Forum >> 147

Csabo2203-01-2016 20:22:37 // 55332
Vonalbemenetként teszi használhatóvá a fejegység cd tár bemenetét.
Bedugod a kék mini iso csatit a fej hátuljába, a 3,5es jack-et meg a telefonba vagy mp3 lejátszóba és kiválasztva a changer jelforrást a fejegységen a külső jel szólal meg a hangszórókból.
Sony Xperia-val próbáltam, a hangminőség kifogástalan, viszont a cd-hez képest feljebb kell tekerni a hengerőt mivel annak a telefonnak a kimenő jelszintje gyengébb.
Hozzáteszem, h ennek az Xperia P-nek igen jó a walkman funkciója, gondolok itt a torzitásra.
Csabo2203-01-2016 20:16:27 // 55331
Ciao

Ismert a probléma. elvileg van hozzá kulissza felújitó készlet, azzal orvosolható. vagy komplett kulissza cserével. sajna elég bonyolult művelet, mivel a 'kardánalagút' alatt van az a lemez amire a kulissza és a kézifékkar van rögzitve. szóval le kell engedni a kipuff 1 jó részét ami után szerelhető a kulissza maga. arra már nem emléxem, h a bolcső alá vagy fölé van a lemez eleje rögzitve.
remélem jól értelmeztem a hibajelenségedet.
Barni14703-01-2016 19:55:11 // 55330
Az a kábel pontosan mire is jó?
Hogy működik?
antonov03-01-2016 19:43:18 // 55329
sziasztok, üdvözlök mindenkit!

a segítségeteket szeretném kérni váltó ügyben. feleségem 1.6-os 147-esében nagyon lóg a váltókar, viszont nem a kis gömbfejek lógnak, hanem magán a váltón lévő kar. van erre valami ismert megoldás? gondolom másnál is jelentkezik ez a probléma. : )

előre is köszi:
Gábor
kispeterz03-01-2016 14:43:48 // 55328
Köszönöm!
Csabo2203-01-2016 14:20:46 // 55327
Van néhány fölös alkatrészem ami esetleg érdekelhet vkit:
CSC sportdob dupla 80as krómvéggel (kitűnő állapot, made in italy, akárcsak a Ragazzon és Supersprint) 45 ft.

AUX kábel blau 937, 947, 376, 378, 379 fejegységekhez, aranyozott 3,5 mm-es jack dugóval. Nekem sajna nem lett jó a Marelli Connect nav+-hoz, Blau 937-en tesztelve. 2,5 ft.

Kartámasz. Sötét sürke szövet ('halszálka mintás' belsőből), de a világosabb szürke plüsstől sem üt el nagyon. Minden porcikája ép, azaz csukható a fedél! középboxszal és tartó konzollal + összes csavarral. 13 ft.

Illetve van egy komplett autó is :)
147 2.0TS
Csabo2203-01-2016 13:49:09 // 55326
Vszeg a betéted és tárcsád meg is éghettek sajna. Nekem is befogott a bal hátsó mikor vettem a kocsit, és én töketlen mentem is vele 1 kört úgy. Hát megégett a fék, rá pár hónapra csinálhattam is meg. Célszerszám hiányában nem volt 1szerű a hátsó dugattyút megmozgatni, de most már szerencsére patika.
Ha sikerült neked is megégetni, akkor összerakáskor célszerű a betéteket kissé megreszelni, hogy a sinekben könnyedebben mozogjanak.
blog
kispeterz03-01-2016 07:56:49 // 55325
Na én ilyen szinten vagyok :)))) így megértem!
Holnap átfüstökök a közeli szervizbe :)
Thx!
Barni14702-01-2016 23:31:09 // 55324
10-15 fokban 2-3 óra alatt nem biztos hogy kiolvad.Nálunk egész nap -5 fok volt.
A rángatást úgy értsd hogy: behúztad, befagyott és ha kiengeded a fagyás előtti rész visszaenged. Tehát érzésre kiengedted de még a fagyás miatt nem old ki.
berobbantam02-01-2016 20:32:50 // 55323
Igen.Kiolvadni kiolvad,de ki nem szárad.
kispeterz02-01-2016 20:31:27 // 55322
Az lehet egyébként, hogy a 10-15 fokos garázsban nem oldódott meg a probléma a kiolvasztással?
kispeterz02-01-2016 20:18:17 // 55321
Köszönöm!
Barni14702-01-2016 19:18:41 // 55320
Óvatosan megnézed melyik felni meleg, azon az oldalon lesz a hiba. Ha meleg lehetőleg ne vizzel hűtsd le, várd meg míg lehül.
Általában a bovden rész fagy be amitől még nyugodtan lehet rángatni ki-be.
kispeterz02-01-2016 18:41:32 // 55319
Nos, a fagyos napok elején sikerült befagyasztanom a kéziféket... Ma délután garázsban "melegítettem" az autót és úgy tűnt működik rendesen a kézifék. Be tudtam húzni, ki tudtam engedni és nem éreztem, hogy fogná a kocsit. Mentem egy kört a városban és mikor leparkoltam égett szagot éreztem az utastérben.
Mi lehet a további teendő?
kispeterz02-01-2016 17:16:52 // 55318
A biztonság kedvéért kérj tőlük fényképet emailben a felnikről. Nekem is a keresett felnim van, és amit ők kínáltak (küdtek el emailben), az finoman szólva is botrányos állapotú volt.
Barni14702-01-2016 12:47:12 // 55317
Hi,
Létezhet olyan hogy befagyott az ablaktörlő motor, vagy az autó letiltja a hideg miatt?
Reggel nem működött, átnéztem a biztiket semmi hiba.
Mostanra sikerült működésre birni a elearning-ot. Tudással felszerelkezve lementem a géphez, erre tökéletesen működik......
Mozes8731-12-2015 15:15:08 // 55316
azt néztem ugyhogy valószínű onnan lesz köszönöm az infót ;)
Rolee4631-12-2015 14:05:38 // 55315
Baleset és hibamentes Boldog Új Évet kívánok minden Cartárs és Cartásnőnek!
Béci Ɨ|ѯ30-12-2015 09:39:09 // 55314
Az Alfadepo -nál mintha lenne.
Béci Ɨ|ѯ29-12-2015 12:38:06 // 55313
Nem biztos, hogy a kuplungszerkezet a rossz, lehet, hogy "csak" a munkahenger halódik és azt kell kicserélni. Az magyarázná az olajcseppeket is a kocsi alatt. Ha tudod vidd minél előbb el szervizbe, mert ha a munkahenger teljesen elfossa magát, akkor se előre se hátra...
Sheppa29-12-2015 10:46:50 // 55312
Sziasztok!

A 147-es alfámba a minap beragadt a kuplung és a hátramenetet is nehezen veszi be. A kuplungpedált elég nehéz benyomni és egy-két csepp olaj is jelentkezett az autó alatt. (Lehet nincs összefüggés?!) A szerelő csak januárban dolgozik legközelebb ugyhogy addig kényszerpihenő. Valakinek van valamilyen tapasztalata ezzel kapcsolatban? egész kuplungszettet cserélni kell-e és kb mennyibe fog fájni a dolog. köszi a válaszokat! Üdv!
Mozes8720-12-2015 19:32:37 // 55311
Sziasztok!
Nincs valakinek esetleg elfekvőben 17 colos biohazard alufelni vagy esetleg nem akar valaki elcserélni 16 colos alufelnire?tudok küldeni képeket is ha kell ráfizetek ha kell
Barni14720-12-2015 10:54:09 // 55310
Nekem mindig gázelvételkor írja ki, de megy a motor rendesen.
Akkumulátor fél éves bull. Majd méregetem hátha a sok városi használat lentebb merítette.
Köszi a tippet !
noxvill19-12-2015 15:31:18 // 55309
légtömegmérőt hiába cseréled nekem is ez volt a problémám, de nekem nagy gáz adásnál motor control system failure, volt hogy le is állt a motor, ki cseréltem a légtömeg mérőt BOSCH ra de ugyan úgy ki írta, körülnéztem még külföldi alfás fórumokon is és ott az akkumlátort írták, hát kicseréltem az akksimat is mert elég gagyi névtelen volt benne, egy VARTA 70 amperesre, azóta nem írta ki a hibát.

1.9 JTD
Barni14719-12-2015 12:46:08 // 55308
Ma megint hiabkód. ( P00100 eletrical fault. )
Real time olvastam az adatokat. Látszólag semmi baja. 9,2-11,20 ig van az alapjárati kg/h. Mikor mire áll be.
Lehet ez csak valami test hiba lesz.
Barni14718-12-2015 20:55:15 // 55307
Ezek vannak tervben, ( szűrő, folytószelep, csövek ) de meló van, ünnepek vannak, garázs , akna nincs stb.
Megyek vele " majd kiforrja magát a probléma "
Csabo2218-12-2015 19:46:31 // 55306
Próbáld meg igazgatni ami most benn van, de ha visszadobálja a hibát akkor lehet vége van neki. Bár ezek nem kifejezetten az elromlós alkatrészek, hacsaknem direkszűrővel használják.
Végignézheted esetleg a szivó rendszert, hátha van ott vmi rendellenesség.
Tizes körül adom, van rá némi gari, illetve visszaküldési lehetőség.
Barni14718-12-2015 16:42:11 // 55305
Még nyomozom a probléma forrását. Eddig 2 x csinálta full ködös időben. Csak valami kontakt hiba lehet. Hibatörlés után semi baja.
Mennyi nálad egy bontott?
Xixo18-12-2015 12:41:24 // 55304
Semmi gond, magadat minősitetted megint.
Csabo2218-12-2015 11:49:54 // 55303
Ne haragudj, de nincs kedvem egy fölösleges eszmecseréhez. Tömören: addig jár a korsó a kútra míg el nem törik.
Csabo2218-12-2015 11:47:25 // 55302
Boscht mondanám vagy ha létezik belőle, akkor Pierburg.
Újat akarsz vagy bontott is megfelel?
Barni14717-12-2015 23:04:51 // 55301
Motor control system failure megint. Lehet a nyugdíjas tempó nem tetszik neki.
Légtömegmérőből melyik tipus az ajánlott?
Xixo17-12-2015 22:37:33 // 55300
De ha a leírtakat tényekkel tudod cáfolni, akkor rajta. Csak idáig még sose jutottunk. :)
Xixo17-12-2015 22:34:46 // 55299
Ezt terveztem, köszönöm az engedélyt. Te pedig továbbrais előítéletek alapján formáld a véleményed. Csak ha lehet ne tényként traktálj vele másokat.
Csabo2217-12-2015 22:11:18 // 55298
Remélhetőleg ha még használod 1 kicsit tisztul a rendszer, és nincs komolyabb baj.
Csabo2217-12-2015 22:07:02 // 55297
Akárki irja ezt le, ugyanigy reagáltam vna.
De tankolj továbbra is az ósan kúton, ne önts seléniát az Alfába és használd bátran rövid távokra is a dizel kocsit, hiszen szived joga :)
Xixo17-12-2015 21:06:56 // 55296
Köszönöm az újabb személyeskedést.
Mindig elfelejtem, hogy itt a tapasztalatnak nincs helye...
ValeRossi4617-12-2015 20:55:54 // 55295
Meg csak 200 km-t,azert irtam h helyzet jelentes. Azon gindolkidom bevallaljam e a szlovak utat a hetvegen. Holnap meg palyazok vele es du meglatom. Erdekes volt,mert reggel nem allt meg.
Csabo2217-12-2015 20:50:56 // 55294
Örülj neki ;)
A 2. bekezdésedet meg sztem kár volt leirni, okosabb lettél vna ha csöndben maradsz :)
Xixo17-12-2015 20:36:30 // 55293
Mindig az osanos kúton tankolok, de soha semmi gond nem volt vele. Benzinessel se.
Ez a prémium üzemanyag is kicsit túl van misztifikálva mint a szelénia meg rövid távra nem szabad dízelt venni...
Csabo2217-12-2015 20:21:46 // 55292
Protec benne van már? ha igen mennyit mentél vele?
ValeRossi4617-12-2015 17:32:13 // 55291
Helyzet jelentes :(
Egyenlore meg mindig leall. Annyit viszont megfigyeltem,hogy akkor all le mikor tartos sebbesseg utan motorfekkel gurulok. Amig fordulaton van nem all le. Innen indulunk a megoldas iranyaba :)
Barni14716-12-2015 09:06:09 // 55290
P00100 hibakód volt. Air flow meter ( Légnyelésmérő, Légmennyiségmérő )
Kitakarítva, bár nem volt mocskos, hibakód törölve. Remélem csak pillanatnyi elmezeavar volt és nem jön elő még 1x.
kispeterz16-12-2015 08:18:20 // 55289
A probléma hátterét sajnos nem ismerem, mivel azóta nem produkálta, így szervizbe sem vittem. Laikus vagyok.
De ha a nálam sokkal jobban hozzáértők is egyet értenek, próbáld ki az általam leírtakat országúton/autópályán.
Barni14715-12-2015 23:13:38 // 55288
Most értem vele haza melóból. Indításkor kiírta megint .
Próbaképpen lassításkor gurulva gyújtás le majd indítás: immo hiba. Ezt eljátszottuk 2x.
Mentem vele pár kilométert, megálltam, újraindítottam. Nincs hiba. Haza értem vele újabb hibakód nélül, de az üzemi hőfokot nem érte el a gép.
Nem tudom, lehet az immo hibát azért írta ki mert gurulva indítottam. Ezt már máskor is kijelezte ilyenkor.
A Motor controlt pedig munkába menet 90 fokon, ablakmosás után írtat ki, bár szerintem nincs köze hozzá a spriccelésnek.
Lehet hibakód sincs már benne hogy megnézzem mi volt a nyűgje.
Csabo2215-12-2015 21:50:56 // 55287
Nekem majdnem 2 hétre elég 10l gázolaj (comp szerint 4,4, valójában sztem 4,8-4,9 az átlagom), szal édesmind1 mennyiért veszem literjét :)
Igy vagy ausztriából hozza cimbi kannában, vagy omv maxmotion, autópályázáshoz pedig metro kutas gázolaj. Semmi füst, még nagy gáznál sem.
A jtd-k injektorával sztem nem érdemes reckirozni bizonytalan eredetű üzemanyaggal.
A protec-ről meg csak annyit, h van 1 szerviz ahol mesélte az 1ik szaki: volt régebben egy ügyfelük, ő minden olajcsere alkalmával kért belső tér tisztitást, és boostert a friss olajba, dizel kocsiba. néhány olajcsere után 10-15k-s csereperiódusok beiktatásával a leengedett olaj majdnem olyan tiszta volt mint a frissen beletöltött...
Pug 406 hdi-ba nyáron leleöntöttek egy 20l-es kanna vizet. mókás gyerekek gázolajként adták el, a tulaj meg balek módon beleöntötte. természetesen a kocsi megállt. szétszedés után protec-kel át lett mosva a rendszer és azóta is hibátlanul megy a kocsi :)
kispeterz15-12-2015 21:25:03 // 55285
Ezzel kapcsolatban van egy kellemetlen élményem, pozitív végkimenetellel:
2013 nyarán már nagyon meg akartam venni álmaim autóját és vele szerettünk volna Prágába utazni. A vásárlás megtörtént, a következő 7végén már úton is voltunk. Jellemzően tempomattal, autópályán gurultunk. Az akkor épülő, új nulláson előjött a kérdéses hibaüzenet, a motor leállt. A nulláson!!! Ezt az érzést senkinek nem kívánom. Azt hittem felrobbanok. Mivel laikus voltam/vagyok, felhívtam egy szakértő ismerősömet. Tanácsa: hármasban jól húzassam ki, majd álljak meg a köv pihenőnél, majd ezt ismételgessem. Megtörtént, a hibaüzenet azóta nem jött elő. Boldog vagyok a járgánnyal!
Remélem Neked sem komolyabb a problémád!
ValeRossi4615-12-2015 21:21:30 // 55284
Tobben is irtak a 159es forumban,hogy ok is.megjartak a maglodi auchan gazolajjal. Remelem h tenyleg az a baj. Folyamatban a tisztito :)
Csabi ird mar le letszi mit kell rendelni az ebayrol kilincshez. Koszi :D
Barni14715-12-2015 20:38:12 // 55283
Engem is utól ért a kórság : motor control system failure.,
Viszont megy minden rendesen. Holnap hibakódot olvasok.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.