Nos lefényképeztem pár nappal ezelőtti "beszélgetésünk "tárgyát" Így néz ki a kalaptartó alul,nem hinném,hogy valaki ennyire "profin" tud barkácsolni! :)
Forum >> 156
Zotyy15629-11-2013 20:59:04 // 142590
Ktomi29-11-2013 20:49:14 // 142589
Ide is beírom, hátha innen tudja valaki: Sziasztok! Gyors segítség kellene: a 2.0 JTS motorhoz való sebességváló beépíthető 2.0 TS motorhoz? Előre is köszi!
Rolcho29-11-2013 20:19:37 // 142588
A lista csúcsán állok :-)
gecsa29-11-2013 18:06:51 // 142587
akkor jónak kell lennie... utána sem nyit, és nem is zár?
gecsa29-11-2013 18:06:15 // 142586
húúú bakker, akkor szerencséd is volt a szerencsétlenségben! részvét!
ystuc29-11-2013 17:11:00 // 142585
Na, most hívtak a szervizből, ránéztek az autóra. Úgy néz ki, hogy nem lesz nagy kár, csak valamiért félre ugrott a szíj, és amiatt szakadt el. Az egyik fele el van nyíródva. Folyt. köv. hétrfőn.
ystuc29-11-2013 16:59:06 // 142584
Mostanában sajnos tényleg keveset volt használva. Így alakult.
ystuc29-11-2013 16:58:31 // 142583
Majd a legvégén leállt a motor...
ystuc29-11-2013 16:57:53 // 142582
Hétfőn kiderül. Remélem nincs nagy gond! Először elkezdett kattogni valami, leállítottam a motort. Újre beindítottam, elmúlt a kattogás, aztán egyszer csak elment a töltés és a szervó. Aztán meg az ABS is világított...
LacUS29-11-2013 16:57:11 // 142581
Na megnéztem, eper szerint meg van 110KW-os verzió. :-O Szóval fasza, sajnos akkor elírás és még 10V is :(
Dévid29-11-2013 15:58:45 // 142580
Remélem nem csinált nagy kárt!
Roll198329-11-2013 15:58:15 // 142579
:( Keveset használod és tiltakozik a ribi.
Liquid29-11-2013 15:51:10 // 142578
ajaj :(
csak a hosszbordás? nem vitt magával semmit?
csak a hosszbordás? nem vitt magával semmit?
ystuc29-11-2013 15:40:53 // 142577
Ma elszakadt az ékszíj. Öröm, boldogság...
Roll198329-11-2013 14:51:04 // 142576
Nem létezett, de mobile.de-n én is láttam egy példányt, ott a német szövegből azt hámoztam ki, hogy cserélve lett a motorja.
sparco29-11-2013 14:28:15 // 142575
Nemigen letezett... Eliras lehet!
LacUS29-11-2013 14:08:05 // 142574
Srácok!
Létezett fl 156-ból 2.4 150LE-vel és 5ös váltóval? Egy hirdetést találtam és valahogy nem áll össze nekem.
Létezett fl 156-ból 2.4 150LE-vel és 5ös váltóval? Egy hirdetést találtam és valahogy nem áll össze nekem.
gecsa29-11-2013 12:51:55 // 142572
folyamatosan világít, de ha megnyomod a gombot, akkor kialszik, nem?
Liquid29-11-2013 12:28:34 // 142571
Nem sok az, attól függ hol és hogyan használta.
az 1.6-1.8-2.0 triónál szinte ugyanaz az átlagfogyasztás, az enyém 9,5 - 10 körül alakult
az 1.6-1.8-2.0 triónál szinte ugyanaz az átlagfogyasztás, az enyém 9,5 - 10 körül alakult
bauerg29-11-2013 12:17:03 // 142570
igen gyári a szerkezet!és ha bent van az elem a kulcsba akkor folyamatosan világit rajta a piros led!Már gondolkoztam hogy veszek egy univerzális távirányítós vezérlőegységet és azt rákötni a gyári motorokra csak nem tudom hogy ami bent van az autóba az be van e kötve motor elektronikába vagy külön egységet alkot a centrálzár.
gecsa29-11-2013 11:18:42 // 142569
gyári a szerkezet? ilyen dolgoz én még nem tapasztaltam, pedig párszor rakosgattam az elemeket ki-be..
bauerg29-11-2013 08:37:27 // 142568
Üdv.Szeretnék segítséget kérni.Van egy 1.9 jtd 2000-es évjáratú! Lemerült a kulcsomban az elem kicseréltem de azóta nem tudom nyitni az ajtókat csak kulccsal sajnos csak egy kulcsom van hozzá és nem szívesen koptatom ajtó nyitáshoz!Úgy tudom valamilyen módon újra léhét tanítani ebbe kérem a segítségeteket hogy hogyan!Köszi!
Attika0128-11-2013 19:15:55 // 142567
:D Az a kopásjelző............ Mielőtt elkopna annyira hogy neked visszajelezzen (sárga kör alakú ikon jobb oldalon alul) elszakad, elrohad............. Be sem szoktam kötni, lecsípem a vezetéket.
gecsa28-11-2013 19:15:29 // 142566
a féknél kopásjelző..
Ludas28-11-2013 19:10:25 // 142565
Meg akartam csinálni életem első Alfa 156-os (2.0 TS) olajcseréjét, de már az alsó műanyag borítón megakadtam. Két 10-es fejű, és egy torks csavar is csak forog...forog. Ezt ilyen macerás levenni??
Közben észrevettem egy, a jobb első fékpofákhoz érkező elektromos vezetéket, ami el van szakadva. Ennek ellenére nem találkoztam eddig ezzel kapcsolatos jelenséggel, jelzéssel. Ez netán a fékpofák hőfokát érzékelné?
Közben észrevettem egy, a jobb első fékpofákhoz érkező elektromos vezetéket, ami el van szakadva. Ennek ellenére nem találkoztam eddig ezzel kapcsolatos jelenséggel, jelzéssel. Ez netán a fékpofák hőfokát érzékelné?
6UR2028-11-2013 18:37:42 // 142563
Fene se tudja mi sok meg mi nem sok ezektől, de mondjuk azért a német 1.6 benyásokról terjengő 6 literes legendákat sem hiszem el....tény hogy nem a benzines alfákkal lehet minimum fogyasztási rekordot dönteni. Most fogom kiprobalni a shel nitro-t na arra kíváncsi leszek.
PistaFR28-11-2013 18:29:50 // 142561
Hogy lehet ennek egyszerűen utánajárni? Az olajnyomás gomba helyére nyomásmérő?
Dante28-11-2013 18:21:25 // 142560
Azért ez a 9 literes átlag igencsak sok egy 1.6ostól, nem? Mondjuk ha valóban 91 -es oktánszámút tankolt bele, akkor lehet... De a magyar benzinnel a JTS-em kér ennyit, viszonylag sok rövidtávú használattal.
Piritu - 1.000.00028-11-2013 18:02:20 // 142559
Hmm, 91-est tankolt a csávó. Eszembe se jutna a TS-be betölteni.
gecsa28-11-2013 17:15:19 // 142558
szerintem ez lehet a leginformatívabb ezek közül.. itt is a tankolások számát néztem...
mreni28-11-2013 15:38:46 // 142557
valószínű,de az is lehet,hogy a fed. comp szórakozik,de mindenképp utánajárnék
DanFather28-11-2013 15:26:38 // 142556
Ja, azt elfelejtettem, hogy 156-ról van szó.:)
6UR2028-11-2013 15:22:42 // 142554
Ez csak az 1.6-ok adatai elvileg. Ez szinte mind reális mert a legalja ilyen 7 lityó körül indul sok országúttal és kevés (kis forgalom) várossal, egészen 13 literig aki csak városban és csúcsforgalomban használja. Bár az a 13 liter azért horror egy 1.6-tól de nem hiszem h lehetetlen....
PistaFR28-11-2013 15:22:35 // 142553
Reméljük reagálnak tapasztaltabbak, de gondolom ha az olajnyomás lámpája rendben kialszik, akkor csak nincs komoly baj. Talán tényleg csak a hideg miatt később ért fel az olaj.
DanFather28-11-2013 15:16:13 // 142552
Sziasztok!
Teljesen szétmállott eredeti kulcsom helyett szereztem egy új szettet. Ez is távirányítós, saját fejegységgel.
Van valakinek esetleg ilyen tapasztalata, hogy hol találom meg az eredeti fejegységet, vagy hogy egyáltalán hol és hogy érdemes beépíteni az újat?!
Köszönöm előre is a segítséget!
Teljesen szétmállott eredeti kulcsom helyett szereztem egy új szettet. Ez is távirányítós, saját fejegységgel.
Van valakinek esetleg ilyen tapasztalata, hogy hol találom meg az eredeti fejegységet, vagy hogy egyáltalán hol és hogy érdemes beépíteni az újat?!
Köszönöm előre is a segítséget!
gecsa28-11-2013 15:14:05 // 142551
Ez a 105 lovasok között a leginkább reális, és elég sok tankolásnyi adattal..
Bomi28-11-2013 14:43:13 // 142550
Turbónyomásom MES szerint 2200 mBar max (1000 mbar alapjáraton)
6UR2028-11-2013 14:37:24 // 142549
Mindegyikhez oda van írva a forgalom mértéke városi vagy pálya, esetleg országúton volt e használva stb stb a dízelt nem néztem de a benzines sem szentírás viszont rengeteg az adat ahol lehet kutakodni, informálódni. Nálam viszonylag reális képet ad.
gecsa28-11-2013 14:32:02 // 142548
ja... teljesen reálisak a 8 meg a 8.5-ös átlagok a 105 lovas jtd-ktől... :D azok kb folyamatosan hidegen járnak padlógázzal városban szembeszéllel 10%os lejtőn felfelé lyukas tankkal....
6UR2028-11-2013 14:17:20 // 142547
Kérdezte a múltkor vki hogy mennyit eszik másoknak a verda, na itt mindent meg lehet nézni jó kis oldal. link
Danijb28-11-2013 13:29:13 // 142546
Ja a két műszer között nem maradt égve a lampe!
Danijb28-11-2013 13:28:17 // 142545
Köszönöm szépen
PistaFR28-11-2013 13:19:20 // 142544
A két nagy műszer közt az olajnyomás lámpa is égve maradt, vagy az indítózáskor elaludt? A korábbi hozzászólással csak arra próbáltam célozni, hogy az infocenter egy kicsit hektikusan viselkedik szerintem. A MIL-t az ötödik indításkor törli, ha a hiba már megszűnt, ha 5-re nem törli, akkor mindenképp (bár amúgy is) ki kell olvasni.
Danijb28-11-2013 13:06:02 // 142543
Köszönöm a fejtegetést!
Tehát a reggeli hidegben történő indításnál a fed komp max olaj szintet mutat majd kb 1-2 mp re ki írja, hogy az olaj nyomás alacsony. Utána napközben többször nem fordult elő.
A nívón ellenőrzött olaj szint is a max ot mutatja.
Ma reggel indításkor nem volt fed komp teljesen sötét maradt. Kiírta a motor diagnosztika hibát sárga ikon a km órán. De muszáj volt mennem majd egy félóra múlva egyszer csak be jött a komp de a hiba eddig maradt.
Tehát a reggeli hidegben történő indításnál a fed komp max olaj szintet mutat majd kb 1-2 mp re ki írja, hogy az olaj nyomás alacsony. Utána napközben többször nem fordult elő.
A nívón ellenőrzött olaj szint is a max ot mutatja.
Ma reggel indításkor nem volt fed komp teljesen sötét maradt. Kiírta a motor diagnosztika hibát sárga ikon a km órán. De muszáj volt mennem majd egy félóra múlva egyszer csak be jött a komp de a hiba eddig maradt.
mreni28-11-2013 11:49:42 // 142542
Na igen :) a kolega majd pontosít
kazsmandi28-11-2013 10:38:32 // 142541
Így van, ez így természetes! A Cartárs úgy fogalmazott, hogy "kiírja" - gondolom én hogy a fedcomp írja ki - ez volt számomra félreérthető. Ha az olajnyomást írta volna ki, akkor az -t szerintem - folyamatosan tenné, viszont az aktuális olajszintet minden reggel kiírja.. :-)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
533
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?