Ha én autót gyártanék, és csillió szabvány/előirás kötne csak a dokumentumaival (pl tipusbizonyitvány) kapcsolatban, akkor nem tartom valószinűnek, h 2 különböző motorkóddal, mégis ugyanazon a teljesitménnyel papirt adhatnék ki hozzá.
De felesleges is ragozni, sztem édesmind1, h 126 vagy 150 lovas a kocsi, egy 16V jtd igy is úgy is jól megy ;)
Forum >> 147
Csabo2229-04-2016 12:47:04 // 55882
peto14729-04-2016 11:53:33 // 55881
hát pedig alvázszám alapján 150 cv 110 kw ....
Csabo2229-04-2016 11:01:33 // 55880
Nem tudsz aludni? :D
Nem 150 lovas mert annak 937a5000 a motorkódja, a kollégáé meg a4000 végű. Vszeg belga vagy környéki piacra készült. Az eperben is az a5000 végűre hozza a 150 pacit.
Nem 150 lovas mert annak 937a5000 a motorkódja, a kollégáé meg a4000 végű. Vszeg belga vagy környéki piacra készült. Az eperben is az a5000 végűre hozza a 150 pacit.
Barni14729-04-2016 02:58:26 // 55879
Ero28-04-2016 23:13:46 // 55878
VIN: ZAR93700003279189
Autó tipuskódja: 937/AXM1B/20D
Motor tipuskódja: 937A4000
Autó tipuskódja: 937/AXM1B/20D
Motor tipuskódja: 937A4000
Ero28-04-2016 23:10:23 // 55877
Hát foggalmam sincs. Alvázszámot meg motorkódot tudok irni. Mit takar az a butitott verzió? Csak szoftveri v hardveri? :D Kösz ;) Átirom a kárpitot. ;)
ValeRossi4628-04-2016 16:08:21 // 55876
Valaki ajánljon nekem egy megbízható Alfa szerelőt,ahova betolhatom a kis problematikámmal :D Pest és környéke
Köszi előre is.
Köszi előre is.
Béci Ɨ|ѯ28-04-2016 11:43:16 // 55875
Szia!
Azt lehet tudni, hogy honnan származik az autód? Mármint, hogy melyik országban helyezték először forgalomba? Csak mert egyes piacokon (pl. belga) az adózási szabályok miatt egyes modelleknél szoktak eladni butított verziókat is.
Megnéztem a képeidet és ha jól látom, akkor az üléseid kárpitozása az úgynevezett "Alfatex". :)
Azt lehet tudni, hogy honnan származik az autód? Mármint, hogy melyik országban helyezték először forgalomba? Csak mert egyes piacokon (pl. belga) az adózási szabályok miatt egyes modelleknél szoktak eladni butított verziókat is.
Megnéztem a képeidet és ha jól látom, akkor az üléseid kárpitozása az úgynevezett "Alfatex". :)
Ero28-04-2016 10:40:49 // 55874
Hello!
Ki tudna nekem mondani valamit a motortipusokról v a teljesitménytipusokról ebben a tipusban? Mert én úgy vettem az autót mint 110kw os, de most h voltam átiratáson igy most a papirokban már csak 93kw van. Utána néztem és elég sok helyen irták, h vannak különböző teljesitémennyel a motrok, de erről úgy az ismerősök nem tudnak semmit sem. Lehet, h csak butitva van gépileg és a motor alkatrészek meg egyebek minden ugyan az mint a 110kw csak chipelni kéne és akkor megvolna az elmaradt teljesitmény? Kösz! Am 2005.09-es 1.9JTD 16v. 3 ajtós az enyém. Kösz előre is!
Ki tudna nekem mondani valamit a motortipusokról v a teljesitménytipusokról ebben a tipusban? Mert én úgy vettem az autót mint 110kw os, de most h voltam átiratáson igy most a papirokban már csak 93kw van. Utána néztem és elég sok helyen irták, h vannak különböző teljesitémennyel a motrok, de erről úgy az ismerősök nem tudnak semmit sem. Lehet, h csak butitva van gépileg és a motor alkatrészek meg egyebek minden ugyan az mint a 110kw csak chipelni kéne és akkor megvolna az elmaradt teljesitmény? Kösz! Am 2005.09-es 1.9JTD 16v. 3 ajtós az enyém. Kösz előre is!
Laci8227-04-2016 18:51:58 // 55873
Helló Cartársak!Tudja valaki ki lehet az a cartárs akivel a múlthéten találkoztam az M 0-on???? Egy szürke 147 fekete motorháztetővel. Tuti,hogy tag lehet,mert felvolt matricázva az autója.
ValeRossi4626-04-2016 20:20:44 // 55872
Erre tippelek en is,de ha par km utan leveszem a tanksapkat sziszeg jo ideig :) majd atnezem a csovet is azert.
blackbird0026-04-2016 18:25:11 // 55871
Nem tudom mióta csinálja, de ez valami dugulásféle lehet a lemenő csőben. Én egyszer jártam így, hogy valahogy rongy került a csőbe. Ott is tankolásnál nem ment bele több, mint pár liter. Szervizben megoldották.
Neked is meg kéne nézni, nem került e valami a csőbe, vagy nem nyomódott e össze valamiért. Ha csak a szellőző dugult volna el, akkor is legalább félig megtelne a tank.
Neked is meg kéne nézni, nem került e valami a csőbe, vagy nem nyomódott e össze valamiért. Ha csak a szellőző dugult volna el, akkor is legalább félig megtelne a tank.
ValeRossi4626-04-2016 15:39:21 // 55870
Sziasztok!
Kis gondom akadt a 147 1,9 JTD-vel....5 liter tankolása után bugyog ki a gázolaj :-o
Természetesen üres a tank :D Csabával beszéltem a múltkor és még ki is tértünk rá,de akkor még nem csinálta. Lehet,hogy minden nyűgnek itt az alapja.
Teendő?
Kis gondom akadt a 147 1,9 JTD-vel....5 liter tankolása után bugyog ki a gázolaj :-o
Természetesen üres a tank :D Csabával beszéltem a múltkor és még ki is tértünk rá,de akkor még nem csinálta. Lehet,hogy minden nyűgnek itt az alapja.
Teendő?
AngeloDivina25-04-2016 08:56:36 // 55869
Lacus8124-04-2016 22:51:23 // 55868
A motorburkolat még nem is zavarna.
Csak ott bizonytalanodtam el, hogy az 1. és a 2. henger nagy gyertyái, valamint a 3. és a 4. henger kis gyertyái kaptak ugyanolyan gyújtótrafót, kábelt, stb. és fordítva.
Az én logikám azt mondja, hogy az összes kis gyertya kap egyfélét, és az összes nagy gyertya kap egy másik félét.
Csak ott bizonytalanodtam el, hogy az 1. és a 2. henger nagy gyertyái, valamint a 3. és a 4. henger kis gyertyái kaptak ugyanolyan gyújtótrafót, kábelt, stb. és fordítva.
Az én logikám azt mondja, hogy az összes kis gyertya kap egyfélét, és az összes nagy gyertya kap egy másik félét.
Csabo2224-04-2016 19:49:46 // 55867
Ahogy kezdtem higgadtabban közlekedni (amúgy sosem mentem állat módra) úgy nekem városban lement 8 alá. és ami érdekes, h pályán 120nál kevesebbet fogyasztott, mint 110nél :)
Forsberg24-04-2016 19:46:01 // 55866
Sajnos én nem tudom 10 alá (közelébe) vinni a fogyasztást városban. Jó, nem is vezetek óvatosan és szinte mindig dugóban megyek.
misike7624-04-2016 19:37:07 // 55865
Innen van e:
http://www.automotor.hu/teszt/alfa-romeo-147-16-twin-spark-es-19-jtd-16v-m-jet-338952
7.5, szerintem teljesen jó, azzal meg tudnék barátkozni.
http://www.automotor.hu/teszt/alfa-romeo-147-16-twin-spark-es-19-jtd-16v-m-jet-338952
7.5, szerintem teljesen jó, azzal meg tudnék barátkozni.
Csabo2224-04-2016 19:30:43 // 55864
Ez biztos vmi roppant hozzáértő (önkéntes) újságirótól születhetett. valóban nem kevés a kocsi tömege, szóval kell hozzá erő és üzemanyag is, de közel sem annyi mint amit leirt.
Ki kell tapasztalni hogyan fogyaszt legkevesebbet a kocsi, és adja le az abból kihozható legtöbb erőt ugyanakkor. Ezt 1-2 próbaút alatt nem lehet megtenni. Ráadásul sztem idővel a sofőr habitusához idomul a kocsi, mintha a motorvezérlő tanulná a vezetési stilust. nekem legalábbis ez a tapasztalatom.
A 120 ló már elég a karosszériához, és mivel az átlagosnál pörgősebb a motor amihez a váltó illesztve van, a legdinamikusabb kb 4000 rpm fölött lesz, ahol a megszokott kocsik már csak kinlódnak.
1szó mint 100, nekem a 120 lovas TS 17es felnikkel nem evett városban 9 fölött, még ha az átlagosnál gyakrabban oda is csaptam neki. persze sok dugó és klima használatával elképzelhető a 10 fölötti fogyi. pályán kb a 120-130 közötti tempomatos utazó volt neki a legjobb, 7,5 körüli fogyival.
Ki kell tapasztalni hogyan fogyaszt legkevesebbet a kocsi, és adja le az abból kihozható legtöbb erőt ugyanakkor. Ezt 1-2 próbaút alatt nem lehet megtenni. Ráadásul sztem idővel a sofőr habitusához idomul a kocsi, mintha a motorvezérlő tanulná a vezetési stilust. nekem legalábbis ez a tapasztalatom.
A 120 ló már elég a karosszériához, és mivel az átlagosnál pörgősebb a motor amihez a váltó illesztve van, a legdinamikusabb kb 4000 rpm fölött lesz, ahol a megszokott kocsik már csak kinlódnak.
1szó mint 100, nekem a 120 lovas TS 17es felnikkel nem evett városban 9 fölött, még ha az átlagosnál gyakrabban oda is csaptam neki. persze sok dugó és klima használatával elképzelhető a 10 fölötti fogyi. pályán kb a 120-130 közötti tempomatos utazó volt neki a legjobb, 7,5 körüli fogyival.
Csabo2224-04-2016 19:19:58 // 55863
Sztem sem a gyertyákat nem lehet felcserélni, sem a kábeleit, hiszen mindent csak adott helyre lehet betekerni és felcsavarozni.
A motorburkolattal nem sokat kell foglalkozni, az csak disz :)
A motorburkolattal nem sokat kell foglalkozni, az csak disz :)
DKori24-04-2016 19:04:29 // 55862
Szia!
Biztos vannak extrém esetek, de nekem kissé túlzónak tűnik a dolog, még ha nem is feltétlen arról híresek a TS motorok, hogy annyira "anorexiásak" lennének.
110-nél az enyém is jóval kevesebbet eszik ettől....
Biztos vannak extrém esetek, de nekem kissé túlzónak tűnik a dolog, még ha nem is feltétlen arról híresek a TS motorok, hogy annyira "anorexiásak" lennének.
110-nél az enyém is jóval kevesebbet eszik ettől....
Lacus8124-04-2016 18:53:33 // 55861
Sziasztok.
Segítségeteket szeretném kérni egy olyan kérdésben, ami a hétvégén merült fel és nem igazán értem a jelenséget, lehet, hogy csak az én logikám nem működik jól.
A hétvégén gyertyákat cseréltünk egy 1,6-os TwinSpark ECO-ban, ahol ugye 2x4 gyertya kell: 4x kicsi (10mm) és 4x nagy (14mm átmérő).
A motorburkolaton lévő kicsi és nagy pöttyök, valamint a gyújtótrafók és kábelek formájából az következik, hogy a gyertyák sorrendjének a következőnek kell lenni (szembeállva az autóval balról jobbra haladva): 1. henger: nagy-kicsi, 2. henger: nagy-kicsi, 3. henger: kicsi-nagy, 4. henger: kicsi-nagy. Viszont a gyertyák az alábbi sorrendben vannak: az összes hengernél: nagy-kicsi.
Nem értem ez hogyan lehet.
A 3. és a 4. hengernél a nagy gyertyához tartozó kábel van a kicsinél és fordítva. Az 1. és 2., valamint a 3. és 4. hengernél mintha a gyertyák fel lennének cserélve.
Máshogy berakni nem lehet a gyertyákat, de a felettük lévő alkatrészekből nekem az jön le, hogy a 3. és 4. henger gyertyái egyértelműen meg vannak cserélve.
Az autó működik, nincs hibajelzés.
Van ötletetek, miért van ez így?
Köszönöm a választ.
Segítségeteket szeretném kérni egy olyan kérdésben, ami a hétvégén merült fel és nem igazán értem a jelenséget, lehet, hogy csak az én logikám nem működik jól.
A hétvégén gyertyákat cseréltünk egy 1,6-os TwinSpark ECO-ban, ahol ugye 2x4 gyertya kell: 4x kicsi (10mm) és 4x nagy (14mm átmérő).
A motorburkolaton lévő kicsi és nagy pöttyök, valamint a gyújtótrafók és kábelek formájából az következik, hogy a gyertyák sorrendjének a következőnek kell lenni (szembeállva az autóval balról jobbra haladva): 1. henger: nagy-kicsi, 2. henger: nagy-kicsi, 3. henger: kicsi-nagy, 4. henger: kicsi-nagy. Viszont a gyertyák az alábbi sorrendben vannak: az összes hengernél: nagy-kicsi.
Nem értem ez hogyan lehet.
A 3. és a 4. hengernél a nagy gyertyához tartozó kábel van a kicsinél és fordítva. Az 1. és 2., valamint a 3. és 4. hengernél mintha a gyertyák fel lennének cserélve.
Máshogy berakni nem lehet a gyertyákat, de a felettük lévő alkatrészekből nekem az jön le, hogy a 3. és 4. henger gyertyái egyértelműen meg vannak cserélve.
Az autó működik, nincs hibajelzés.
Van ötletetek, miért van ez így?
Köszönöm a választ.
misike7624-04-2016 11:25:53 // 55860
Ezt találtam:
"A Twin Spark erőforrás a 120 lóerő ellenére is viszonylag gyengén muzsikál. Ez még nem volna gond, hiszen egy 1220 kilogrammos kocsitestet nem könnyű mozgatni, de a fogyasztás felett már nehéz szemet hunyni. Ha kicsit sietősebbre vesszük a „figurát”, városban akár 12 liter is elfogyhat száz kilométerenként, az autópályás száguldás pedig már szinte pazarló. Persze, megvan a lehetőség a gazdaságos közlekedésre – tartós 90 km/óránál 7 literrel beéri, de 110 km/óránál már 9,5 liter, 130-nál pedig nem kevesebb, mint 10,5 liter a száz kilométerenkénti betevő."
Na, de most tényleg, 110-nél 9.5? Az szerintem baxott sok.
"A Twin Spark erőforrás a 120 lóerő ellenére is viszonylag gyengén muzsikál. Ez még nem volna gond, hiszen egy 1220 kilogrammos kocsitestet nem könnyű mozgatni, de a fogyasztás felett már nehéz szemet hunyni. Ha kicsit sietősebbre vesszük a „figurát”, városban akár 12 liter is elfogyhat száz kilométerenként, az autópályás száguldás pedig már szinte pazarló. Persze, megvan a lehetőség a gazdaságos közlekedésre – tartós 90 km/óránál 7 literrel beéri, de 110 km/óránál már 9,5 liter, 130-nál pedig nem kevesebb, mint 10,5 liter a száz kilométerenkénti betevő."
Na, de most tényleg, 110-nél 9.5? Az szerintem baxott sok.
noxvill23-04-2016 21:32:13 // 55859
Szia! Nekem is így van.
Alfairi14723-04-2016 21:17:19 // 55858
Gyalu23-04-2016 20:54:36 // 55857
A szerkezet kezdi a végét járni... azért keményedik fel. Hamarosan cserés lesz...
Gyalu23-04-2016 20:53:25 // 55856
Szia Nekem van leömlőm ha érdekel még.
Alfairi14723-04-2016 18:24:20 // 55855
Sziasztok!
Nekem van egy gyári beépített kihangosítóm a 147-esemben, de sajnos nem tudom életre kelteni. Van 2 led, a zöld és piros gombnál, de nem láttam még soha világítani egyiket sem. A telóm érzékeli és látja is bluetooth-on keresztül, de nem tudok hozzá kapcsolódni. Nem fogadja el a gyári kódot (1234), reset-elni nem tudom (2 gomb egyidejű megnyomása néhány másodpercig).
Valakinek valami ötlete, hogyan lehetne bele életet verni???
Nekem van egy gyári beépített kihangosítóm a 147-esemben, de sajnos nem tudom életre kelteni. Van 2 led, a zöld és piros gombnál, de nem láttam még soha világítani egyiket sem. A telóm érzékeli és látja is bluetooth-on keresztül, de nem tudok hozzá kapcsolódni. Nem fogadja el a gyári kódot (1234), reset-elni nem tudom (2 gomb egyidejű megnyomása néhány másodpercig).
Valakinek valami ötlete, hogyan lehetne bele életet verni???
dhnet23-04-2016 15:57:34 // 55854
Igen , most hírtelen többen mondták. Úgy is megy full fék cserére, akkor ezt is csere. Majd reménykedem a vaj puhában :)
Csabo2223-04-2016 13:24:59 // 55853
Akkor már csak a főhenger maradt.
haverom GT-jében is rohadt kemény, pedig jó a kuplung, enyémen meg vajpuha. 16v Jtd mind2
haverom GT-jében is rohadt kemény, pedig jó a kuplung, enyémen meg vajpuha. 16v Jtd mind2
Csabo2223-04-2016 13:21:42 // 55852
Én erre fogadtam vna, gyártás közben nem kavargatják össze az alkatrészeket, legfeljebb gyártási időszak elején vagy végén.
Asr sztem országfüggő a 105 lovas erőgépnél h bekerül-e, vagy ha a megrendelő kéri.
Asr sztem országfüggő a 105 lovas erőgépnél h bekerül-e, vagy ha a megrendelő kéri.
dhnet23-04-2016 11:45:56 // 55851
Sziasztok!
Kuplung problémám lenne. 147, 1.9 JTDm en. ( 115 LE )
Azt hittem ez normális de már több autóban néztem és másik alfában is ahol nem.
Kuplung pedál elég kemény, izmosan kell nyomni.
Annó hiba miatt cserélve lett a munkahenger, mert eresztette az olajat. Keménység az újjal sem változott.
1 évvel később a kinyomó csapágy szétszakadt, így komplett kuplunk csere, kettős tömegű nem. De a keménység nem változott.
Esetleg mitől lehet még?
Kuplung problémám lenne. 147, 1.9 JTDm en. ( 115 LE )
Azt hittem ez normális de már több autóban néztem és másik alfában is ahol nem.
Kuplung pedál elég kemény, izmosan kell nyomni.
Annó hiba miatt cserélve lett a munkahenger, mert eresztette az olajat. Keménység az újjal sem változott.
1 évvel később a kinyomó csapágy szétszakadt, így komplett kuplunk csere, kettős tömegű nem. De a keménység nem változott.
Esetleg mitől lehet még?
Barni14723-04-2016 11:22:29 // 55850
Nah megnyugodtam, nincs ASR és ESP /VDC az autóban.
ABS Hydraulic unit 51739028 Bosch 0-265-222-040 Eper: 71736094
Ez van a gépsárkányban.
Egy gonddal kevesebb.
ABS Hydraulic unit 51739028 Bosch 0-265-222-040 Eper: 71736094
Ez van a gépsárkányban.
Egy gonddal kevesebb.
misike7623-04-2016 05:43:36 // 55849
Gondolom a nyomaték valahol előjön.
Barni14722-04-2016 23:45:56 // 55848
Leömlőre gondolsz? Facebook-on van Alfa Romeo adok veszek csoport ott érdeklődjél.
Barni14722-04-2016 23:23:07 // 55847
"Gondoljuk csak végig logikusan: minek rakná be a gyár a drágább alkatrészt (asr-es abs vezérlő)? ha később csak a gombot kéne berakni"
Ó ha tudnád mikre nem képesek csak hogy menjen a sor. Történetesen a kapcsoló helyén is ott van a csatlakozó, csak a kapcsoló egy üres doboz gomb nélkül. Persze valószínűbb hogy a felszereltségi szinthez tartozó" fullos/ sztenderd " kábelköteg szett van az autóba .
Az olaszok meg pláne híresek arról hogy azt raknak az autóba ami a polcon éppen van .
Pl. : 146-om kormányműve semmilyen AR katalógusban nem volt fellelhető amikor gumiharangot akartam cserélni. 164 kardántegely-csukló kerékagy combó Lancia Thesis alkatrészként beazonosítva.
Visszatérve az ASR -re. Köszönöm a tuti infót! Holnap megnézem az ABS kockát és máris okosabb leszek .
Csak azt nem értem egyszer hogy a kézikönyv amit adtak az autóhoz azt írja minden kocsiban van ASR és menetstabilizáló. Bár lehet hogy én tévedek.
Másodszor: vesz valaki egy "fullos" autót tempomattal, digit klímával stb. akkor ezt az apróságot már miért nem kérte?
Mind1 el vagyok nélküle is csak gondoltam egy próbát megér hogy rádugok egy kapcsolót.
Ó ha tudnád mikre nem képesek csak hogy menjen a sor. Történetesen a kapcsoló helyén is ott van a csatlakozó, csak a kapcsoló egy üres doboz gomb nélkül. Persze valószínűbb hogy a felszereltségi szinthez tartozó" fullos/ sztenderd " kábelköteg szett van az autóba .
Az olaszok meg pláne híresek arról hogy azt raknak az autóba ami a polcon éppen van .
Pl. : 146-om kormányműve semmilyen AR katalógusban nem volt fellelhető amikor gumiharangot akartam cserélni. 164 kardántegely-csukló kerékagy combó Lancia Thesis alkatrészként beazonosítva.
Visszatérve az ASR -re. Köszönöm a tuti infót! Holnap megnézem az ABS kockát és máris okosabb leszek .
Csak azt nem értem egyszer hogy a kézikönyv amit adtak az autóhoz azt írja minden kocsiban van ASR és menetstabilizáló. Bár lehet hogy én tévedek.
Másodszor: vesz valaki egy "fullos" autót tempomattal, digit klímával stb. akkor ezt az apróságot már miért nem kérte?
Mind1 el vagyok nélküle is csak gondoltam egy próbát megér hogy rádugok egy kapcsolót.
Csabo2222-04-2016 21:26:31 // 55846
Selespeed-et akkor vegyél ha van szerelőd aki valóban ért hozzá, és nem kér egy vagyont. Ez az a gyenge pontja a kocsinak, ami előbb-utóbb tuti letolja a bugyit. és akkor se előre, se hátra, jöhet a tréler, a szakinak a fizetés elhordása és a buszozás/biciklizés :)
Egy valag selespeed alkatrészt adtam el egy ismerősnek aki 2 kocsit is feltámasztott velük. imádja az Alfákat, de a selespeedet köpködi.
16V jtd és 2.0 TS adatai valóban hasonlóak, de nem a puszta számok fogják az emberrel azt mondatni, h a multijet lelépné a TS-t.
Egy valag selespeed alkatrészt adtam el egy ismerősnek aki 2 kocsit is feltámasztott velük. imádja az Alfákat, de a selespeedet köpködi.
16V jtd és 2.0 TS adatai valóban hasonlóak, de nem a puszta számok fogják az emberrel azt mondatni, h a multijet lelépné a TS-t.
Csabo2222-04-2016 21:21:03 // 55845
Ciao
Vannak gombok. használt, tehát nyilván valamelyest kopott. ha újat akarsz vadássz ebay-ről vagy ballagj be egy hegyalja partnerhez/márkaszervizbe és vásárolj újonnan. láttam amúgy matricákat a gombokra, takarékos megoldásként meg lehet próbálni.
Jó állapotú használt multi gombokat szinte lehetetlen kifogni. Nekem úgy adta a helyzet, h sikerült, ezért azt nem is adom el :)
Ablakemelő elektronikához se nagyon fogsz kapni csak fedelet és gombot. lehet próbálkozni, szökőévente hozzá is lehet jutni de folyton figyelni kell ;)
Vannak gombok. használt, tehát nyilván valamelyest kopott. ha újat akarsz vadássz ebay-ről vagy ballagj be egy hegyalja partnerhez/márkaszervizbe és vásárolj újonnan. láttam amúgy matricákat a gombokra, takarékos megoldásként meg lehet próbálni.
Jó állapotú használt multi gombokat szinte lehetetlen kifogni. Nekem úgy adta a helyzet, h sikerült, ezért azt nem is adom el :)
Ablakemelő elektronikához se nagyon fogsz kapni csak fedelet és gombot. lehet próbálkozni, szökőévente hozzá is lehet jutni de folyton figyelni kell ;)
Csabo2222-04-2016 21:16:34 // 55844
Az ASR vezérlő az ABS "kockán" van az abs vezérlővel egyetemben. Ha nincs a kézifék mellett kikapcsolód, akkor ASR vezérlőd sincs a kocsiban nagy valószinűséggel. Gondoljuk csak végig logikusan: minek rakná be a gyár a drágább alkatrészt (asr-es abs vezérlő)? ha később csak a gombot kéne berakni, esetleg proxyval sorba rendezni és máris lenne asr. másrészt: a vezérlő része a kikapcsoló gomb, ha az nincs jelen a rendszer nem valószinű, h tud működni. harmadrészt a km órában is kell lenni egy visszajelzőnek. ez talán benne van minden nagy kijelzősben.
Tehát vagy az ABS kockáról olvasod le a cikkszámot és ütöd be eperbe, vagy megfelelő interfésszel a MES-ben futtatsz egy scan funkciót. ekkor kiderül az igazság.
Van amúgy ASR-es és VDC-s abs egységem is. azt kell még kideriteni huzalozási diagramból, h utólagos bekötéshez az abs-re csatlakozó 1 v 2 stekkerbe kell-e pluszba lábat berakni, plusz huzalt bekötni.
Tehát vagy az ABS kockáról olvasod le a cikkszámot és ütöd be eperbe, vagy megfelelő interfésszel a MES-ben futtatsz egy scan funkciót. ekkor kiderül az igazság.
Van amúgy ASR-es és VDC-s abs egységem is. azt kell még kideriteni huzalozási diagramból, h utólagos bekötéshez az abs-re csatlakozó 1 v 2 stekkerbe kell-e pluszba lábat berakni, plusz huzalt bekötni.
AngeloDivina22-04-2016 20:12:58 // 55843
Sziasztok!
Ismerősöm árulja:
147 ECO fekete, 3 ajtó, piros bőr, 15. ker. alkudni lehet
Amit költött rá az egy év alatt:
komplett vezérműcsere (új vezérműburkolatot is kapott)
vezető oldali ajtóhatároló csere
Toyo téligumikat (195/60 R15 H S943 Snowprox) -amik most is rajta vannak- októberben vette 66000 Ft-ért
első féktárcsák és betétek nemrég lettek lecserélve
tavaly vett 2 autószőnyeg garnitúrát (textil nyárra, gumi télre).
Üdv!
Ismerősöm árulja:
147 ECO fekete, 3 ajtó, piros bőr, 15. ker. alkudni lehet
Amit költött rá az egy év alatt:
komplett vezérműcsere (új vezérműburkolatot is kapott)
vezető oldali ajtóhatároló csere
Toyo téligumikat (195/60 R15 H S943 Snowprox) -amik most is rajta vannak- októberben vette 66000 Ft-ért
első féktárcsák és betétek nemrég lettek lecserélve
tavaly vett 2 autószőnyeg garnitúrát (textil nyárra, gumi télre).
Üdv!
misike7622-04-2016 20:00:31 // 55842
Jtd simán lelépné a 2.0 ts- t? Itt néztem az adatokat és 0-100 kb ugyanannyi, meg a vége is. Tele vagyunk trafipaxokkal😉
misike7622-04-2016 19:53:25 // 55841
2.0- nál fáznék a selespeedtől. Vagy nem kell? Manuális ritka, mint a fehér holló.
Alfairi14722-04-2016 19:48:31 // 55840
Szia!
Engem a multifunkciós kormányhoz érdekelnének gombot, amik nem nagyon kopottak. Illetve 4 elektromos ablakos kivitelhez bal első ablakemelő kapcsolóhoz gombok meg a a műanyag felső lap. Az elektronika nem lényeg mert az működik, a gombok meg a ház gatya egy kicsit.
Engem a multifunkciós kormányhoz érdekelnének gombot, amik nem nagyon kopottak. Illetve 4 elektromos ablakos kivitelhez bal első ablakemelő kapcsolóhoz gombok meg a a műanyag felső lap. Az elektronika nem lényeg mert az működik, a gombok meg a ház gatya egy kicsit.
repimark14722-04-2016 19:31:25 // 55839
Sziasztok,
Valakinek nincs esetleg elado kipufogo csonkja 147 1.6ts (120 LE) számára ?
Valakinek nincs esetleg elado kipufogo csonkja 147 1.6ts (120 LE) számára ?
Barni14722-04-2016 18:40:02 // 55838
Az fizikailag hol van? Kiolvasáskor csak annyit ír : ASR present vagy valami ilyesmit.
Csabo2222-04-2016 17:27:29 // 55837
Van. De minek csak a kapcsoló önmagában? Van asr vezérlő a kocsiban?
OGLIHAWK156SW22-04-2016 15:53:37 // 55835
Connect nav+ rendszer ára?:)
Barni14722-04-2016 15:47:45 // 55834
ASR kapcsolód van?
Csabo2222-04-2016 13:28:09 // 55833
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
561
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?