Forum >> A jövő Alfái

tipoatti17-10-2007 20:41:31 // 5292
Ez igaz. De nézheted abból a szemszögből is, hogy tapasztalt autósok beszélgetnek itt, akiknek lehet, hogy volt a segge alatt már egy-két vas... nem Alfa, de MEGTÉRTEK... :) na jó, ON Egyébként most perpill. Alfám sincs, úgyhogy kíbickedhetek... :)
Georgee17-10-2007 20:37:40 // 5291
Be kellene fejezni az offolást fiúk.Ez ALFA fórum.
tipoatti17-10-2007 20:36:21 // 5290
Mantám volt. Imádtam, a mai napig is, ha látok nagy ritkán egy-egy szépet, bizsergek... a CALIBRA ( nagy betű :) ) szvsz. a mai napig gyönyörű forma!!! Az enteriőr volt sajna mindig is ocsmány...
Putyesz17-10-2007 20:27:38 // 5289
ezekről még nem is hallottam!!!!likőrök vagy milyen fajta anyag?
amugy nem nagyon finlandiázok,inkább whiskybomba,néha egy kis abshinte:))!
vagy a nemsoká kifőzetett birsalmapálinka:)))))!!!!!
Georgee17-10-2007 20:25:56 // 5288
Elnézést kérek,ez itt az Alfa amore fórum,vagy vmi. kockafejű sváb autós fórum?
BeeGee17-10-2007 19:59:10 // 5287
Nincs izlésed :)
Halesz17-10-2007 15:57:50 // 5286
Az is, de szerintem az új is :)
mesa17-10-2007 15:52:15 // 5285
A régi. Tegyük gyorsan hozzá!
Halesz17-10-2007 15:14:20 // 5284
Azért az Opel GT elég szép lett, ismerjük el :)
Tibe17-10-2007 14:46:38 // 5283
Absolut vanilia, és absolut mandarin! Kóstold meg őket és eldobod a finlandiát! :))
dfg (Tanárúr)17-10-2007 11:18:05 // 5282
azt mondják az opel a német suzuki. van is benne valami. Egy németoban dolgozó barátom azt mondja, hogy opelt csak a vendégmunkások, meg a szegények vesznek kint, pedig a megbízhatóságukkal nincs baj, de mondjuk az utolsó szép opel a MANTA volt. és ez így, nagybetűvel.
Putyesz16-10-2007 17:08:28 // 5281
ja,én is ilyen vok!mostanában míg mások lökik magukba mellettem a sima Finlandiát,én nem érem be vele,hanem a grapefruit-os verzióját kérem.....:-)!!!!!!
Tibe16-10-2007 16:28:49 // 5280
Én sem iszok Coca Colát, inkább Jégert, mert különbözni akarok és ettől garantáltan jól is fogom érezni magam! :))))
NaTo16-10-2007 16:26:10 // 5279
Amúgy az opelek nem szarok, csak stílustalanok... Talán a legmegbízhatóbb német népautó. Csak hát itt a kulcsa a dolognak: népautó... kéne a francnak. Én feltűnősködni akarok! Különbözni akarok! Egoista vagyok! Nem iszom Coca Colát sem, inkább a traubit! Bár ugye ugyan azt a cukros löttyet csurgatom a beleimbe, de mégis különbözök a többiektől...és sokkal sokkal jobban érzem magam. :)
NaTo16-10-2007 16:22:08 // 5278
Hmm. Hogy mik vannak?! Ilyen elvetemültek lennének? :))
Tedi15-10-2007 14:06:53 // 5277
Az Opelosok meg a WV-sek között is van ellentét bőven :) Pár éve egy német autósmagazin pont a két tábor legnagyobb találkozójára ment ki, ahol az Opelosok dalt költöttek a WV-sekről, aminek az volt a címe, hogy "Wolfsburger scheiße" :D
zolee14515-10-2007 13:36:29 // 5276
A fordosok azt mondták régebben, hogy az Opel a legrosszabb német autó, míg az opelesek ugyanezt mondták a Fordra.:)
SzJ15-10-2007 11:51:45 // 5275
"Létrejött a Fiat és a GM kapcsolatát újrarendező szerződés. "A GM és a Fiat megállapodott arról, hogy leginkább a szerződés felbontása áll a két vállalat és a részvényesek érdekében." - nyilatkozta Rick Wagoner, a GM elnök-vezérigazgatója. Létrejött a Fiat és a GM kapcsolatát újrarendező szerződés. "A GM és a Fiat megállapodott arról, hogy leginkább a szerződés felbontása áll a két vállalat és a részvényesek érdekében." - nyilatkozta Rick Wagoner, a GM elnök-vezérigazgatója. A General Motors 1,55 milliárd eurót (378,3 milliárd forintot) fizet a Fiat konszernnek. Az összeg fejében a Fiat egyrészt eláll attól a követeléstől, hogy a GM a korábbi szerződés értelmében vegye át a súlyosan veszteséges Fiat Auto Holding autógyártót, másrészt a Fiat és Alfa Romeo dízelmotorok a két cég különválása után sem tűnnek el a GM modellekből. A szerződés aláírásakor mindkét fél kifejezte elégedettségét a megállapodással kapcsolatban. A megállapodás részletei: - a GM átadja a Fiat Auto Holdingban meglévő 10 százalékos tulajdonrészét a Fiat konszernnek - a GM 1,55 milliárd eurót fizet a Fiatnak a szerződés felbontásáért. Ebből 1 milliárd euró az azonnali kifizetés - a felek megszüntetik a Fiat-GM Powertrain céget és mindkét félre visszaszállnak a közös cégbe eredetileg bevitt vállalataik - a GM résztulajdonhoz jut bizonyos Fiat fejlesztésekben, ami az 1,3 és 1,9 literes dízelmotorokat illetve az M20-32 hatfokozatú váltót érinti - a GM a dízelmotorok legnagyobb részét továbbra is a pratola serrai Fiat gyártól veszi át - a GM nem termelhet Európán kívül gyártott JTD motorokat európai exportra - 50:50 százalékos tulajdonrésszel a cégek létrehoznak egy új vállalatot a lengyelországi bielsko-bialai gyár működtetésére, ahol jelenleg az 1,3 literes dízelmotor készül - a felek megszüntetik közös vállalatukat a beszerzés területén A hosszú alkufolyamat előzménye: 2000-ben a GM beszállásakor a Fiat konszern biztosította magának a jogot arra, hogy a Fiat Auto Holding fennmaradó részét átvegye a GM. A GM azt állította, hogy a szerződésnek ezen kitétele érvényét veszítette és nem köteles átvenni a súlyosan veszteséges autógyártót. A GM arra hivatkozva utasította el a szerződést, hogy a Fiat időközben tőkeemelést hajtott végre és cégeket adott el a GM egyetértése nélkül, például a Fidis nevű finanszírozó leányvállalatot. A tőkeemelés következtében a GM eredetileg 20 százalékos részesedése a Fiat Auto-ban a felére csökkent, a megváltozott tulajdonosi struktúrával az amerikai fél átvételi kötelezettsége már nem áll fent. A két autógyártó közötti jövőbeni együttműködés is kiterjedhet autók kifejlesztésére, mint a következő Opel Corsa és az új Fiat Punto esetében. A két kisautó ugyanis közös padlólemezre épül."
mesa15-10-2007 11:43:49 // 5274
Közös a fejlesztés? muhahaha
Zool15-10-2007 11:02:53 // 5273
A fejlesztés közös, a padlólemez pedig a Panda, legalábbis a Wikipedia német cikke szerint. Érdekes dolgokat tudhat meg az ember onnan is...
mesa15-10-2007 10:50:14 // 5272
Közös fejlesztés az Forddal az 500-as ? Mesélj! :)) Én úgy tudtam, hogy csak a padlólemezük közös, minden más saját. :)
Zool15-10-2007 10:10:41 // 5271
Mondjuk a trabant megjegyzéseddel egyet értek (mágha kicsit távitt értelemben értve is) ,de meg kellene végre a fanoknak érteni, hogy a egyetlen márka sem fog túlélni nosztalgiából. Pár éve még úgy tűnt, hogy a nagy multik jelentették volna az egyik kiutat, és mondjuk a GM pont a FIAT legsúlyosabb idejében nyúlt alá pénnzel. Azóta a multik vergúődnek a legjobban. Jelenleg a FIAT szárnyal, de ez részben a GM pénzének volt köszönhető. Az opel biztos hogy tárgyalni fog, mert még mnidig tulaj GM módszeresen építette le az önálló dízelfejlesztést az opelnél, ezt a fealdatot a FIATnak szánva. Az 1.9es és 1.3as opel (és Saab) dízeleket évekig a fiat üzemekből szállították. Valószínű, hogy az opel nem is fog túlélni, ha nem szerez megint tudásinjekciót valahonnak dízel téren, vagy folytatja az együttműködést a FIattal.

De ne csináljunk úgy mintha a FIATnak BÁRMI esélye lenne a túlélésre, ha begubózna és megülne a seggén. A jelek szerint úgy néz ki, hogy nem is ez a helyzet. Olaszokhoz méltóan ügyeskednek, és csencselnek a GMmel együtt kifejlesztett techológiákkal. A Dízel mocikért kaptak részecskeszűrőt a Saabtól, hobbiterepjárót a Suzukitól, közös fejlesztés a Forrdal az 500nál, a fapad vonalon meg együtműködbnek a Tatával (xar autók vagy nem, a világ egyik legdinamiksuabban fejlődő piaca, és az ilyen piacokra kell partner). A merci pedig igenis nagyon belefér a képbe, mert ők sem lesznek képesek rentábilisan kiasautót fejlszteni önállóan. Csak ne kövesse el uyganazt a hibát, mint a Chrysler annak idején (ők is egynelők fúziójaként mentek bele, aztán a menedzsment hátbatámadta mind a márkát, mind a részvényeseket). Meg lehet ökörködni a kínai gyártású Alfákkal, de ez az ára a piacra lépésnek. Mindenki kénytelen meglépni, sokan már meg is tették (pl Bömö-Brillance).
GEORGE15-10-2007 09:29:37 // 5270
Szólj elmegyek segiteni! :-)
mesa15-10-2007 09:20:43 // 5269
Opel a Nyugat Trabantja.
iAntenna14-10-2007 21:02:24 // 5268
elötte az Opel fog tárgyalni... :)
zolee14514-10-2007 17:39:21 // 5267
Először BMW, most Merci...ha szóba kerül a VW elmegyek olaszba, és csúnya nagy verekedést rendezek!:D
zolee14513-10-2007 10:22:53 // 5266
Amelyik viszont megy az fel is borul.:))
zender13-10-2007 06:20:14 // 5265
Hi!

Sajnos most csak ritkán vagyok netközelben, ezért ezen fórumon keresztül üzenek mindek kedves köszöntőnek:
Köszönöm a szülinapi köszöntést!! :))

z.
mesa12-10-2007 11:24:48 // 5264
Ez lehetséges! :)
Peti16V11-10-2007 13:07:36 // 5263
Az ugyanaz, csak a 630-ban erősebb a motor. Itt van a cikkben.
Ezek mind V12-esek!!! A "sima" 599 GTB Fiorano alapjaira építik őket.

Kevered a Dino-ként emlegetett utóddal, aminél valóban azonos padlólemezt emlegetnek a 8C-vel és a szigonyossal.
mesa11-10-2007 11:58:47 // 5262
Az nem az 599 GTO ami majd' egy millió EURO !
"Price of a full-options 630 GTO is 993.000 euros" (ami egy átépítés)

A padlólemez amire építik az 599 GTO-t, a Fiorano, amire a Maserati és a 8C is alapul. Ilyen formán unokatestvérek.
cikk
Zool11-10-2007 11:56:29 // 5261
Azért gyanús hogy majdnem egyszerre hoztk ki a turbós benya fejlesztésüket, mégha a köbci el is tér (1.4 Fiat, 1.6 opel, bár az 1.4 szerintem a legtöbb piacon jobb). Ezek azok a tipikus furcsa egybeesések...

Ha megszűnik a közös fejelsztés egyik fél sem fog jól járni, bár talán a Fiat lesz a angyobb vesztes (mondjuk a GM Europe sem vmi erős, a Saab Európában gyengélkedik, az opel sem száguld, eladások nem szárnyalnak, mégha ezt is próbálják hangsúlyozni egy két (le)fizetett vikkben pl az autobildben).

Úgy tűnik azonban hogy multik korszaka lejárt, a nagy 3 csúfosan bevégezte, és a szorosan együttműködő nagy márkák (esetleg csoportok) lesznek a nyerők. Érdemes megnlézni, hogyan szárnyal a Fiat a válóper óta, Merci most szabadult meg a tönkretett Chryslertől, Ford és a maradék GM vergődik, viszont a bömö meg nem tud mit kezdeni a kifejlesztett etchnológiákkal egy töemgmárka nélkül, hacsak nem bővít lefelé.

Egyébbként a Fiat csoport még nem is áll olyan rosszul, vane gy tömegalap (FIAT) egyre jobb modellekkel. Az elmúlt 3-4 modell olyan jól sikerült, hogy tanítani lehetne. Az Alfa is egész jól fut (bár lassan elkelne pár új modell), egyedül a lancia gát, aztán ott van a Ferka-Maserati is. Igazából az olyan komoly résekkel kellene foglakozni, mint a Quattroporte és a 159 közötti, illetve a 159 és a Bravo közötti rés...
E mellett ott van a piaci előny dízelben és turbóüó benyásokban, tapasztalat gázüzműekkel de pl semmi komoly terv hibriddel...
mesa11-10-2007 11:42:38 // 5260
a GM soha semmilyen turbos benyás motort nem fejlesztett a FIAT-tal.
a megállapodás már rég véget ért,a GM 2005 végén 3 Mrd USA dollárt fizetett lelépti djíként a FIATnak
A Powertrain pedig halott ügy, összesen1 közös motort készítettek:
http://en.wikipedia.org/wiki/GM_Powertrain

Szerintem te kevered egyéb technológiai cserével (Holden V6 blokk vs Multijet dízel)
Zool11-10-2007 11:20:57 // 5259
Az italiaspeed szerint a Fiat a következő E klasse paltformjára gyúr, na erre kiváncsi lennék, ezek szerint 169 hátsó kerékkel, de egyben azt is jelenti, hogy minden eddigi 169 terv csak spekuláció volt (igaz a Viscontit nem is gondolhatták komolyan)
Zool11-10-2007 11:17:37 // 5258
Nem lenne rossz. A Fiatnak nincs hibride, a mericenk meg nem kell többé 80LE 2.0 dízellel égetnie magát (15mp 0-100 gyorsulás...), kaphatna kis turbo benzineseket is, feltéve ha ez összeegyeztethető a FIAT-GM Powertrain szerződéses felételeivel. Ahogy a C Klassét elnéztem, ráférne egy kis vérfrissítés, még az előző is jobb volt. VIszotn a csúcsmotorok nem rosszak, igaz az Alfa ugyanígy csórhatna a Maseratitól is.

Csak a fúzió kerülendő, amit a Merci a Chryslerrel művelt az kész botrány volt...
mesa11-10-2007 11:12:55 // 5257
Annak nem örülnék. A Mercedes megbízhatatlan autókat gyárt :P
mesa11-10-2007 11:12:04 // 5256
Miért, a Smart papíron 2 személyes, vagy elférnek benne 3-an 4-en is ??? :P
Nézd meg mekkora batár magas, széles az új 500-as, a 156-hoz képest, és látod a kérdésed nem igazán őszinte! :))))
Peti16V11-10-2007 11:05:05 // 5255
És egy másik érdekes hír az Italiaspeedről: Fiat-Mercedes tárgyalások.
Lehet, hogy lesz még hátsókerekes Alfa? Mondjuk az E-osztály padlólemezén? :-)
Atesz198711-10-2007 11:03:37 // 5254
Csak papíron, vagy tényleg 4 személyes? :)
mesa11-10-2007 11:02:28 // 5253
Nem a Smart Szuper mini. Ez "csak" Mini. Ráadásul ez 4 személyes.
Atesz198711-10-2007 10:59:32 // 5252
Hát, autósabb kinézete van, mint egy smartnak. Nagyobb is? Ez végülis milyen kategória?
Peti16V11-10-2007 10:55:36 // 5251
Nem egészen.
599 GTB alapjaira épített 250 GTO utánérzés.
Mellesleg 1 millió Euró az ára, tehát nem igazán "rivális". :)) Cikk itt.
Szerintem gyönyörű szép. Az összes újkori orrmotoros Ferrarinál jobban tetszik.
mesa11-10-2007 08:30:23 // 5250
A 8C Competizione házon belüli riválisa (ua a padlólemez, motor)?:
599 GTO
mesa11-10-2007 08:28:49 // 5249
Nekem tetszenek azok a csápos fülek :)
Halál unalmas volt már az A-oszlop sarkába ragasztott tükörgáz, amit még a szappantartó Kadett honosított meg...
Tom1211-10-2007 06:25:39 // 5248
...hát nem egy hátizsák.
Ebben a változatban sem rossz, csak azok az "elefántfül" visszapillantók kicsit olyan "izék".:-)
GEORGE10-10-2007 14:51:36 // 5247
Nekem tetszeni nagyon.....asszem ilyen lesz a 2.-es gépecske........
Barni14710-10-2007 14:46:22 // 5246
Azt hiszem megvan az új Álomautóm. :-)
Tibe10-10-2007 13:44:08 // 5245
Egész pofás, de majd ha végre láthatunk rendes fotót is akkor kiderül mennyire sikerült jól :)
BeeGee10-10-2007 13:19:05 // 5244
Így "élőben" rettenet nagy :(

Egyik este jött velem szembe egy ilyen, akkor nem tűnt fel hogy ekkora..
mesa10-10-2007 12:57:28 // 5243
a Rosso proteo sem csúnya mellette :))

De nézzétek meg mekkora batár, eltörpül mellette a 156 !
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.