A 105 lovasban nekem is szállt már el. 180e km-nél kb. :)
Méghozzá úgy, hogy garázsba bement saját lábán, aztán nem akart többet menni.
Forum >> 156
András bácsi18-11-2010 20:57:41 // 113993
Gabesz18-11-2010 20:54:17 // 113992
Tudja valaki, hogy a belső faceliftes 156-ban van-e a csomagtartónál előkészités az erősitőnek és a mélynyomónak? Vagy a gyári bose cuccot hogy kell elképzelni?
GTPeti18-11-2010 19:51:34 // 113991
Jaja. B)
Piritu - 1.000.00018-11-2010 19:46:12 // 113990
Ez jó:
Spider vs Black Panther
:-D
Spider vs Black Panther
:-D
Piritu - 1.000.00018-11-2010 19:44:18 // 113989
Érintettség: Topiktag leszek ott :-)
GTPeti18-11-2010 19:15:34 // 113988
S ha már "háziállat" (Pók). Az 59 lehetne a Feketepárduc. ;)
GTPeti18-11-2010 19:12:36 // 113987
Hogyhogy érintett leszel? A 156-nak nálad meg vannak számlálva a napjai és helyette jön egy zsír új vas.
(A Spiderben lévő AC-puNpa pedig ahhoz képest olcsó mulatság. És amúgy sem fut olyan sokat a Pókocska.)
(A Spiderben lévő AC-puNpa pedig ahhoz képest olcsó mulatság. És amúgy sem fut olyan sokat a Pókocska.)
Piritu - 1.000.00018-11-2010 18:53:38 // 113986
olvastam, lassan ott is érintett leszek :-)
Bár furcsa, hogy ott is csak a 2,4 tulajok panaszkodnak, az 1,9 tulajok hallgatnak.
Bár furcsa, hogy ott is csak a 2,4 tulajok panaszkodnak, az 1,9 tulajok hallgatnak.
GTPeti18-11-2010 18:45:01 // 113985
A kérdés jó.
Olvastam vmi német fazonról, akinél 180e-nél elszállt a nagynyom.pumpa. De itt a fórumban tényleg ritka téma ez. (Kopp-kopp-kopp.)
Viszont az injektorokról már sajnos esett szó, főleg 2.4-gyel kapcsolatban.
Olvastam vmi német fazonról, akinél 180e-nél elszállt a nagynyom.pumpa. De itt a fórumban tényleg ritka téma ez. (Kopp-kopp-kopp.)
Viszont az injektorokról már sajnos esett szó, főleg 2.4-gyel kapcsolatban.
Piritu - 1.000.00018-11-2010 18:42:51 // 113984
de...
mondjuk nálam nem volt kopott, csak csúszott.
mondjuk nálam nem volt kopott, csak csúszott.
Piritu - 1.000.00018-11-2010 18:40:54 // 113983
Ha már itt tartunk lenne egy kérdésem:
Van valakinek infója, hogy a mjet nagynyomású rendszere meddig bírja? Cserélt már valaki valamit a nagynyomású rendszerben?
Van valakinek infója, hogy a mjet nagynyomású rendszere meddig bírja? Cserélt már valaki valamit a nagynyomású rendszerben?
GTPeti18-11-2010 18:40:45 // 113982
Mert nálam most kopott el. :PP
Miért? Nem az?
Miért? Nem az?
Piritu - 1.000.00018-11-2010 18:39:31 // 113981
Honnan jutott eszedbe mint kopó alkatrész pont a kuplung? :-))
GTPeti18-11-2010 18:14:49 // 113980
A 115LE-s egy stabil masina. Persze a kopóalkatrészekre oda kell figyelni. (Mint pl. kuplung.) Egy dobozzal egész tűrhetően megy. Az enyém mindig 6,5 körül eszik, akármit csinálok. Laza - dugómentes - városozáskor volt már 5,5 és 5,2 is!
Piritu - 1.000.00018-11-2010 18:12:36 // 113979
a megoldás, mert a gugli jó barát :-)
Piritu - 1.000.00018-11-2010 18:10:32 // 113978
Valószínűleg nálatok a gyárban a 6-sigma programnak köszönhetően nagyon pontos nyomatékkulcsokat használnak, aminek a szórása ezt a tűrésmezőt hozza ki. Ha ebből kilép, akkor elromlott.
A usereknek meg az Alfáéknál egy minimális (tömítés már működik) és egy maximális (szakadhat valami) értéket adnak meg.
A felhasznált kulcsot meg úgyis középre állítja be az emberfia.
A usereknek meg az Alfáéknál egy minimális (tömítés már működik) és egy maximális (szakadhat valami) értéket adnak meg.
A felhasznált kulcsot meg úgyis középre állítja be az emberfia.
szasza(SW)18-11-2010 17:32:00 // 113977
Szia!
Az enyém pont a kettő közti 110Le.24.-én lesz nálam egy éve és még nem volt semmi problémám egy termosztát cserén kívül.A 8V igénytelen én azért választottam,mert szerelőm szerint nem igazán szerviz igényes.Persze ehhez egy jó állapotút kell venni:)Elég-e a kasznihoz?!:Ha elég az 1,6TS, akkor ez is .Kb.egyformán megy az 1,6Ts és 8V jtd.Egyik alul erősebb a másik felül,de egyformán mennek.Fogy-ím nekem városban 6,5 körül van,kint még kevesebb kb 1 literrel.Szerintem mindenképp vagy nézesse át, vagy szerelővel menjen venni ,akkor nem lehet nagy gond.:)
Az enyém pont a kettő közti 110Le.24.-én lesz nálam egy éve és még nem volt semmi problémám egy termosztát cserén kívül.A 8V igénytelen én azért választottam,mert szerelőm szerint nem igazán szerviz igényes.Persze ehhez egy jó állapotút kell venni:)Elég-e a kasznihoz?!:Ha elég az 1,6TS, akkor ez is .Kb.egyformán megy az 1,6Ts és 8V jtd.Egyik alul erősebb a másik felül,de egyformán mennek.Fogy-ím nekem városban 6,5 körül van,kint még kevesebb kb 1 literrel.Szerintem mindenképp vagy nézesse át, vagy szerelővel menjen venni ,akkor nem lehet nagy gond.:)
admirális18-11-2010 17:04:00 // 113976
Ok, amúgy most az előző hsz-ben elrontottam, a gyári programban ez van az M10-eshez, vagyis a kicsihez megadva:
1,1-1,6daNm
1,1-1,6daNm
Poló18-11-2010 16:59:07 // 113975
Passz, nálunk Nm-ek vannak, a tűrés pedig általában +/- 1 Nm.
Massino18-11-2010 16:57:21 // 113974
Sziasztok!
Egyik ismerősöm venne 156-ost, és dízelben gondolkodik. Én ajánlottam neki, meg kipróbálta az enyémet is és tetszett neki. Csak annyi pénzért amennyiért venne még a régebbi dízel blokkal vannak, nem 140 meg 150 lovas hanem 105 meg asszem 116 lovasokat nézett ki. Na most a kérdés hogy mit kell tudni róluk? Gondolok itt arra hogy mennyire strapabíró, milyen a fogyasztása, meg hogy elég-e abba a kasztniba...
Köszi előre is ha van 1-2 infó meg jó tanács!
Egyik ismerősöm venne 156-ost, és dízelben gondolkodik. Én ajánlottam neki, meg kipróbálta az enyémet is és tetszett neki. Csak annyi pénzért amennyiért venne még a régebbi dízel blokkal vannak, nem 140 meg 150 lovas hanem 105 meg asszem 116 lovasokat nézett ki. Na most a kérdés hogy mit kell tudni róluk? Gondolok itt arra hogy mennyire strapabíró, milyen a fogyasztása, meg hogy elég-e abba a kasztniba...
Köszi előre is ha van 1-2 infó meg jó tanács!
NGC18-11-2010 16:52:47 // 113973
Üdv!
Milyen izzót ajánlotok (előre), aminek nagy a fényereje? Nem +50% Tungsram.
Milyen izzót ajánlotok (előre), aminek nagy a fényereje? Nem +50% Tungsram.
admirális18-11-2010 16:49:17 // 113972
Most direkt megnéztem a gyári programban, ugyanezeket az értékeket írja csak ott "daNm"-ben van megadva:
M14: 2,5-3,6 daNm
M10: 1,4-1,6 daNm
Ugye ezek ugyanazt jelentik?
M14: 2,5-3,6 daNm
M10: 1,4-1,6 daNm
Ugye ezek ugyanazt jelentik?
Poló18-11-2010 16:17:18 // 113971
Elég nagy a szórás, 25-36, 11-16... 1,5x-ese...
Gabesz18-11-2010 12:45:21 // 113970
Champion. Erhard kolléga ajánlotta.
admirális18-11-2010 12:44:16 // 113969
Milyen márkájú lesz?
Gabesz18-11-2010 12:42:04 // 113968
Nem, még nem, az egyik haverom hozza el majd nekem Pestről, ma hozta el a boltból.
Erhard 242 (Pure Energy)18-11-2010 11:59:00 // 113967
nincs mit ..
admirális18-11-2010 11:54:22 // 113966
Jól olvastam a blogodban hogy már nálad vannak a gyertyák?
admirális18-11-2010 11:52:58 // 113965
Igen, jól mondja Erhard, a kicsiket könnyű beletörni, bár akkor sincs nagy baj, csak kell egy új gyertyát venni és kitekerni a menetes részét a hengerfejből. De ha nyomatékra húzzátok és újak a gyertyák akkor majdnem biztos hogy nem lesz baj. A nagyokat amúgy azért nem jó túlhúzni mert a szigetelése szétmegy és vagy átfúj, vagy áthúz, egyik sem lenne jó.
Gabesz18-11-2010 11:43:48 // 113964
Okés, majd felhivom rá a figyelmét.
Egyébként ma el lett hozva a cucc, köszi a segitséget.
Egyébként ma el lett hozva a cucc, köszi a segitséget.
Erhard 242 (Pure Energy)18-11-2010 11:26:16 // 113963
csak bele ne törje a kis gyertyát ...sajnos sokszor előferdül ha nem jó szaki csinálja
Gabesz18-11-2010 11:23:50 // 113962
Köszi a választ, de inkább még most csak segitőként leszek jelen :) barátnőm unokatesója autószerelő, majd vele megoldjuk, csak azthittem valami speckó szerszám is kell hozzá.
admirális18-11-2010 11:12:22 // 113961
Nagy gyertya: 25-36 Nm
Kis gyertya: 11-16 Nm
Kis gyertya: 11-16 Nm
admirális18-11-2010 11:07:17 // 113960
Még házilag is megoldható, egy torx készlettel és egy sima gyertyakulccsal, csak vigyázni kell hogy ne húzd túl, az igazi ha nyomatékkulccsal húzod meg gyári értékre.
Gabesz18-11-2010 11:05:57 // 113959
Sziasztok!
156 1,6 ts-ben mennyire macerás kicserélni a gyertyákat? Speciális szerszám kell hozzá, vagy egy sima "mezei" szerelő is megtudja oldani?
156 1,6 ts-ben mennyire macerás kicserélni a gyertyákat? Speciális szerszám kell hozzá, vagy egy sima "mezei" szerelő is megtudja oldani?
Mike.18-11-2010 10:19:20 // 113958
Nem értem az ilyen tulajt!? Mi volt ezzel a fajta rendszámmal az elképzelése? Szebb? Jobb? Praktikusabb? Olcsóbb? ...????
Ettől már a normál, hagyományos rendszám is jobb.
Ettől már a normál, hagyományos rendszám is jobb.
admirális17-11-2010 22:45:17 // 113957
Ikarusra jobban illik:)
GTPeti17-11-2010 22:38:34 // 113956
baromi esztétikus...
admirális17-11-2010 22:33:45 // 113955
GTPeti17-11-2010 19:43:28 // 113954
Ne csatlakozót vegyél, hanem zsugorcsövet. A légzsákcsatlakozókat forrasztással szokás helyettesíteni. Olcsó és végleges megoldás.
admirális17-11-2010 19:40:09 // 113953
Szerintem emiatt jobb ha szervizhez fordulsz, mert a légzsák ECU-hoz át kéne kötni a kábelt. Ajánlani nem tudok, kérdezz meg egy szervizt, úgy veszem észre hogy szerviz-diagnosztika már majdnem mindenhol van, olyan amivel könnyebb a légzsák ECU-hoz hozzáférni. Ezek a házi diagnosztikánál jóval drágább és komolyabb felszerelések.
Bgabor17-11-2010 19:26:31 // 113952
Mennyire macerás házilag megoldani?
Bgabor17-11-2010 19:23:33 // 113951
Köszönöm esetleg Szeged környékén nem tudtok valami szakit ,vagy vegyek csatlakozót és itthon megcsináljam:)
GTPeti17-11-2010 19:19:03 // 113950
Másképp? Lásd. előző hsz. Annyit tudok tenni, hogy egy hang alapján értelmesebbnek tűnő szerelőhöz viszem a vasat a szomszéd városba.
A kollégáimnál csináltatnám meg, ha lenne v. aknájuk v. csáposuk, de mivel ezek nincsenek, nem akarok egy többnapos szenvedést farönkökkel kibakolt autó alatt.
A kollégáimnál csináltatnám meg, ha lenne v. aknájuk v. csáposuk, de mivel ezek nincsenek, nem akarok egy többnapos szenvedést farönkökkel kibakolt autó alatt.
GTPeti17-11-2010 19:15:54 // 113949
Köszi. Erre nem látok esélyt, mert mint írtam Németo-ban vagyok. Otthon én is tudnék sok-sok szakit, akire rá merném bízni a vasat.
(A hazamenetel 1 nap. A javítás még egy nap, a visszajövetel mégegy. A visszaútnak is van költsége, a trélerezésnek is, a javításnak is valamennyi. Szóval szépen összejönnek ezek és akkor már inkább vállalom a különbözettet, szabadságot úgysem tudok most kivenni.)
(A hazamenetel 1 nap. A javítás még egy nap, a visszajövetel mégegy. A visszaútnak is van költsége, a trélerezésnek is, a javításnak is valamennyi. Szóval szépen összejönnek ezek és akkor már inkább vállalom a különbözettet, szabadságot úgysem tudok most kivenni.)
admirális17-11-2010 17:47:21 // 113948
Valamelyik csatlakozó(i)d kontaktos(ok) lehet(nek). Vidd el kiolvastatni a légzsák ECU-t és az megmondja pontosan hogy hol keresendő a hiba. Ott a csatlakozókat széthúzni, befújni WD40-nel, összerakni, aztán hibát törölni és nagy eséllyel ott ahol javítottad pár évig megint jó lesz. (a javítás idejére aksit lecsatlakoztatni).
Bgabor17-11-2010 17:16:34 // 113947
Srácok valaki esetleg találkozott olyan problémával ,hogy a légzsák visszajelző időnként világít ,újraindítom az autót akkor jó ,megpróbálom még egyszer megint világít mi a p.csa lehet ?Van esetleg olyan csatlakozó ami kontakt hibás szokott lenni?
Ferke17-11-2010 09:57:01 // 113946
Akkor most már remélem megtanultad, hogy másképp kell megoldani?:DDD
dfg (Tanárúr)17-11-2010 08:52:29 // 113945
megógyuk okosban a sufniban :D
lausz17-11-2010 06:20:08 // 113944
hozd ide megoldjuk ócsóé
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
775
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?