Forum >> 156

ribipeti21-08-2006 14:24:57 // 17504
Gyerekek, mi ára van manapság egy alsó lengőkarnak tartógömbfejjel együtt? Mert az ebayen 70juróért (azaz 20ropiért) már vannak. Esetleg ha valakinek kell még, akkor azzal együtt rendelhetünk... hacsak nem beszéltek le róla. :)
Trombozis21-08-2006 13:30:21 // 17503
Jah...azt mondja, hogy addig ne használjam a kocsit. Mert nála van minden papír. Hát mondom mit csináljak? Nem érdekel. Meg majd kérjek útvonalengedélyt rá. Hát persze nekem nem kell. Majd eccer.
Trombozis21-08-2006 13:28:58 // 17502
Most csinálják a zöldkártyát a kocsihoz. Meg a héten valamelyik este meg a műszakira megy. Srácnak sok minden nem tetszett: fólia, szélvédő be van repedve egy picit, ültetés, kis rendszám, meg kérdezte nincs-e nagyobb kerekem, mert lehet nem tudok beállni a padra. De azt mondta meg lesz. :-)))
GEORGE21-08-2006 06:50:32 // 17501
A motorok különböző súlya miatt ,és a különböző gumi és felni méretek miatt vannak az eltérő guminyomások.
GEORGE21-08-2006 06:41:53 // 17500
A Blackynek is most volt ilyesmi gondja! Tönkre ment a Novitec doboza! Kivette és újból ment a JTD. Aztán Novitec dobozcsere és mot újból minden okés.
Gabesz15621-08-2006 06:37:47 // 17499
OK! Köszi! Csak az a baj, hogy gáz van mert nem úgy ment az autó már 2 napja ahogy szokott (nincs nyomaték, csak magasabb fordulaton megy jól) és miközben próbálgattam be is jött a hibajelzés... Szóval nagyon úgy tűnik, hogy nem véletlenül világít nekem ott az a pilács :(( Remélem nincs köze a dolognak ahhoz, hogy 4,2 Liter helyett 5 liter motorolajjal jártam 3 napig...
156sw20-08-2006 22:37:04 // 17498
Bár ha menet közben villant be a pilács az nem jelent jót, az álmoskönyv szerint:-(((((((( de nem akarlak keseríteni... Párszor indítsd el, DE menj is vele!!!!! Csak UTÁNA!!!! szervíz ha nem múlik el!!!
156sw20-08-2006 22:34:49 // 17497
Ha nincs gáz ÖT indítás UTÁN kialszik!!!! HA DÍZEL!!!!!!!!!!!!! Addig ne vidd szervízbe!!! levesznek legalább 5 rugóra, és cska annyi derül ki hogy "eseti befecskendezési rendellenesség"
tipoatti20-08-2006 21:48:21 // 17496
Hát, nemtom... állítólag nagyon meg kell nézned, hogy kivel/hol csippeltetsz, az tuti. Jómagam is gondolkodtam/dom rajta, de elbizonytalanítottak. Állítólag a kikönyökölt motorú 156-ok majd' mindegyike csipes volt! ( Indexen volt téma nemrégen ). A lóerő nem egy nagy durranás, amit hozni tud, és hát a nyomatéknövekedés ( ami nekünk, TS tulajoknak a legfontosabb lenne ) sem egetverő. Mindenesetre DCS-ék 70K-ért csinálják. A lényege az, hogy a tiltás határ megmarad, így papíron nem lehet szétfingatni a macchinát. Blacky cartárs is lebeszélt ma róla!
Satti20-08-2006 21:45:50 // 17495
Azt tudom,hogy Ékszíjnak van chip,de az Ővé 1.8-as.
Piritu - 1.000.00020-08-2006 21:44:23 // 17494
Olyan dumát már hallottam, amivel el akarnak adni. A tapasztalltak érdekelnének. Nekem anno '95 az OFF aszmánál bejött...
Satti20-08-2006 21:41:01 // 17493
Sztem kérdezd meg a DCS csapatot,ők vágják ezt a témát.
Piritu - 1.000.00020-08-2006 21:37:42 // 17492
Más téma: Van valakinek tapasztalata 1,6TS chip tuninggal? Erősen foglalkoztat az a 12 paci, amit ígértek.
Piritu - 1.000.00020-08-2006 21:27:14 // 17491
Nem lehet, hogy az angol nyelvű a jobb kormányos kocsikra vonatkozik?
Piritu - 1.000.00020-08-2006 21:20:09 // 17490
A kocsim könyve szerint ez a nyomásérték a 3,2 V6 24V-re érvényes adat! No erre varrjon valaki gombot! Ahány kocsi, annyi féle keréknyomást ír elő a gyár?
Pat20-08-2006 20:16:27 // 17489
Én úgy tudom, hogy dieselnek nincs katalizátora, csak részecskeszűrője, ami a nagyobb koromrészecskéket szűri ki a kipufogóból és üllepíti azokat. Egy biztos, hibakódkiolvasó szükséges. Ha pedig nem észlesz külömbséget az autó üzemében a lámpa kigyulladása előttihez képest, elméletileg (más /offos/ típusoknál már hallottam ilyenről) ha csak pillanatnyi üzemzavar volt, néhány újraindítás után ki kell aludnia.
Zsolesz20-08-2006 19:47:11 // 17488
:) vagy nélkül
Zsolesz20-08-2006 19:29:16 // 17487
A motordiagnosztika vagy visszajelzője. Valóban bármi lehet. Szervíz szerintem is
kékalfa 15620-08-2006 19:13:48 // 17486
Ez légtömegmérö is lehet,vagy valami más érzékelö a motorhoz.Service,hibakódkiolvasás,elháritás.
Gabesz15620-08-2006 18:32:42 // 17485
Na elmentem, meghúzni a bajszát, hogy feltérképezzem pontosan hogy is működik erre menet közben bevillant egy piros jelzés ami eddig sosem volt és most fixen bent van el sem tűnik.. Ez a katalizátornak a lámpája??
Gabesz15620-08-2006 17:39:57 // 17484
Lemondok... :) Sajnos még mindig nem az igazi a gép... Úgy kell pörgetni mint egy benzinest, hogy legyen ereje... JTD-sek volt már valakinek ilyen problémája? Dombnak felfelé 2000-es fordulat alatt hiába is próbálok gyorsítani... 2500-3000 között valahol meg egyszer csak varázsütésre úgy elkezd húzni, hogy belesüllyedek az ülésbe.. Légyszi tippeket!!!
Gabesz15620-08-2006 17:35:05 // 17483
A szervíz CD szerint:
Piritu - 1.000.00020-08-2006 17:31:56 // 17482
Helyesen: Meleg abroncsoknál a nyomás értéke +0,3 barral...
Piritu - 1.000.00020-08-2006 17:30:18 // 17481
No, kimentem: 205/55*16 közepes terheléssel: 2,3 elöl-hátul Teljes terheléssel: 2,6 elöl-hátul Megjegyzés a táblázathoz: Meleg abroncsoknál a nyomás értéke +,03 barral magasabb. Az értéket hideg abroncsnál ismételten ellenőrizzük. Téli abroncsnál a nyomás +0,2 barral magasabb.
admirális20-08-2006 17:25:32 // 17480
Hű, erről meg nem mondtam volna, hogy alulról kapta az ütést. Inkább olyan, mintha oldalról belementek volna.
Piritu - 1.000.00020-08-2006 17:24:36 // 17479
A könyv 2,3-at ír fél terhelésre, én is arra fújtam. Teljesre meg kéne néznem, de most lusta vagyok kimenni. Hogy sikerült a hátsó a futóművet meggyilkolni?
Gabesz15620-08-2006 17:24:25 // 17478
Teljes terheléshez 2,5bar-t ír, alacsony terheléshez 2,2bar-t. És mind a négy kerékre egységesen. Basszus ez a felni + lengőkarok aztán tényleg kaptak egy rendeset...
tipoatti20-08-2006 17:10:43 // 17477
Jó volt a gyorsulás!! 2 x elpicháztak ugyan, de túlteszem magam rajta valahogy... :)))
Wickey20-08-2006 16:54:52 // 17476
Én 2.3ról fújtam fel 2.5-re most hétvégén hogy döngettem egy kicsit Németországban. Feszesebb lett a futómű, és jobban fogta az utat. A gépkönyv mekkora guminyomást ír elő? (terhelve és terheletlenül). Valaki megtenné hogy beírja? Nekem nincs gépkönyvem.

Amúgy meg ki lehet csinálni a 16-os felnit is:



a második képen pár darab hátsó keresztlengőkar látható.
Gabesz15620-08-2006 09:25:04 // 17475
Na tegnap leengedtem a fölös 8dl motorolajat, és azután egész nap kocsikáztam. Az autó azóta úgy gyorsul, mint olajcsere előtt!!! Úgyhogy aki azt mondta, hogy a túlságosan sok motorolaj nem hathat ki a teljesítményre az monnyon le! :)) A jelenség egyébként az volt, hogy amíg nem melegedett be a motor (ill. a hűtővíz kb 80fokig) addig teljesen normálisan ment a gép, azután viszont csak 2500-3000-es fordulattól reagált dinamikusan egy gázfröccsre, az alatt meg mint a lajhár :) Amúgy most van a nívó max jelzés alatt kb 2-3mm-el az olajszint.
Gabesz15620-08-2006 09:17:13 // 17474
Nekem is 205/55 R16 gumi/felni párosításom van és már mentem vele kb. 7000 km-t. Kátyúztam már párszor olyat, hogy kiszálltam a kocsiból és megnéztem a felnit, hogy most tutira kapott, de még mindíg olyan mint új korában :))) Amúgy 2,5bar-ra fújták a gumikat ott ahol vettem és feltettem a garnitúrát, de leengedtem 2,3bar-ra így jóval csendesebb a futómű. Szal szerintem jó döntés volt, hogy a 17"-os kerekekről lemondtál :))
Piritu - 1.000.00019-08-2006 20:36:19 // 17473
A futóműre érdemes figyelni! Nekem 5000 (azaz ötezer) km alatt megzabálta a hátsó gumikat egy elállítódott hátsó futómű!
Amúgy mint már írtam feladtam a küzdelmet a magyar utakkal. A héten megjött a 16 colos garnitúra (Michelin 205/55x16), ma felraktam őket.

Mentem vele ma vagy 200 km-t. Szerintem a stabilitásban nincs nagy különbség a 215/45x17 és az új között. DE!! Az úthibákon messze nem üt akkorát, nem kell annyit kerülgetni. Szóval eddig jó húzásnak tűnik a csere.
Karakot19-08-2006 17:51:30 // 17472
Mi ez a punnyadás, emberek?! Ja, biztos mindenki nyalja a gépét a garázsban, hogy holnap a legszebb arculatát mutassa. :)
Attiska19-08-2006 07:52:56 // 17471
Ferke, Mi volt a gond a géppel? A futóművet én is hanyagolom egy ideig, majd közvetlenül vizsga előtt rendbeteszem (hacsak nem romlik le annyira az állapota addig).
Attiska19-08-2006 07:51:25 // 17470
Elvileg csak akkor gyilkolja le a szimeringeket a többlet olaj, ha a olajszivattyú túlnyomáskapcsolója nincs a helyzet magaslatán. De persze mindenképp érdemes a többletet eltüntetni.
Ferke19-08-2006 00:19:18 // 17469
Bár néha azt gondolom, hogy ezekre az utakra meg se csináltatom...:(
Ferke19-08-2006 00:18:42 // 17468
Na igen, a futómű még hagy kivetni valót. De ha az is rendben, akkor már megnyugszom.
Karakot18-08-2006 23:56:53 // 17467
Örülünk, hogy rendben a kocsi, reméljük egy jó darabig csak tankoldod kell. :)
Ferke18-08-2006 23:18:49 // 17466
Próbáld itt Bobby kollegánk is asszem ittt vett lámpát a 147-re, elég jók.Árban is.
Ferke18-08-2006 23:16:16 // 17465
Szasztok Alfistik! Kész a verdám! Hála Piriéknek! A korábbi kontárkodásról Piri csinált képeket is, nemsoká mutatom majd őket, elrettentő példaként...:(
Ofi18-08-2006 22:20:47 // 17464
Szia! Utángyártott is jó lesz? Mert ha igen akkor tudok, cirka 6000 Ft/db.
WenczMiki18-08-2006 22:04:28 // 17463
Sziasztok! Ködlámpákat keresek, tud valaki segíteni?
Karakot18-08-2006 21:44:59 // 17462
Így van, de én csak a 156-ra emlékeztem. Még egyszer kösz. :)
kékalfa 15618-08-2006 21:35:39 // 17460
Az kiskunlacháza oda vissza!Hajrá!
kékalfa 15618-08-2006 21:34:48 // 17459
Nálunk mind a három kuka! Volt egy c3-asunk az alfa előtt,a shell benzin négy injektorfejbe került,szerencsére garba.
Gabesz15618-08-2006 21:20:41 // 17458
Ok! Köszi a segítséget! Reggel leengedem a motorolajat a nívó tetejéig. Aztán kiautózom a gázolajat :)) Még vagy 400 km-t elmenne...
Satti18-08-2006 21:20:12 // 17457
Én mindig a shell-en tankolok,de még nem volt semmi bajom.
Trombozis18-08-2006 21:18:44 // 17456
Hát nem? Szerinted mi? :-DDD
Trombozis18-08-2006 21:17:26 // 17455
Én pedig erre a kútra esküszök. Nekem ez a legjobb. De szerintem hol, mi a legjobb.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.