Forum >> 156
Kristyon05-09-2011 20:57:03 // 122892
Köszönöm, meg fogom nézni, a héten nem is, de a jövő héten legkésőbb biztosan, majd be is számolok róla, hogy mit sikerült kiderítenem :)
mreni05-09-2011 20:56:50 // 122891
fogyasztás hogy alakul egy 1.9 jtdnél? 110lovas
GTPeti05-09-2011 20:28:32 // 122890
A ködlámpákat a kesztyűtartó fölötti barma doboz reléi kapcsolják. Először a kábelezést kéne átvizsgálni.
GTPeti05-09-2011 20:26:39 // 122889
A lámpamagasságállító motort kiszedni kb. egy mozdulat. Egy elfordítással kijön,
Na jó, kettő. Mert a végén lévő gömbfejet is ki kell pattintani a lámpa rudazatából.
Na jó, több... :)) Mert ha kiszedni ki is lehet, de a gömbfej visszapattintása beépített lámpa esetén elég necces. (Egyszer mindenképpen meg kell csinálni a műveletet asztalon is, hogy világos legyen mit kell csinálni.)
Szóval az egészet kiszedett lámpán érdemes elkezdeni.
Na jó, kettő. Mert a végén lévő gömbfejet is ki kell pattintani a lámpa rudazatából.
Na jó, több... :)) Mert ha kiszedni ki is lehet, de a gömbfej visszapattintása beépített lámpa esetén elég necces. (Egyszer mindenképpen meg kell csinálni a műveletet asztalon is, hogy világos legyen mit kell csinálni.)
Szóval az egészet kiszedett lámpán érdemes elkezdeni.
Kristyon05-09-2011 20:19:42 // 122888
Köszi az infót!
Ezek szerint még is csak érdemes utánanézni, csak amikor érdeklődtem, ill. utána olvastam, úgy tűnt hogy nagy része tipikus dolog, Bár a ködlámpa kapcsolót macerás lesz megtalálni, már csak azért is mert nem mindig kapcsolja, az infó center után mikor érdeklődtem annyi volt a válasz, hogy fázik :))
Az ablakemelő szerkezet, ahhoz képest, hogy mennyire ijesztgettek vele, már rég le kellett volna szakadnia mindnek...
A kézifék kiengedést is csak azért írtam, mert nem egyedi jelenség, szóval nem csak nálam csinálja, csinálta, hogy kienged..
lényeg, hogy ilyenekre fel lehet készülni :)
Azért ezek szerintem nem elrettentő hibák, mert ezekkel szerintem együtt lehet élni :))
Ezek szerint még is csak érdemes utánanézni, csak amikor érdeklődtem, ill. utána olvastam, úgy tűnt hogy nagy része tipikus dolog, Bár a ködlámpa kapcsolót macerás lesz megtalálni, már csak azért is mert nem mindig kapcsolja, az infó center után mikor érdeklődtem annyi volt a válasz, hogy fázik :))
Az ablakemelő szerkezet, ahhoz képest, hogy mennyire ijesztgettek vele, már rég le kellett volna szakadnia mindnek...
A kézifék kiengedést is csak azért írtam, mert nem egyedi jelenség, szóval nem csak nálam csinálja, csinálta, hogy kienged..
lényeg, hogy ilyenekre fel lehet készülni :)
Azért ezek szerintem nem elrettentő hibák, mert ezekkel szerintem együtt lehet élni :))
mreni05-09-2011 20:07:33 // 122887
köszi srácok :))
Roll198305-09-2011 19:54:36 // 122886
Na még kicsit várunk és típushiba lesz ez is! :D
Zotyy15605-09-2011 19:53:41 // 122885
Nekem a jobb oldali lámpamagasságállító adta meg magát :( nehéz kicserélni?
szasza(SW)05-09-2011 19:52:31 // 122884
Széteső tükör belső:)))
GTPeti05-09-2011 19:50:09 // 122883
Csak az volt a kérdés. ;)
Roll198305-09-2011 19:49:33 // 122882
Nem is írtam, hogy típushiba. De nálam a jobb oldali tényleg nem az igazi. Szóval mreni próbálja csak ki, ha megnézi a kocsit. ;)
szasza(SW)05-09-2011 19:49:22 // 122881
Annyira nem parázok mert van másik,de hátha nem kell használni.Nem baj ha megmarad:)
GTPeti05-09-2011 19:45:35 // 122880
"lámpa magasságállító motor megadja magát"
Te vagy az első, aki erre panaszkodik. ;)
Te vagy az első, aki erre panaszkodik. ;)
Roll198305-09-2011 19:44:52 // 122879
Ne parázz attól, hogy eltörik, ennyi. Egy csavarhúzóval simán kipattintottam. ;)
GTPeti05-09-2011 19:44:39 // 122878
Ezeket közül azért nem mindegyik "típushiba".
1. Meg kéne keresni a hibát.
2. Vszínüleg egy forrasztás szórakozik a NYÁK-on.
3. Eddig max. 1-2 ember panaszkodott ablakemelő hibára. (Legalábbis itt.)
4. Sajnos azt nem csak a gumigyűrű okozza, persze ő a főbűnös. Maga a furat megy tele homokkal, ahol a gomb rúdja csúszik. Ez okozza a "szorulást".
5. Valóban. És nem csak ott, hanem (SW-nél) a csomagtartó két oldalán is.
6. Így van. Bár a zsírral telefújással megelőzhető ez...
7. Ilyet még nem hallottam. Mindenesetre sebességben IS érdemes hagyni az autót.
8. Első futómű nyikorgások. (Szilikonzsírt kell használni beszereléskor.)
9. Első futómű gyakran cserés (kopogó) lengőkarok, főleg a felsők.
1. Meg kéne keresni a hibát.
2. Vszínüleg egy forrasztás szórakozik a NYÁK-on.
3. Eddig max. 1-2 ember panaszkodott ablakemelő hibára. (Legalábbis itt.)
4. Sajnos azt nem csak a gumigyűrű okozza, persze ő a főbűnös. Maga a furat megy tele homokkal, ahol a gomb rúdja csúszik. Ez okozza a "szorulást".
5. Valóban. És nem csak ott, hanem (SW-nél) a csomagtartó két oldalán is.
6. Így van. Bár a zsírral telefújással megelőzhető ez...
7. Ilyet még nem hallottam. Mindenesetre sebességben IS érdemes hagyni az autót.
8. Első futómű nyikorgások. (Szilikonzsírt kell használni beszereléskor.)
9. Első futómű gyakran cserés (kopogó) lengőkarok, főleg a felsők.
szasza(SW)05-09-2011 19:42:12 // 122877
Mi a titka?:)
Roll198305-09-2011 19:37:26 // 122876
8. logó ajtókárpit első ajtóknál
9. lámpa magasságállító motor megadja magát
9. lámpa magasságállító motor megadja magát
Roll198305-09-2011 19:34:17 // 122875
Tükörlap lepattintása nekem elsőre sikerült, nem tört el.
szasza(SW)05-09-2011 19:31:00 // 122874
A bélcseréhez a tükörlapot le kell szedni,bár a gyűrű visszarakáshoz is.Állítólag törik nem lehet leszedni a tükörlapot.Bár melegítésél én még nem próbáltam.Tükörlapom is van két új.Szóval még nem döntöttem mi legyen,de több variációhoz van alkatrészem.Már csak neki kéne állnom,eddig ehhez nem volt ihletem:)
Kristyon05-09-2011 19:25:21 // 122873
Hali!
Nekem ugyan nem régóta van, de amit észrevettem, és a visszajelzések szerint normális, az az, hogy:
1. A tompított felkapcsolásánál olykor a hátsó ködlámpa is automatikusan felkapcsolódik.
2. Hidegben olyan 3 fok alatt az infó center, nem tér magához.
3. az ablakemelő szerkezetnél, az üvegek műanyag elemekkel vannak rögzítve a mechanikához amik széthullanak, legalább is amikor fóliáztattam az ablakokat, akkor már felkészítettek rá, hogy nem sokáig fogják bírni, sőt azt mondták lehetőleg ne mozgassam őket, de még azért bírják :)
4. A kilincsen a gomb néha beragad nyitásnál, itt egy gumigyűrűt kéne cserélni, de annyira ritka, hogy nem foglalkozom vele.
5. Az ülések alatt a csatlakozók oxidálódnak, és hibaüzenetekkel traktálnak (ezt ki szokták iktatni, és fixre beforrasszák, én már így vettem az autót)
6. Azt mondják sűrűn berohad a kézifékkötél..
7. Ja a kézifék hűvösebb időben automatikusan kienged
Hirtelen ennyi jutott eszembe, remélem segít...
Nekem ugyan nem régóta van, de amit észrevettem, és a visszajelzések szerint normális, az az, hogy:
1. A tompított felkapcsolásánál olykor a hátsó ködlámpa is automatikusan felkapcsolódik.
2. Hidegben olyan 3 fok alatt az infó center, nem tér magához.
3. az ablakemelő szerkezetnél, az üvegek műanyag elemekkel vannak rögzítve a mechanikához amik széthullanak, legalább is amikor fóliáztattam az ablakokat, akkor már felkészítettek rá, hogy nem sokáig fogják bírni, sőt azt mondták lehetőleg ne mozgassam őket, de még azért bírják :)
4. A kilincsen a gomb néha beragad nyitásnál, itt egy gumigyűrűt kéne cserélni, de annyira ritka, hogy nem foglalkozom vele.
5. Az ülések alatt a csatlakozók oxidálódnak, és hibaüzenetekkel traktálnak (ezt ki szokták iktatni, és fixre beforrasszák, én már így vettem az autót)
6. Azt mondják sűrűn berohad a kézifékkötél..
7. Ja a kézifék hűvösebb időben automatikusan kienged
Hirtelen ennyi jutott eszembe, remélem segít...
Kristyon05-09-2011 19:21:19 // 122872
Csak a belét nem lehet cserélni?
Mert akkor meg lehetne úszni a fényezést....
Talán elég lesz a pillanatragasztó, nincs ott akkora igénybevétel :)
Mert akkor meg lehetne úszni a fényezést....
Talán elég lesz a pillanatragasztó, nincs ott akkora igénybevétel :)
szasza(SW)05-09-2011 19:15:54 // 122871
aminoplaszt=sziloplaszt:)
szasza(SW)05-09-2011 19:13:48 // 122870
Nekem aminoplaszttal van összeragasztva.Kívül azért körbe tekertem szigetelő szalaggal.Én már vettem egy másik párat,de azt meg fényezni kell:)Idővel megcsinálom,még csak egy éve ragasztottam a régit:))))
Kristyon05-09-2011 19:03:51 // 122869
Akkor marad a pillanatragasztó, és legfeljebb nem mozgatom :)
mreni05-09-2011 18:59:01 // 122868
Sziasztok!
156 tipushibákról mondanátok valamit?:)))
156 tipushibákról mondanátok valamit?:)))
Roll198305-09-2011 18:43:10 // 122867
Nekem is ez volt a bajom. Nem akarlak elkeseríteni, de nem fog sikerülni. Az a gyűrű, ami leugrott, nem fog már a helyén maradni. Hiába raktuk mi is vissza satuban, utána már mindig leugrott, a karmok nem kapaszkodtak meg.
Kristyon05-09-2011 12:21:42 // 122866
Szuper :)
Amint lehet megjavítom...
Köszönöm :)
Amint lehet megjavítom...
Köszönöm :)
zee05-09-2011 12:14:48 // 122865
Hali
Ne aggódj nem tört el semmi,csak az a karmos biztosító gyűrű ugrott le ami a rugó felett van. Satuban visszanyomható egy megfelelő méretű dugókulcs fejjel.
Ne aggódj nem tört el semmi,csak az a karmos biztosító gyűrű ugrott le ami a rugó felett van. Satuban visszanyomható egy megfelelő méretű dugókulcs fejjel.
Kristyon05-09-2011 11:20:03 // 122864
Üdv urak!
Úgy jártam, hogy este behajtottam a balos tükröt, a parkolás miatt nehogy elvigyék, reggel mikor visszahajtottam, akkor meg nagyon könnyen ment, nem is fixálódott, majd, hogy nem csak lötyögött. Sőt ahogy a képek mutatják így le tudtam emelni a csonkról. Az lenne a kérdésem, hogy csak szét ugrott-e, vagy el is törött ott valami????
Úgy jártam, hogy este behajtottam a balos tükröt, a parkolás miatt nehogy elvigyék, reggel mikor visszahajtottam, akkor meg nagyon könnyen ment, nem is fixálódott, majd, hogy nem csak lötyögött. Sőt ahogy a képek mutatják így le tudtam emelni a csonkról. Az lenne a kérdésem, hogy csak szét ugrott-e, vagy el is törött ott valami????
Vinnie04-09-2011 20:37:25 // 122863
Akkor ő addig vigyázott volna az asztmára... :D
Poló04-09-2011 20:30:14 // 122862
A másik nem mutatott túl sok érdeklődést :)
GEORGE04-09-2011 20:05:38 // 122861
Bakker, hát ne mond, hogy csak 2 személyes a verdád :-))))
GEORGE04-09-2011 20:05:08 // 122860
A cicababák csak a lovéra mennek.....
ystuc04-09-2011 20:00:32 // 122859
Halmozottan nem értem. :-)
Vinnie04-09-2011 20:00:02 // 122858
Akkor meg végképp nem értem...két csaj is.... ejj! :D
GTPeti04-09-2011 19:55:05 // 122857
A cartársak nevében írom, nem értjük a problémát. :))
Poló04-09-2011 19:52:53 // 122856
Mert sietnem kellett. Volt vele még egy csajszi :)
Poló04-09-2011 19:52:21 // 122855
Nem egy cicababa, de nem volt csúnya :)
Vinnie04-09-2011 19:51:17 // 122854
És miért nem vitted el egy-két körre? :O :)
GEORGE04-09-2011 19:47:33 // 122853
jó kis 30-ok :-)
GTPeti04-09-2011 19:33:38 // 122852
Jó csajszi volt-e? B)
Poló04-09-2011 19:23:43 // 122851
Be kellett ugranom ma az Árkádba (Győr). Sikerült találnom egy parkolóhelyet közel a bejárathoz az épület árnyékában. Jövök ki, az autóm előtt keresztben áll egy fehér H Astra, 30 körüli csajszi támasztja. Elkezdek bepakolni a csomagtartóba, közben megkérdezi a csaj, hogy kiállok -e onnan. Aztán megkérdezte, hogy mikori évjárat az autóm. Mondtam, hogy 99-es. Erre ő, hogy azt hitte sokkal fiatalabb, nagyon szép állapotban van. Kérdezősködött még, hogy mennyire költséges egy ilyen autót fenntartani, szervizigény, alkatrészárak, közben végig dicsérte az enyémet, az én nagy örömömre :)
Mondta, hogy szeretne majd egyszer egy 156-ost :)
Remélem, hamarosan itt üdvözölhetjük őt az AA-n :)
Mondta, hogy szeretne majd egyszer egy 156-ost :)
Remélem, hamarosan itt üdvözölhetjük őt az AA-n :)
Csoki11603-09-2011 21:58:49 // 122850
Jobban megnézem ezek után!!! Nagyon köszönöm az infókat!!
Csoki11603-09-2011 21:57:46 // 122849
Igazatok van VASTAGON kevertem a kettőt!!!
GEORGE03-09-2011 21:43:39 // 122848
Hogy a 156 mire cserélődik egyenlőre nem tudom, opcióként van a 159, vagy Giu....vagy passsz...
GEORGE03-09-2011 21:33:22 // 122846
de tervezek egy 3. verdát de az nem olyan lenne amit te írsz.
A Marklar féle Tempra SW 155 megalkotása lenne, csak patent kivitelben......
A motorja a2.0 20V Lancia lenne, vagy nevezhetjük Marea/Bravo motornak is :-)
Nem tudok szabadulni az 5 hengertől :-)
A Marklar féle Tempra SW 155 megalkotása lenne, csak patent kivitelben......
A motorja a2.0 20V Lancia lenne, vagy nevezhetjük Marea/Bravo motornak is :-)
Nem tudok szabadulni az 5 hengertől :-)
GEORGE03-09-2011 21:27:00 // 122845
tuti egyedi 156-od lenne JTTD-vel :-)
GTPeti03-09-2011 21:26:36 // 122844
És te nem tervezed, hogy hárommal megnöveld autód számát?
GTPeti03-09-2011 21:25:50 // 122843
Sok projekttel volt már nálam úgy, hogy "érni hagytam" és 1szer eljött az ideje és megvalósítottam... B)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
592
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?