sugár05-05-2014 15:50:14 //
145243
14-es és olyan jól van kitalálva hogy a csavar feje beljebb van mint a görgő és ha lefordul a kulcs akkor elnyalja a csavar fejét.Én kiszedtem a csavart és ráhegesztettem egy 8-as menetes szár toldót és ara jól rá lehet fogni 13-as csillagkulccsal
gecsa05-05-2014 13:33:54 //
145241
na, ezért jó a jtd.. 2 kezes, és 2 perc.. :D
MEO05-05-2014 13:14:12 //
145240
A szíjfelrakás 4 kezes és kb. 5 perc.
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00359/00359803t.jpg)
Pirosra megy a kulcs, 14 vagy 15-ös nem tudom pontosan. És a zöldre teszed a szíjat. Én így szoktam.
sugár05-05-2014 12:38:31 //
145238
Azt hogy érted hogy gyűrűs kulcsot?Én egyenlőre nem tudom elképzelni hogy a francba megy rá!Pedig már csak az hiányzik aztán rakhatnám össze az autót.
Pedig nem is annyira nehéz, másokhoz képest. Alulról szoktam rátenni gyűrűs kulcsot és utoljára a nagy műanyag görgőre teszem fel. Lehet kell segítség, aki tegye a szíjat.
sugár05-05-2014 12:15:40 //
145236
Valakinek van tapasztalata a hosszbordás szíj felrakásába és feszítő görgő használatába?Szenvedek vele és nem akarja amit én😭
gecsa05-05-2014 08:22:51 //
145235
a lényeg, hogy meglett! :)
Liquid05-05-2014 08:01:52 //
145234
aha, ezek szerint a 3-a szabály csak akkor érvényes ha elveszik
sugár05-05-2014 00:12:56 //
145233
Igazad van!Sorry elírtam.Amúgy meg lett a helye.Le kellet szednem v.tengely kereket a kipu oldalit.Az alatt van.😭😭😭
Dévid04-05-2014 23:11:42 //
145232
Kicsi nincs már, pótláskor is nagyot kapsz, hiába kicsi volt előtte.
Á, akkor ezért. Nálunk ez teljesen elmaradt, mind a két alkalommal.
GTPeti04-05-2014 23:03:12 //
145230
Ez nem így van. Ha sérül és leadod a régit, ezt virtually akármennyiszer eljátszhatod velük. Nekik csak az számít, hogy 3-nál több ne legyen kint. (Érthető.) Ezt anno megkérdeztem, mikor újragyártottam a hullámos rsz-táblát. (Az őz leszedte, egy autó pedig átformálta.)
Nekünk emiatt kellett új rendszámot igényelni... Egyszer tört a lökhárító még az első tulajnál, másodjára pedig eltört a rendszámtáblakeret, és elhagyta Édesapám a hátsót....
2011-ben volt asszem...
Liquid04-05-2014 21:35:41 //
145228
hm, akkor enyhült a szabály, nekem régebbi ez az infóm
Nekem a nyáron adták a 4.-et. Attól még lehet neked igazad, lassan már egy éve volt.
Liquid04-05-2014 21:30:50 //
145226
ráadásul maximum 3db rendszámot adnak ki, tehát ha egyszer pótoltak már egyet, akkor a következő alkalommal teljesen új kombinációt adnak.
GTPeti04-05-2014 21:28:46 //
145225
Könnyen lehet, hogy neked van igazad, akkor. :(
GTPeti04-05-2014 21:28:09 //
145224
Ugyanolyat tudtommal rendelhetsz az okmányirodában. Ezt ott kérdezd meg, de sérült rendszámot elvileg 1:1-ben legyártanak, akkor is, ha a méret ma már újonnan nem igényelhető.
Liquid04-05-2014 21:27:24 //
145223
Kis matricát már nem lehet pótolni, ha újat kérsz helyette az már rendes méretű lesz.
Tehát a maszkoláson kívül mást nem nagyon tudsz tenni vele.
Maszkold le, mást nem igen tudsz vele csinálni...
byfx04-05-2014 20:30:22 //
145221
Koszi! D rendszamom van elol, ezzel tudja valaki mit kell tenni, ha ujrafujom? Eleg ha 'ragasztok' masikat? Ui. Nem lehet roncsolas nelkul eltavolitani...
Zoli8504-05-2014 19:30:05 //
145220
alfa romeo 156 klíma párologtatója merre található a kocsiban?
Kickass04-05-2014 18:45:11 //
145219
Arra figyelj, hogy légtömegmérő nélkül ha használod, előtte hagyd ketyegni kicsit, a vízhőfok jeladó mozduljon ki kicsit, ha lehúzod indítod hideg a motor és rögtön indulni akarsz le fog fulladni.
gecsa04-05-2014 18:31:15 //
145218
gecsa04-05-2014 18:26:07 //
145217
akkor olvass vissza, hogy mit írtál... ;)
kzoli04-05-2014 18:25:00 //
145216
Megint Én...:) Valakinek van fogalma merre érdemes keresni a rádióantenna vezetékén pontokat ahol lehet kontakt hiba,törés,esetleg kidörzsölődés?SW-ről van szó.Köszi:)
sugár04-05-2014 18:21:43 //
145215
Köszi,de az a főtengely jaledó.Nekem a vezérműtengely jeladó helye kéne.Abban tudsz segíteni?
gecsa04-05-2014 17:38:28 //
145214
sugár04-05-2014 17:29:20 //
145213
Ciao!SOS!!!156 1.6 16v főtengely jeladó helye érdekelne,meg egy kisebb alkatrész helye.Már majdnem összeraktam csak ez a pár dolog hiányzik.(Nem én szedtem szét)
Ferke04-05-2014 14:17:17 //
145212
Persze, a letárolt hiba benne lesz, de mehetsz vele így, az ecu középértékkel kalkulál ilyenkor, ami nem optimális, de megy vele az autó (jobban, mint a hibás lmm-mel)
kzoli04-05-2014 13:44:27 //
145211
Az öregben Clarion van,nincs is vele gond.Akkor érdemes először megnézetni egy villamossági szerelővel...Köszi
Gyors kérdés: Ha lehúzom a légtömegmérőt dob be valami hibaüzenetet? továbbá huzamosabb ideig lehet használni lehúzott csatival?
GTPeti04-05-2014 13:14:23 //
145209
Egy tisztességes (értsd: Pio, Alpine, Clarion) rádiónak egy darab drót (vagy tűreszelő :) is elég, annyira jó a tunerjük. Szóval szerintem nem az üvegszálas pálcán fog múlni, amire egy kis drót van feltekerve.
GTPeti04-05-2014 13:08:55 //
145208
Ott valami teljesen mással lesz a gond... Kábeltörés, kontakt a csatlakozónál, ilyesmi. Az SW-knek van kis antennaerősítő doboza is. (Ahol nincs botantenna.)
kzoli04-05-2014 13:06:23 //
145207
Antennatalp cserével nincs tapasztalatod?A navis rádió ritka szarul szól.Próbáltam minden féle antennát,de nem lett jobb,csak taxi jelleget adott a kocsinak.Egy Skoda szalonos haver szerint nagyker áron beszerzett komplett Superb vagy Octavia antenna segítene.Skogyi cucc Alfán...pff.Előtte látni kéne.Milyen átmérőjű furat lehet a tetőn a talp rögzítésének?
kzoli04-05-2014 12:58:50 //
145206
Úgy tanul a gyerek ha kérdez!:)Az 55-öst békén hagyom,leszedem az 56-osról a műanyagot,felpróbálom a vitrineset,káromkodok,na erről van szó,visszaragasztom a műanyagot és kezdek hajtani egy ugyan ilyet:)
GTPeti04-05-2014 12:49:46 //
145205
Én habot, de azt tudni kell, hogy bár hatékonyabb, egyben veszélyesebb is. (Pl. a 159-nél.) Nálam eddig még nem volt belőle gond, nem csöpögött rá az autórádióra.
A pollenszűrő az MK1-nél a motortérben van, az amögötti részt ronggyal szoktam kitakarítani. (Max. enyhe por fedi.)
Zoli8504-05-2014 12:44:15 //
145204
Hali! Tegnap kitakaritottam a klimat habbal. Nagyon jo illat volt benne tegnap. Mara mar eleg erdekes illat lett benne. A pollenszurot is csereltem. Ti mit hasznaltok habot vagy ezt a gazos megoldast otthon?
GTPeti04-05-2014 12:33:39 //
145203
MK1-esekről írtam.
Nekem van mindkettő, elég feltűnő a 0,5mm vs 4mm között a különbség. Persze az előbbi oldala is be van hajtva körbe, vagyis egy fémkupak. De a felfekvőfelülete hátul sokkal "előrébb van", mert vékonyabb.
kzoli04-05-2014 12:29:33 //
145202
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00359/00359776t.jpg)
Ilyen menne fel a műanyag helyett.Ránézésre nem vékonyabb,de nem vitatkozok amíg le nem szedtem:)
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00359/00359775t.jpg)
Szerintem ő a hibás:(
Sziasztok! 156-om ismét killódik. 2000 alatt fulladozik a motor, 2000től 4000-ig normálisan megy de 4000 felé csak üresben tudom felpörgetni. Mielőtt valaki belerongyol egy lámpánál valami tippet tudtok mondani hol keressem a hibát? Előre is köszi.
GTPeti04-05-2014 12:09:56 //
145199
Vastagabb, nem egy 0,5mm-es lemez. A kocsi nagyobb hosszabb lesz tőle, de milyen áron. :) Kilóg az embléma a scudetto-ból.
kzoli04-05-2014 12:08:00 //
145198
Vastagabb?Átmérőre nagyobb?Ha vastagabb,akkor csak a kocsi lesz hosszabb,nem?:))
GTPeti04-05-2014 11:53:09 //
145197
(Persze mindezt egy találkozó előtti napon.)
GTPeti04-05-2014 11:52:45 //
145196
Nem tudom mi az oka (bár sejtem...), mindenesetre elég hülyén néztem, mikor végre leszenvedtem és láttam, hogy az új (műa.) embléma sokkal vastagabb, vagyis nem megy fel.
kzoli04-05-2014 11:48:02 //
145195
Szóval itt is bebizonyosodott,hogy a régi dolgok jobban meg voltak csinálva!:)
GTPeti04-05-2014 11:40:02 //
145194
Voltak MK1 156-ok, amin NEM műanyag volt az embléma, hanem egy vékony sajtolt fémlapocska. Ezt sokkal nehezebb sérülés nélkül leszedni, mert hátulról nyomni kell, hogy alá tudj nyúlni. Egyébként nagyon fogja a ragasztószalag. (Tapasztalat.)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.