Forum >> 156

GEORGE29-05-2007 00:33:22 // 38043
De ő már elfelejthette hisz már régóta nincs is Alfája..........
Zsolesz29-05-2007 00:03:39 // 38042
Le de nem egyszerű. Leont kérdezd ő már csinálta.
GEORGE29-05-2007 00:00:25 // 38041
A külső tükörházat le lehet szedni a 156-ról ha fényeztetni szeretném?????
GEORGE28-05-2007 23:14:37 // 38040
Természetesen kaptam :-))))
Zsolesz28-05-2007 21:55:00 // 38039
Látom azért a fotózáshoz sikerült megborotválkoznod :)) Engedélyt kaptál rá?
Mike.28-05-2007 21:53:28 // 38038
Na hát az meg egy nagy káosz!
Elvileg még szép és jó is lehetne az, de mindenki meg ad mindenféle hülye címet így lehetetlenség eligazodni. A sok hülye címet meg nincs időm végigböngészni.
mesa28-05-2007 21:37:57 // 38037
Én szeretek a blogokban olvasgatni!
A főmenü Blog pontja a legjobb. Érdemes a napot ott kezdeni.
Csomó cartársról megtudtam dolgokat, amig eddig kimaradtak az előző verzió hiánya miatt.
mesa28-05-2007 21:34:12 // 38036
Köszi srácok! Akkor azt hiszem csak a tükröt veszem le, a csonk marad. Majd körbevágom tapétavágóval.
ALFI15628-05-2007 21:31:34 // 38035
Igen.Nekem eddig minden autómba körbevágták és semmi nem látszott egyiknélse.Ha jó helyen csináltatod.
Poló28-05-2007 21:27:24 // 38034
Nekem is elrepedt a múltkor, tükröt akartam levenni. Állítólag van rajta valami, amit ki kell mozdítani.
Azóta meg volt a csere, 25.000 Ft volt Ugyanolyan márkájú, mint a gyári, csak nincs benne az AR logó, igaz az előzőben sem volt már. Most van egy zsír új, karc és kőfelverődés mentes szélvédőm :)
Mike.28-05-2007 21:24:57 // 38033
Állítólag a tükröt ki le lehet szedni. Nekem Mszabika próbált segíteni ebben és faxán letörte úgy, hogy kagylósan az üveg is kitört. Vissza lett ragasztva de szépen reped azóta is.
És mivel ott fekete körülötte így nem látsik más színűnek mint a fólia.
Mike.28-05-2007 21:21:53 // 38032
Ahh ...
Amíg az oldalán átfutnád a képeket addig a blogokat nem fogod átnyálazni.
Mike.28-05-2007 21:17:00 // 38031
A főképnek szerintem meg pont az ilyen kép jó. Itt látszik jól a gép is és a tulaj is.
GEORGE28-05-2007 21:16:54 // 38030
Oks :-)
Poló28-05-2007 21:16:25 // 38029
Igen, marad.
mesa28-05-2007 21:14:08 // 38028
Használd a blogot. Ott korlátlan a keret! ;)
GEORGE28-05-2007 21:07:37 // 38027
Most a bőség zavara van a képekből, és sajna korlátozott a képek száma is....
Karakot28-05-2007 21:05:27 // 38026
Ja, már látom. :) Szerintem ez legjobb kép. Annyira különleges rajta a kocsi színe. Hamvas zöld. Meg ebből a szögből nagyon jól látszik az autó áramvonalas alakja és a szigorú orra. Na, szóval ez a kedvencem a képeid közül. :)
GEORGE28-05-2007 20:56:34 // 38025
Ott van a többi közt :-)
Karakot28-05-2007 20:50:16 // 38024
Hova lettek a tegnapi képeid? A ház mellett oldalról készült az nagyon jó volt szerintem.
GEORGE28-05-2007 20:48:37 // 38023
Neeeeeem, de ha már arra volt dolgom néztem mit müvel a szint változtatáskor.....
mesa28-05-2007 20:47:45 // 38022
Chuck ezért felmentél egy parkjolóházba ? :D
GEORGE28-05-2007 20:35:56 // 38021
Igen Ferkoéban nincs.
Marty28-05-2007 20:34:57 // 38020
Igazán nincs mit tündérmackó, de ezt az apa írta neked!!

Azt mondja: a barátodnak biztos nincs xenon-ja, ezért nincs benne!!:)))))
GEORGE28-05-2007 20:31:03 // 38019
A Xenont már néztem úgy este hogy fel le mentem egy parkolóházban állitgatta rendesen le fel :-)
mesa28-05-2007 20:29:24 // 38018
Kérdés, hogy annak kell-e kétoldali érzékelő ? Mert akkor ezek szerint külön-külön állítja a xenont ? Ha az egyik kerékkel rámész egy buckára, akkor mindkét xenon lejjebb világít, vagy csak azon az oldalon ? Ajánlok egy próbát a közelben levő fekvőrendőr mellett :)
Aztán írd meg mi lett az eredmény.
Scott28-05-2007 20:26:38 // 38017
Hm. Lehet. De akkor is kéne lenni másik potinak a menetstabnak is. Nem ?
GEORGE28-05-2007 20:24:33 // 38016
Szerintem szintszabályzó a Xenonhoz, ugyan is menetstabilizátor a Ferko barátom 156-ban is van de neki nincs ilyen kütyüje, és Xenonja sincs....
GEORGE28-05-2007 20:23:29 // 38015
Kösziiiiii tündérmackólány :-))))))
Scott28-05-2007 20:17:06 // 38014
Ahogy dől a kasztni ill. elmozdul a lengőkar, úgy mozdulnak a potik. A kapott jelekből és egyéb adatok ( sebesség, ford szám...stb ) szól közbe a motor vezérlésbe az elektronika: " Kishaver, most aztán elég lesz, egy kicsit visszaveszünk a tempóból, mert elszállsz ebben a kanyarban ! " :))
Marty28-05-2007 20:13:44 // 38013
xenon szintszabályozó (Laci)
Scott28-05-2007 20:13:30 // 38012
George . 166-nál is hasonlóan van megoldva a menetstab. Itt is erről van szó.
GEORGE28-05-2007 20:11:49 // 38011
Erre tippeltem én is de gondoltam hátha valaki megerősítene ebben, vagy elárulja mi lehet ez....
Liquid28-05-2007 20:11:24 // 38010
mesa28-05-2007 20:10:20 // 38009
Nem tűnik masszív darabnak... úgyhogy a futóműbe nem játszik be. Talán tényleg vmi elektronikához jáccik ...

Viszont pirosra lett ecsetelve a féknyereg :)
Adrián28-05-2007 20:09:24 // 38008
De ez sem hangzik rosszul én is erre a kettőre gondoltam:)))
Adrián28-05-2007 20:08:38 // 38007
Szerintem nem fognak bántani mert szerintem is jó meglátás;)
Scott28-05-2007 20:06:52 // 38006
Minden bizonnyal a menetstabilizátor ( nem tudom Alfáéknál hogy hívják ) potméterei.
kru28-05-2007 20:01:52 // 38005
George, csak egy tipp, de talán a xenon aut. szintszabályzó szenzorait.
Ha tévedtem ne üssetek meg... :-)
kru28-05-2007 19:59:43 // 38004
Ha még növelném a teljesitményt 200ló fölé meg a nyomatékot 500fölé,akkor már hozzákéne nyulni a fékekhez is.Meg is kell tudni álni.Nem igaz?

Ha a nyomatékot 500 fölé emelnéd, akkor... :-)

Gyerekek, okosan. A fék is fontos.
De van itt más is.
A 2.4 20V 156 és 159 váltója és hajtáslánca ugyanaz.
Le lehet adni a tippeket, hogy a frissített 159 2.4 20V, amit 210 lovasra hoztak ki, miért maradt 400Nm nyomatékmaximumos... Eltaláltátok!

A dízelmánia topicban sokszor körbe lett járva a téma, én nem akarok egyik 20V tulajt sem le, se rábeszélni, de powerboxoktól, novitectől én távol tartanám magam.
Ami még járható szerintem, egy enyhe remap, ami felviszi 400Nm/200LE-ig és slussz.

De nem akarok erősködni. Én még ez utóbbit sem léptem meg (gondolkodtam rajta sokat, de a végső döntés a nem lett.)
csocsi28-05-2007 19:54:19 // 38003
Nem lehetséges, hogy nem enged gyorsan menni? :))
GEORGE28-05-2007 19:53:19 // 38002
Első futómű:

......



Hátsó futómű:

......


Srácok ez mit állít??
Ferko barátoméban nincs ilyen......
mesa28-05-2007 19:17:26 // 38001
Ha fóliacsíkot akarok felrakni a szélvédőn belülre, a tükröt mennyire lehet leszerelni ? Marad ott vmi amit körbe kell metszeni ?
Robert-jtd28-05-2007 18:47:15 // 38000
Ez nálam is előfordult párszor:(-a hátsó kofferban leszeded a fönti filc tapacirungot és ott lapul a távirányitó vevője.Én leszedtem a csatlakozót egy spraivel befújtam(wd-40)és utánna megszünt a hibajelenség.
joe15628-05-2007 18:33:53 // 37999
Ott pedig mindenképp a távnyitót kell ellenőriztetni . Lehet hogy az elem jó , de érintkezési problem lehet .(szerintem):)
joe15628-05-2007 18:31:01 // 37998
Na vaze megelőztél az írásoddal ! Hasonlókat akartam írni , de örülök hogy megtetted !:))
Nyirkos28-05-2007 18:28:45 // 37997
Így van, már pont írni akartam, mert nekem is mondtak ilyen hülyeséget, hogy a facelift előtti 156-ok nem digit klímásak.

DE AZOK! :)
mesa28-05-2007 18:26:36 // 37996
Digit vs Automata vs Manual klíma témakörhöz :

Én ennek régebben utána jártam,és a következő magyarázatot kaptam szakszervízből :

- Manuál klíma : csak hideget fúj, ON/OFF, kézzel keverheted a kocsi meleg levegőjével és viszlát

- Automata klíma : ua mint a fenti, csak nem kell kézzel kavarni, van szenzor ami állít a hideg / meleg levegő arányán.

A fenti két megoldásnál minden nyíláson ugyanolyan hőfokú kevert levegő áramlik be.

- Digit klíma : ez a legbonyolultabb rendszer. Semmiben sem hasonlít az előző kettőhöz. Itt eleve nem olyan hőmérsékletű levegőt engedi be, ami be van állítva. Ráadásul szervo motorok vannak elhelyezve a szellőzőnyílások mögötti csapokra, és mindent digitálisan vezérel, kinyit / becsuk annak függvényében, hogy a mérő szenzorok hova iránytják a kívánt eltérően kevert levegőt. A szervok működése hallható, főként amikor a külső levegőt elzárják, akkor az összes becsukódik.
A legbonyolultabb digit klímákban több ventillátor is be van építve, amiket szintén egyenként külön-külön vezérel. Ez a megoldás az előbbi két rendszerből is hiányzik. Két vagy többzónás klíma csak digitális lehet.

A digit klíma tehát nem a kijelzőtől digit klíma :)

Az első kettő bármilyen autóba utólag is beszerelhető, míg a harmadik csak gyártó specifikus elemekből rakható össze és Mo-on egy szakszervíz sem végezheti el - gyakorlatilag a fél belső teret ki kell cserélni, hogy magáról a klíma berendezésről, csöveiről, elektromos berendezésekről ne is beszéljünk.
Poló28-05-2007 18:22:28 // 37995
Szerintem a digit meg az automata ugyanaz.
Zsolesz28-05-2007 18:18:10 // 37994
Mindegy szerintem nem értjük egymást. Évjáratból ítélve neked sem digit a klímád hanem automata. De részemről lépjünk túl rajta...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.