Forum >> 156

Trombozis16-03-2006 11:33:52 // 6453
Semmi. Nagy balfasz vagyok, oszt nem mentem megnézni azóta se. :-(
Poló16-03-2006 11:33:38 // 6452
Nekem a felfogatásuk nem tetszik. Az a váz, ami lemegy a kardánalagúthoz.
GEORGE16-03-2006 11:32:49 // 6451
Bizony, bizony az csak az átiratáskor derül majd ki!!!! Valaki idíóta barom megint jól kitalálta az iróasztala mögül!!! De hát nem ezért szeretjük ezt a gagyi országot?? :-(
Trombozis16-03-2006 11:32:33 // 6450
Azt nem tudom. Annyi mindent kéne vennem (az első gumin már nem nagyon van futó felület), hogy nem is foglalkoztam annyira vele, csak az árakat néztem. Addig jó lesz ez ami benne van. De majd, ha találok valamit szólok. Nem nagyon akarom belül szétfurkálni az autót. :-)))) De pedig lehet az lesz.
Poló16-03-2006 11:31:25 // 6449
Felnikkel mi a helyzet, amiket haverod tudott olcsó pénzért?
Poló16-03-2006 11:29:24 // 6448
Köszi. És a gyárinak a felfogatásáról tudsz valamit?
Trombozis16-03-2006 10:13:31 // 6447
Sziasztok, Polo láttam az üzenetet az oldalamon. Én ezt a könyöklőt szíjjaztam a műanyag alá. Haverom pedig odafúrta (145-be). Így elkértem tőle ezeket a kötelet vagy mit, amit kaptunk a könyöklőhöz, mert rövidek. Képeket majd csinálok róla. Én azért nem fúrtam oda, mert szeretnék bele majd gyárit, csak az 20 ez meg csak 5eFt volt. Én azt mondom nem érte meg az árát, mert a pohártartóba se fér bele semmi, de nem is tenném, mert a könyökömmel mindig kiborítanám. De azért oda van szorítva, de a nagy csavar amit kaptam hozzá az szépen megkarcolta az ülés oldalán lévő müanyagot. Na majd tolok képeket.
csocsi16-03-2006 08:45:27 // 6446
Az már felháborító az eredetiség vizsgálatnál hogy nem láthatjuk mit hozott ki a gép. Akkor a vevő honnét tudja meg ha valami volt a járművel és az eladó elhallgatta? Egyre hülyébb szabályokat hoznak be :((
Kpeki16-03-2006 08:43:08 // 6445
Bonyolultabb lett a dolog... Mint mindent ezt is túlvariálják. Itt nálunk már a vizsgahelyen külön zöldkártya sort csináltak, mert annyi idöt evsz el, hogy feltartaná a vizsgázandó kocsikat. Tudomásaim szerint már fényképezni is kell majd a kocsit zöldkártyára mint ha vizsgázna, és online kapcsolatban áll 1 központtal, ami azért szerencsétlen mert ha nem megfelelö a károsanyag kibocsájtás akkor letiltja a kocsit és nem lehet vele forgalomba részt venni (kivonja ideiglenes asszem). Eredetvizsgát is már agyon bonyolítják, bevizsgáltatod és nem látod a papíron hogy milyen értékelést kaptál, hanem csak az okmányirodában látják...
csocsi16-03-2006 07:33:00 // 6444
Elképzelhető, csak furcsálom. De mindegy ez van, zk pedig kell :(((((
ribipeti15-03-2006 21:56:41 // 6443
Sportfutómű eladó Embörök, eladósorba kerül 4 állítható keménységű KONI gátló és a hozzátartozó 35mm-es ültetőrugószett is. Kábé 3 hét múlva tudom szolgáltatni, addigra ugrik ki a kocsi alól. Elérhetőség a oldalamon. Ára 80.000 kemény magyar forint. Lehet jelentkezni! :))
Karakot15-03-2006 21:45:54 // 6442
Gondolom néhány ember zsebe rendesen megvastagodik azért, hogy az ország összes mérőállomásán új gépeket vetessenek. Valami indok pedig kell, valamit másképp kell csinálni, különben joggal vetődhetne fel a kérdés, hogy mért kell kidobálni a korábbi műszereket.......Egyébként az is lehet, hogy EU szabályozás alatt áll.
csocsi15-03-2006 17:44:00 // 6441
Lehet hogy ahogyan a szervízes csinálta az volt a gond. Esetedben te is saját lábúlag végezted és nem más. Én erre tudok gondolni. De miért kell így csinálni, ha eddig nem kellett? Mi váltotta ki a változást?
Zsifi15-03-2006 17:40:34 // 6440
Hasonlóan gondolom én is.
Ruszi15-03-2006 17:39:18 // 6439
Eladó: 4-db 15-ös Alfa disztárcsa szép állapotban 156-on volt. 10000 ft
Karakot15-03-2006 11:53:13 // 6438
Én hétfőn voltam egy VW-el zöldkártyázni, de semmi probléma nem volt. Nem volt ismerős a srác, mégis készséges volt mindenben. Nem irattak alá semmit, igaz nem is ülhetett be a kocsiba, én kezeltem a gázpedált. Mondtam, hogy mondja mit csináljak, mikor, mennyire, mennyi ideig pörgessem az emelt üzemő méréshez, és gyorsan, gond nélkül megvolt minden. Hozzáteszem, hogy ez is benzines, tehát nem kellett tiltásig forgatni. Egyébként mi baja lesz egy diesel motornak, ha bemelegedett állapotban tiltásig forgatják minden évben egyszer? Tényleg nem kötekedni akarok, sőt én is íróasztalmögülokosakatkitalálunk ízűnek tartom ezt az új szabályt, csak nem értem, hogy miért kell annyira félni a dologtól. Gondolom a gyári tiltás ott avatkozik be, ahol még nem károsodik a motor....Cáfoljatok meg, ha tévedek.
csocsi15-03-2006 09:19:29 // 6437
Ilyet hol és hogyan lehet fényképezni?? :)))
csocsi15-03-2006 09:16:55 // 6436
Vaze, újabban ilyeneket találnak ki? :((
Ronnie15-03-2006 01:24:34 // 6435
Akkor most tied a pálya! ;o) .. én is lépek aludni! Ciao!
Peti16V15-03-2006 01:23:58 // 6434
Rohanni ilyenkor? :)) Aludni, azt igen! Jó éjt Nektek!
GEORGE15-03-2006 01:22:41 // 6433
Tényleg léptem skacok! Szevasztok!
GEORGE15-03-2006 01:22:07 // 6432
Ne fújd el az összes pirosat teeeee :-DDD
GEORGE15-03-2006 01:21:37 // 6431
A hátsót a nagyobbik kéken! :-))
Peti16V15-03-2006 01:21:25 // 6430
Wow! Az jó, akkor lehet, hogy én is lefújom. Van is spray-m hozzá, már azt sem tudom mikor mihez vettem.
Ronnie15-03-2006 01:19:40 // 6429
neked mindíg! A fényszóród akarod lefúlni!? ;o)
Ronnie15-03-2006 01:18:26 // 6428
Bocsibocsibocsi :o)
GEORGE15-03-2006 01:13:21 // 6427
Szeva!
GEORGE15-03-2006 01:13:09 // 6426
Nem maradt egy picurka a festékes doboz alján ?? :-))))
Poló15-03-2006 01:12:39 // 6425
Léptem aludni. Jó éjszakát!
Ronnie15-03-2006 01:12:13 // 6424
Teljesen sárgán villog, csak kívülről lett pirosabb! Az izzó fehér, de van benne egy külön sárga búra.
GEORGE15-03-2006 01:11:08 // 6423
Azért nem kell elrohanni ! :-)))
Peti16V15-03-2006 01:10:37 // 6422
De fasz vok, persze. Megyek is aludni....
GEORGE15-03-2006 01:10:07 // 6421
Mi ez??? Azért ennyire nem, de ha igen akkor nem ilyen feketén! :-))) Hisz ez inkább egy chiptuningos dieselre hasonlit!!! De GEORGE nem felejt ám!! :-DDDDDDDDDDDDD
GEORGE15-03-2006 01:08:33 // 6420
Persze hogy ilyen kivülről, sőt az 1,8-as is ilyen kivülről. A tied azért AR 67601-es mert 1,6-os!
Peti16V15-03-2006 01:08:32 // 6419
Degonosz!
Poló15-03-2006 01:08:26 // 6418
:DDDD
Peti16V15-03-2006 01:07:31 // 6417
Ronnie! Deszka ok, de a piros indexed most sárgán villog??? Gondolom az izzó sárga benne, de akkor is...
Ronnie15-03-2006 01:06:12 // 6415
;o)))))))))))))))))
Poló15-03-2006 01:05:50 // 6414
Ezt majd megnézem az enyémen.
Peti16V15-03-2006 01:04:46 // 6413
Enyém is ilyen, pedig AR67601-es.

Ott megy be szépen a bowden:


Ott lehet is neki gázt adni.
GEORGE15-03-2006 01:04:24 // 6412
Ez egy jó kérdés! Még nem szedtük szét, a 2-esben 10 bar van csak, 20-25% nyomásveszteséggel. a többi hengerben 3% a veszteség. Lehet leragadt egy gyürű vagy eltörött.... Bár utobbit kétlem, mert a moci szépen "szól" és jól is megy!! Csak eszi rendesen a lét. :-(
Ronnie15-03-2006 01:00:51 // 6411
Egyszerű, '97-ben volt még 155 és már 156! Ezekben a moci is egyforma volt. Ezek már szíjasak, de még bowdenesek voltak. Az újabb műanyagdeklis csak 98-ba jött ki.
Poló15-03-2006 01:00:17 // 6410
Egyik nap megnéztem. Szint alatt volt. Pár ezer km óta nem öntöttem bele. Ma vettem 2 liter Seléniát. Nekem azért többet csipeget. Mi gond a 2-es hengernél?
GEORGE15-03-2006 00:58:24 // 6409
Ez most talált :-) Mert most gondom van a 2-es hengernél...... De mikor jó volt a 15 ezer alatt kb a nivo feléig és 1/3 közé ette le az olajat. Kb 0,5- és 0,75 litert jelentet ez a mennyiség. Ha nyomod neki akkor ezt a mennyiséget el is tünteti. Ez normálisnak mondható.
Poló15-03-2006 00:55:32 // 6408
Neked szokott olajat csipegetni?
GEORGE15-03-2006 00:54:35 // 6407
Az az a tied is ilyen moci mint az enyém

GEORGE15-03-2006 00:53:27 // 6406
Ez már szijjas moci.
GEORGE15-03-2006 00:52:44 // 6405
A 16v mocik mind szijjasak.
a 8v mocik a láncsosak.
Érdekes, hogy némelyik első szériás 156-ban a 155 16v mocit tettek???
és az is fura, hogy némelyik 155-be megmár 156-os blokkok vannak.

Pl a régi mocis 156-ra, Trombozis gépe

Ronnie15-03-2006 00:52:42 // 6404
Köszönöm-köszönöm! :o) .. de a deszka marad ;o)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.