Forum >> 156

Attiska12-10-2006 14:21:20 // 20554
Trombózis, Aha. Nekem is furán spriccel a cucc, bár nem értem, elvileg az ablakmosó folyadéktól nem lenne szabad vízköves lenni. Lehet, hogy majd egy kis ecetet öntök az ablakmosóhoz, bár azt nem tudom, hogy a fagyáspontot hogyan fogja befolyásolni. Pont a hétvégén szenvedtem én is a fuvókák beállításával, nincs optimális. Ha alacsonyra állítod, akkor az álló lapátra megy a víz, ha meg magassra, akkor csak nagyobb tempónál jó.
Nasty12-10-2006 14:01:08 // 20553
Igen az hozzá kell tennem az enyémben is elfordult a hajtókarcsapágy+szakszerütlen szervizelés miatt eltört ismétlem eltört!!! a gyertya és szétégett minden, trafó, muanyag dekni, nagyon durva volt na az összesen majd' 2 hónap és kb 400000 Ft volt. Azért már másik motort is kaptam volna. Ekkor volt a motorban kb 100e km. És ez nem minden, még a menetet is megszakították az olaj leeresztő csavarban, azóta szívok vele, a futóművet meg úgy állították be (6000 Ft), hogy húzott az autó, panaszkodtam, nem gond mondta a szerelő megcserélte a két elsőt és utána nem húzott. Akkor minek ide a számítógép!!! Igen ám de akkor meg ette a gumit. Azt sem tudták megmondani melyik szilentet cseréljem, hogy jó legyen a futómű. "Hát igen, nem egészen tőkéletes a számítógép" De a pénzem az tökéletes volt!!! Hitelből kellett finanszíroznom. Neeem vvaaagyok ideges mossssee!!!! :-) Na mind 1 rég volt...
Trombozis12-10-2006 12:44:58 // 20552
Az enyém egy évet állt. Nekem is anno 2350000Ft-ra volt kitéve és elhoztam 1701000-ér. Még cigánykodtam 1.6-ra, ed a srác már nagyon ideges lett. Azt mondta ezt sehol nem tudom lealkudni annyira. Mondtam neki egy ugyanilyet a másikban (csak fekete) 1.4ért ideadják. :-))))) De az kula volt. Mondjuk az enyémre is kellett költeni. :-D Lehet a másikra nem kellett volna ennyit.
Nasty12-10-2006 12:37:25 // 20551
Ups lemaradt egy 0. Tessék:0 :-)
Nasty12-10-2006 12:35:25 // 20550
Pedig csak a gyergyákat kell kivenni, kitörölni rongyal és kész.Amikor vettem az autót előző héten 210000 volt az ára, akkor 1,9 és elvittem 1,7-ért (eurotax:2650000 volt), Brill-nél nem értettek hozzá 2 évig állt az auto ezért kellet egy uj aksi is. Soxor lehet spórolni ilyeneken...
Trombozis12-10-2006 12:15:56 // 20549
:-))) Nekem is ugyanez volt. Beáztak a kábelek és nem ment mind a 4 henger. Azóta inkább koszos marad. Nem kevés pénzt kértek el ezért is...
Karakot12-10-2006 11:48:54 // 20548
Ez a beszéd! :) A pénz spóroljátok ki máshonnan. :)
tipoatti12-10-2006 07:53:57 // 20547
Val'szeg megyek! Nem kizárt, hogy marad a vas nálam... nem nagyon van szívem eladni... :)
Nasty12-10-2006 07:52:15 // 20546
A 7végén kimostam, brigeciol+sterimob, de a motor felső védőjét rajtahagytam. Annak idején mikor megvettem az autót néha 3 hengerrel ment mert a kereskedésben kimosták és beáztak a gyertyák, aztán kipucoltuk... és jöttek a lovak :-)
tgabika12-10-2006 07:33:13 // 20545
Hali! Kérdés: mosott, vagy mosatott már valaki motort, motorteret? Mert eléggé koszos...és nem mertem nekilátni, mert gondolom nem ajánlott. Nincs erre valami jó megoldás?
Trombozis11-10-2006 22:26:17 // 20544
Közben elhúztam...Jó éjt mindenkinek.
Trombozis11-10-2006 22:24:51 // 20543
Csajos is mondta, de ott nem sok mindenre tudtam ráönteni. :-)
Trombozis11-10-2006 22:24:05 // 20542
Jah, de a tartályba nem mertem tenni. Pedig gondolkoztam rajta. Vigyáztam nagyon. Ki tudja mit szed le.
Karakot11-10-2006 22:23:29 // 20541
Azért bátor vagy. :) Én inkább ecettel próbálnám, az gyengébb sav, mégis erős vízkőoldó hatású.
Trombozis11-10-2006 22:15:44 // 20540
:-) Jó kérdés. Ennyi van ráírva a flakonra: Vízkőoldó. De vigyáztam vele, mert nagyon erős.
Piritu - 1.000.00011-10-2006 21:39:20 // 20539
Nem kell mosatni -:)
Amúgy dettó ez a helyzet nálam is. A spricni kicsit közel van az ablakhoz, szinte lehetetlen beállítani. Vagy kis sebességnél jó, vagy autópályán. A dizájn oltárán "áldozni" kellett.
Sikerült beszereznem a régóta hiányzó mélyládát, újra lehet zenét hallgatni:

(Még csak ilyen képem van róla.)
Pat11-10-2006 21:01:50 // 20538
Ha már ablakmosó a téma: Egyszer megpróbáltam állítani a "spriccelési" magasságon, azóta 80 Km/h alatt tudok csak mosatni, mert egyébként a menetszél egyszerűen lenyomja :-( Ötletek?
Attiska11-10-2006 20:33:33 // 20537
Trombózis, Milyen vízkőoldót használtál?
Trombozis11-10-2006 19:31:49 // 20536
Öntöttem egy kis vízkőoldót a ablakmosó nyílásokba. Mert már baloldalt csak kettő jobb oldalt meg 1 lukból spriccelt. :-) Meggyógyult. Egyből más lett.
Attiska11-10-2006 17:18:47 // 20535
tipoatti, Most akor végülis mész Kaposújalkra, vagy még nem tudod?
Karakot11-10-2006 17:16:58 // 20534
Reménykedem még, azt mondta a szerelő, hogyha szerencsém van, akkor csak a katalizátor rögzítése engedett el, és így tud egy kicsit mozogni a katalizátor a dobon belül, ezért van a zörgő hang. Ezt még lehet javítani, azbeszt lappal kitömik a rést a dob és a kat között, és a zörgés megszűnik. Ebben bízom. Persze az is lehet, hogy a kat eltörött, ekkor kuka. Ha csere, akkor persze nagy valószínűséggel univ kat lesz berakva, de még a 20-30e-től is kiver a víz. Ez most nagyon nem hiányzott. :(
Peti16V11-10-2006 15:52:06 // 20533
Miért, jobb lenne, ha mindjárt 2 darabot kéne venned? :) Azért még ne keseredj el, várd meg, hogy megnézzék! A középső dobban zöröghet más is, nem biztos, hogy a kat ment szét. Ha mégis, akkor azt az autód teljesítményének csökkenésén is észre kéne venni. Tapasztaltál ilyet? Az univerzális kat meg nem olyan rossz megoldás, csak megfelelő méretűt kell választani az autóhoz.
Karakot11-10-2006 15:21:15 // 20532
Köszi a gyors választ, ez elég szomorú hír a számomra. :((
Peti16V11-10-2006 14:35:43 // 20531
A gyári száma a Bosal szerint 60652866. Ez persze már megváltozhatott. Úgy néz ki, hogy ezt se csinálják utángyártottban, pedig cikkszáma van pl. Imasaf-ban (11.65.33), de azt írja a program, hogy nem szállítható. :(( Esetleg be lehet tenni helyette univerzális katalizátort, ami méret alapján választható. Ez kb. 25-30e Ft. Gyanítom, hogy a gyári ennek többszöröse.
Peti16V11-10-2006 14:20:14 // 20530
Karakot:
a katalógusok szerint 1997-2000-ig 1 katalizátor volt, 2000-től pedig 2. Tehát elvileg a Tiedben csak 1 hosszú van. Ez volt a legjobb kép, amit találtam:

Karakot11-10-2006 14:10:50 // 20529
Kéne egy kis segítség azoktól, akik rendelkeznek alfa alkatrész információs szoftverrel. Tud valaki képet küldeni a számomra 2,5 V6 156-os kipufogórendszeréről? Már abban sem vagyok biztos, hogy egy, vagy két katalizátor van-e a kocsimban, illetve, hogy hol található(k). A középdobomban zörög valami, szaki azt mondta, hogy a katalizátor mehetett szét benne. Jövő héten lesz szétvágva a dob, és eléggé idegesít a dolog, hogy új katalizátort kell esetleg vennem. Aztán valaki azt mondta nekem, hogy a V6-osoknak 2 katalizátora van. Akkor viszont azok nem lehetnek az egy darab középdobban. Szóval szeretnék már egy kicsit tisztán látni ez ügyben. Az info jöhet ide, vagy akár az e-mail címemre. Előre is köszönöm. u.i.: az alvázszám:ZAR 93200001007763, ha a gyári katalizátorra árat is tudtok keresni, az is fontos info lenne
Ferke11-10-2006 09:27:34 // 20528
Na még ez a szerencsém!:)
Satti11-10-2006 09:24:08 // 20527
Az biztos,néha látom,hogy a VW,és a merci diesel is nagyon tud füstőlni,ha odanyomnak neki.
tgabika11-10-2006 09:20:20 // 20526
viszont keveset fogyaszt :) és tényleg negyed annyira ne füstöl, mint egy fosvagen
Satti11-10-2006 09:19:12 // 20525
Majd fog:-))))
tgabika11-10-2006 09:08:14 // 20524
Azért vannak itt más disznók is :)
ribipeti11-10-2006 08:07:46 // 20523
Vágd ki a képről, nyomtasd ki 4x és már van is egy garnitúra belőle! Amúgy te készítetted a képet? Mert akkor a tulaj talán meg tudja mondani.
ribipeti11-10-2006 08:05:58 // 20522
Tuti kimostad a kép készítése előtt! :D
lausz11-10-2006 07:52:48 // 20521
ugyan így csináltam most vasárnap
Giorgio10-10-2006 22:29:56 // 20520
Alessio Monza volt a 145-ön. OZ Superleggera tök nem ilyen. ATS DTM Comp. nagyon hasonló, de nem áll ki a közepe, és nem ilyen a küllők találkozási pontja.
Karakot10-10-2006 22:24:10 // 20519
Hát akkor vegyél egy garnitúrát a nem tudom miből! :)))))
Giorgio10-10-2006 22:18:07 // 20518
Nem OZ, nem Alessio, Nem AWS.....kész vagyok tőle.....ilyen kell....MOST!
Kompressz úr10-10-2006 22:07:57 // 20517
Így néz ki az autóm kipifogója 4000 km után:

Attiska10-10-2006 21:56:49 // 20516
Minden dízel füstöl részterhelésből padlógázra átmenetkor, csak az egyik jobban, a másik kevésbé. Kivéve talán a részecskeszűrősöket.
Kompressz úr10-10-2006 21:51:55 // 20515
Az enyém nem füstöl :))
Karakot10-10-2006 20:32:09 // 20514
Hát előttem nem kell reklámoznod a benyásokat. :)))
Satti10-10-2006 20:28:02 // 20513
Elhiszem,hogy a diesel nagyon baba,meg minden,de nálam a motor az legyen benzines,ha odapakolok neki,ne füstölögjön:-))
Nasty10-10-2006 20:25:51 // 20512
Üröm az örömben. 1 hete stabrúd nélkül járok és ugyan úgy kopog valami...dzzzzzzzzz..... no coment
Trombozis10-10-2006 20:02:39 // 20511
Szelepszárszimering cseréje macerás? Úgy láttam nem egy drága cókmók bele. :-)
Nasty10-10-2006 19:28:21 // 20510
Mai tapasztalatom: Bizonyára sok mindenki cserélte már a stabrudat a rosz szilentek miatt, ami marha drága. A szilentet meg nehéz cserélni, mert nem megy bele. Az a szilent tartó ketté szedhető, úgy, hogy az egyik oldalról szétfúrtam az összepatentolást, (de csak az egyik oldalt), nem hegesztett. Így kb 5000 Ft-ból megvan. Vélemény???
Attiska10-10-2006 18:40:19 // 20509
Speciel nem értem, mi a fasznak egy V8-as dízel. Kultúráltságban esélye sincs egy V8-as benzinessel szemben, és ebben a kategóriában ez egy elég fontos szempont. Marketing az egész, most dízelőrület van, és megpróbálnak a lehető legtöbbet kihozni belőle, ennyi.
Karakot10-10-2006 17:12:32 // 20508
A Novitec-nek van egy turbo kittje a 2.5 V6-hoz. Az eredmény 308 Le. Azért az veri a kormosokat. :)
Peti16V10-10-2006 17:12:20 // 20507
Én lépek haza. Ciao
Peti16V10-10-2006 17:09:10 // 20505
Szeretnék Ők azt a 2,5-öt! :))
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.