákövetkező tavasszal érik a csere :)
jó tudni, hogy már most ennyien pályáztok rá :) Jövő összel, vagy rákövetkező tavasszal érik a csere :)
mesa03-10-2007 11:46:19 // 5149
Nekem teljesen mindegy.
Csak nézzen ki annyira jól, hogy rögtön beleszeress egybe, és akkor nagylelkű segítőkészséget tanusítva, áron alul átvehetem tőled a GT-d ! :-))))
Csak nézzen ki annyira jól, hogy rögtön beleszeress egybe, és akkor nagylelkű segítőkészséget tanusítva, áron alul átvehetem tőled a GT-d ! :-))))
BeeGee03-10-2007 11:12:37 // 5147
Az még jobb is, nem formáz :)
count M03-10-2007 10:56:43 // 5146
Lehet az is, csak írd bele hogy melyik képet hová gondoltad!
iAntenna03-10-2007 10:55:57 // 5145
teljesen jogos, és hozzá teszem hasznos! Mindig kiváncsi vagyok az új infókra és talán akkor nem úgy fogok a felnyitott motorháztető elött állni hogy jééé báz talán ez a motor... és nem akarom az ablakmosó folyadékot a hűtvíztartályba önteni... :D
mesa03-10-2007 10:50:57 // 5143
OK!
Bár a Notepad nekem jobban bejön, de majd megerőszakolom magam egy MS Worddel egy időre :)
Bár a Notepad nekem jobban bejön, de majd megerőszakolom magam egy MS Worddel egy időre :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
475
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?