Forum >> 156

GTPeti22-11-2009 18:16:33 // 103143
Namost, ha Linuxhoz nincs ilyen böngészőmanipulátor, akkor semmihez. :))
Piritu - 1.000.00022-11-2009 18:06:03 // 103142
Amikor átálltam a sötét oldalra (linux) úgy döntöttem, hogy amit csak vinydózosoknak írtak, az nem érdekel :-)

hehe, jó duma, a laptopon meg csak az van :-)))
122-11-2009 17:49:34 // 103141
Ha Te mondod :-) Ennyire azért nem értek hozzá :-))) Csak mezei júzer vagyok :-)
GTPeti22-11-2009 17:47:39 // 103140
Megy az szinte minden mással is, csak át kell verni a fejét. Pl. a Firefox-hoz is van egy plugin, amivel beállítható, minek adja ki magát böngésző. (Próbáltam már, működik.)
Mike.22-11-2009 17:46:27 // 103139
Ááá, ezért nem. Majd valakinél megnézem akinél ez van telepítve.
122-11-2009 17:42:18 // 103138
Upsz! Az problem.....gyorsan toljál fel egyet.
Mike.22-11-2009 17:40:36 // 103137
Most néztem, már nincs explorer a gépemen.
122-11-2009 17:30:18 // 103136
ePER csak ekszplórerrel megy :-( Én is szívtam vele anno, míg Djurika fel nem homájosított :-)
Mike.22-11-2009 17:22:02 // 103135
Mozzilla van.
De mindjárt megpróbálom a másikkal is.
Piritu - 1.000.00022-11-2009 17:19:50 // 103134
vindóz ekszplolered van? Csak azzal műxik. Nekem se megy, mert Linuxot használok :-(
Mike.22-11-2009 17:05:02 // 103133
Már látom a kis képeket, de nem nyitja meg nagyban.
Piritu - 1.000.00022-11-2009 17:00:18 // 103132
Na akkor itt ha a kis képekre klattyintasz minden darabját megtalálod a fűtésnek - feltéve hogy winydóz ekszplólered van :-))
Mike.22-11-2009 16:57:12 // 103131
Már a kattintgatás sem megy nekem. :-))
122-11-2009 16:28:15 // 103130
Mert, mi a problem még mindig?
Nekem a fűtéscsap, meg a radiátorom volt kukás. Én meg cseréltem szinte évente a termosztátot....
Piritu - 1.000.00022-11-2009 16:27:30 // 103129
itt ha ügyesen kattintgatsz, találsz ábrát
Mike.22-11-2009 16:20:43 // 103128
Még mindig nem okés a fűtésem, Van esetleg valakinek valami ábrája a 156 -os fűtésrendszeréről?
Nekem azt mondták, hogy valami lamellás kütyű a rossz ami a hideg és meleg levegő áramlását szabályozza. Vagy az a villanymotor ami elvileg ezt hajtja. Na ezekről kellene nekem egy kép. Most fogalmam sincs hogyan néz ki és hol keressem.
Piritu - 1.000.00022-11-2009 16:10:16 // 103127
Kedden megyek a Fekete erdőbe és pénteken vissza, lehet hogy arra megyek, mert hálás fotótéma a tó:-)
GTPeti22-11-2009 15:57:33 // 103126
Saar-vidéki táj (igen szép a fekvése).



Lindau-ban is vannak rendes emberek...



(...és Friedrichshafenben is. Tegnap láttam egy szépen feldíszített 147-et, előtte pedig a bartánő MiTo-val.)
Piritu - 1.000.00022-11-2009 15:25:47 // 103125
Huhhhh, de nagy az aktivitás a topikban :-))
No mindegy, akkor is szép napot mindenkinek!
Ferke22-11-2009 10:04:09 // 103124
Köszi, köszi, megint nem figyeltem, ma meg is nézem!:)) Aztán visszaszólok:)
Attie21-11-2009 23:17:01 // 103123
Szép kápolna :)

Ezzel a bejegyzéssel lehet hogy sokmindenkinek megspóroltál egy kis pénzt. Köszi.
Piritu - 1.000.00021-11-2009 22:35:58 // 103122
Jó 8 mindenkinek!

(pár gondolat az EGR-ről a blogomban)
Scott21-11-2009 20:08:54 // 103121
..kiegészítésként annyi történt csak, hogy aksit cseréltem. Azóta nem megy :(
Erhard 242 (Pure Energy)21-11-2009 19:42:20 // 103120
én nem értek egyet ...a 150 és 170 lovas Mjet között egy különbség van az a szoftver a 200 és 210 lovas között is ...normális keretek között lehet teljesítményt növelni úgy hogy semmi se károsodjon...
Piritu - 1.000.00021-11-2009 19:40:47 // 103119
Benéztem a kézifékhez, nem láttam arra olyan csatit, amit lefényképeztél. Csak a kézifék kapcsolójára megy egy, de az fekete és vagy 2 drót van benne.
Scott21-11-2009 19:35:26 // 103118
Egy kis segítség kellene. Csak a lábra fúj levegőt a fűtő venti, hiába tekerem a gombot nem reagál semmire. Eddig működött rendesen. Esetleg ötlet merre induljak el?
Attie21-11-2009 19:34:40 // 103117
Óra szerint 88e, de mivel külföldről jött és kereskedésben adták el, ki tudja :)
Piritu - 1.000.00021-11-2009 18:55:52 // 103116
A Cartárs itt a direktszűrőről írt:-))
Km ügyben hogy állsz a Vassal?
Attie21-11-2009 15:01:45 // 103115
Én is hasonló okok miatt nem akarok beletenni semilyen boxot.
A gyári állapot a tuti :) Lekopogom, de még nekem sem volt EGR gondom.
MYSKHA21-11-2009 14:46:37 // 103114
ezen már énis eltöprengtem.. köszi megnézemmajd.. hát aki csinálta az elejét azrakhatott bele izzót..
ystuc21-11-2009 13:46:36 // 103113
Hát, akkor most már van dieseles vélemény is. :-)
Én akkor továbbra is mellőzöm a használatát. :-)
GTPeti21-11-2009 13:41:21 // 103112
ystuc, teljesen egyetértek. Egy apró kieg. azonban: Én határozattan véltem érezni a hatását a JTD-ben. SZVSZ jobban húz alulról, könnyebben felpörög a turbó. Viszont az említett hátrányok miatt eladtam. (Olyannak való, aki nem megy sokat az autóval és van ideje rendszeresen ápolgatni a szűrőt.)
ystuc21-11-2009 13:18:14 // 103111
Hát, én sajna nem tehettem meg, hogy új Alfát vegyek, így inkább biztos előéletű nagyköbcentist választottam, használtan. 11 hónap alatt én csak 15ezret tettem bele, és szerencsére az EGR-rel nekem nem volt bajom. Az előző tulajt nem kérdeztem efelől.
Piritu - 1.000.00021-11-2009 13:07:06 // 103110
mondjuk én is emlegettem az illetőt és az összes hozzátartozóját is rendesen :-))
András bácsi21-11-2009 12:59:21 // 103109
Szerintem már mindenkinek. :)
Azt kéne egy korommal teli hordóba beültetni, aki az EGR-t kitalálta.
Piritu - 1.000.00021-11-2009 12:47:53 // 103108
Jó Neked, amikor én vettem már "csak" 1,9 létezett, ebből is összesen 5 darab :-(
(Mindenképpen új kellett, mert 200e km-t kell belehajtanom 4 év alatt.)
Mindent összevetve nem bántam meg, a motorból létezik egy 170 lovas változat is, úgyhogy baj nem lehet vele.
Sokkal jobban zavar, hogy a szervízek hozzáértése - hogy is mondjam - kívánni valót hagy maga után. Mindenki az LMM-re szavazott, akinek csak említettem a megtorpanást.

Mondjuk arra is kíváncsi lennék, hogy kinek nem volt gondja még egy 145.000 km futott kocsinál az EGR-el. A hozzászólásokat olvasva nem én voltam az egyedüli...
ystuc21-11-2009 12:22:33 // 103107
Ezt hasonlóan látom én is, a motor nekem is úgy jó, ahogy a gyárból kijött. Ezért is vettem meg az erősebb dieselt, hogy ne kelljen az 1,9-essel szarakodni a teljesítményt illetően. :-)
ystuc21-11-2009 12:20:20 // 103106
Ha jól tudom, akkor a dobon belül lévő hangszigetelő anyag mennyiségétől függ a hang. Lehet, hogy az idők folyamán jött ki belőle cucc, ettől lett hangosabb.
Vagy esetleg kérdezd meg Ronnie-t, hogy ő kivel csináltatta ezt a dolgot... :-)
Piritu - 1.000.00021-11-2009 12:08:13 // 103105
Na akkor most nézd meg az ftp-n a videókat a gyorsulásról, örülök hogy megbolondítottak :-))
Szerintem meg a magyar szaxervíz falf@..sága szopatott meg. Ha veszik a fáradtságot és nem egy kis gumicsövecskét cserélnek ki amikor először előjött a gond, hanem utánanéznek a hibakódnak - mint ahogy a német ipse tette - már 6e km-el ezelőtt kipucolták/kicserélték volna az EGR-t és nem lett volna semmi gondom.
Mike.21-11-2009 12:06:00 // 103104
Ronnietól vettem pár éve és akkor még halkabb volt. Mostanra már kicsit zavaró lett (vagy öregszem?! :-)) ). Úgy tudom ő szétszedette a gyártóval és halkíttattak rajta. És ha jól emlékszem nem is egyszer hangolták neki. Ebből gondoltam, hogy esetleg megoldható így is mert újat nem akarok csináltatni, akkor inkább visszakerül az eredeti.
Poló21-11-2009 11:36:15 // 103103
Érdekes, hogy amelyikben nincs box, az kevésbé füstöl. A gyárban nem találomra csinálták meg a rail nyomást annyira, amennyi. Ha annyira jó megemelni, akkor már a gyárból a magasabb értékkel jönne ki, erősebb a motor, jobban eladható (vagy drágábban). Nem hülye emberek fejlesztik a motorokat, nem kevés tesztelés követi a fejlesztő munkát, sokszor változtatnak dolgokon, mire elkészül a termék. És jönnek a tuning cégek, kevésbé képzett mérnökökkel (ha egyáltalán van mérnöki munka az egészben), akik szarnak az élettartamra és minden egyébre, csak a többlet teljesítmény lebeg a szemük előtt, ezzel megbolondítva a népet, akik meg is veszik a terméküket.
Piritu - 1.000.00021-11-2009 11:31:11 // 103102
Elgondolkodtam, arra jutottam, hogy max annyi köze lehet hozzá hogy boxal kicsit többet dolgozik a szelep, hogy a füstölést ellensúlyozza.
Amúgy szétszedtem. Egy elektromágnes, ami egy rugó ellenében nyitja a szelepet.
Nem is a szelep volt beragadva, hanem a mágnes szára. Bejutott oda is egy kis korom. Szerintem már jó is.

Bővebben este a blogban :-)
ystuc21-11-2009 10:47:59 // 103101
Csak azt tudom ajánlani, akikhez én is járok. Vagyis akikben eddig nem csalódtam. Dinamit kipufogó. Bár érzésem szerint azt fogják mondani, hogy ha hangos, akkor csináltass halkabbat. Nem vagyok benne biztos, hogy utólag lehet állítani rajta.
Mike.21-11-2009 10:21:31 // 103100
Nem tudsz jó kipufogóst Bp.n? Kicsit hangos már az enyém és kellene halkítani rajta.
ystuc21-11-2009 08:42:27 // 103099
A direktszűrőről erősen megoszlanak a vélemények. Nekem volt, használtam évekig, és szerintem parasztvakítás. Én jóformán semmi különbséget nem éreztem a benzines motornál, az egyetlen feltűnő dolog a dögös szívóhang volt. Az tetszett, de idővel azt is elnyomta a kipuffom. :-) Persze, az ember azt mondja, mikor beteszi a direktet, hogy hú, meg hű, mennyivel jobban megy az autó... Én nem estem hanyatt a különbségtől.
A direktszűrő sokkal nagyobb odafigyelést kér, és ha nincs leápolva rendesen, akkor tud nagy galibát is okozni. Természetesen több port enged át, hiszen nagyobbak a lukak, az olaj fogja meg a koszt, ha van rajta. De abból se legyen túl sok, mert az sem tesz jót. Azon kívül, hogy több port enged át (a több levegővel), meghülyítheti az LMM-et is.
Ja, és nekem 2,0 TS-ben volt, dieselbe ki sem próbáltam. Lehet, hogy érezhetőbb lenne a különbség, de a motor az, amihez nem piszkálok, mert tökéletesen megvagyok elégedve a gyári adatokkal. :-)

Viszont van egy direktszűrős topic, ha gondolod kérdezz utána ott is a dolognak, hátha valami szaki megmondja a tutit! :-)
Attie21-11-2009 08:42:17 // 103098
Vidéken 5,8 volt a fogyim :-P Azért ennyit nem tudsz a 2.0 TS-sel :)
Mattyancs21-11-2009 08:38:29 // 103097
Köszi srácok valószínűleg így már nem barmolom szét!!!
B@rney21-11-2009 08:32:16 // 103096
Üdv. Car-társak!
VALAKI TUDNA ÉRDEMLEGES TAPASZTALATTAL SZOLGÁLNI A KÖVETKEZŐVEL: DIREKT SZŰRŐ ESETLEG SPORTLÉGSZŰRŐ 156 1.9 JTD-BE TENNI? MEGÉRI? MENNYIVEL TÖBB PORT ENGED ÁT STB?
Adrián21-11-2009 08:29:43 // 103095
103042 hsz ben neked irtam!;)
Ferke21-11-2009 08:22:35 // 103094
A függöny légzsák stekkere hová esik? Megúszom, hogy le kelljen venni az egész tetőkárpitot??:)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.