Köszi, végül is, ha ez így rendben engem nem zavar :)
Az eső "előhozott" egy újabb furcsaságot, miszerint az ablaktörlő kézi és érzékelős (szakaszos) állásban néha fent megáll. Újra csak akkor indul el, ha le vagy fel lököm a kart. Egy ideig megy aztán megint megáll. Folyamatosban gond nélkül megy. Ez mi lehet?
Forum >> 156
Bazijoee14-10-2015 18:20:55 // 149340
Abarai14-10-2015 15:36:41 // 149339
Nyomd meg a gombot a bal tekerentyű alján. De nem fontos kikapcsolni, mert ha nem hűt, nem is megy.
OGLIHAWK156SW14-10-2015 12:35:02 // 149338
Sziasztok
Tudna valaki segíteni abban, hogy tudom kikapcsolni a klímát 156Sw Facelif-en, mert most a fűtés klímáról megy és fogyasztásban kedvezőbb lenne ha csak simán menne:)
Válaszokat előre is köszi
Ogli
Tudna valaki segíteni abban, hogy tudom kikapcsolni a klímát 156Sw Facelif-en, mert most a fűtés klímáról megy és fogyasztásban kedvezőbb lenne ha csak simán menne:)
Válaszokat előre is köszi
Ogli
Liquid14-10-2015 12:30:20 // 149337
A 156-nak még rendes vízhőfok mérője van, az újabb autóknál csak azt mutatja, hogy benne van-e a hőfok a megfelelőnek vélt tartományban, ami széles lehet, ha azon belül van, akkor nem mozdul a mutató.
Nem tudom dízeléknél hogy van, de a TS-nél is lehetett látni, hogy klímázok, épp megy a venti, vagy nem, stb. Gondolom legalább automata klímád van, de valszeg digit. Na az meg ha be van kapcsolva, akkor állandóan működik és hűt/szárít ahogy szükséges.
A klíma bekapcsolásával a venti 1-es fokozata szintén kapcsol, a 2. akkor ha szükséges.
Ha tévedek akkor majd kiigazítanak... :)
Nem tudom dízeléknél hogy van, de a TS-nél is lehetett látni, hogy klímázok, épp megy a venti, vagy nem, stb. Gondolom legalább automata klímád van, de valszeg digit. Na az meg ha be van kapcsolva, akkor állandóan működik és hűt/szárít ahogy szükséges.
A klíma bekapcsolásával a venti 1-es fokozata szintén kapcsol, a 2. akkor ha szükséges.
Ha tévedek akkor majd kiigazítanak... :)
Bazijoee14-10-2015 12:17:41 // 149336
Üdv a klubtársaknak.
Végre irkálhatok ide is, ezt is megértem. :)
Szóval sok kis apró (és egy nagyobb :)) problémám (mármint autós) közül az egyik, hogy a vízhőfok kicsit furcsa számomra. Eddigi autóimban amint elérte az üzemi hőfokot, a mutató beállt mint a cövek oszt annyi. (Illetve volt egy Punto Grandém, ott télen mindig lehűlt, de ez most mindegy...)
A 156-ban pedig kissé hektikus. Ha működik a klíma is (amit amúgy állandóan bekapcsolgat magának most is, 10 fokban) akkor rendesen mennek a ventik. A vízhőfok aránylag stabil. Ha nem megy, felkúszik 100 fok körülre is mire bekapcsol, mostanában meg nem éri el soha a 90 fokot sem.... Azt hittem előtét ellenállások, de nem. Minden relé ok. Hibaüzenet semmi.Zé asszongya ez így jó kéne legyen. Nekem azért valami gyanús. Ötlet?
Más. Tegnap előtt potyóresz vettem 4 izzítógyertyát, mert olyat produkált 5 fokban reggel, mintha egyik-másik tropa lenne, de felhomályosítottak, hogy arról biza szólna a fedélzeti. Nem szólt. De mégis hosszú másodpercekig égett az izzító lámpa és utána is kissé kehesen indult be. Régebbi autóimnál ez az izzítógyertyákra utalt... Ezzel valami tapasztalat?
Végre irkálhatok ide is, ezt is megértem. :)
Szóval sok kis apró (és egy nagyobb :)) problémám (mármint autós) közül az egyik, hogy a vízhőfok kicsit furcsa számomra. Eddigi autóimban amint elérte az üzemi hőfokot, a mutató beállt mint a cövek oszt annyi. (Illetve volt egy Punto Grandém, ott télen mindig lehűlt, de ez most mindegy...)
A 156-ban pedig kissé hektikus. Ha működik a klíma is (amit amúgy állandóan bekapcsolgat magának most is, 10 fokban) akkor rendesen mennek a ventik. A vízhőfok aránylag stabil. Ha nem megy, felkúszik 100 fok körülre is mire bekapcsol, mostanában meg nem éri el soha a 90 fokot sem.... Azt hittem előtét ellenállások, de nem. Minden relé ok. Hibaüzenet semmi.Zé asszongya ez így jó kéne legyen. Nekem azért valami gyanús. Ötlet?
Más. Tegnap előtt potyóresz vettem 4 izzítógyertyát, mert olyat produkált 5 fokban reggel, mintha egyik-másik tropa lenne, de felhomályosítottak, hogy arról biza szólna a fedélzeti. Nem szólt. De mégis hosszú másodpercekig égett az izzító lámpa és utána is kissé kehesen indult be. Régebbi autóimnál ez az izzítógyertyákra utalt... Ezzel valami tapasztalat?
berobbantam13-10-2015 21:55:39 // 149335
Akkor ennek is utána járok majd.Egyenlőre pöccre indul ennek ellenére.
Piritu - 1.000.00013-10-2015 21:50:03 // 149334
"Mikor beindult az izzítás vissszajelzője el kezd villogni,majd kb 20-30 másodperc után abbahagyja.Ez mit jelent?" - problémát az izzító körben. Vagy valamelyik izzítógyertya halódik, vagy az izzító relé, vagy valami más. Ez a hibaüzenet.
berobbantam13-10-2015 21:27:13 // 149333
Sziasztok
Új vagyok mint Alfás,és új vagyok mint tag is.Az utóm 156 1.9 jtd,116 lovas faceliftes 2005-ös.Ha lenne valakinek magyar nyelvű használati útmutatója elektronikus formában,azt megköszönném ha átküldené.Lenne pár kérdésem is.Most volt olaj és vezszíj cserén.A fedélzetiben ilyenkor ki kell ütni az olajcserét?A szerelőm nem talált ilyen lehetőséget.A kilóméter órában nem világít egy háttérvilágítás izzó.Milyen jár bele,és hogy lehet kiszedni az órát?Zavarnak ezek az apróságok,és orvosolnám ha lehet.Lenne mégegy kérdésem az izzítással kapcsolatban.Szóval gyujtást ráadom.Izzító visszajelzője kialszik.Indítok,az autó pöccre indul.Nincs füstpamacs,se fehér se fekete.Mikor beindult az izzítás vissszajelzője el kezd villogni,majd kb 20-30 másodperc után abbahagyja.Ez mit jelent?Az olajcserével kapcsolatban is lenne egy kérdésem.Az eddigi autómat mindíg a nív ó közepáig öntöttem.Ez is így van most.A chek panel a teszt lefuttatásánál mutatja is,hogy nincs maxig.Egy csík hiányzik.Felöntsem maxig,vagy jó így?
Új vagyok mint Alfás,és új vagyok mint tag is.Az utóm 156 1.9 jtd,116 lovas faceliftes 2005-ös.Ha lenne valakinek magyar nyelvű használati útmutatója elektronikus formában,azt megköszönném ha átküldené.Lenne pár kérdésem is.Most volt olaj és vezszíj cserén.A fedélzetiben ilyenkor ki kell ütni az olajcserét?A szerelőm nem talált ilyen lehetőséget.A kilóméter órában nem világít egy háttérvilágítás izzó.Milyen jár bele,és hogy lehet kiszedni az órát?Zavarnak ezek az apróságok,és orvosolnám ha lehet.Lenne mégegy kérdésem az izzítással kapcsolatban.Szóval gyujtást ráadom.Izzító visszajelzője kialszik.Indítok,az autó pöccre indul.Nincs füstpamacs,se fehér se fekete.Mikor beindult az izzítás vissszajelzője el kezd villogni,majd kb 20-30 másodperc után abbahagyja.Ez mit jelent?Az olajcserével kapcsolatban is lenne egy kérdésem.Az eddigi autómat mindíg a nív ó közepáig öntöttem.Ez is így van most.A chek panel a teszt lefuttatásánál mutatja is,hogy nincs maxig.Egy csík hiányzik.Felöntsem maxig,vagy jó így?
Vinnie13-10-2015 04:26:24 // 149332
Sziasztok!
Lenne egy problémám a fűtéssel. Ma feltűnt, hogy nem melegszik a beltér. Tegnap még jó volt a fűtés, de ma valamiért nem megy a ventilátor, így meleg sem jön be. Megnéztem a biztosítékot a motortérben, elvileg jó. A fűtéstekerő közül ez a középső amivel gond lehet, vagy a ventilátor romolhatott el? A másik tekerők elvileg működnek, mert hallom, hogy a lábtér, ablak, utastér-állító zár rendesen...
Járt már valaki hasonlóan? Esetleg valami ötlet?
Előre is köszönöm.
Lenne egy problémám a fűtéssel. Ma feltűnt, hogy nem melegszik a beltér. Tegnap még jó volt a fűtés, de ma valamiért nem megy a ventilátor, így meleg sem jön be. Megnéztem a biztosítékot a motortérben, elvileg jó. A fűtéstekerő közül ez a középső amivel gond lehet, vagy a ventilátor romolhatott el? A másik tekerők elvileg működnek, mert hallom, hogy a lábtér, ablak, utastér-állító zár rendesen...
Járt már valaki hasonlóan? Esetleg valami ötlet?
Előre is köszönöm.
benczemark12-10-2015 18:04:08 // 149331
Oké köszi az infot😊😊!
Dévid12-10-2015 15:27:10 // 149330
Az én kocsimat meg 1997.12.04-én szállították ki egy müncheni kereskedésbe. :)
Dévid12-10-2015 15:13:48 // 149329
Nekem meg mikor szét akartam szedni, megroppant a foglalat, így direkte a nyákra forrasztottam fel a W1,2W izzókat. Semmi gondom velük, világítanak, teszik a dolgukat. :)
Alfás Theo12-10-2015 15:11:56 // 149328
18 éves lett a hétvégén a 156!
1997 október 9-én debütált Frankfurtban a motorshow-n.
1997 október 9-én debütált Frankfurtban a motorshow-n.
Liquid12-10-2015 14:43:27 // 149327
itt egy link a szerelésről
vegyél ki egy izzót, azt vidd el a boltba, és kérj olyat ami foglalat nélkül hasonló méretű, és teljesítményű, majd a bajonettes foglalatból ki kell forrasztani az izzót, és az újat beforrasztani, vagy ott már elég az is ha a lábait megfelelőlen meghajtogatod
vegyél ki egy izzót, azt vidd el a boltba, és kérj olyat ami foglalat nélkül hasonló méretű, és teljesítményű, majd a bajonettes foglalatból ki kell forrasztani az izzót, és az újat beforrasztani, vagy ott már elég az is ha a lábait megfelelőlen meghajtogatod
redbull9012-10-2015 14:15:06 // 149326
Googleba írd be h RIZSSZEM IZZÓ kifog hozni párat :)
benczemark12-10-2015 13:33:20 // 149325
Sziasztok! Faceliftes 156ba nincs valakinek eladò műszerfalizzòja? Vagy legalább egy kép vagy link ahonnan tudok rendelni? Vtam már ezer meg egy autòsboltban senki nem tudott adni! A kilométeròrában illetve a benzinmutatòban égett ki! Előre is köszi!
redbull9012-10-2015 12:57:19 // 149324
igen úgy lenne célszerű :)
atis_166jtd12-10-2015 09:01:48 // 149323
Sziasztok. Szeretnék egy kis segitséget vagy felvilágositást kérni. Van külön egysége a távezérlő rádiós részének mint a 166-ban?
tormasigyulus11-10-2015 21:10:53 // 149322
Azt néztem,a féltengely gumija jó. Le kell szedni a kereket és ki kell szedni a dobbetétet a szíj levételéhez?
redbull9011-10-2015 19:28:24 // 149321
meg pluszban megnézném a féltengelyt is mer onnan szokta felverni a zsírt ha kiszakad a gumi vagy lejön a bilincs... amúgy automata a feszítése és egyszerű leszedni, de ha már leszeded akkor nézd át a görgőket is...
tormasigyulus11-10-2015 16:57:50 // 149320
Sziasztok! SOS segítség kellenne!! Valami zsír szerű dolog ráment a bordásszíjamra egy hete. El kezdett nyikorogni alacsony és magas fordulaton is. Az egy hét alatt fújtam már kontakt sprayel,féktisztitóval,wd40-el,szappanoztam,gyertyáztam,gőzborotváztam. De csak kb. 10 percig használ aztán ujra kezdi. Le kéne szednem a szíjjat és eltakarítani,vagy megfordítani? Mennyire nehéz leszedni? Feszíteni is megpróbálnám hátha segít,lehet feszíteni egyáltalán? 1.9 JTD 2001
Lali7510-10-2015 19:31:31 // 149319
Hali! Valaki tudja esetleg, hogy lehet indexvillogtatásra bírni a központi zárat?
Alfás Theo10-10-2015 18:19:06 // 149318
Diagnosztika. Induláskor nézd meg a klíma LED-et mert x villogásával hibát jelezhet.
sparco10-10-2015 18:14:12 // 149317
Sziasztok
A fűtés nem akar működni az autómban. (156 1.9JTD 1998-s évj) Gyújtáson pár perc gondolkodás után néha bekapcsol, de csak hideget fúj, meleg motornál is. Ha beindítom az autót, rögtön le is áll a légfúvás.
Ötlet valakinek?
A fűtés nem akar működni az autómban. (156 1.9JTD 1998-s évj) Gyújtáson pár perc gondolkodás után néha bekapcsol, de csak hideget fúj, meleg motornál is. Ha beindítom az autót, rögtön le is áll a légfúvás.
Ötlet valakinek?
mizooo09-10-2015 18:33:53 // 149316
Sziasztok, valaki programozott már fel sima piros kulcsot?
üdv!
üdv!
krisz.v08-10-2015 22:04:48 // 149315
Nem drága, szerintem max. 3000Ft lehet. Ha minden szerszámot megveszel hozzá és magad csinálod akkor is megvan max. 8-10.000Ft-ból, de lehet olcsóbban is meg tudod venni.
Alfás Theo08-10-2015 20:01:08 // 149314
A csomagtartóba a pótkerékhez honnan juthat be esővíz?
A gumikéder tökéletesen zár, Az ablakmosó csöve nem enged. Kerék felől jobb oldalt jelent meg, igaz, még van pár gumidugóm, amit be kell raknom a helyére a hétvégén. De addig is várnék lehetséges hibát.
Illetve a futómű projektet tervezem, lengőkar és szilentek cseréje lesz. Megéri a "gyári" szilentek helyett powerflex és társaira cserélni?
A gumikéder tökéletesen zár, Az ablakmosó csöve nem enged. Kerék felől jobb oldalt jelent meg, igaz, még van pár gumidugóm, amit be kell raknom a helyére a hétvégén. De addig is várnék lehetséges hibát.
Illetve a futómű projektet tervezem, lengőkar és szilentek cseréje lesz. Megéri a "gyári" szilentek helyett powerflex és társaira cserélni?
LKwrwv7RfL08-10-2015 09:42:46 // 149313
Köszi, akkor levetettem a hengerfejet, akkor legalább kiderül hová tűnt a menet, remélem nem a hengerben lesz és összekarmolta az egészet...
Drága egyébként egy ilyen menetjavítás vagy inkább nézzek bontóban egy hengerfejet?
Drága egyébként egy ilyen menetjavítás vagy inkább nézzek bontóban egy hengerfejet?
krisz.v07-10-2015 17:59:44 // 149312
Helicoil (más gyártmány is lehet) menetjavítóval valószínűleg menthető. Nem kell megvenni a hozzávaló szerszámokat sem, vannak menetjavítással foglalkozó emberek, cégek, elviszed a hengerfejet és megcsinálják.
Abarai07-10-2015 14:37:39 // 149311
Fogalmam sincs, hogy lehet-e javítani a hengerfejet, de ha nem is, egy másik hengerfejjel még mindig olcsóbban megúszod, mintha leadnád vasba az egész autót.
LKwrwv7RfL07-10-2015 14:16:04 // 149310
Olyan gondom lett, hogy szerintem kiszakadt a gyertyamenet a hengerfejből. Nem lehet vissza csavarni a gyertyát, másikkal is próbáltam az se megy bele, csak úgy lóg az egész.
Kuka a kocsi vagy esetleg megéri talpra állítani?
Kuka a kocsi vagy esetleg megéri talpra állítani?
SanyiJTD07-10-2015 11:20:17 // 149309
Köszönöm, ma megpróbálom kioperálni aztán ránézek!
Mindenkinek köszi a válaszokat ;)
Mindenkinek köszi a válaszokat ;)
SanyiJTD07-10-2015 11:18:50 // 149308
Hifiztem egy időben,
Audio System Radion 165 komp. szett,
Audio System F2 280 erősítő
Dupla JL Audio zárt láda
25mm2-es kábelek
Pioneer P88RS.
Elég volt, eladtam mindent, az ajtókba vettem egy pár JBL-t úton egy pár Alpine magas, aztán lehet berakok egy aktív mélynyomót, csak valami picit.
Nekem a kalaptartóba van valami, néha egészen jó, szép mélytartományt tol, de általában olyan frekvenciát kap el,hogy hupog ,és rezget valami műanyagot, írtó idegesítő :D
Audio System Radion 165 komp. szett,
Audio System F2 280 erősítő
Dupla JL Audio zárt láda
25mm2-es kábelek
Pioneer P88RS.
Elég volt, eladtam mindent, az ajtókba vettem egy pár JBL-t úton egy pár Alpine magas, aztán lehet berakok egy aktív mélynyomót, csak valami picit.
Nekem a kalaptartóba van valami, néha egészen jó, szép mélytartományt tol, de általában olyan frekvenciát kap el,hogy hupog ,és rezget valami műanyagot, írtó idegesítő :D
Kócosw07-10-2015 05:21:41 // 149307
Sztem ne cseréld ki.dobd ki onnét,és tegyél bele egy rendes elsöszettet meg egy aktiv ládát.sokkal jobb lesz az eredmény.Hátra nem kell magas hang,legalábbis oda nem.Hifiguru cimbim mindig azt mondta hogy az operában sem háttal ülsz az elöadonak :) uh sztem amit azokra szánnál tedd bele az elsö szett árába :)
Dévid07-10-2015 00:24:56 // 149306
Ami nekem benn volt:
- Kivágási mérete: 152 x 222 mm x 76 mm.
- Túlnyúlási magassága 28 mm.
- Kivágási mérete: 152 x 222 mm x 76 mm.
- Túlnyúlási magassága 28 mm.
Dévid06-10-2015 23:32:02 // 149305
Hátul a csomagtér felső borítását ha leszereled, látni fogod őket. 4-4 csavar tartja, nekem valamilyen ovális volt beépítve, holnap megkeresem őket és megnézem mekkorák, csak öcsém elrakta valahova, és nem tudom hova. :)
Liquid06-10-2015 23:06:26 // 149304
Alapból nincs ott hangszóró. Ha jól csalódom, akkor az a gyári (asszem) Bose rendszernél van használatban, konkrétan az egyik helyen a mélynyomó a másikon az erősítő lakik. Megpróbáltam megkeresni ePer-ben, de nem találom...
Poló06-10-2015 22:24:29 // 149303
Gyárilag nincs a kalaptartóban hangszóró. Viszont úgy tudom, ki van vezetékelve.
SanyiJTD06-10-2015 21:22:31 // 149302
Sziasztok. Tudja valaki milyen méretűek a kalaptartóban levő hangszórók, ilyen milyen módszerrel varázsolhatóak ki? Botrányosan szólnak le szeretném cserélni valami minőségibbre. Köszi :)
Somcy05-10-2015 20:55:26 // 149301
Köszönöm, az oké, csak furcsa hogy ezen kintről nincs valami szűrő.
GTPeti05-10-2015 11:52:43 // 149299
Tegyük hozzá, hogy ha az ember cserél, akkor ne spóroljon meg 3-5eFt-ot oldalanként és hátsó hosszlengőkarból is gyárit vegyen.
Előnyök:
1. Tartósabb, mint egy utángyártott.
2. Garantáltan stimmel a szilent keménysége, ami az utángyártottak legnagyobb problémája. Ez rendesen hazavágja a 156 amúgy klasszul hangolt futóművét.
Előnyök:
1. Tartósabb, mint egy utángyártott.
2. Garantáltan stimmel a szilent keménysége, ami az utángyártottak legnagyobb problémája. Ez rendesen hazavágja a 156 amúgy klasszul hangolt futóművét.
GTPeti05-10-2015 11:50:38 // 149298
Nem, a 105-110-115 lovasnál nem feltétlenül kell a programot módosítani.
(Hibakódot egyébként eltárolhat, de a motorlámpát nem gyújtja ki, csak kiolvasáskor látszik. Egyéb hatása nincs.)
(Hibakódot egyébként eltárolhat, de a motorlámpát nem gyújtja ki, csak kiolvasáskor látszik. Egyéb hatása nincs.)
LKwrwv7RfL05-10-2015 11:17:21 // 149297
Igen, megbontottam, nem látok törést, viszont nincs olyan hosszú gyertyakulcsom amivel meg tudnám nézni, hogy ki van-e lazulva. A gyertyakábel szettem viszont kuka, el van érve a bakelit, törött is.
Viszont némelyik gyertya mellett olajat látok, gondolom ez nem normális....
És még egy. Hányas csőkulcs kell a gyertyákhoz, esetleg milyen hosszú?
Viszont némelyik gyertya mellett olajat látok, gondolom ez nem normális....
És még egy. Hányas csőkulcs kell a gyertyákhoz, esetleg milyen hosszú?
swan05-10-2015 11:00:14 // 149296
Azt jól látod az gyertya pipa. Lehet csak le van lazulva. Ha nincs és tényleg vmi emelgeti alulról akkor gyetya környékén kell keresgélni. Vagy ki van lazulva vagy törés van. Mindeféleképpen érdemes megnézni.
Dévid04-10-2015 21:17:36 // 149295
Facelift után a kesztyűtartó alatt/mögött keresd a pollenszűrőt.
Alfás Theo04-10-2015 20:11:48 // 149294
Írtam, a blogomat holnap estére frissítem még, mert vannak fejleményeim. Haladtam megint a géppel.
redbull9004-10-2015 17:53:03 // 149292
Szerencsére abból a fajtából még nem kell kiíratni nem sipol érte a gép...
LKwrwv7RfL04-10-2015 16:00:48 // 149291
Sziasztok,
mára furcsa hanga lett a kocsimnak és levéve a motortakaró műanyagot azt láttam, hogy a gyertyapipa le-fel ugrál, mintha nyomást kapna alulról... Mellékelek képet is mert nem biztos, hogy gyertya csak tipp volt. Olaj, víz nem fogyott belőle érzésre a motor sem erőtlenebb és kb 4 km-ert mentem vele.
mára furcsa hanga lett a kocsimnak és levéve a motortakaró műanyagot azt láttam, hogy a gyertyapipa le-fel ugrál, mintha nyomást kapna alulról... Mellékelek képet is mert nem biztos, hogy gyertya csak tipp volt. Olaj, víz nem fogyott belőle érzésre a motor sem erőtlenebb és kb 4 km-ert mentem vele.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
457
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?