Forum >> 156
Ferke04-10-2007 11:56:13 // 47743
Előbb-utóbb minden Alfás eljut az útválasztóhoz. Vagy eladja az autót, és ír egy lehúzó értékelést a totalcaron, vagy keres egy nomális szerelőt, aki nem "szakszervíz". Ez utóbbi akár még önmaga az Alfás is lehet. :)
TI lliék04-10-2007 11:54:34 // 47742
Te hova hordod? :)
TI lliék04-10-2007 11:54:12 // 47741
:PPP :)))) Pont ezaz hogy sajna nem. :)
TI lliék04-10-2007 11:52:45 // 47740
Zsámbék, Kontakt.
TI lliék04-10-2007 11:52:10 // 47739
Pontosan ezért furrcsáltam én is , mert eddig mi is ennyiért szereztük be.
Ferke04-10-2007 11:51:39 // 47738
Na jó, de a 159 az egy luxusszemélygépkocsi.:))
TI lliék04-10-2007 11:51:34 // 47737
levegő: 7.150.- pollen: 3.850.- gaázolaj: 4.940.- olaj, 5 liter: 15.600.- olajszűrő: 4.140.-
András bácsi04-10-2007 11:45:28 // 47736
Egy átlag olajszűrő 1300-1500 HUF. A 159-be volt a gyári szűrőbetét 3e. Annak a gyári légszűrője 6100.
Ferke04-10-2007 11:44:46 // 47735
4k-ért már nem is tudom, hogy milyen olajszűrőt kapni....talán sport-direkt olajszűrőt?!:))
Ferke04-10-2007 11:44:00 // 47734
Ez melyik "szervíz"?:))
András bácsi04-10-2007 11:43:55 // 47733
Hát olyan egy órás meló az összes csere. Ahhoz képest sok. Mondjuk számít az, hogy milyen szűrőket kapott, mert azért ott is vannak horror áru cuccok.
Ferke04-10-2007 11:43:41 // 47732
Huuuh...meg sem merem kérdezni, hogy mennyi volt a többi..:(
Ferke04-10-2007 11:43:13 // 47731
Akinek jól megy...:))))
TI lliék04-10-2007 11:37:04 // 47730
Eddig mindig mi vettük meg az alkatrészeket meg az olajat és úgy vittük oda, de most mindent rájuk bíztunk. A tegnapi lista alapján amit kaptunk a szervízben: pl.: olajszűrő 4.140-ért számolták fel..........
TI lliék04-10-2007 11:34:58 // 47729
Na mert mi 40-et fizettünk munkadíjjal együtt. Nagyon sok?
András bácsi04-10-2007 11:34:00 // 47728
Olyan 20-25e az anyagköltsége.
TI lliék04-10-2007 11:32:51 // 47727
Mennyibe szokott Nektek kerülni az olaj ( Selenia WR diesel ) + szűrők( pollen, levegő, olaj, gázolaj) cseréje?
Ferke04-10-2007 11:22:55 // 47726
Én még sehol nem tapasztaltam, hogy gyilkolná.
mesa04-10-2007 11:21:31 // 47725
WD40 nem gyilkolja a gumit ?
mesa04-10-2007 11:19:08 // 47724
Soha nem tankolom tele.
Hallásból pedig nem tudfom megállapítani mennyi maradt még :P
Hallásból pedig nem tudfom megállapítani mennyi maradt még :P
Ferke04-10-2007 10:58:42 // 47723
Az is van, úgyhogy megoldjuk. Ez eszembe juthatott volna tegnap, és akkor már így lenne.:))
András bácsi04-10-2007 10:54:11 // 47722
Ha van rá lehetőség akkor egy kis csavarrövidítés is megteszi. Ha egy 5mm-rel rövidít rajta a szaki, akkor tökéletes. Jó ha van otthon eszterga. :)
Ferke04-10-2007 10:50:46 // 47721
Nah, ez mekkora ötlet!:)) Következ nyiszogáskor asszem megcsinálom ,köszi!:))
Ferke04-10-2007 10:41:43 // 47720
Attól nem lesz semmi baja (wd40-et is nyomathatsz rá kívülről) de ez max 1-2 napig megoldás, minvel az anyag nem jut be eléggé a fém és a gumi közé.
Ha egy olyan megoldást csináltak volna, mint pl a mercik segédkormányművénél, tehát a perselyben a gumi és a fém közé mondjuk tűgörgős csapágyat raktak volna, akkor nem volna semmi gond.
Érdemes szétszedni, így kb annyit bír majd, mintha újat venne az ember.
Ha egy olyan megoldást csináltak volna, mint pl a mercik segédkormányművénél, tehát a perselyben a gumi és a fém közé mondjuk tűgörgős csapágyat raktak volna, akkor nem volna semmi gond.
Érdemes szétszedni, így kb annyit bír majd, mintha újat venne az ember.
András bácsi04-10-2007 10:41:17 // 47719
Ha a felső lengőkar átmenő csavarját a másik irányból dugod be, mint ahogy gyárilag van, egy kb 3mm vastag alátéttel hézagolva simán elfér. Akkor elég a későbbiekben a dobbetétet kivenni egy lengőkar-levételhez.
Attie04-10-2007 10:35:11 // 47718
Hát nem hinném, mert itt a pedál nem egy bowdent huzogat, hanem egy potméter ad jeleket a motornak, hogy éppen hogy áll a pedál. Ha kiiktatom, akkor valszeg el sem indul :))
Seriff04-10-2007 10:29:27 // 47717
És nem lehet deaktiválni valahogy? Lehúzott csati, kivett biztosíték, rövidre zárás, oder etwas?
Attie04-10-2007 10:26:32 // 47716
Ezt megerősítem. Múlt héten voltam Szamosiéknál, és mondtam, hogy nézzék meg hogy mi nyiszog. És semminek nem volt baja. Még nekem laikusnak is látszik szemre, hogy tök újak a cuccok benne :) Szóval nem tom mitől nyiszog.
Ha szilikon spray-t befújok oda az árthat hosszú távon neki?
Ha szilikon spray-t befújok oda az árthat hosszú távon neki?
Ferke04-10-2007 10:16:25 // 47715
Szeva Alfistik! Felső lengőkar nyüszögés témához visszatérhetnénk, mert jön a reggeli nyirkos hideg időszak, és tök aktuális.
Nekem elkezdte. Szétszedtük, és a tapasztalat: ha semmi baja nincs a lengőkar szilentjeinek, akkor teljesen felesleges újat venni, mert az is pillanatokon belül nyiszogni kezd.
Nem nagy meló kiszedni: alsó lengőkarról le kell kötni a villát, felülről lekötni a lengőkar konzolját+a gátlót. Így már ki lehet buktatni. Hosszú csavart kivenni, fél doboz szilikonzsírt bele, a stabokat pedig kicsit ázni hagyni wd40-ben vagy valami hasonlóban.
Aztán mehet össze, és legalább addíg csöndbe marad, mintha újakat vennénk tizenezerért.
Csinálhatták volna valamilyen csapágyas megoldással ezeket a szilenteket, mert ez így nagyon gáz sajnos. :((
Nekem elkezdte. Szétszedtük, és a tapasztalat: ha semmi baja nincs a lengőkar szilentjeinek, akkor teljesen felesleges újat venni, mert az is pillanatokon belül nyiszogni kezd.
Nem nagy meló kiszedni: alsó lengőkarról le kell kötni a villát, felülről lekötni a lengőkar konzolját+a gátlót. Így már ki lehet buktatni. Hosszú csavart kivenni, fél doboz szilikonzsírt bele, a stabokat pedig kicsit ázni hagyni wd40-ben vagy valami hasonlóban.
Aztán mehet össze, és legalább addíg csöndbe marad, mintha újakat vennénk tizenezerért.
Csinálhatták volna valamilyen csapágyas megoldással ezeket a szilenteket, mert ez így nagyon gáz sajnos. :((
Attie04-10-2007 10:03:07 // 47714
Amúgy még arra gondolok, hogy ez a hülye elektronikus gázpedál lehet a ludas. Egyszer a Totalcaron azt írták, hogy akár félgáz állapotnál is tolhatja be az üzemanyagot úgy, mintha padlózva lenne, mert ő éppen úgy itéli meg :/
Attie04-10-2007 09:59:47 // 47713
Valami baj van a technikámmal biztosan :)
Seriff04-10-2007 09:47:46 // 47712
Tankolni azért csak szoktál?:P
mesa04-10-2007 09:47:18 // 47711
nekem nincs problémám a fogyasztással. Sosem tudom mennyi. Nincs kijelzése :)
Seriff04-10-2007 09:42:26 // 47710
Ja és az egy "öreg" benzines és nem egy korszerű olajkályha...
Seriff04-10-2007 09:41:52 // 47709
Apám az enyémmel 8 és felet fogyasztott városban, amikor hajtotta egy ideig:S
Azt mondta nem pörgette... mondom ööö...izé, ennyit is lehetne fogyasztani? Nekem a városi szinte mindig 10, de én szeretem a direktszűrő hangját;)
Azt mondta nem pörgette... mondom ööö...izé, ennyit is lehetne fogyasztani? Nekem a városi szinte mindig 10, de én szeretem a direktszűrő hangját;)
Attie04-10-2007 09:39:00 // 47708
Én is soknak érzem, de a 155 ilyenkor benyelte a 12-t.
A 8 literrel még megelégednék.
A 8 literrel még megelégednék.
Seriff04-10-2007 09:37:09 // 47707
A 8.9 nem sok egy kicsit ilyen "taxis" üzemmódban?
Attie04-10-2007 09:27:41 // 47706
Idáig nekem "csak" 2 litert csalt.
Attie04-10-2007 09:25:18 // 47705
Úgy értem, hogy addig is ritkán, de afölött sosem :)
tipoatti04-10-2007 09:22:27 // 47704
"sosincs pörgetve és az is csak ritkán. " Most akkó' hogy?? :) Igen, a fedcomp. nagyon jóindulatú velem is... nekem 7,8-at ad átlagfogyinak... :)))
Attie04-10-2007 09:11:35 // 47703
Reggelt!
Ismét fogyi téma :)
A fed komputer elszámolási csúcsot döntött... :/
Szerinte 5.8 volt a fogyim, de a valóságban 8.9. Szép.. lassan a felét fogja mutatni? :)
Vazz... a Bp-i közlekedés semmihez nem hasonlítható. És ez úgy jött ki, hogy 1800-2200 körül váltok., 3000-3200 fölé sosincs pörgetve és az is csak ritkán.
Ismét fogyi téma :)
A fed komputer elszámolási csúcsot döntött... :/
Szerinte 5.8 volt a fogyim, de a valóságban 8.9. Szép.. lassan a felét fogja mutatni? :)
Vazz... a Bp-i közlekedés semmihez nem hasonlítható. És ez úgy jött ki, hogy 1800-2200 körül váltok., 3000-3200 fölé sosincs pörgetve és az is csak ritkán.
mesa04-10-2007 09:11:25 // 47702
Gyújtásra téve villan egy párat a narancs -ha ki van kapcsolva az utasoldal-, utána kialszik
GEORGE04-10-2007 08:39:04 // 47701
Modósitok, friss a kép, csak egy tréleres leállás után leamortizálodott az első lökös, ezért van most csak egy gyári fenn.
GEORGE04-10-2007 07:03:01 // 47700
Ez egy régebbi kép lehet mert azóta már más az első spoiler rajta. pont most indulok hozzá majd mondom neki micsoda kép van róla .-)
csocsi04-10-2007 06:06:39 // 47699
Csatlakozom hozzád :))))
Karakot04-10-2007 00:41:28 // 47698
Karakot03-10-2007 23:41:34 // 47697
A lámpatest felső részén van egy csavar. Azzal tudod manuálisan állítani a magasságot.
.:Medve:.03-10-2007 23:36:47 // 47696
hi
most tettem be xenonokat tompitottba. állitani kéne rajt, mert ami a belső állitást illeti nem ér semmit, olyannyira kéne:) magam is tudok valamit tenni vagy mindenképpen szalon kell?
most tettem be xenonokat tompitottba. állitani kéne rajt, mert ami a belső állitást illeti nem ér semmit, olyannyira kéne:) magam is tudok valamit tenni vagy mindenképpen szalon kell?
Liquid03-10-2007 22:58:23 // 47695
részvétem, sajna mindenütt van néhány ilyen idióta, aki nemcsak parkolni nem tud, hanem még el is sunnyog...
Zsifi03-10-2007 22:55:35 // 47694
Holnap szemrevételezem tüzetesebben.:(((
Horpadást nem láttam rajta tegnap este csak fényhibát.:(((
Horpadást nem láttam rajta tegnap este csak fényhibát.:(((
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
463
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?