Forum >> 156
Erhard 242 (Pure Energy)29-06-2009 20:26:15 // 97204
még nincs...türelem :)
Zsolesz29-06-2009 20:21:28 // 97203
Jól van na csak poén volt...
GTPeti29-06-2009 20:14:39 // 97202
A Mito 1.4-ese egy teljesen más dolog (- mivel egy hitech gyári motor -), mint egy alapmotor utólagos turbósítása.
A turbósított lengyel 1.6 156 ugyanez a kategória, SZVSZ.
A turbósított lengyel 1.6 156 ugyanez a kategória, SZVSZ.
Zsolesz29-06-2009 18:50:40 // 97201
Erhard! Van info a lámpás áráról?
Zsolesz29-06-2009 18:45:01 // 97200
Nézd csak a MITO-t. Giovanni-ék is ezt találták ki :)))
GTPeti29-06-2009 18:31:01 // 97199
Na azt sem fogom sohasem megérteni, miért egy 1.4-est turbósíttat valaki...
Krisztián15629-06-2009 17:58:54 // 97198
Nekem is csinált most olyat a klíma,hogy múlthéten még ment "rendesen" tegnap meg ma meg semmi! olyan mint ha hiába kapcsolom be, és nem megy! A gáz ment volna így egyik napról a másikra el? vagy valami elektromos hiba lehet? (relé)
SD29-06-2009 08:42:13 // 97197
Innen is üdvözlöm a két 156 kollegát akivel találkoztunk az M3-on:)
(rosso 155)
(rosso 155)
Zsolesz28-06-2009 21:16:41 // 97196
Ja. Nincs valakinek fölösben az a kis stift ami a kerék cserélésénél kellene, hogy ne forogjon el a tengely vége (vagy mi a pöch, nem tudom mi a neve. Remélem értitek miről van szó :))
Zsolesz28-06-2009 21:04:26 // 97195
Azért azt nem :) hűthetne kicsit jobban. Elég langyi amit befúj. Főleg, hogy a múlt héten ültem pár off-ban és van összehasonlítási alapom így.
Tomi3328-06-2009 20:13:04 // 97194
Akkor az a kettes fokozat. Tehát jó minden akkor a vason megnyugodhatsz.
András bácsi28-06-2009 20:11:56 // 97193
Akkor hűt, csak nem eléggé. Extrém gázhiánynál talán leold.
András bácsi28-06-2009 20:11:06 // 97192
Szerintem túl van töltve. Egy-két tized bar nyomáseltérés a gyáritól és nem megy rendesen. Akkor van ilyen, ha nyomásra töltenek, nem grammra.
Zsolesz28-06-2009 20:01:40 // 97191
Nem tudom, de lehet a kettes. Baromi hangos, beleremeg az egész kocsi és olyankor mintha a lámpa is egy pillanatra elhalványulna :))
Tomi3328-06-2009 19:55:25 // 97190
Szerintünk semmi baj.A motor hőfók ha normális és állsz mig a garit nyitogatod a ventinek be és kikell kapcsolni a hőfoknak megfelelően . Főleg ha akkor os meneted a klimát. Az enyém nagy melegben kb kinti 26 fölött ha megy a klima szinte állandóan megy a venti sőt ha megállok garást nyitni még a kettes fokozet is rákapcsol.Véletlenül te nem azt hallod ki be kapcsolni.Az egyes fokozat az elég csendes nagyon nem is hallható azért kérdezem hogy nem a második fokozatot hallod e. Ne érts férre nem hülyének nézlek csak érdeklődöm.Mert ha igy van akkor teljesen normális amit a géped produkál.Nézd meg nyitott motorháztetőnél az egész müveletet.
cseri28-06-2009 19:04:58 // 97189
Ez jó lehet mert rohadt meleg volt egész nap sütötte a nap, másnap meg párás reggel és beindult. Köszi megkeresem azt a csatlakozót és ránézek.
ALFI15628-06-2009 18:17:09 // 97188
És ha csak nincs elég gáz a rendszerben?
ALFI15628-06-2009 18:15:45 // 97187
Mi kerülne többe?GOLYO 146 kolléga az én elöző 46-osomat amit megvett turbósítatta.Lefujóval,programmal se volt több.
Zsolesz28-06-2009 18:14:18 // 97186
Ezt szinte mindig. Melegben kicsit többet, de ha kint 20-22 fok van akkor is. Míg kinyitom a garázs ajtaját szerintem 2x simán beindul.
Tomi3328-06-2009 17:42:46 // 97185
De a klima az megy egyfolytában? Meg még egy kérdés milyen melegben csinálja ezt?
Liquid28-06-2009 17:30:30 // 97184
hát ez sajna általános betegség, nekem is már csak 1 csavar tartja
nem lesz könnyű épet találni
nem lesz könnyű épet találni
Zsolesz28-06-2009 17:19:10 // 97183
Nekem meg a ventilátor kapcsolgat ki be. 10 mp-re bekapcsol kb percenként, de lehet hogy sűrűbben.
Tomi3328-06-2009 17:16:37 // 97182
Nem akarok beleugatni de apósnak két hete ugyan ez volt a kocsijával. Ki be kapcsolgatott a klima. Lent a lökös alatt van a szárító szürő annak a tetején van egy csati , az volt egy kicsit beázva elvolt oxidálódva . Megmozgatta és akkor beindult a klima igy jött rá. Lehuzta megpucolta az érintkezőt és tök jó azóta.Nézd meg azt hátha neked is bejön nemkell mindjárt a legrosszabra gondolni és őrült összegeket kiadni feleslegesen.Nála is a hő hatására nameg a mozgásra ahogy jár a motor ki-be kapcsolgatott a rossz érintkezés miatt.
motyo28-06-2009 16:25:50 // 97181
Sziasztok! Levegő szűrő háznak a teteje érdekelne ha vkinek van esetleg elfekvőben eladó, mert nekem háromból az egyik csavarnál el van törve a műanyag. Remélem jól írtam le hogy mi az :)
cseri28-06-2009 16:16:58 // 97180
Hali! most írtam ha olvasod, ma reggel simán indult. Na most milehet?. De azért remélem jó is marad mert nincs "kedvem"ha nagy lenne a zür.
cseri28-06-2009 16:13:50 // 97179
Üdv! Múlt héten lett ellenőrizve nagyon keveset kellett rátölteni. És képzeld ma reggel meg simmán müködőtt. Ja és a töltés után is kb, fél órát müködőtt.
András bácsi28-06-2009 15:10:57 // 97178
Több minden lehet, pl. ha a visszatérő ág túlmelegszik, akkor amiatt leoldhat. Pl. szar szárítószűrő, túl magas nyomás.
"Száguldosrác"28-06-2009 14:41:16 // 97177
Nemértelek félre egyáltalán nem kötözködés az hogy leírod a véleményed,elvileg ez a lényeg hogy meghallgassunk mindenkit nem?!én még azért nem csináltattam meg turbósra mert ahoz jó lenne kicserélni a főtengelyt,hajtókarokat és még pár dolgot.Úgy viszont mar 8-900ezer,ha ezt a pénzt nem adod meg akkor van egy turbós mocid ami nem lesz hosszú életű.
gstup28-06-2009 14:25:16 // 97176
Félre ne érts,én nem kötözködni akarok.Sőt,ha ilyen "olcsón" van rá lehetőség,amit Te írtál én annak csak örülnék...
"Száguldosrác"28-06-2009 14:21:16 // 97175
van annyiért is ez tény,sok helyen a tuning szerelő műhely nevet kell megfizetni.
gstup28-06-2009 14:19:45 // 97174
Igen,szerintem is valahogy így működhet csak a dolog...Szóval nagyon kevésnek tartom azt a 400e forintot.
Dévid28-06-2009 13:33:06 // 97173
És az még csak a motor...
Ha van eszed, akkor erősíted a fékeket, a kuplungot, a turbós motorhoz már illdomos egy új kipufogórendszer, és rájössz, hogy a gyári futómű sem a legjobb már...
Ha nincs eszed, akkor párszor megtöröd a kocsit, gallyrateszed a kuplungot, aztán úgyis megléped ezeket. Ez egy ördögi kör. :D
Persze én kizárólag önmagamból indulok ki, lehet hogy mások normálisabbak, és nem használják ki a teljesítménytöbbletet.
Ha van eszed, akkor erősíted a fékeket, a kuplungot, a turbós motorhoz már illdomos egy új kipufogórendszer, és rájössz, hogy a gyári futómű sem a legjobb már...
Ha nincs eszed, akkor párszor megtöröd a kocsit, gallyrateszed a kuplungot, aztán úgyis megléped ezeket. Ez egy ördögi kör. :D
Persze én kizárólag önmagamból indulok ki, lehet hogy mások normálisabbak, és nem használják ki a teljesítménytöbbletet.
gstup28-06-2009 13:08:56 // 97172
Azt hittem jóval többe van!DCS tuningnál 1-1,5 millát írnak...
Kócosw28-06-2009 09:31:48 // 97171
Szep ajandek! gratu hozza..enmeg nem olvastam :(
"Száguldosrác"28-06-2009 08:10:12 // 97170
nagyon kevés benne a gáz töltesd fel és jó lesz
"Száguldosrác"28-06-2009 08:04:03 // 97169
2 hét az átalakítási idő és kész a turbós moci az ár meg 250-400ezer közt mozog,ki milyen anyagot akar az ár függvénye
EngineCoffeeTables28-06-2009 07:26:26 // 97168
Lehet turbosítani benzinest is, de nem egy délelöttös munka. És elég drága is, mert módosítani kell a vezérlést, kipufogót, és még millió dolgot:(((((
Etel28-06-2009 03:42:17 // 97167
Ez hulye kerdes, vagy csak a dieselekhez lehet kapni turbofeltoltot?
Dévid28-06-2009 01:55:01 // 97166
Jó kis könyv, ez a kiadás nekem is megvan, csak az előlapja hiányzik. :D
Piritu - 1.000.00027-06-2009 22:41:32 // 97165
Ez a kiadás kötelező olvasmány lesz :-)))
Ha emlékeim nem csalnak - vagy 25 éve olvastam - tényleg egy Alfáról szól :-)
Ha emlékeim nem csalnak - vagy 25 éve olvastam - tényleg egy Alfáról szól :-)
Liquid27-06-2009 22:39:22 // 97164
Piritu - 1.000.00027-06-2009 21:22:58 // 97163
Erhard 242 (Pure Energy)27-06-2009 20:22:39 // 97162
ingadozó....
admirális27-06-2009 20:09:35 // 97161
Mármint problémám nem volt vele:). Pillangószelepem az már régóta van:)).
admirális27-06-2009 19:33:07 // 97160
Nekem még nem volt ilyenem, de szerintem ingadozó, vagy emelt alapjárat, vagy hibás gázreakció.
dome127-06-2009 19:26:24 // 97159
Nekem is nagyon bejön. :)
zolee14527-06-2009 19:23:34 // 97158
Köszi!
cseri27-06-2009 18:46:31 // 97157
Üdv mindenkinek! A klima kompresszor kuplungja ki- be kapcsol /nem forog folyamatossan. Egy hete volt bekapcsolva - ma ismét és kit- kat. Hát köszi a jó tippeket ha valaki tud valamit.
"Száguldosrác"27-06-2009 18:09:08 // 97156
Ha szembe állsz a kocsival akkor a jobboldali féltengely fölött van egy 12-es imbusz csavar az a nívó.
Ott kell beönteni az olajat (2 liter) leengedni a váltó alján szintén 12-es imbusz fejű csavar van. Ott kell leengedni.
Ott kell beönteni az olajat (2 liter) leengedni a váltó alján szintén 12-es imbusz fejű csavar van. Ott kell leengedni.
Zsolesz27-06-2009 17:59:27 // 97155
Tetszik :) Te mennyiért szerezted be?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
749
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?
Members
New members
- Kaccsa
- ramirez001
- “ Kevin “
- Rókus
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas

