Forum >> A jövő Alfái

Piritu - 1.000.00026-09-2011 20:42:49 // 18642
Legyen igazad, de akikkel beszélgettem odakint, azok nem az exkluzivitását szokták emlegetni az Alfának :-(
Kazes☻26-09-2011 20:42:32 // 18641
Mi az hogy?! Nyitott tető, hátul kapar és csodás! Ez a recept, ez AZ Alfa! :)))




És nem egy Mazda, vagy egyéb...
GTPeti26-09-2011 20:38:32 // 18640
50ezer euróért vinni fogják nyugaton, mert sokak számára exkluzívabb, mint egy Lotus. Persze feltéve, hogy lesz legalább annyira élvezetes.
Halesz26-09-2011 20:38:18 // 18639
Biztos ki lehetne hozni olcsóbban is, a Megane CC mennyibe kerül? Na ha ők meg tudják 7 körül csinálni, akkor az Alfának is meg kellene 10 alatt...
WarbiRunner (Gyuri)26-09-2011 20:37:12 // 18638
Legyek cinikus? Jó kis feléleszthető márkanév lesz 20 év múlva :-S
Halesz26-09-2011 20:36:34 // 18637
Pontosan. Egyetértek :)
Kazes☻26-09-2011 20:31:48 // 18636
Nyilván nem a magyar piacra gyártanák, de mint alfás társadalomnak kellene. Egyébként, ha lenne rá, természetesen nekem is kellene. :)
Piritu - 1.000.00026-09-2011 19:29:09 // 18635
Én általában céloztam az árakra. A 4C jövője is az árán múlik.
15 misis árkategóriában nem fognak kapkodni a népek egyetlen Alfáért sem, főleg úgy, hogy márkanév lassan kihal, egyre kevesebben ismerik :-(
WarbiRunner (Gyuri)26-09-2011 12:06:34 // 18634
Spider ide vagy oda, nekem az Alfázásról nem a kabrió fíling ugrik be. Úgy lenne teljes persze a kép, de nem hinném hogy ez rángatná ki a márkát a mocsárból. A 4C szerintem teli találat arra, hogy irányt mutasson mi is az Alfa. Réteg modell lesz ez is, ha gyártani fogják, emellé nem mégegy rétegmodell kéne mint egy CC, hanem húzó modellek. Az Audi TT-ből is jóval több kupé van mint kabrióaz utakon. Nálunk legalábbis. Ha a 4C forgalomban megjelenik, az ütős lesz az tuti. Hogy mennyire fogy majd az más kérdés, reméljük rétegmodellek közt megállja majd a helyét.
Kabrió kelyett meg egy sedant/berlina-t összedobhatnának már igazán, ez a 2014-es céldátum viccbe hajló. Főleg, hogy idén már volt spy fotó toldozott Giuliettáról (10 centi betoldással a hátsó ajtóba), miszerint abban már a Giulia technikáját tesztelik.
Nekem ebből két dolog jön le. 1. Eredetileg a Giulietta lett volna lépcsőshátúsítva, persze az olaszokról nem feltételezek Thalia szintű megoldást, de hasonló design lett volna.
2. ezt talán elvetették, és kezdtek mindent elölről, talán meghallották a hangokat amik azt kiabálják, hogy jó és dizájnos a Giulietta...de nem lehetne a Giulia egy kicsit más...? :-P Szóval elképzelhetőnek tartom, hogy most az alvázon van egy hajtáslánc, és épp gyurmázzák köré az új autót, mert megértették, hogy a Giulietta hátán egy puttonnyal ezt nem ússzák meg. :-)
Piritu - 1.000.00026-09-2011 07:12:41 // 18633
"Szerintem ez kellene 'nekünk' is." - biztos kellene 15 669 000 Ft-ért?
Kazes☻25-09-2011 23:32:48 // 18632
Hagyomány?! Már nincs hátsókerekesünk se, milyen hagyomány?! Nincs spiderünk se, 'hajónk' se és a többi.
Lassan néha csodálkozhatunk, hogy még szeretjük, nem?! De szeretjük... :)
GTPeti25-09-2011 23:30:25 // 18631
Szerintem is a GT-ből kecses kabrió simán lehetett volna, CC már nem biztos. Abban viszont biztos vagyok, hogy a kis Giu-nál is formai rombolás lenne, ha bele akarnák gyömöszölni a tetőt a csomagtartóba. Lehet, persze, hogy tévedek. B)
Kazes☻25-09-2011 23:25:18 // 18630
De a GT-nek pl. kifejezetten jól állt volna azt hiszem, vagy akár a 159-ből is lehetett volna frissíteni, akár az áhított hárompontnullával. :)
Grando25-09-2011 23:21:33 // 18629
Abszolút egyetértek. A Ferrari is nyomja ezt a vonalat, mégpedig sikerrel. Hagyomány ide vagy oda... kéne ilyen modell. (Meg sok minden más is).
GTPeti25-09-2011 23:21:29 // 18628
A BMW CC-je mondjuk pont a legjobban sikerült a teljes CC-mezőnyből. A többi SZVSZ elég ortopéd, mert túl kis autóból készültek, így meg kellett nyújtani őket hátul. Ez ugyanígy lenne a Giulia esetén is. Hacsak nem csinálnák 2 ülésesre, az meg megint zsákutca lenne.
WarbiRunner (Gyuri)25-09-2011 23:19:47 // 18627
Sőt, ennyi erővel kaphatott volna mégegy turbot a 2.4 is...A Volvo ezzel fakít egy ideje a D5-ben.
Kazes☻25-09-2011 23:15:12 // 18626
Jó múltkor megkaptam, hogy nem lenne olyan jó egy CC, pedig szerintem meg igenis kellene, akár a Giuliettaból is, mert nagyon kassa kis cucc. Ma tekertem a 'bótba' és pont sorompót kaptam a vasúti kereszteződésben és az első kocsi ami megállt a sorompónál, pont egy ILYEN volt. Roppant jól tűzött a nap, szép idő volt és a sofőr úgy döntött amíg áll, felcsukja a tetőt. Pár másodperc alatt gyönyörűen felcsukta és már egy coupéval haladt tovább, mikor szabad lett az út. Szerintem ez kellene 'nekünk' is. :)
Vikking 31125-09-2011 21:49:41 // 18625
Azt sem értem... Pedig azt még vezetni is jó lehet, hogy alul sincs turbólyuk és fölül is tol mint a barom...

Persze lehet azt mondani rá, hogy a Lancia a prémiummárka, amit egy jó delta 9-10 milliós ára tükröz is :P De akkor meg legyen szarér-húgyér öreg motoros alfa... Nem? háde :D
Vikking 31125-09-2011 21:47:49 // 18624
Főleg mondjuk egy Powerjet2-vel, amivel ha minden igaz, 240 ló fölé húzzák...
GTPeti25-09-2011 21:47:42 // 18623
Miért a JTTD-t házon belül miért egyetlen típusba tették csak bele?
Vikking 31125-09-2011 21:44:24 // 18622
Háde a Brerat? :( :D Szerencsétlen autó... Pedig 1.8 TBI-vel már szinte-szinte kívánatos...
GTPeti25-09-2011 21:42:35 // 18621
Úgy, hogy nem volt más dízelmotor gyártásban. Trék voltak, ezt tudjuk. :)
Vikking 31125-09-2011 21:40:51 // 18620
Inkább ide írom mint a Brera topikba: Az hogy van, hogy szerencsétlen Brerat még a végére megszégyenítették a 170 lovas JTD-vel? :(
Vinnie24-09-2011 17:43:36 // 18619
Sajna abba már nem is fog. :(
GTPeti24-09-2011 17:39:22 // 18618
Ez is elképzelhető. (Mármint a 159-be.)
Vinnie24-09-2011 17:35:23 // 18617
Biztos nem fér bele az Alfákba...
GTPeti24-09-2011 17:23:10 // 18616
Na bakker... valaki szólt a vezetőségnek arról a VM motorról...

Bele is tették az új Jeep Grand Cherokee-ba
Kazes☻24-09-2011 12:35:49 // 18615
Mert 'vá fánkúlók' és 'puttánák'! :D
GTPeti24-09-2011 11:39:08 // 18614
Kieg.: Tegnap a pályán Audik garmadáját volt szerencsém megfigyelni. Egy új A4-es is lassan alapból minimum 170-180LE-s. Nem tudom mit kellett annyit gondolkozni a VM Motori féle hathengeresen... (...hogy aztán végül el is vessék az ötletet.)
GTPeti23-09-2011 21:27:52 // 18613
Csak egyetérteni tudok veletek. B)

Nemtom honnan szerzik be a központban az infókat, de a németek vitték volna 3.0-val, mint a cukrot. Ehelyett most Audit vesznek v. BMW-t...
kbk23-09-2011 15:03:31 // 18612
Nemtom, lehet most hülyeséget mondok, mert nem ismerem a statisztikákat, de nekem (is) gyanús, hogy ha bedobtak volna egy 2-3 literes, v6-os dízelt az 59-be, fogyott volna még elég szépen :)
WarbiRunner (Gyuri)23-09-2011 14:41:33 // 18611
Előbb át kéne nézniük a jelenlegi stratégiájukat talán...
Azt mondod a 159 utódjára tényleg szükség van. Lehet, de addig is magára a 159-re lenne szükség, nem? Dobjanak rá egy fészliftet, némi vevőcsalogató újdonságot a felszereltségben és nem utolsósorban motorpalettában és úgy már ki lehet bekkelni azt a 2 évet amit egy utódra még várni kell.
Bonyolult lett volna hogy mondjuk az 1.8 tbi megkapja a MultiAirt? Ha csak ennyit megtesznek már több annál a semminél ami most van. A hathengeres dízelt ne is említsem....Két(?) évet még kihúzott volna ez az autó szerintem. Ha meg ennyire nem érte meg, akkor az utódjához mi alapján fűznek reményeket? Nem értem én ezt.
Kazes☻23-09-2011 10:04:40 // 18610
Bla-bla-bla, má' megen'.
kzoli22-09-2011 21:35:35 // 18609
Magyarázzák a bizonyítványukat...Nekem ehhez csak annyi,hogy elsö ránézésre megijedtem az SX4-es lökösbeömlöktöl.Ilyet azért NEEEE
Buksi22-09-2011 00:16:37 // 18608
Nagyon le vagyunk maradva! :-((
Grando21-09-2011 23:14:14 // 18607
Meg majd nekünk is, amikor néhány év múlva ebben a kategóriában Mercit, BMW-t, Audi-t meg Lexus-t veszünk. ://
zolee14521-09-2011 23:04:26 // 18606
"Sergio Marchionne, a Fiat vezérigazgatója a frankfurti autókiállításon azt mondta, át kell nézniük a jövőbeni terveiket, és olyan időpontra kell időzíteni az újdonságokat, amikor azokra valóban szükség van."

A 159 utódjára valóban szükség lenne. A 169-re is. Nem most, úgy 2-3 éve.:)

Persze nem nekem. Azoknak akik az elmúlt 2-3 évben ebben a kategóriában Mercit, BMW-t, Audi-t meg Lexus-t vettek.
Kazes☻21-09-2011 20:06:10 // 18605
Ja, majd háromezerben. :)





jelen állás szerint
GTPeti21-09-2011 20:04:32 // 18604
Innen lesz szép győzni. B)
Kazes☻21-09-2011 11:27:40 // 18603
Sajna már köröket is kapunk... :(
Kazes☻20-09-2011 22:31:26 // 18602
2007-ben is dumáltak ezt-azt és...
Andy20-09-2011 17:14:56 // 18601
Te ebből csak a jointot értetted, de ennyi elég is! Nem? :)))
tipoatti20-09-2011 16:16:49 // 18600
jujj. :)
mesa20-09-2011 15:21:33 // 18599
Hehehe, ez jó! :)
vm20-09-2011 12:14:16 // 18598
„Don’t make a problem & cry,
Just smoke a joint & fly!”
Föckös20-09-2011 09:08:33 // 18597
jaja gyerekek össze ne vesszetek már!
nem készültem rágcsival:-))

mindegy mit mondunk, érdemes Alfa nem nagyon lesz...
NaTo20-09-2011 09:03:00 // 18596
Tényleg ideje lenne már valami normális hajtásláncot kihozniuk, erős motorral, nem tescos bevásárlókocsikat gyártani...
Tedi19-09-2011 13:02:17 // 18595
Make love, not war, mesa :)
kbk19-09-2011 12:42:18 // 18594
Hallod elég felesleges volt egy ekkora szép nagy stoptáblát betenned, elég lett volna, ha kicsit figyelmesebben átolvasod a beírást, amire reagáltál. Akkor rájöhettél volna, hogy nem tőled idéztem, amit idéztem.

Személyeskedni pedig inkább nem szeretnék, te úgyis megteszed helyettem.
mesa19-09-2011 12:30:48 // 18593
Ne idézz már tőlem olyat, amit é nem mondtam!

Kissé már kezdesz idegesítő lenni, eddig "csak" simán unalmas voltál...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.