Forum >> 156
ALFI15628-01-2009 21:19:49 // 87754
	1118 Budapest Regős út 2.
	
ALFI15628-01-2009 21:18:39 // 87753
	Van.A négyemeletes panel aljába.
	
Mike.28-01-2009 21:17:43 // 87752
	Az Elaforg Kft-ről beszélünk? 
Én pedig ott voltam. Igaz nem most volt, de Bp.n egy lakótelepen van/volt a bolt.
	
Én pedig ott voltam. Igaz nem most volt, de Bp.n egy lakótelepen van/volt a bolt.
Erhard 242 (Pure Energy)28-01-2009 21:15:42 // 87751
	hiába találgatunk vidd el kiméretni...csere előtt jó volt minden?
	
Mount197628-01-2009 21:14:13 // 87750
	Akkor nem ment volna le 20km-t szépen. Pont ez a fura nekem...
	
András bácsi28-01-2009 21:07:15 // 87749
	Szerintem a hidraulikája halott, mint általában. Ami nem is biztos, hogy kuplung, hanem inkább váltó. Bár ugye itt semmi sem egyértelmű, mert a selespeed tulajdonképpen egy száraztárcsás normál mechanikus 5-ös váltós gép, amin hidraulikus szerkezet vezérli a kuplungot, és mozgatja a váltót.
	
Süni28-01-2009 21:01:11 // 87748
	Csak infóként raktam fel.Gondoltam hátha hasznodra válik. :-)
	
Erhard 242 (Pure Energy)28-01-2009 20:53:30 // 87747
	szerintem a gyári gyertyáknak biztos nincs bajuk! én nem láttam még rossz szériát abból...vezérlésed nem rakták el?
	
Mount197628-01-2009 20:50:30 // 87746
	Az enyém ricambis dobozban jött, teljesen egyen dobozok, leragasztva, szűrők, vezérműszíj készlet, gyertyák, minden...
	
Attie28-01-2009 20:33:06 // 87745
	Rángathat is.
	
Attie28-01-2009 20:32:17 // 87744
	Az Elaforg sem pesti :-P
	
csocsi28-01-2009 20:31:51 // 87743
	Talán olyasmi lehet, bár nem igazán értem az angolt.
	
EngineCoffeeTables28-01-2009 20:31:19 // 87742
	Akkor azt akarja irni hogy csuszik a kuplungja?
	
Attie28-01-2009 20:31:10 // 87741
	Miért ne lenne?
Szerinted mi kapcsolja össze a kereket a motorral? :-)
Minden autóban van kuplung.
A Selespeedben kuplungpedál nincs. És ha már itt tartunk a Selespeed nem autómata váltó, hanem autómatizált. :-)
	
Szerinted mi kapcsolja össze a kereket a motorral? :-)
Minden autóban van kuplung.
A Selespeedben kuplungpedál nincs. És ha már itt tartunk a Selespeed nem autómata váltó, hanem autómatizált. :-)
csocsi28-01-2009 20:30:31 // 87740
	Valaminek el kell végezni a váltást. 
Csak elektronika végzi itt az olajkeverést a kéz helyett.
	
Csak elektronika végzi itt az olajkeverést a kéz helyett.
EngineCoffeeTables28-01-2009 20:28:33 // 87738
	Sziasztok! Nézegetem a 156-osokat itt kint és találtam egy érdekes hirdetést.
Selespeed váltós 156 és azt írja a hirdetésben hogy kuplung hiba ha meleg.
Angolul: Clutch Problem when warm!
A selespeednél van kuplung?
	
Selespeed váltós 156 és azt írja a hirdetésben hogy kuplung hiba ha meleg.
Angolul: Clutch Problem when warm!
A selespeednél van kuplung?
MÁRK15628-01-2009 20:18:39 // 87737
	Hali! Eladó lett a vasam,fiatalabb csere miatt!
	
Süni28-01-2009 19:55:21 // 87736
	
	
GTPeti28-01-2009 19:44:19 // 87735
	Nem olvastam vissza, de ha ciripel vmi és fagyállót is kell utántölteni, akkor a vízpumpa lehet a vétkes. Nálam is könnyezett kicsit. Tényleg megérdemli a 60ekénti cserét.
	
Piritu - 1.000.00028-01-2009 19:35:59 // 87734
	
	
Mount197628-01-2009 18:58:16 // 87733
	Tudtommal 100E-s
	
Mike.28-01-2009 18:56:40 // 87732
	Van olyan gyertya ami csak 25 e km-t bír. Van még 50 ezres és 100 ezres is.
	
Mount197628-01-2009 18:48:33 // 87731
	gyári ngk-t tettem bele, két napja. Nagyon nem érteném, ha 20 km alatt szétment volna újra, de megnézem. Eddig két tipp volt, az egyik az LMM, másik gyújtó trafó.
	
Mike.28-01-2009 17:57:52 // 87730
	Alkatrészért keresd Erhardot, bár nem Pesti, vagy az Elaforgnál is tudsz beszerezni cuccot.
Szerintem a gyertyáid újra xarok. Milyen teljesítményűt raktál bele?
De lehet még LMM probléma is a rángatás, alapjárati gond.
	
Szerintem a gyertyáid újra xarok. Milyen teljesítményűt raktál bele?
De lehet még LMM probléma is a rángatás, alapjárati gond.
Trombozis28-01-2009 17:43:13 // 87729
	Akkor még egy ilyen kérdés. :-) A nyereg az olyanról van leszedve, aminek a tárcsa átmérője 281 mm (nem 284) szóval akkora, mint az én tömör tárcsámnak. A többi mérete megegyezik. A kérdés, pedig az, hogy ehhez a nyereghez simán bemegy a 284es tárcsa is? Ööööö tudom nem számít az a 3 mm, de kíváncsiskodom. Mert nekem jó a 281es is. :-)
Szóval röviden:
281es hűtött tárcsa helyére felmegy-e a 284es hűtött tárcsa? Túl egyértelmű, hogy nem? :-)
	
Szóval röviden:
281es hűtött tárcsa helyére felmegy-e a 284es hűtött tárcsa? Túl egyértelmű, hogy nem? :-)
Mount197628-01-2009 17:42:07 // 87728
	Hello Mindenkinek.
Volna egy-két számotokra talán triviális kérdésem, amikkel kapcsolatban szívesen venném a tapasztalatokat. Vettem egy 1,6Ts-t, 112E van benne és azért van mit csinálni rajta, ebből fakad a legfontosabb kérdés:
- Mi a legjobb beszerzési forrás alkatrészekre, pesti viszonylatban?
- Gyújtás problémám van, az egyik henger hol megy hol nem. Első körben megkapta az NGK gyertyákat, az is volt benne, sztem nem cserélték 100E-nél. Mindegy, betettük, 20Km-ig álom jó volt, aztán újból kezdte a rángatást. Hidegen kevésbbé rángat, mint melegen. Már alapjáraton is gond van vele. Van-e valakinek erre tippje?
- Bontható-e az ablaktörlő kapcsolója? Vagy valóban egyben cserélhető csak? A jelenség az, hogy csak legalsó állásban dolgozik, sehol máshol. Vagyis felkapcsolva, amíg tartom, megy, de ahol elengedem, ott abban az állásban megáll a törlés. A közbenső állásokban agyhalott. Köszi a segítséget előre is, lesz még 1000 kérdés, ez csak a bemelegítő kör. :)
	
Volna egy-két számotokra talán triviális kérdésem, amikkel kapcsolatban szívesen venném a tapasztalatokat. Vettem egy 1,6Ts-t, 112E van benne és azért van mit csinálni rajta, ebből fakad a legfontosabb kérdés:
- Mi a legjobb beszerzési forrás alkatrészekre, pesti viszonylatban?
- Gyújtás problémám van, az egyik henger hol megy hol nem. Első körben megkapta az NGK gyertyákat, az is volt benne, sztem nem cserélték 100E-nél. Mindegy, betettük, 20Km-ig álom jó volt, aztán újból kezdte a rángatást. Hidegen kevésbbé rángat, mint melegen. Már alapjáraton is gond van vele. Van-e valakinek erre tippje?
- Bontható-e az ablaktörlő kapcsolója? Vagy valóban egyben cserélhető csak? A jelenség az, hogy csak legalsó állásban dolgozik, sehol máshol. Vagyis felkapcsolva, amíg tartom, megy, de ahol elengedem, ott abban az állásban megáll a törlés. A közbenső állásokban agyhalott. Köszi a segítséget előre is, lesz még 1000 kérdés, ez csak a bemelegítő kör. :)
NGC28-01-2009 15:37:07 // 87727
	jaja, biztos. a kettes motor is csak álca, amúgy gta :DD
	
Erhard 242 (Pure Energy)28-01-2009 15:28:15 // 87726
	biztos megnyúlott a bovden mikor annyira lepadlóztad hogy a fenéklemezt is kinyomtad :DDD
	
NGC28-01-2009 15:26:05 // 87725
	megnézem majd. sőt. kedden viszem a hátsó futóművet javíttatni, megnézetem a szerelő bácsival:) erre már én is gondoltam.
	
Liquid28-01-2009 15:23:14 // 87724
	nem lehet hogy kezd odalenni a bowden? "kiszőrösödött"? vagy ilyesmi?
	
NGC28-01-2009 15:16:56 // 87723
	valami meglazulhatott? de nem olyan erős, mint az ABS, annak kb 10%-a.
	
Liquid28-01-2009 15:15:54 // 87722
	az durva, az a nagyon furcsa, hogy elvben a gázpedálnak nemnagyon van mechanikus kapcsolata, csak a bowden
	
NGC28-01-2009 15:11:11 // 87721
	közben találtam jobb hasonlatot: olyan, mint amikor az ABS bekapcsol, csak annál gyengébb. és olyan, mint ha az úthibákat átvinné a pedálra.
	
lausz28-01-2009 12:55:44 // 87720
	pecabulit se kifelejteni........
	
Trombozis28-01-2009 12:40:55 // 87719
	Még én se. :-P
	
Liquid28-01-2009 12:19:17 // 87718
	sztem ennyi, de hozzátesezm hogy nem cseréltem még ilyet :)
	
Trombozis28-01-2009 12:14:38 // 87717
	Pofa, nyereg, tárcsa. Más kell még?
Az egyik nyereg még fent van a másik kocsin. Tárcsa kukás, de nem baj, mert betéttel együtt veszek majd. Csak várom a nyergeket.
	
Az egyik nyereg még fent van a másik kocsin. Tárcsa kukás, de nem baj, mert betéttel együtt veszek majd. Csak várom a nyergeket.
Trombozis28-01-2009 12:11:57 // 87716
	De az a kis luk az nem gond? A többit vágom. :-)
	
NGC28-01-2009 12:07:06 // 87715
	hát nekem sem, de már lassan ott tartok, hogy félek menni vele, mert mindig előjön valami szar.
azért kösz!
	
azért kösz!
Liquid28-01-2009 12:00:23 // 87714
	nekem sincs sajna 5letem, mi csinálhat ilyet azon a tájon
	
NGC28-01-2009 11:58:59 // 87713
	nem tudom, lehet az is. igazából nem tudom, mi kotyoghatna, vagy mi rezeghetne.
	
Liquid28-01-2009 11:58:34 // 87712
	megvan a nagyobb fékhez tartozó összes cucc? pl. pofák stb.? ha igen akkor nem lesz gond sztem
	
Liquid28-01-2009 11:57:22 // 87711
	érdekes...a bowden visszavezet valami rezgést?
	
Erhard 242 (Pure Energy)28-01-2009 11:56:14 // 87710
	az egyik 281 a másik 284 ott a különbség meg vastagságban...
	
NGC28-01-2009 11:52:39 // 87709
	nem laza vagy ilyesmi, hanem amikor nyomom, olyan, mint ha valami kotyogást lehetne érezni, de nem közvetlenül a pedálban, hanem azon keresztül.
	
Trombozis28-01-2009 11:52:36 // 87708
	Na ezt miért tette be kétszer?
	
Trombozis28-01-2009 11:52:17 // 87707
	
	
Liquid28-01-2009 11:51:24 // 87706
	gázpedálnál kotyogás? ahogy nyomod lefele kotyog? vagy hogy kell ezt elképzelni?
	
Trombozis28-01-2009 11:31:25 // 87705
	Már meg van. :-)
	
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
		
					  Online members
0
		Guests0
367
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?

