Köszönöm szépen mindenkinek aki eddig válaszolt a problémámra.
Elvileg most ajánlottak egy jó elektromos szakit. Feldobom neki a javaslatokat hátha megoldódik!
Addig is várom a további ötleteket :)
Ha megoldódik leirom mi volt a gond hátha valakinek egyszer még jól jön :P
Forum >> 147
Egell06-04-2016 20:34:54 // 55782
HoGyi06-04-2016 17:57:26 // 55781
Még egy kérdés.
Kinek mennyit eszik az 1.6 TS (120LE)?
Csak hogy nagyjábóli átlagot lássak.
Kinek mennyit eszik az 1.6 TS (120LE)?
Csak hogy nagyjábóli átlagot lássak.
HoGyi06-04-2016 16:35:15 // 55780
Nagyon köszi Barny! Ez már sok infó! Főleg, hogy DonPimpa autójával szemezünk. :)
Barni14706-04-2016 16:07:30 // 55779
Benyásoknál a szelepfedél tömítés szokta megadni magát (nekem most lett cserélve, enni lehetett volna a motorból XD , bár most valahol máshol csepegek, holnap remélem kiderül hol a szivárgás ),120 ló felettiekben pedig a vezérlés módosító. Az 1.6 eco nak (105 paci )viszont rosszabb az olajzása állítólag , cserébe gyengébb , nincs vezérlés módosító és nem is fogyaszt kevesebbet max 2 decivel.
Ha bármelyikbe nem megfelelő olajat öntenek hidrotőkéknek lehet integetni. ( ez mondjuk minden motornál így van )
Tipushiba még a szervócső szivárgás, kilukadás a karosszéria felfogatási pontnál.
Párat visszaolvasva láthatod a váltóbowden csatlakozási problémát .
A futómű is kényes ha gyengébb alkatrészekre lett cserélve. Némelyik 1-2 év és megadja magát.
Én nagyjából ennyit tudok hozzátenni.
Ha bármelyikbe nem megfelelő olajat öntenek hidrotőkéknek lehet integetni. ( ez mondjuk minden motornál így van )
Tipushiba még a szervócső szivárgás, kilukadás a karosszéria felfogatási pontnál.
Párat visszaolvasva láthatod a váltóbowden csatlakozási problémát .
A futómű is kényes ha gyengébb alkatrészekre lett cserélve. Némelyik 1-2 év és megadja magát.
Én nagyjából ennyit tudok hozzátenni.
Barni14706-04-2016 16:07:30 // 55778
Benyásoknál a szelepfedél tömítés szokta megadni magát (nekem most lett cserélve, enni lehetett volna a motorból XD , bár most valahol máshol csepegek, holnap remélem kiderül hol a szivárgás ),120 ló felettiekben pedig a vezérlés módosító. Az 1.6 eco nak (105 paci )viszont rosszabb az olajzása állítólag , cserébe gyengébb , nincs vezérlés módosító és nem is fogyaszt kevesebbet max 2 decivel.
Ha bármelyikbe nem megfelelő olajat öntenek hidrotőkéknek lehet integetni. ( ez mondjuk minden motornál így van )
Tipushiba még a szervócső szivárgás, kilukadás a karosszéria felfogatási pontnál.
Párat visszaolvasva láthatod a váltóbowden csatlakozási problémát .
A futómű is kényes ha gyengébb alkatrészekre lett cserélve. Némelyik 1-2 év és megadja magát.
Én nagyjából ennyit tudok hozzátenni.
Ha bármelyikbe nem megfelelő olajat öntenek hidrotőkéknek lehet integetni. ( ez mondjuk minden motornál így van )
Tipushiba még a szervócső szivárgás, kilukadás a karosszéria felfogatási pontnál.
Párat visszaolvasva láthatod a váltóbowden csatlakozási problémát .
A futómű is kényes ha gyengébb alkatrészekre lett cserélve. Némelyik 1-2 év és megadja magát.
Én nagyjából ennyit tudok hozzátenni.
Forsberg06-04-2016 14:43:16 // 55777
Szia!
Nekem 1.6 120 lovas van, imádom szeretem, nem volt vele "horror" gond, csak a kopó alkatrészek. De ha most vennék, én is 2.0-át vennék, manuális váltóval. Csabonak van is egy jó eladó belőle, de 3 ajtós.
Nekem 1.6 120 lovas van, imádom szeretem, nem volt vele "horror" gond, csak a kopó alkatrészek. De ha most vennék, én is 2.0-át vennék, manuális váltóval. Csabonak van is egy jó eladó belőle, de 3 ajtós.
HoGyi06-04-2016 13:07:41 // 55776
Köszi Barny!
Azért szívesen hallok az 1.6ról is véleményt, hogy hány kilométernél milyen esetleges hibák merültek fel pl.
Köszönöm!
Azért szívesen hallok az 1.6ról is véleményt, hogy hány kilométernél milyen esetleges hibák merültek fel pl.
Köszönöm!
Barni14706-04-2016 12:46:28 // 55775
Benyásból az 1.6 120 pacis vagy már akkor a 2.0 -ás , de az neked nem játszik.
Pedig én most már csak azt vennék, de akkor nem volt a piacon megfelelő.
A dizelekről nem tudok nyilatkozni.
Sok szerencsét a vásárláshoz. Remélem találsz olyan eladót amilyet én.
Full megkimélt állapot, új fékek, gyertyák, olaj.
150 ezer meg az a állapot ahol külföldön is lecserélik a magas szeriz költség miatt.
Ami ez alatt van óraállás 90 % ban hazugság.
Pedig én most már csak azt vennék, de akkor nem volt a piacon megfelelő.
A dizelekről nem tudok nyilatkozni.
Sok szerencsét a vásárláshoz. Remélem találsz olyan eladót amilyet én.
Full megkimélt állapot, új fékek, gyertyák, olaj.
150 ezer meg az a állapot ahol külföldön is lecserélik a magas szeriz költség miatt.
Ami ez alatt van óraállás 90 % ban hazugság.
HoGyi06-04-2016 11:54:00 // 55774
Sziasztok!
Régi 145 és remélhetőleg új 147 tulajként a segítségeteket kérném. :)
A kérdésem egyszerű. Milyen 147-est érdemes venni? :) Na tudom, hogy ez így elég triviális, de most legfőképp a tapasztalatokra vagyok kíváncsi, mert persze az ember mindenről hall rossz példát, így nehéz eldönteni.
Leginkább az a kérdés, hogy a tapasztalatok szerint melyik motorral van a leginkább kevés probléma?
A 145-ös 1.9 TD volt. Szinte semmi baj nem volt vele soha. Imádtam! De nem ismerem a többi motort, ilyen meg már nincs sajnos.
Gondoltam arra, hogy benzinest vennék, annak talán egyszerűbb a felépítése és talán olcsóbb a karbantartása, mint egy dízelnek, ahol a porlasztócsúcsoktól a hidrotőkén át minden van, ami el tud romlani.
Most mondom, hogy nem értek hozzá, így csak az előző autók tapasztalatából beszélek, ahol a dízelekre általában többet költöttem (kivéve Alfa145 :) ).
Viszont az 1.6 benzinesről meg pont tegnap hallottam ismerőstől rossz tapasztalatot. :(
A cél a viszonylag kis fogyasztás lenne, tehát a 2 literesben nem gondolkoztam, így a nyomaték és a fogyasztás miatt inkább a dízel felé húzok, csak félek kicsit tőle.
Az itthoni választék elég gyér, még a külföldről behozatáson is gondolkozom, hacsak egyikőtök nem akar egy kevés kilóméteres, szuper állapotút épp eladni :D
Páromnak lesz főként, így neki vannak elvárásai, mint pl. csak facelift-es nagy első lámpás legyen és ne legyen bőrös, mert azt nem szereti. :) Az én elvárásom meg, hogy legyen benne tempomat, klíma, meg elektromos ablakok és mindenképp 5 ajtós kell legyen, mx. 150000 kilóméterrel. Szóval a lista eléggé leszűkíti a lehetséges darabokat, ezért gondolkoztam külföldön. Persze fogalmam sincs ki és hogyan hozná be. :D Ez még tervezést igényel.
Szóval nagyjából így állunk és remélem tudtok tapasztalatokat írni, hogy mire figyeljünk és mit érdemes választani!
Előre is köszi mindent!
Gyimi
Régi 145 és remélhetőleg új 147 tulajként a segítségeteket kérném. :)
A kérdésem egyszerű. Milyen 147-est érdemes venni? :) Na tudom, hogy ez így elég triviális, de most legfőképp a tapasztalatokra vagyok kíváncsi, mert persze az ember mindenről hall rossz példát, így nehéz eldönteni.
Leginkább az a kérdés, hogy a tapasztalatok szerint melyik motorral van a leginkább kevés probléma?
A 145-ös 1.9 TD volt. Szinte semmi baj nem volt vele soha. Imádtam! De nem ismerem a többi motort, ilyen meg már nincs sajnos.
Gondoltam arra, hogy benzinest vennék, annak talán egyszerűbb a felépítése és talán olcsóbb a karbantartása, mint egy dízelnek, ahol a porlasztócsúcsoktól a hidrotőkén át minden van, ami el tud romlani.
Most mondom, hogy nem értek hozzá, így csak az előző autók tapasztalatából beszélek, ahol a dízelekre általában többet költöttem (kivéve Alfa145 :) ).
Viszont az 1.6 benzinesről meg pont tegnap hallottam ismerőstől rossz tapasztalatot. :(
A cél a viszonylag kis fogyasztás lenne, tehát a 2 literesben nem gondolkoztam, így a nyomaték és a fogyasztás miatt inkább a dízel felé húzok, csak félek kicsit tőle.
Az itthoni választék elég gyér, még a külföldről behozatáson is gondolkozom, hacsak egyikőtök nem akar egy kevés kilóméteres, szuper állapotút épp eladni :D
Páromnak lesz főként, így neki vannak elvárásai, mint pl. csak facelift-es nagy első lámpás legyen és ne legyen bőrös, mert azt nem szereti. :) Az én elvárásom meg, hogy legyen benne tempomat, klíma, meg elektromos ablakok és mindenképp 5 ajtós kell legyen, mx. 150000 kilóméterrel. Szóval a lista eléggé leszűkíti a lehetséges darabokat, ezért gondolkoztam külföldön. Persze fogalmam sincs ki és hogyan hozná be. :D Ez még tervezést igényel.
Szóval nagyjából így állunk és remélem tudtok tapasztalatokat írni, hogy mire figyeljünk és mit érdemes választani!
Előre is köszi mindent!
Gyimi
Krizsa7606-04-2016 09:33:16 // 55773
Sziasztok,
szeretnék tőletek segítséget kérni , esetleg volt már valamelyikőtöknek tapasztalata hasonló jelenséggel ( Alfa 147 1.9 JTDM ).
Hiba: Olajnyomás lámpa villog ( mindig indulás után kezd el villogni és csak két percen keresztül , majd megszűnik ).
Olajgomba ki lett cserélve és nem oldotta meg a problémát , majd olajnyomást mértünk kisebb nagyobb fordulaton és alapjáraton , a mért értékek tökéletesnek bizonyultak.
Előfordulhat , hogy villamossági probléma merült fel ?
Köszönöm a segítségeteket !
szeretnék tőletek segítséget kérni , esetleg volt már valamelyikőtöknek tapasztalata hasonló jelenséggel ( Alfa 147 1.9 JTDM ).
Hiba: Olajnyomás lámpa villog ( mindig indulás után kezd el villogni és csak két percen keresztül , majd megszűnik ).
Olajgomba ki lett cserélve és nem oldotta meg a problémát , majd olajnyomást mértünk kisebb nagyobb fordulaton és alapjáraton , a mért értékek tökéletesnek bizonyultak.
Előfordulhat , hogy villamossági probléma merült fel ?
Köszönöm a segítségeteket !
Csabo2205-04-2016 22:59:17 // 55772
Ez a módszer talán egy átmeneti injektor vagy fojtószelep hibát, neadj isten lambda elkoszolódást tud orvosolni, de a megoldáshoz Barny fentebb levő HSZ-e jár közelebb sztem.
Pályán ráadásul úgy felmelegszik a kipuff, h a kox kiég belőle és a lambdából is.
Időnként tehát nem árt a városból kiengedni a gépet és megfuttatni :) még a hangja is más lesz.
Pályán ráadásul úgy felmelegszik a kipuff, h a kox kiég belőle és a lambdából is.
Időnként tehát nem árt a városból kiengedni a gépet és megfuttatni :) még a hangja is más lesz.
Barni14705-04-2016 20:45:43 // 55771
Első körben a gyújtógyertyákat ellenőrizném és a kipufogó rezonátor csövet .
Ha a szondák elvileg jók akkor nem a lambda hiba az ok , hanem az okozat.
Az ilyen hibák diagnosztizálása mindig elég macerás tud lenni.
Ha a szondák elvileg jók akkor nem a lambda hiba az ok , hanem az okozat.
Az ilyen hibák diagnosztizálása mindig elég macerás tud lenni.
kispeterz05-04-2016 20:41:54 // 55770
Szia!
Mikor 3 éve megvettem a kocsit, egy hetesen elindultuk autópályán Prágába. Tempomattal mentünk és kb 150 km után kidobta a hibát, leállt a kocsi. Újraindult, de folyamatosan hibajelzés volt. Telefonos segítség alapján folyamatosan magas fordulaton pörgettem a motort és szépen elmúlt a hibajelenség. Hazafelé még 1x jelzett(de nem állt le), de azóta semmi. Nekem ez megoldotta a problémát.
Hátha Nektek is csak ennyi a gebasz!
Mikor 3 éve megvettem a kocsit, egy hetesen elindultuk autópályán Prágába. Tempomattal mentünk és kb 150 km után kidobta a hibát, leállt a kocsi. Újraindult, de folyamatosan hibajelzés volt. Telefonos segítség alapján folyamatosan magas fordulaton pörgettem a motort és szépen elmúlt a hibajelenség. Hazafelé még 1x jelzett(de nem állt le), de azóta semmi. Nekem ez megoldotta a problémát.
Hátha Nektek is csak ennyi a gebasz!
noxvill05-04-2016 20:14:10 // 55769
Szia! Nekem is volt ilyen gondom , hogy ki írta a MOTOR CONTROL SYSTEM FAILURE-t de nekem csak akkor ha nagy gázt adtam, Ki cseréltem az akumulátort azóta padlógáznál sem írja ki. 1.9 JTD
Barni14705-04-2016 18:47:01 // 55768
Egell05-04-2016 16:34:41 // 55767
Sziasztok!
Lenne egy olyan problémám, hogy az autó többször felhozott már nekem motor control system failure üzenettel hibát. Voltam vele ismerős szerelőnél aki kiolvasta és lambda szonda hibát dobott neki. Mondta hogy ez nem feltétlen van igy ezért kétszer is kivette a hibát és azt ajánlotta nézzük meg milyen körülmények közt jön vissza a hiba. Hát ez nem nagyon hozott eredményt mert három esetből háromszor más-más körülmények közt jött elő. Végül utolsó lépésként mindegyik szondát bemérte és valóban azok nem hibásak. Azt mondta nekem hogy a szonda és az elektronika közt lehet valahol a hiba. A kérdésem az lenne, hogy valaki közületek találkozott e ilyen hibával? Lehet e tudni ilyenkor mi a gond?
Illetve tud e valaki nekem segíteni Debrecenben és környékén hol találok jó autó elektromos szerelőt aki ért is az Alfákhoz és talán nem hagyom nála a havi fizut :)
Előre is köszönöm a segítségeteket!
Lenne egy olyan problémám, hogy az autó többször felhozott már nekem motor control system failure üzenettel hibát. Voltam vele ismerős szerelőnél aki kiolvasta és lambda szonda hibát dobott neki. Mondta hogy ez nem feltétlen van igy ezért kétszer is kivette a hibát és azt ajánlotta nézzük meg milyen körülmények közt jön vissza a hiba. Hát ez nem nagyon hozott eredményt mert három esetből háromszor más-más körülmények közt jött elő. Végül utolsó lépésként mindegyik szondát bemérte és valóban azok nem hibásak. Azt mondta nekem hogy a szonda és az elektronika közt lehet valahol a hiba. A kérdésem az lenne, hogy valaki közületek találkozott e ilyen hibával? Lehet e tudni ilyenkor mi a gond?
Illetve tud e valaki nekem segíteni Debrecenben és környékén hol találok jó autó elektromos szerelőt aki ért is az Alfákhoz és talán nem hagyom nála a havi fizut :)
Előre is köszönöm a segítségeteket!
Barni14705-04-2016 09:57:02 // 55766
Én pedig úgy emlékszem az aluminiumost cserélték le fekete műanyag bevonatosra.
Az eperben is az új cikkszámra hivatkozik ami már fekete. Volt valami be nem ismert tipushiba ami főleg a GTA-k nál okozott problémát. De lehet hogy tévedek.
Az eperben is az új cikkszámra hivatkozik ami már fekete. Volt valami be nem ismert tipushiba ami főleg a GTA-k nál okozott problémát. De lehet hogy tévedek.
Barni14705-04-2016 09:51:24 // 55765
Köszi cartársak, be kell látnom jobban járok egy új bowdennel.
Bento05-04-2016 07:06:54 // 55764
Az enyémen (2001-es évjárat) fémből van a gömbfejre kapcsolódó rész (ami nálad műanyag) és a bowden vége egy M6-os menetes szárral kapcsolódik hozzá. Lehet hogy a korai modelleken ilyen volt a cucc. Itt olvastam a fórumon, hogy a hatos Faudi fejet rá lehet tekerni a bowden végére, a váltón lévő gömbfejet le kell vágni, a helyére pedig felcsavarozni a faudit.
Erre gondoltam:
http://www.autosboltgesztely.hu/images/products/large/1312973211-faudi-5mm.jpg
Erre gondoltam:
http://www.autosboltgesztely.hu/images/products/large/1312973211-faudi-5mm.jpg
Csabo2204-04-2016 22:37:43 // 55763
Ezt mondtam én is :)
Külön ha szerzel olyan betétet varázsló vagy ;)
Sajna ezek is olyanok mint a szervocsövek csatlakozói. Megszenvedtem én is 1-2 hete azokkal. órákon át keresgéltem, de sehol sem találtam, igy nagyon észnél kellett lennem, h vissza tudjam rakni a leszedett csövet. zárójelben jegyzem meg, h ezeket a kurva csöveket is megváltoztatták gondolom 2003-ban, azaz csupaszon hagyták az aluminiumot. ahol a konzolokban a gumi fogja megragad a nedvesség és kirohad a cső. 18ezer / db áron gyártják le, vagy 200 eur gyáriban...
Meg lehet próbálni a bowden végeit is leesztergáltatni.
Külön ha szerzel olyan betétet varázsló vagy ;)
Sajna ezek is olyanok mint a szervocsövek csatlakozói. Megszenvedtem én is 1-2 hete azokkal. órákon át keresgéltem, de sehol sem találtam, igy nagyon észnél kellett lennem, h vissza tudjam rakni a leszedett csövet. zárójelben jegyzem meg, h ezeket a kurva csöveket is megváltoztatták gondolom 2003-ban, azaz csupaszon hagyták az aluminiumot. ahol a konzolokban a gumi fogja megragad a nedvesség és kirohad a cső. 18ezer / db áron gyártják le, vagy 200 eur gyáriban...
Meg lehet próbálni a bowden végeit is leesztergáltatni.
Barni14704-04-2016 18:07:08 // 55762
Csabo2204-04-2016 17:59:41 // 55761
Váltóbowdennel együtt.
azok szoktak ugyanis kikopni és akkor van az, h hiába tologatod a váltókart nem kapcsol...
azok szoktak ugyanis kikopni és akkor van az, h hiába tologatod a váltókart nem kapcsol...
Csabo2204-04-2016 17:57:02 // 55760
Bőrre én nem vettem tisztítót, hanem vmi semleges illatú tusfürdőt kevertem el vízzel és azzal mostam / zsirtalanitottam a kárpitot. aztán az autoglym-es ápolóval massziroztam be. 2-3 kezelés elég évente.
mélyebb karcokra a lakkban már zöld 3m paszta kell és gép, súlyosabb esetben előtte vizes polir.
mélyebb karcokra a lakkban már zöld 3m paszta kell és gép, súlyosabb esetben előtte vizes polir.
Barni14704-04-2016 14:54:26 // 55759
Ricsi 14704-04-2016 14:36:08 // 55758
Igen, nekem is a gyurma lesz a következő amit beszerzek, az jó cucc megint :) Ezeket a gépi mosós karcok nagy részét sikerült eltüntetnem, de azért még maradt bőven, főleg a mélyebbek, azokra tényleg nem jó. A mélyebb karcokra mit használsz? Egyébként a bőr tisztító cuccaik sem rosszak csak nem tart ki sokáig a hatásuk, vagy csak én használom rosszul :D :/
peto14704-04-2016 11:26:07 // 55757
Csabo2204-04-2016 11:22:49 // 55756
Csabo2204-04-2016 11:20:48 // 55755
Az autósampon tényleg nagyon jó, szinte waxolni sem kell utána. A resin polish is szuper nem véletlen van benne a nevében :)
Ezek viszont csak a kocsi fényét adják vissza, még a lakkban levő pici karcokat sem szedik ki. a wax max csak eltömiti és azért nem látszik. De használom mind2-t és tényleg remek motyók.
Én még a gyurmára esküszök, ha még azt is beiktatja az ember, annál már csak a gépi polir az ami szebb felületet ad.
Ezek viszont csak a kocsi fényét adják vissza, még a lakkban levő pici karcokat sem szedik ki. a wax max csak eltömiti és azért nem látszik. De használom mind2-t és tényleg remek motyók.
Én még a gyurmára esküszök, ha még azt is beiktatja az ember, annál már csak a gépi polir az ami szebb felületet ad.
Csabo2204-04-2016 11:16:52 // 55754
Gyári alfás?
Mert a nem gyári vékony szar gumit itthon is lehet kapni pl lángban asszem.
Nekem van egy hibátlan gumim, de annak 2 ropi az ára.
Mert a nem gyári vékony szar gumit itthon is lehet kapni pl lángban asszem.
Nekem van egy hibátlan gumim, de annak 2 ropi az ára.
Barni14704-04-2016 11:08:48 // 55753
huh 4200 postával, elég sok egy darab gumiért.
peto14703-04-2016 20:11:54 // 55752
ebayon a legolcsobb kb 1500-2000/db
Ricsi 14703-04-2016 19:43:09 // 55751
Szépek ;) Nekem ezek az autoglym cuccok jol bejottek. Fekete egyébként hálás szín is meg nem is... En is neki akarok ugrani a 159-nek is, az is jo melo lesz :D
Ricsi 14703-04-2016 19:40:27 // 55750
Barni14703-04-2016 19:13:36 // 55749
Tudja valaki pedálgumit hol lehet beszerezni?
peto14703-04-2016 11:33:23 // 55748
nekem a pedál alatt lévő rud gumitakarója alá befújt zsírspay segített nekem, de kell pár kuplungolás mire bejut a cucc és nem nyikorog
emGéza03-04-2016 10:28:36 // 55747
Vasutas03-04-2016 08:15:00 // 55746
Ez igen! Le a kalappal. Az a baj, hogy kevesen vagyunk akik így gondolkoznak...
Szerelőt sajna nem tudok mondani, mert én magamnak szervizelem az autót.
Szerelőt sajna nem tudok mondani, mert én magamnak szervizelem az autót.
kispeterz03-04-2016 06:41:14 // 55745
És tényleg, gratulálok!
Dany02-04-2016 22:58:13 // 55744
Sziasztok!Tudna valaki segíteni abban, hogy 147-nél az idegesítő kuplung pedál nyiszogással mit lehetne kezdeni?Már fújkáltam minden féle kenőanyaggal, de semmi nem segített és minnél melegebb van annál jobban csinálja.Ha valkinek van bevált ötlete, akkor kérem ossza meg velem!Köszi
berobbantam02-04-2016 22:24:56 // 55743
Szerintem gyönyörű.3-4 óra nem is sok ezért.
Ricsi 14702-04-2016 22:12:08 // 55742
:) Autoglym cuccok:
Bodywork Shampoo
Super Resin Polish
Extra Gloss Protection
Meg persze pamut ruha, és kb 3-4 óra, de még nem tökéletes... :D
Bodywork Shampoo
Super Resin Polish
Extra Gloss Protection
Meg persze pamut ruha, és kb 3-4 óra, de még nem tökéletes... :D
berobbantam02-04-2016 22:04:16 // 55741
Ezt mivel követted el?Én is akarom.
Ricsi 14702-04-2016 21:49:54 // 55740
hornyak202-04-2016 20:22:55 // 55739
Ha már ennyire tetőcsomagtartó a téma: a 159-eshez való jó-e a a 147-eshez (5 ajtós) szerintetek? Vagy talp csere kell?
A háromajtós karmai nem tudom hová kapaszkodnak, de ha az ablak környékére, akkor gyanítom nem jó, különben miért nem egyet árulnának.
A háromajtós karmai nem tudom hová kapaszkodnak, de ha az ablak környékére, akkor gyanítom nem jó, különben miért nem egyet árulnának.
Huracan00702-04-2016 17:17:09 // 55738
Sziasztok. Budapest közeli megbízható szerelőt keresek. Az autóm egy hónap múlva elmegy és kicsit kopog a futómű. A stabilizátorok lehetnek. Szeretném hibátlanul átadni az új gazdának.
Aki tud valakit, szóljon!
Aki tud valakit, szóljon!
slatyi02-04-2016 15:29:56 // 55737
Szia!
Kinéztem egy gyárit, csak 3 ajtós, nekem meg 5 ajtós van. Lehet, hogy jó rá ez is, nem tudom, a hátsó tartót ugyanúgy erősíted fel, mint az elsőt?
Van valakinek még tetőtartója, esetleg nem tudjátok mi a különbség a 3 és 5 ajtós változat között?
Egy másik német hirdetésben azt írja, hogy mindkét változathoz kompatibilis.
Kinéztem egy gyárit, csak 3 ajtós, nekem meg 5 ajtós van. Lehet, hogy jó rá ez is, nem tudom, a hátsó tartót ugyanúgy erősíted fel, mint az elsőt?
Van valakinek még tetőtartója, esetleg nem tudjátok mi a különbség a 3 és 5 ajtós változat között?
Egy másik német hirdetésben azt írja, hogy mindkét változathoz kompatibilis.
peto14702-04-2016 09:48:48 // 55736
köszönöm a választ :)
blackbird0002-04-2016 08:00:13 // 55735
Szia!
Nekem 147-hez a teljes verziós MES és a kapcsolós VAG-COM adapter vált be, és mellé kell egy ELM327. Az enyém bloetooth-os. Azzal lehet pl a szervizintervallumot állítani, a VAG-COMmal meg minden mást, de használat közben a MES kiírja, hogy éppen melyik kell neki. Ebayról szereztem én is mindent.
Átalakítani nem kell semmit!
Nekem 147-hez a teljes verziós MES és a kapcsolós VAG-COM adapter vált be, és mellé kell egy ELM327. Az enyém bloetooth-os. Azzal lehet pl a szervizintervallumot állítani, a VAG-COMmal meg minden mást, de használat közben a MES kiírja, hogy éppen melyik kell neki. Ebayról szereztem én is mindent.
Átalakítani nem kell semmit!
Csabo2201-04-2016 20:22:19 // 55734
Ezekre a kédésekre kis kereséssel megkapod a választ, mert már le lett irva.
peto14701-04-2016 06:15:24 // 55733
elm 327-es kábelt tudnál ajánlani? jók az ebayosak? kábeles vagy bluetooth is lehet? elöbbi választ köszönöm :) eperbe vajon látszik amit keresek?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
494
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?