Forum >> 156

Hardy19-04-2014 08:18:46 // 145040
10000 ft korul es nem nagy.olvasd el GTPeti blogjat. Ott mindent megtalalsz.
boli11119-04-2014 08:11:22 // 145039
Mekkora összeg es mekkora munka kicserelni?
Piritu - 1.000.00019-04-2014 08:02:10 // 145038
Te nyertél, én csak egyszer, akkor nem dobott semmit :-(
szasza(SW)19-04-2014 07:59:12 // 145037
Én kétszer cseréltem mindkétszer géppel derült ki.
szasza(SW)19-04-2014 07:57:25 // 145036
Ez másodpercre egyszerre ment:)))
Piritu - 1.000.00019-04-2014 07:56:50 // 145035
A főtengely jeladó nem dob hibaüzenetet, és általában az okoz melegen leállást, aztán kicsit várva lehűl és indul a motor.
Hardy19-04-2014 07:54:36 // 145034
Egyre gyakrabban ha elkezdi. Ra kell kotni gepre es ha van hibakod maris megtudod.
szasza(SW)19-04-2014 07:53:53 // 145033
Gépre kell dugni.Egyre gyakrabban fogja csinálni.
boli11119-04-2014 07:45:44 // 145032
Van ötleted ra, hogy hogyan tudom kideriteni, illetve milyen gyakran fordulhat ez elö?
gecsa19-04-2014 07:40:35 // 145031
valamelyik tengely jeladó tipikus hibája szokott lenni, de ne vásárolj be, amíg nem vagy biztos benne.
boli11119-04-2014 07:08:32 // 145030
Tegnapelött az autom egyszercsak megallt az uton. Nem tudtam ujra inditani. Par perc utan elindult es azota is megy. Van ötletetek, hogy mi lehet a gondja?
Captain Zetor (a.k.a. Petya75)19-04-2014 01:02:02 // 145029
Elvileg a kábelnek a driverét is fel kell telepíteni, mert hiába USB-be dugod be, a kábelt soros portként kell hogy érzékelje. Ha ez megvan, akkor a beállításokban a MES automatikusan detektálja ez elérhető soros portokat, a legördülő listából kiválasztod a megfelelőt, aztán gyí! :)
padand18-04-2014 22:59:47 // 145028
Én a minap kisértem egy off 1,7 CDTI-vel 85-90 el kamiont. 3,6 l/100 km
byfx18-04-2014 22:55:32 // 145027
130-ba fajt, hogy ne maszkaljon az alapjarat
Dorombol a dagasag
Na jo... Volt mas is
Mar csak a csorgokigyot kell kiirtanom a motorbol, meg a ket elso csapagyat cserelnem
Meg,
Meg....
MEO18-04-2014 18:17:19 // 145026
Ciao! Tudom ajánlani még GTPeti blogját! (Kb 3.-4. oldal) ami oda nincs leírva a kábelekről és a hozzá tartozó szoftverekről azt szerintem nem is kell tudni.
gecsa18-04-2014 17:51:15 // 145025
van egy pdf a telepített mappában, abban minden le van írva... állítsd be a portot, meg a latency timert, és menni fog..
Juve15618-04-2014 17:38:12 // 145024
Ok, sikerült letölteni a http://www.multiecuscan.net/ oldalról az 1.9 verziót de nem akar csatlakozni. Valamit át kell külön állítani, hogy jó legyen?
Speedycs18-04-2014 16:22:48 // 145023
Hello 156-os 1.9 JTD Keresek kuplungrásegítő rugót ami ott a pedálnál van ! Sajna nekem eltörött! Ha esetleg valaki tud valamit azt megköszönném!
Liquid18-04-2014 15:59:19 // 145022
pl. onnan amit belinkeltem :)
Dante18-04-2014 14:42:09 // 145021
Én ajánlom az Alfa OBD nevű progit is. Szintén van demo verziója, de más korlátozásai vannak. Lehet benne például csinálni Self adaptation reset-et is ami hasznos lehet...
Sztingo18-04-2014 14:35:31 // 145020
Hello !
Én inen töltöttem le
http://www.multiecuscan.net/
Juve15618-04-2014 14:19:35 // 145019
Köszönöm a segítséget! Sikerült beszereznem egy VAG-COM KKl kábelt, azonban nincs programom hozzá. Hol tudok letölteni hozzá?
Trombozis18-04-2014 12:52:54 // 145018
Valaki tudja, hogy mit nézzek meg, ha nem működik a kis kijelző a km órában? A km óra "megyeget". :-)
:-o meghalt működni
gecsa18-04-2014 10:37:53 // 145017
a szó, amit keresel: levélfogó rács. :D
GTPeti18-04-2014 10:30:08 // 145016
Pár csavar kitekerésével egyszerű ezt megtudni. A jobboldali műanyag burkolat alatt van a szűrő, a szélvédő előtt (kívül).
gecsa18-04-2014 08:00:08 // 145015
vedd fel a kapcsolatot GT-vel, ő mindent megold, ami matrica! ;)
Captain Zetor (a.k.a. Petya75)18-04-2014 02:41:47 // 145014
Ciao cartársak! A klímátlan '56-osoknak is van pollenszűrője, vagy az csak a burzsoá változatokban volt?
kzoli17-04-2014 19:59:16 // 145013
Srácok!Nem tudja valaki véletlenül,hogy Szlovákiába kiküldik-e a shopból rendelt cuccokat?Rohadtul kellene pár matrica,az illetékeseket meg nem tudom elérni.
Hardy17-04-2014 15:34:03 // 145012
Saját teherautóink voltak, és az visszaélés lett volna...:-))) Igy kénytelen voltam felmatricázni az enyémet meg mindenféle sárga fényeket rakni rá.
GTPeti17-04-2014 14:13:23 // 145011
Ennyi erővel, akár a "céges" autóval is kísérhetted volna őket. :)
Hardy17-04-2014 13:20:57 // 145010
70 el tempomattal nekem az M-jet tel egyszer sikerült, de csak azért mert túlméretes teherautókat kísértem. 3,65 re jött ki.
Dante17-04-2014 13:18:30 // 145009
Egy kicsit optimista az a fedélzeti :) Nekem a benyásban olyan 1 - 1,5 litert csal ha városban mászkálok, országúton viszont az enyém megközelítőleg jól számol.
Alfa GT-Csaba17-04-2014 13:17:07 // 145008
Sajnos az mindig csal,mesés is lenne annyival járni :-)
kzoli17-04-2014 13:13:45 // 145007
Sziasztok!Lehetséges 1,9 jtd-vel a 3,6l literes átlagfogyasztás,vagy nem nagyon kell hinni a fedélzetinek?Igazából ismerkedem még a vassal(170 km eddig:) ) 1-2 előzésen kívül semmi vadulás,de 4,5-5-re számítottam.
Alfa GT-Csaba16-04-2014 22:47:51 // 145006
elmész a bontóba ,fillérekért kapsz és 6os csavarral felrakod!
Ludas16-04-2014 22:42:29 // 145005
Köszönöm. Lehet ezt pótolni?
byfx16-04-2014 22:14:46 // 145004
Kipufogo hoterelo lemezet a bolcsovel, nekem minketto hianyzik.
5000 folott nem hallod a csorgeset
Ludas16-04-2014 19:55:44 // 145003
Ma vettem észre ezt a csavar hiányt. Mit fogott ez mihez?
Liquid16-04-2014 15:53:33 // 145002
itt meg tudod nézni
A tiédhez ugyanaz kell mint a TS-ekhez, vagyik KKL vagy ELM327.
A motorhoz simán jó, a többihez kell az átalakító kábel, vagy eleve kapcsolós.
3Szék-ej16-04-2014 14:34:22 // 145001
Nekem is 2.0 JTS-em van. A VAG KKL kapcsolós kábel tökéletes hozzá.
Kristyon16-04-2014 11:44:33 // 145000
A mes-nél valóban az actuatorra gondoltam, ha dolgozik, akkor annak szerintem nem lehet baja, így látatlanban valóban a rudazat marad, de lehet érdemes lenne olyan valakivel megnézetni, aki már csinált ilyesmit...
akobor16-04-2014 11:29:33 // 144999
nekem az "autós" angollal van néhol bajom :) az a lényege igazából mindkettőnek, hogy a szerző szerint, ha túl rövid a kar, akkor érzékenyebb lesz a turbó, és előbb kezd el tolni, mint ahogy az ECU várná, így az mindig lépéshátrányban lesz, és nem tudja szabályozni rendesen a nyomást a solenoidon keresztül. minél "hirtelenebb" a gázadás, annál nagyobb lesz az eltérés a várt és a mért nyomás között, amit mondjuk a saját MES grafikonok is alátámasztanak.
tudom úgy vezetni az autót, hogy 2 barig felmenjen hiba nélkül a turbónyomás, minimális eltéréssel a mért és a várt érték között, meg tudom úgy is (ha odalépek neki), hogy a várt 1.2 bar legyen, a mért meg 1.8.
persze ez csak okoskodás fotelfizikusként, de logikusnak tűnik számomra.

a solenoid teszt alatt mit értesz? a MES-es actuator teszt hibátlan volt rajta, illetve indításnál és leállításnál is a várt módon mozog a geo állító kar.
Kristyon16-04-2014 11:15:05 // 144998
Sajna az idegen nyelv nem az erősségem, a linkből annyit sikerült csak kivennem, hogy hogyan kell beállítani a rudazatot...
A szoleonidot azért teszteld le mindenképpen mielőtt a rudazathoz nyulsz...
akobor16-04-2014 10:47:12 // 144997
Pont így néz ki egy gázadás nálam is :)
"if the VNT rod is too short then it will effectively make the turbo far too sensitive and as soon as the ECU requests boost, before you know it you have twice the amount of boost requested as it suddenly spikes. once it does this, it's basically lost control of the boost and for some reason it won't go into limp mode, instead you will just feel a flat spot and if you have a boost gauge you will notice it going off the scale! the reason for the flat spot is the amount of EMP (exhaust manifold pressure) suddenly generated is too much to get though the turbine, so the engine is choked and held back. once the boost falls to a reasonable level you will feel the car start to pull again."
akobor16-04-2014 10:35:54 // 144996
Az a fura, hogy mióta a turbó ki lett tisztítva, azóta dobálja a P0238-at. Megpucoltam a MAP szenzort, állt a kokszban, azóta még többször jött elő. Tehát valószínűleg tényleg ekkora nyomást tol :( A rudazatra gyanakszom most én is, mert csak most esett le, hogy az állítható (nem én pucoltam ki eredetileg a geot).
Meg ezt találtam közben, elég gyanús: http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-147-156-and-gt/232563-jtd-jtdm-mcsf-and-other-problems-fix-5.html#post4889834

Most már csak azért imádkozom, hogy a szétrobbantott solenoid működjön az összerakásom után :D
Alfa GT-Csaba16-04-2014 10:16:57 // 144995
Akkor mi engedi fel a turbó nyomást 2 bárig ,ha a szabályzó tökéletes?Én nem régen pucoltam turbót ,de a geometria kar állitójához hozzá sem nyúltam.
Kristyon16-04-2014 10:08:26 // 144994
A szabályzó nem biztos, hogy kuka, ezt azért le lehet tesztelni a MES-el is...
A map szenzor is érdekes ilyen téren, az hogy beáll egy fix értékre azt még elfogadom de, hogy csak a magasabb értéken ne legyen jó, fura hiba lenne...
Esetleg a turbó geometriáját mozgató rudazat, nem lett véletlenül el állítva, mikor ki lett takaritva?
Alfa GT-Csaba16-04-2014 09:54:37 // 144993
az amire a 2 vákumcső rá megy ,a gt-n a levegő szűrő házon van felfogatva,a tiéden nem tudom hol.
akobor16-04-2014 09:52:19 // 144992
a turbón lévő kis karos izére gondolsz, vagy a solenoidra a hűtő tetején? (mindenki máshogy hívja :) )
Alfa GT-Csaba16-04-2014 09:42:23 // 144991
Turbó nyomás szabályzó szelep kukás!
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.