Forum >> 156

GTPeti18-02-2009 13:47:07 // 89004
Na.. az klassz lenne. És még LK-ban is passzolna.

Csak a 17"-től tartok még egy kicsit. (A mi utcán pont elég toldozott-foltozott.)
Erhard 242 (Pure Energy)18-02-2009 13:35:13 // 89003
vagy megveheted a momo felniket gumival olcsón megszámítom :)
Erhard 242 (Pure Energy)18-02-2009 13:34:19 // 89002
itt árultak TI felnit 75e-ért....az nem sok
GTPeti18-02-2009 13:31:05 // 89001
OK, köszönöm.


Más. Lassan meg kéne rendelnem az új nyárigumikat. A szokásos méretet venném, tehát 205/55R16-ot (ehhez nem kéne új felni), de talán vmi 17"-os kultúrált árú felni is beleférne.
(Bár akkor vszínüleg nem Michelin, hanem Uniroyal, Fulda, Falken, v ilyesmi lenne a gumi).

Ha esetleg van 5letetek, hol nézzek körül (a neten), megköszönném.
Hardy18-02-2009 12:03:24 // 89000
Itt tudsz:Defa
De ahogy nézem van elég sok kiegészítő hozzá.
GTPeti18-02-2009 10:42:44 // 88999
Most, hogy így mondod, tényleg. :)
Köszönöm, utánanézek (ha lesz időm...).
Hardy18-02-2009 10:30:38 // 88998
Ezt nem a fagydugó helyére kell beépíteni ha megnézed a képet magának a fűtő egységnek hanem a csőrendszerbe. De van olyan autó amit egy közbetéttel a termosztát elé. Pl vw.
GTPeti18-02-2009 10:22:22 // 88997
Mármint a fagydugóra gondolsz? Igen, így van. De feltételezem, hogy Defáék lemérték a többi típust is és odaírták volna. (Persze nem biztos.)
Hardy18-02-2009 10:20:04 // 88996
Azt nem néztem! De ha a cső átmérőd egyezik bármelyik 156 al akkor be tudod építeni.
GTPeti18-02-2009 10:09:09 // 88995
Ez mind szép és jó, csak 1.9-hez kéne... Ahhoz csak vmi olajteknőmelegítést kínálnak.
Hardy18-02-2009 07:14:19 // 88994
DEFA komplett szett: Állófűtés 220 volt
Mike.18-02-2009 06:52:54 // 88993
Nagyon jó, ettől nagyobb kép már ide sem fér. :-P
Kazes☻17-02-2009 22:48:05 // 88992
Te jó Isten mekkora kép, elnézést, elrontottam.
http://www.autoextra.shop.hu/ Erre is nézz körül. :)
Mike.17-02-2009 22:45:44 // 88990
Egy elektromos időzítő ezer Ft. Nekem nem kell távirányító.
GEORGE17-02-2009 22:33:23 // 88989
A jó múltkor még csomagokban kínálták a rendszereket és baráti áron.

Holnap írok pontos árakat.
Kazes☻17-02-2009 22:31:47 // 88988
Mondjuk szerintem ez lehet vagy 100 éves, még az Ifa-kban volt ilyesmi annó. :)
Mike.17-02-2009 22:31:12 // 88987
Úgy ám!:-)
Nem hajtom, 2000 es fordulat alatt megyek, de szerintem akkor sem jó a TSnek ez az üzemmód. Az olajnak sincs ideje melegedni.
Kazes☻17-02-2009 22:30:36 // 88986
De mondom (írom), hogy a komplett távirányítós rendszerre gondolva írtam. :)
GEORGE17-02-2009 22:24:13 // 88985
Akkor elve nem lehet újonnan sem drága ha 2300Ft kínálja a használtat.......
GEORGE17-02-2009 22:20:57 // 88983
Akkor kimondottan jó szolgálatot tenne neked is.

A fűtőbetétet beépítik és valahova a lökhárítóba, vagy hűtőrácsba elrejtenek egy kis csatlakozót amit majd csatlakoztatni kell a 220V-ra.
Oda meg teszel egy időzítőt és máris kész vagy.
már csak azt kell beállítanod hány órakor induljon el-
Kazes☻17-02-2009 22:19:58 // 88982
Komplett gondoltam. :)
Kazes☻17-02-2009 22:19:09 // 88981
Ilyen is volt/van. :)
Mike.17-02-2009 22:16:42 // 88980
Na, ez már barátibb ár. Ennyiért én is beszereltetném.
Majdnem mindig autóval megyek és csak 3-4 km-t. Szóval még melegedni sincs ideje.
Mike.17-02-2009 22:15:09 // 88979
Pár méter kábel és egy fűtőszál?? Ááá, nem hiszem, az túl sok lenne.
GEORGE17-02-2009 22:12:51 // 88978
Csak maga a fűtőtest és a csatlakozó nem kerül 1-2 kilóba.
GEORGE17-02-2009 22:11:38 // 88977
A múltkor még volt ár, asszem olyan 16-20 ezer környéke volt maga fűtőtest.
Holnapra mondok pontos árat mert bemegyek hozzájuk.
GEORGE17-02-2009 22:08:46 // 88976
Itt a garázs a házban, igaz nem fűtött.
Viszont 30 éve készült és az akkori trabikra ladákra van méretezve, szóval nagyon szűk, 3-4 cm van a tükrök meg az ajtókeret közt, a156-os hosszra is ép, hogy befér szó szerint, szóval macerás nagyon a beállás.
Aztán a melóhelyemre nem tudom magammal vinni a garázst, viszont 220 van ott is meg a garázsnál is.
Időzítő bekapcs és máris előmelegített vizű motorral indulok el,hajnal 05:10-kor az utamra.
ha csak 40'C felmelegítené az is sokat számítana.
Kazes☻17-02-2009 22:07:16 // 88975
1-2 kiló biztosan. :)
Kazes☻17-02-2009 22:05:49 // 88974
Ilyen volt már korábban is, úgy 10 éve ha jól emlékszem, talán Scorpi néven, de gondolom ez egy tovább fejlesztett változat. Klassssz! :)
Mike.17-02-2009 22:04:22 // 88973
Árat nem látok. Mi pénz lehet egy ilyen? Nagy macera beszerelni?
Mike.17-02-2009 22:03:31 // 88972
Ez az állófűtés olcsóbb mint egy házat venni garázzsal. :-)))
Adrián17-02-2009 22:01:29 // 88971
Gondolkodj a fűtött garázson a házaban!:))
GEORGE17-02-2009 21:53:45 // 88969
Bizony hideg üzem elég káros, a 2,4 mjet kb 2-3 perc múlva sokkal egyenletesebben "szól"...ezért agyalok ezen a 220-as melegítőn....
Hardy17-02-2009 21:46:10 // 88968
Hát nem mindegy hogy hány fokos a motor az biztos, mivel a legnagyobb károsodást hidegen kapja.
Hardy17-02-2009 21:43:00 // 88967
Csak az újakba van integrált / Thermo Top E, vagy C / A régebbiekbe külön kell, de nem nagy összeg. Egy picit madárnak néztek, de nem jött be!
Sőt van olyan is amihez nem kell üzemanyagpumpa, hanem a visszafolyó ágba kell bekötni, és van egy beépített tartálya, ami feltöltődik, és azzal megy olyan 40 percet. De ez csak a régebbi autókba jó, aminek van visszafolyó ága.
GEORGE17-02-2009 21:40:26 // 88966
Ha lecserélem a 156-ot akkor az utódba fogok ilyen rendszert rakni, sokkal tovább bírja majd a moci és nem mindegy hogy fagyos autóba ülsz be vagy már előmelegített be.

A mostaniba agyalok, hogy egy 220V-ra csatlakoztatható fagydugó helyére beépített fűtőszálas melegítőt rakatok be.
itthon rá tudnám csatlakoztatni a 220V-ra és a melóhelyemen is.....
GEORGE17-02-2009 21:37:35 // 88965
A Scudomba lévő Webasto még nem rendelkezett beépitett keringtető szivattyúval, ahhoz kellett volna a keringtető szivattyú.
El is mentem egy műhelybe adtak egy 60ezres árajánlatot, amiből a meglévő rendszert átalakítják úgy, hogy álló fűtésként is tudjon üzemelni és időzítővel is el tudjam indítani.
Aztán mikor oda mentem reggel a megbeszélt időpontra valamiért 131.000 Ft lett az ára.
megköszöntem és ott hagytam őket.
Hardy17-02-2009 21:36:26 // 88964
Se Heater, se Standheizung sehol. Illetve van, csak nem Alfa specifikus.
GEORGE17-02-2009 21:34:08 // 88963
Ettől függetlenül létezik ilyen rendszer benzines autókhoz is :-)
Benzinesben általában az előmelegítésre használják, hisz ott van bőven hőtermelés amiből menetközben megfelelő fűtés megoldható.
GEORGE17-02-2009 21:32:02 // 88962
Akkor még annyit, hogy nem csak a Webasto kínál ilyen fűtési rendszert.
És akkor össze szedtük a dolgokat amiket tudni kell róla :-)
Hardy17-02-2009 21:25:25 // 88961
Én már igen, igaz ki volt szerelve. Azt szintén ez a bontó hirdette, az ebay-n, és 300 euró volt az ára, de gyorsan megnézem hátha van most is.
Csöri17-02-2009 21:20:21 // 88960
Benzines Alfában én még nem láttam állófűtést.
Hardy17-02-2009 21:13:28 // 88959
Majdnem tökéletes.
Nem kell külön szivattyú, mert ezek már be vannak építve a készülékbe, az újabb típusoknál, a ventilátort te állítod be, hogy melyik fokozaton menjen, és nekünk pl. 90 fokra fűti fel az autót. Valóban 1 órát megy max, plusz van rajta egy feszültség figyelő, ami lekapcsolja, ha az aksi nagyon lemerülne.
GEORGE17-02-2009 21:08:29 // 88958
Tőlünk északabbra előszeretettel kérik evvel a Webasto kiegészítéssel a kocsikat.
Úgyhogy nem ritkaság találkozni a bontóban velük.
nem egy ördöngősség beépíteni, csak a csövek kellenek hozzá.
Hardy17-02-2009 21:06:16 // 88957
Én erősen gondolkodok rajta, és az ebay-n nem horror az ára, meg a vaterán se. 40 és 80000 között van az ára használtan. Múltkor volt gyári 156-hoz, csak dieselhez, 240 euro volt az ára, és egy Alfa bontó rakta fel.
GEORGE17-02-2009 21:05:02 // 88956
Utólagosan bármely benzines vagy diesel autóba be lehet építeni.
nekem igaz gyárilag volt a Scudoba, csak nem volt hozzá időzítő.
GEORGE17-02-2009 21:03:13 // 88955
Tisztázzunk dolgokat.
A Webasto kiegészítő olajkályha vagy benzin kályha 2 féle képen működhet.

1. az autó motorjának a beindítása után segít a bemelegedésben 70'C után kikapcsol a kályha. Ha bármilyen okból kifolyólag 70'C alá megy működő motor esetén a hűtővíz, akkor újból kapcsol és addig üzemel mig a víz 70'C fölé melegedik.

2. a fent emlitett kályhák egy keringtető szivattyú beépítése után képesek akkor is melegíteni a vízet ha nem jár a motor.
70'C felett bekapcsolják 1-es fokozatban az utastér fűtőventilátorát, evvel elkezdi az utastér felfűtését is.
ugytudom 1 órát üzemel egyhuzamban a kályha majd utána kikapcsol, ez egy fajta biztonsági intézkedés.

A 2-es pontban leírtakat ki lehet egészíteni távirányítással, illetve program vezérlővel amin beállítható mikor induljon el a kályha.

Ezt a Webasto rendszert időzítővel kb 300ezerért telepítik nulláról, kulcsra készen az autóba.
ha nem kérsz hozzá ugymond állóhelyzeti kiegészítést és csak besegítő fűtésként használod akkor természetesen olcsóbb a beépítés.

Aztán vannak olyan kiegészítő fűtések ami 12V-ról működik kerámia betétes "bigyók"...de ezek valóban csak segédke berendezések.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.