Forum >> 156
Poló17-12-2006 17:58:43 // 25693
Egy selespeedes írt összesen mailt. Szóval egyből egy, 100%. Ha írt volna 10 és csak egy említi meg, akkor nem lenne általánosítás.
csocsi17-12-2006 17:57:35 // 25692
A váltóban igen, de az elektronikához van úgy tudom
csocsi17-12-2006 17:57:00 // 25691
Úriemberek mással dolgoztatnak :)))))
selespeed17-12-2006 17:56:43 // 25690
Egy darab fém került a rendszerben,ami a szerelő szerint még az összerakásnál kerülhetett csak bele,és fenakadt a 4.fogaskereken.:-((((
De szerintem ez sem a rendszer hibája.
MYSKHA17-12-2006 17:56:34 // 25689
Sziasztok...
Megtudnátok irni nekem annak az okát ,hogy mitől lehet hogy nemtudom néha beiinditani az alfim, a kulcscode kis rajzocska olyankor bőszen világit=(
aztán kiveszem a kulcsot..proba picit késöbb és indul..
van amiko kb 3adjára 4edjére?? köcce
Mike.17-12-2006 17:54:50 // 25688
Írtam már, hogy olvasd el a totalcaron a véleményeket. Ha ott kb. a fele hibának ír valamit, na akkor az hiba.
Mike.17-12-2006 17:52:33 // 25687
Na, egy selespeedes írta ezt hibának és ebből lett az általánosítás!?!?
Poló17-12-2006 17:52:15 // 25686
Szóval ott nem rudazat mozgatja a dolgokat, hanem olaj?
selespeed17-12-2006 17:51:48 // 25685
Tiszta marad a kezünk:-)))
csocsi17-12-2006 17:51:35 // 25684
Ami a váltónál a hidraolika olajat mozgatja
Mike.17-12-2006 17:51:01 // 25683
A váltóval semmi gond! max az elektronika ami problémás, de hát ez az Alfánál sűrűn előforduló gond.
csocsi17-12-2006 17:50:56 // 25682
Persze nem is mondtam, hogy nem. Csak én ezeket a problémákat ismertem
Poló17-12-2006 17:49:56 // 25681
Neked mi volt vele a gondod?
Poló17-12-2006 17:49:38 // 25680
Milyen szivattyú?
selespeed17-12-2006 17:49:20 // 25679
A szivattyu már oda sorolható.
Poló17-12-2006 17:48:55 // 25678
3 cartársól kaptam mailt a 156 okosságokkal kapcsolatban. Ebből egyik selespeedes és ezzel kapcsolatban is írt. Ha kaptam volna 100 mailt és abból csak egy valaki említi meg, akkor nem írom bele, mert nem tűnik gyakorinak. Viszont háromból egy, nem rossz arány. Ráadásul ő egyedül képviselte a Selespeedet.
csocsi17-12-2006 17:47:45 // 25677
Igen, helyettünk elektronika végzi az olajkeverést :))))
csocsi17-12-2006 17:47:11 // 25676
Azért ezt nem mondanám, az enyémben most már 160k lesz lassan és nem sűrűn járok a váltóval szervízelni
selespeed17-12-2006 17:46:25 // 25675
A selespeed rendszer csak a kuplungolást helyetesíti,tehát a váltó többi része megegyezik a többi váltóval.
Legalább is én igy tudom.
csocsi17-12-2006 17:46:12 // 25674
Csak az enyémről és Kezsoéról tudok
Nálam a fellazulás, nála pedig a szivattyú volt a ludas
ribipeti17-12-2006 17:45:16 // 25673
Lássunk azért tisztán: a seespeed váltóegység nem erőssége a 147nek és a 156nak sem. Ennyi, én ezért írtam, hogy kiforratlan konstrukció. Arányaiban sok vele a gond.
Poló17-12-2006 17:45:02 // 25672
A részleteket nem tudtam... És a többieknél mi volt a gond? Csocsi esetleg tudod?
Mike.17-12-2006 17:44:48 // 25671
Akkor te miért írod be? Mert valakinek valaki mondta?
Mike.17-12-2006 17:42:19 // 25670
Hát ezt mondom én is! :-)
Mike.17-12-2006 17:41:26 // 25669
Akkor úgy mondom, hogy neki a motorral volt gondja , az lett kiszedve , ezzel lett bolygatva a váltó és ezért lett utána nek gondja. Sem előtte sem a javítás után ( ami nem váltó javítás volt!!! ) nem volt gondja.
Poló17-12-2006 17:38:58 // 25668
Nincs sok a selespeedes tag, ezért nem látod gyakori hibának.
selespeed17-12-2006 17:38:38 // 25667
Szerintem ezt nem a selespeedre kellene írni.Az a rész a váltónak éppen olyan mint bármelyik 156-sé.
Poló17-12-2006 17:38:21 // 25666
Nem az olyan hibákat gyűjtjuk, amiket nem lehet orvosolni :P
csocsi17-12-2006 17:36:20 // 25664
Végül is lássanak tisztán
Mike.17-12-2006 17:36:17 // 25663
És szerinted ez az ami mindenkinél sűrün előforduló hiba és jellemző a 156-ra? Na ne máááá!! Ilyen alapon felsorolok neked még vagy ötven hasonló gagyi hibát.
csocsi17-12-2006 17:35:58 // 25662
Örülök a támogatásnak :)))
Mike.17-12-2006 17:33:50 // 25661
És mindnél a selespeed váltó volt a hiba?
csocsinak csak másodlagosan jelentkezett, de az is orvosolva lett és azóta is jól mükszik neki.
Poló17-12-2006 17:33:32 // 25660
Akkor szerintem nyugodtan bennmaradhat a Selespeed hiba.
selespeed17-12-2006 17:33:01 // 25659
Ezt én is megerősítem:-))
csocsi17-12-2006 17:32:34 // 25658
Joci, selespeed, IceBear, Theo, Bojci-speed csak, hogy teljesebb legyen a kép :))
csocsi17-12-2006 17:31:38 // 25657
Igen, fellazult az 5. fokozat, de ettől függetlenül ez a legjobb :))
Kezso-nál a szivattyúval volt gond
csocsi17-12-2006 17:30:35 // 25656
És nagyon szeretik a selespeedet :)))
Poló17-12-2006 17:29:08 // 25655
Most soroljam fel, hogy kinek tört el az a lemez? :PPPP
Mike.17-12-2006 17:27:46 // 25654
Most soroljam fel, hogy kinek nem tört el az a lemez?
Nekem a 9 is páros, de ezek nem a FŐBB hibái, jellemzői a 156-nak.
Olvasd el az összes 156-ról írt véleményt a total caron. Na ott a többség amit leír, azok az igazi hibák.
Poló17-12-2006 17:19:08 // 25653
Konkrétan mik voltak a gondok?
ribipeti17-12-2006 17:18:46 // 25652
Selespeed: csocsi, Fül, 147seles ...
Poló17-12-2006 17:17:53 // 25651
A selespeedes dolgot Ribipeti írta :) Ha jól tudom, Csocsinak sem volt minden oké vele. Meg talán KeZsonak se, bár ebben nem vagyok biztos.
A kipuff hővédőlemezt szerintem nyugodtan bele lehet írni, a felső többeknek berezonált már. A könyéknél lévő dolgot nem tudom. Ezeket Attiska írta.
Mike.17-12-2006 17:14:06 // 25650
Egész jól alakul de ezt pl kihagynám.
- a motorblokkból közvetlenül lejövő leömlő külső hővédő lemezburkolata megreped a felfogatásnál, és ekkor berezonál, illetve a kpifogó könyöknél, ahol közvetlenül a padlólemez elé jön a cső elől, ott négy lemezfülecske tartja a kipufogót. Ezek ott el szoktak törni.
selespeed kiforratlan konstrukció, néhányan már szívtak vele
Kik szívtak vele? Akiket én ismerek azoknak mind okés.
csocsi17-12-2006 17:12:49 // 25649
Igen, nekem előtte pont olyan volt benne
Poló17-12-2006 17:09:50 // 25648
Így néz ki a 156 típusismertetője:
Alfa Romeo 156 adatlap
Gyártási év: 1997-2005
Modellfrissítés: 2001 és 2004
Karosszéria: lépcsőshátú (csomagtér 378 liter) és kombi (csomagtér 360/1180 liter)
Üzemanyagtartály: 63 liter
Motorváltozatok:
Benzines:
1.6 TS - 120 LE
1.8 TS - 144/140 LE
2.0 TS - 155/150 LE
2.0 JTS- 165 LE
2.5 V6 - 192 LE
3.2 V6 - 250 LE
Dízel:
1.9 JTD - 105/110/115 LE
1.9 JTD Multijet - 140 LE
2,4 JTD - 136/140/150 LE
2,4 JTD Multijet - 175 LE
Sebességváltó:
4 fokozatú automata - Q-System
5 fokozatú kézi
5 fokozatú szekvenciális - Selespeed
6 fokozatú kézi
Motor:
- benzines motoroknál (kivéve a V6-osok) gyakori a vezérlésmódosító hibája, ennek tünete, hogy indításkor és utána néhány másodpercig furcsa dízeles kerregéssel jár a motor. Minél hosszabb ideig tart ez a hang, annál sürgetőbb kicserélni. Főleg gyakori városi, rövid távú használat esetén szorul hamarabb cserére. Ilyenkor általában a vezérműszíjat is cserélik, amit egyébként csak 60 ezrenként kell, a vezérmű szíj cseréjénél a feszítőgörgőt is cserélni kell, csak fém görgőt tegyenek be!
- benzinszűrő csere: ne keresd, nem cserélhető (2002-től már van)
- TS motoroknál figyelni az olajszintre, (tartós magas fordulaton eszegeti, ettől döglik a vez.mód)
- vízhőfok: a TS motoroknál 70-90 fok között ingadozik, de ez normális jelenség
- olajcsere benzineseknél: 20 ezrenként, de gyakori városi és autópálya használat mellett javasolt 10 ezrenként
- a motorblokkból közvetlenül lejövő leömlő külső hővédő lemezburkolata megreped a felfogatásnál, és ekkor berezonál, illetve a kpifogó könyöknél, ahol közvetlenül a padlólemez elé jön a cső elől, ott négy lemezfülecske tartja a kipufogót. Ezek ott el szoktak törni.
Sebességváltó:
- kézi váltónál egyes és hátramenet kapcsolásakor reccsenés (szinkrongyűrű)
- a V6-os motorok 6 sebességes váltója alulméretezett, idő előtt megadhatja magát
- selespeed kiforratlan konstrukció, néhányan már szívtak vele.
Futómű:
- a 156 finomra hangolt futóműve nehezen tűri a rossz minőségű magyar utakat, ezért jobban oda kell figyelni és a más autóknál szokásos helyett gyakrabban kerülhet sor egy-egy elem cseréjére
- szilent nyikorgás, ez általában a stabilizátorrúd végét is jelenti, mivel egyben vannak, ez nyikorgás mellett kopogással is járhat
Utastér:
- elvetemedő utas oldali légzsákfedél (megelőzhető, ha óvjuk a napfénytől)
- csomagtér-roló hibája a Sportwagonoknál
Egyéb megjegyzések:
- sérülékeny motorvédő burkolat
- lógó kézifékkötél
- a gyengébb motorokhoz adott nem hűtött első fékek nem bírják a tartós, erős igénybevételt
Sportcsomagok:
- Sport 1 csomag: kevlár hatású középkonzol, fekete alapú műszerek, lehajtható hátsó kartámasz síalagúttal, "MOMO design" bőrbevonatú kormány, bőr bevonatú váltókar gomb, fényezett küszöb spoiler, rövidebb rugók és sportos lengéscsillapítók, 16"-os keréktárcsa 205/55 WR 16 6,5JX16 gumiabronccsal, Blitz kárpit, antenna és vezeték a mobiltelefonhoz.
- Sport 2 csomag: ld. Sport 1 csomag, plusz szövet borítású Racaro ülésekkel
- Sport 3 csomag: ld. Sport 1 csomag, plusz "Momo" bőrülések öt választható színben
Felszereltségi szintek:
- Progression
- Impression
- Distinctive
Poló17-12-2006 17:06:26 // 25647
Lassan, de készül, 2007 meg hamar itt lesz.
Mike.17-12-2006 17:01:05 // 25646
Nem régen jelezte a cartárs, hogy lassan de készül.
Poló17-12-2006 16:58:03 // 25645
Az van benne, amit tőlem vettél? Jó lett?
Poló17-12-2006 16:57:28 // 25644
Lassan 2007... Naptárunk? :(
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
571
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?