Forum >> 156

redbull9010-01-2014 21:28:08 // 143240
Köszi! Amúgy nem produkál furcsát kitöröltem a hibákat most még jobban is húz elég látványosan szépen fütyül a turbó is nehezen indult kicseréltem az izzítógyertyákat de még mindig úgy érzem h nem megfelelő az indítása.. Fogyasztásom is nekem megfelelő 5.5l hosszú távon.. szval fene tudja ... termosztát csere is esedékes mer nyitva van állandóan..
Frucsi10-01-2014 21:15:45 // 143239
Nekem is ugyan ez kezd előjönni, szóval jöhetnek a tippek! (2002-es belső fl)
Zoli8510-01-2014 20:00:42 // 143238
Alfa 156 faceliftes belsős. Az infocenter a középkonzolon elgyengült :-) Mit lehet tenni vele? JAvítható esetleg vagy valami ötlet?

Amikor a kocsi beindul és hideg addig jó szép olvasható, de aztán elgyengül és nem látszik rajta a kiírás. :-o

Esetleg valaki bontottat nem tud, mennyibe kerülhet egy ilyen?

Köszi!
Bomi10-01-2014 16:31:56 // 143237
Hali,
A 42 fokos beszívott levegő hőmérséklet kicsit sok ilyenkor főleg úgy ,hogy még a motor is csak 40 fok körül járt...a légtömegmérő jel is kicsit magas ha alapjáraton nézted...én légtömegmérő cserét javasolnék első körben....vagyis egy másikat pl használt de jót belepróbálni.
Amúgy az autó milyen tüneteket produkál?
Korrekciós tényezőt ennél a típusnál nem enged nézni, többen írták sajnos nekem sem engedte:(
Üdv.T
redbull9010-01-2014 15:02:32 // 143236
Üdv!

Valaki tud nekem olyan oldalt ahol megtudom nézni mi az ideális paraméter?
Rakok képeket hátha van olyan aki megtudja mondani mi az ideális és mi az amire rá kéne nézni jobban.. megakartam nézni az injector korrekciókat is de nem mutatott értéket....






Hibák; ezeket töröltem kettő hiba vissza jött...
P0110 Air flow meter air temperature signal, alacsony jel...
P0404 EGR Valve Control , ez gondolom a falazás miatt
MEO10-01-2014 13:12:05 // 143235
Üdv cartársak! A vez.módosító cserejéhez kell speciális szerezám?
DobosHunor10-01-2014 02:21:07 // 143234
Sziasztok! Esetleg valaki, egy kipufogó tervrajzzal megtudna dobni vagy olyasmivel amiben látom, hogy hány részből áll hol lehetne szétkapni meg ilyesmi. Konkrétan a leömlő utáni rész érdekelne. Köszi!! :)
Alfa GT-Csaba09-01-2014 16:49:56 // 143233
Nem kell turbót felújíttatnod csak a geometria lapátokról a temérdek kormot lepucolni.
gecsa09-01-2014 12:27:25 // 143232
Marek biztos tud, de ha nem, akkor nézz körül az adok-veszekben, ott is szokott lenni..
ricsi8309-01-2014 12:17:45 // 143231
Sziasztok szeretném a segítségeteket kérni szeretnék venni egy motort az autóba ha tud valaki írjatok!!!KÖSZI 1561,6TS MOTOR
Zselé08-01-2014 23:14:48 // 143230
Ehhez nem nagyon értek. A turbó és a geometria mozgató az két külön dolog? Vagy most a turbó szétszedésére gondolsz (ami ha jól tudom = turbó felújítás)
Zselé08-01-2014 23:13:36 // 143229
Egy szűk hónapja volt cserélve... persze nem kizárt, el is fogok menni kiolvasni. Csak addig is puhatolózom, merre lehet a gond.
Hakesh08-01-2014 23:01:37 // 143228
Esetleg légtömegmérő? Tisztítás, csatira kontaktspray...
Alfa GT-Csaba08-01-2014 22:08:32 // 143227
sajnos ezt csak mechanikus úton lehet tisztitani!Én próbáltam turbó tisztitó sprayt ,de szart sem ér!!Én minden nap megyek pályán ,huzatom is rendesen mégsem javult meg!Marad a szétszedés!
Zselé08-01-2014 21:38:44 // 143226
Köszi, ez volt az egyik tippem! Vajon ez a tisztítás egy kis autópályázást takarhat, vagy szervíz (esetleg szakműhely)?
Alfa GT-Csaba08-01-2014 21:30:22 // 143225
Ugyan ezzel szenvedek én is csak nekem 3000 felett csinálja a rángatást!Turbó geometria tisztitás a gyógymód rá!
Zselé08-01-2014 21:22:48 // 143224
Immo gyűrűje lehet kontakt hibás a gyújtáskapcsolónál, vagy az immo relé a motortérben.

Nekem ezeket mondták rá, mert néha nekem is csinálta, de még nem foglalkoztam vele. Más viszont már próbálta, és megjavult! :)
Zselé08-01-2014 21:20:20 // 143223
Ja, bocsánat! A vége lemaradt:

Tudja valaki mi lehet ez a probléma? :)

Előre is köszi!
Zselé08-01-2014 21:19:52 // 143222
Sziasztok,

Úgy tűnik, mostanában nincs hónap probléma nélkül.

A jelenség a következő:

Ha nagyon óvatosan gyorsítok (tehát max. negyedig nyomom a gázt egyenletesen, és ott tartom a lábam), akkor 2500-3000 fordulat elérése közben az autó elkezd rángatni. Alatta és felette már nem. Ez 1. fokozatban nem jelentkezik, csak 2-esben, talán 3-masban picit.

Ha kövérebb, vagy padlógázt nyomok, teljesen normálisan gyorsul minden fokozatban.
Rizzo08-01-2014 21:10:13 // 143221
Én most vettem gyári pedálgumikat. A kuplung 1200Ft a fék 4200Ft
Bolt
Bomi08-01-2014 20:57:44 // 143220
Nekem eddig 1x volt ilyen eset...akksi saru levétel majd 20 perc várakozás után visszaraktam és jó lett. Azóta nem csinálta...remélem nem is fogja.
Kickass08-01-2014 20:44:41 // 143219
ajánlom a blogomat ugyanilyen témában ;)
tokmany08-01-2014 20:15:49 // 143218
Köszi Zoli.
Nálam az a baj hogy ha megállt akkor autómentő volt a vége neki, nálam nem indult ujra.
Zoli8508-01-2014 19:57:28 // 143217
Hali. Nekem volt mar ilyen gondom. Menet kozben fogta magat es csak ugy megallt. Semmit nem lehetett vele csinalni. Termeszetesen a szamitogep ujraindult amikor beinditottam mindig. Nekem egy zarlatos kwbel okozta az eesz galibat. De lehet neled tok mas baja van.
@kos08-01-2014 19:36:48 // 143216
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni!
Ha a kocsira ráadom a gyújtást az immobilisernek a jele nem alszik el és nem indul be a kocsi! Pótkulccsal próbáltam azzal sem működik! Reléket, biztosítékokat átnéztem, minden jó! Valaki találkozott már ilyen problémával? 156 2.4 jtd 2000
tokmany08-01-2014 18:45:20 // 143215
A test kábelt már kicseréltettem :(
SanyiJTD08-01-2014 18:42:36 // 143214
Nekem mikor ilyet csinált ,akkor el volt oxidálódva a test kábel, meg egyszer kilazult a (-) saruból a kábel. Ezeket nézd meg. Nekem a váltóra testelt.

Blogom
tokmany08-01-2014 18:35:53 // 143213
Sziasztok!
Lenne egy kérdésem!
Van egy 156 2004 T Spark 1.6 autom, olyan problémám van vele hogy közlekedek és se kép se hang le áll a kocsi semmi elektronika nem működik benne, ezt 3 szor csinálta már velem elvittem tegnap előtt autovillamoságira ahol egyböl be indult ugy hogy semmit nem csinált vele előtte meg egy 1 hónapot ugy állt hogy az ablakot sem tudtam felhúzni neki.A motorház alatt olyan hangot adot ki mintha a komputer ujra akarna indulni, csak kattogás és semmi reagálás, most a híbakodokat ki ütettem belöle jellen pillanatban megint indul.
Kérlek titeket hogy valami tanáccsal segítsetek mert már nem merek elíndulni vele semerre, köszönöm a tanácsokat is ellöre.
Trombozis08-01-2014 17:33:22 // 143212
Én most úgy vettem a bontottat, hogy a kábeleket is kértem hozzá, csatlakozókkal. :-D
aranytl08-01-2014 16:51:25 // 143211
A NAGY alkatrész forgalmazók rendszerint nem árulnak gyári alkatrészeket, a pedálgumi pedig igencsak gyári. Javaslom az ebay-t, vagy Erhardot, vagy az Elaforgot, esetleg egy szakszervizt :)
Bomi08-01-2014 15:48:07 // 143210
Elől nem mindegyikben volt az tuti...ezért vannak olyan kapcsolók is amin csak a hátsó lehet bekapcsolni az elsőt nem!
Pl. amit hirdetek is olyan :) vettem helyette dupla kapcsolóat pont ezért hogy be tudják kötni.
Zoli8508-01-2014 15:13:43 // 143209
most kérdeztem meg az egyik NAGY alkatrész forgalmazó cégnél, hogy van e 156-ra pedálgumijuk. Azt mondták, hogy már nem gyártják így nem tudnak adni. :-o
Attika0108-01-2014 13:19:43 // 143207
Értem. Szerintem minden 56 be van kábelozva. Széria gyártásról van szó. Nem láttam még 56-ost ködlámpa nélkül, nem tudom gyártottak-e egyáltalán. Ha csak nem volt törve, és elvágták a kábelokat. Nem tudom............
Bomi08-01-2014 13:13:05 // 143206
Akkor csak az a kérdés hogy onnan hogy jut el a kábel a ködlámpákig, meddig lehet elvezetve gyárilag olyan kocsiban amiben elől nincs ködlámpa.
...hétvégén megnézem ha lesz időm!
Attika0108-01-2014 13:12:49 // 143205
A fűtő motorra gondolt úgy vélem.................. (indításnál). Nálam ez nem jön be mert már átellenőriztem mindent. Sőt nem is szorulhat, mert új. Típushiba, és ha kezd (romlani az ellenállás állapota) nem bírják a vezetékek a terhelést, felmelegszik megkeményedik, és utána mindegy hogy új vagy bontott ellenállást raksz be. Vezeték csere lesz, eldöntöttem. :D
Trombozis08-01-2014 12:57:01 // 143204
Azt mondta a srác, hogy neki menetzárlatos volt a motor. Emiatt több áramot vett fel indításnál és folyamatosan tönkretette az előtétellenállást.

Nem tudom, hogy megállja-e ez a helyét, de azóta működik. Mondjuk majd egy év múlva kiderül. :-D Mert kb egy évig nekem is fog menni, ha cserélem a dolgokat.
Zoli8508-01-2014 12:16:14 // 143203
Hali!

156-oshoz pedálszettet akarok majd cserélni, mivel a kuplungnál már meg van gyötörve kicsit. hol lehet pedálgumit jó áron venni vagy rendelni?
Attika0108-01-2014 11:55:19 // 143202
A kesztyűtartót kinyitod, és a fölső részben, van egy kinyitható fedél, ami alatt ott vannak a relék. Gondolom be van kábelozva, és csak a relét kell betenni, ott szerintem kábelozni nem kell.
gecsa08-01-2014 11:11:53 // 143201
ez valami nagyon déli piacra szánt autó volt, ahol nincs köd sosem.. :)
Béci Ɨ|ѯ08-01-2014 11:09:44 // 143200
Hát igen, akkor nem valószínű. Középkonzolt ezért nem cserélnek. :-)
Bomi08-01-2014 10:08:49 // 143199
Hát igen...utólag bánom én is hogy odavittem.
Általában mindent megcsinálok az autón, erre most nem volt időm...arról volt szó amúgy hogy 2 óra alatt meglesz de "elhúzódott" a dolog és ráadásul nem is sikerült úgy bekötni ahogy akartam külön kapcsolhatóan ahogy gyárilag is van.
De ha valóban csak ennyi, akkor lehet megcsinálom én utólag....tehát a kesztyűtartó mögött kell keresnem a relét és oda kell bekötni az első ködlámpa kábeljeit ennyi?

Köszi, üdv. T.
gecsa08-01-2014 09:00:14 // 143198
a lökös ugyanaz, max a takaróelem más a ködlámpa helyénél.. szerintem a relé ott lesz neki a kesztyűtartó felett. van egy kis szerelőablak, bár ott max csak kitapogatni tudod.. és a tippem, hogy a kapcsolótól a reléig meg is van minden, max a relétől kell elhúzni a lámpáig.. kb úgy lehet, mint a lámpamosó..
autoitalia08-01-2014 08:45:20 // 143197
Nem hiszem, mert törés nyoma nem látszik sehol, és a középkonzolban sincs benn a kapcsoló. Az meg elég valószínűtlen, hogy ha olcsóbb lökösre cserélnek, vegyenek mellé egy kapcsoló nélküli középkonzolrészt. Talán inkább nem kért bele anno a jóember. Ausztriából behozott autó, ott 10 évig ugyanaz volt a tulaja.
Béci Ɨ|ѯ08-01-2014 05:08:22 // 143196
Nem lehet, hogy cserélték korábban a lökhárítót és csak ilyen volt a bontóban, vagy ez volt az olcsóbb? Tudtommal csak a legalapfelszereltségű 1.6-okban nem volt ködlámpa. Viszont akkor elvileg ott kell lennie a kábeleknek végig.
autoitalia07-01-2014 22:11:08 // 143195
Gecsa! Embléma is folyamatban, nem lehet mindent egyszerre. Amúgy én sem értem miért nincs ködlámpám...
Hardy07-01-2014 21:48:58 // 143194
Szerintem inkább szerelot kene kérdezni. Kevés van ebből akinek meg van nem nagyon nyulkal hozza.
byfx07-01-2014 20:45:24 // 143193
valaki nem tudna segiteni?
Attika0107-01-2014 20:07:21 // 143192
:D Ezt vártam, csak nem akartam így fogalmazni :)))) Amúgy ennyi, még ha kapcsoló nincs is neki kiépítve, a vezeték biztos hogy ott van.
Roll198307-01-2014 19:14:45 // 143191
:D
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.