Forum >> 156

mizooo29-09-2012 18:43:07 // 131642
Szia, én is olcsóbb cuccokat vettem bele először, de általában nem egyszerre halnak meg a futómű alkatrészek és pl.: a jobb oldali felső lengőkar már rég tönkrement a bal oldali szintén olcsóbb felső pedig még teljesen jó. Jobb másodszor TRW-t vettem úgy látom az utak szélének a rossz minősége miatt az jobban nyúzva a van. A lényeg, hogy mindig csak 1-1 alkatrészt kell cserélni és akkor nem nagy kiadás a legjobb minőségű alkatrész beszerelése sem. Persze ha az ember megvárja, hogy már minden lógjon, kopogjon akkor egyszerre ez egy nagy összeg lehet.
Frucsi29-09-2012 17:48:41 // 131641
Szia Peti!

igen olvastam, pont ezért akartam valaki mást is meghallgatni, mert te és Andrásbácsi 1:1re végeztetek....:D
Most jönnének a 11-esek....:D
Mindkettőben van valami, a te véleményedet azért támogatom....nem magam javítom...a munkadíj + olcsó-noname különbség lehet a jobb minőségű felé billenti a mérleget....
Nem egyszerű.....de sajnos a mai gazdasági helyzetben.....mi az.....nyilván mindenki próbál spórolni......
Át kell rágni.....osztani szorozni!
De köszi a válaszod, hasznos volt!
Ciao!
GTPeti29-09-2012 17:31:05 // 131640
Olvastad a véleményeket, amiket lentebb írtunk?
Imyx29-09-2012 16:55:03 // 131639
Urak,

Ez a Paraflu kell 156-hoz? Paraflu 11
Thx! :)
6UR2029-09-2012 16:17:41 // 131638
Sztem én jövőre megpróbálom :) akkor el tudom majd mondani milyen...
Frucsi29-09-2012 16:01:44 // 131637
Sziasztok!

A nemrég 6UR20 cartárs alapján belinkelt oldal nekem is felkeltette az érdeklődésemet, csak valamiért fenntartásaim vannak az ilyen vásárlásoktól, viszont az ár az több mint csalogató....de miért ennyivel olcsóbb?
Ez még albáéknál is 70k környéki mutatvány a "Noname"-ből...
Nos szerintetek?
Van már valaki aki vett innen ilyesmi futóműs cuccokat?
Én ezt a hirdetést találtam, ami még aktuális is:
http://www.ebay.co.uk/itm/ALFA-ROMEO-147-156-GT-UPPER-LOWER-WISHBONE-ARMS-KIT-2-LOWER-2-UPPER-2-LINKS-/271021712821?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&fits=Car+Make%3AAlfa+Romeo%7CModel%3A156&hash=item3f1a2725b5#ht_913wt_906

Kiváncsian várom a véleményeteket!
Köszi!
Ciao!
GTPeti29-09-2012 13:29:22 // 131636
Danke schön! ;)
droberto29-09-2012 12:01:31 // 131635
Én is találkoztam hasonló problémával. Elég idegesítő tud lenni.
A baj az, hogy a egyrészt a szivargyújtó csatlakozó nem áramátadásra lett kitalálva, másrészt pedig a fogyasztók végein levő dugót, sokan, sokféleképpen értelmezik, gyártják. A nagyobb nevű fogyasztó gyártók, általában adnak az ilyesmire.
A probléma az aljzat hosszával a rugó pozíciójával és/vagy szögével van, esetleg még az átmérőjével.
Sokszor a két oldalt levő rugó lemez nem, hogy párhuzamos, hanem olyan szögben áll, hogy bedugás után rögtön kiköpi a stekkert az aljzat.
Ilyen esetben azt tudod csinálni, hogy a lemezeket egy kicsit elhajtogatod úgy, hogy az eleje szélesebb legyen mint a hátulja. Legegyszerűbben - szétszedés nélkül - úgy tudod ezt elérni, hogy aláfeszítés egy kulcsot, melyet kissé elforgatsz, és a lemezek végeit addig nyomod az ujjaddal, amíg maradandó alakváltozás nem jön létre.
A 12 V-os elosztók hüvelyei már hosszabbak szoktak lenni és azokkal nincs ilyen probléma. Javaslom, hogy vegyél egy ilyet, de ebből csak jó minőségűt!
András bácsi29-09-2012 10:59:25 // 131634
Röviden: persze, hogy a jó minőség tovább tart, de amikor van egy 5 kilót érő autód, akkor nem érdemes négy lengőkarra kiadni mondjuk 120-at, amikor alig 50-ből meg lehet ugyanezt úszni. Az alsó bármilyenből kibír 30-40e km-t, ami egy mai átlagos futású magyar autónál min. 2-3 év. Eddig zömmel meg sem tartod az autót. Te egy speckó eset vagy azzal, hogy élethosszig gondoltad megtartani a 156-ot. ;)
Különben meg ott a vicc, hogy a gyári alkatrészben is előfordul átcsomagolt, így abban sem lehetsz biztos.
SanyiJTD29-09-2012 08:54:36 // 131633
Köszi,ma ránézek!
tzoli15529-09-2012 00:57:36 // 131632
Akksi, akksitartó ki, a váltón lévő mechanikát szedd szét, csiszold fel, zsírral rakd össze, és hibátlan lesz. A kinyomócsapágynak ehhez semmi köze.
sanyi1328-09-2012 22:53:19 // 131631
izgalmas lesz kibontani.
SanyiJTD28-09-2012 22:51:04 // 131630
Igazság szerint azért nehéz a váltás ,mer nem ugrik vissza szépen középre üresbe,és nem talál be túl pontosan..
sanyi1328-09-2012 22:48:37 // 131629
nekem volt ilyen kinyomócsapágy.
SanyiJTD28-09-2012 22:45:07 // 131628
Sziasztok!
Kis segítség ,vagy tanács kéne.
A váltó nem épp úgy működik ahogy kéne.
Nem mozog ki szépen üresbe, nagyon nehéz betalálni a fokozatokba, főleg 3.-ba.
Kettes-t is úgy veszi ,hogy azért erővel kell behúzni,mert különben nem veszi be.

Amikor elhoztam nem volt ilyen,most meg igen. Az a vicc,hogy nincs is használva.
Egy blogban olvastam hasonlót, ott a zéger gyűrűnél voltak gondok, ez szépen a helyén van.

Vagy csak simán váltó olaj??
GTPeti28-09-2012 22:40:39 // 131627
Ez így van! Bár attól, hogy valami drága, még nem feltétlenül minőségi. És fordítva.
(De - megkockáztatom - statisztikailag jó eséllyel nagyobb a valószínűsége. :)
6UR2028-09-2012 22:24:23 // 131626
Valaki lenyulta ma reggelre a gyári alfajeleket az alufelnikből. Ha vki találkozna ilyesmivel itt Debrecen környékén és gyanusan olcsónak találná vagy "bűzösnek" a szitut, vagy esetleg hall vmit akkor legyen szives jelezze már nekem hátha adná a jóisten h találkozzam az illetővel és kipróbálnám mennyi idő alatt gyorsul fel 100 ra ha utánakötom az autónak h rohadna meg..... mondjuk erre nem sok esély van....:/
sanyi1328-09-2012 22:20:49 // 131625
Mindenből a minőségit kell megvenni!!!Az olcsó az SZ.
GTPeti28-09-2012 21:59:17 // 131624
Pedig részletezhetnéd, mert érdekel a Te véleményed! ;)

(Én akkor így értettem. Azért írtam le lentebb, mert a te nézőpontod is érdekes!)
András bácsi28-09-2012 21:24:39 // 131623
Nem feltétlenül ezt mondtam, de nem részletezem megint. :)
Piritu - 1.000.00028-09-2012 21:16:28 // 131622
Elég sok mindent használtam a faceliftesben. Sose volt gond a szivargyújtóval.
süsnye28-09-2012 21:15:46 // 131621
igaz, én is csak 1x használtam még telótöltésre, de nekem nem volt gondom vele..
Tommaso 15928-09-2012 21:12:34 // 131620
Akkor ez valószínű facelift probléma lehet, borzasztóan idegesítő...:-(
Ricoe15628-09-2012 19:47:33 // 131619
Bár én csak a gps töltőjét dugtam idáig bele de annál csak akkor töltött ha "lefelé áll a nyele a töltőnek" ha elforgattam megszűnt a töltés. De még nem tapasztaltam ki nagyon a gépet. Alig használom. :-/
Abarai28-09-2012 18:57:47 // 131618
Nem, csak nem tudunk rá okosat mondani. :/
GTPeti28-09-2012 18:46:57 // 131617
Full noname cuccok... András b. szerint jobban megéri ilyeneket használni és évente cserélni, mint 2x ennyiért jobb minőségűeket venni és hosszabban használni. Én máshogy látom. Az első-felső lengőkarok különösen igénybe vannak véve a 156-nál. Ezért is javasoltuk múltkor a gyári-TRW-febi márkákat. (Utóbbi mreni ajánlása.)
mizooo28-09-2012 18:46:14 // 131616
Nézd én legalább 3 fajta szivargyújtós cuccot használok (ülésfűtés, autóstöltő, kamera táp) és nekem semmi bajom ezek illeszkedésével, áll mint katiban a gyerek :)
Tommaso 15928-09-2012 16:49:55 // 131615
Akkor ezzel a problémával egyedül lennék????
6UR2027-09-2012 20:43:27 // 131614
http://viewitem.eim.ebay.hu/4X-TRACK-CONTROL-ARM-ALFA-ROMEO-156-147--STABILISER-LINKS-LEFT--RIGHT/110943636960/item

Így jobb :)
6UR2027-09-2012 20:42:28 // 131613
Innen rendelt már vki?

target='_blank'>ATP
mizooo27-09-2012 20:00:25 // 131612
Na majd hétvégén, sajnos délután hamar rámesteledik :)
admirális27-09-2012 19:42:09 // 131611
Le kéne venni a kormányt, és alatta az órarugó csatlakozóit megtisztítani, inkább ott valószínű hogy nem érintkezik.
mizooo27-09-2012 18:28:39 // 131610
Sziasztok,

Múltkor állítgattam a kormányomat vesztemre, mert a légzsák hibám ami eddig csak évente 1X ugrott be állandósult :(.... Ma kikaptam a légzsákot és az alsó kormányburkolat leszerelésekor kiesett alóla egy fémdarab egy rugóval, a helyét természetesen nem találtam meg :( Széthúztam a légzsák kábelét, megtisztítottam az érintkezőket kicsit szorosabbra is nyomtam, de nem lehet törölni a hibát. a kormány alatt van még lehetőség ami a hibát okozhatja? Esetleg van valakine Blogja részletesen ennek a hibának a megszüntetéséről? Esetleg a lemezdarabnak lehet e köze a hibához?



Köszi,
gecsa27-09-2012 13:46:01 // 131609
pedig hamar megfordult volna..:D
6UR2027-09-2012 09:59:08 // 131608
Azt mondta az előző tulaj h fel lettek szabályozva az elsők ezelött kb 20 ezer km-el válla nincs neki viszont egy picit már sztem vékonyak....neked is ilyesmi hangot adott ki?
mreni27-09-2012 09:13:45 // 131607
lehetett elcsomagolás is,csak nem volt "kedvem" visszaküldeni a lengyelekhez ;)

de egyébként volt már ilyen párszor a powerflex-el is...
gecsa27-09-2012 09:01:24 // 131606
a méretpontosság is egy minőségi szempont.. ;)
mreni27-09-2012 08:56:35 // 131605
én szilenteztem nem rég hátul az 56-ot.
Minőségileg semmivel nem gyengébb mint a Powerflex,viszont az egyik pár hátsó lengőkarban lötyögött a szilent,nem volt méretpontos,a többivel nem volt gond.
gecsa27-09-2012 08:24:01 // 131604
powerflex egy kicsit drágább csak,de sokkal minőségibb a cucc... valaki szilentezett mostanában hátsót,képet is tett fel,de már nem emlékszem,hogy ki volt..
szeda27-09-2012 08:05:18 // 131603
Nekem C Corsán volt ilyen autópályán.Nem ütött.Kívülről annyi látszott hogy a tárcsa felületén foltok voltak.Egyszer csak elkezdte...csere lett a vége
Rizzo27-09-2012 04:57:08 // 131602
Sziasztok
Strongflex szilenteket akarok (először) hátra beépíteni.Van valakinek tapasztalata?
Tudja valaki hol lehet ezeket beszerezni?
Gábor8027-09-2012 04:19:53 // 131601
Lehet, hogy nem a mutatóval lesz a gond hanem a termosztátoddal. Nekem is volt vele gondom és ugyanezt a dolgot produkálta a vízhőfokkal kapcsolatban.
6UR2026-09-2012 22:33:08 // 131600
Ha hullámos az csinálhat ilyen szép hangot? De az ütne is nem? Megnéz am de fogalmam sincs... Azért köszi.
szeda26-09-2012 22:23:19 // 131599
nincs vason a betét? vagy hullámos a tárcsa!
GTPeti26-09-2012 22:18:06 // 131598
Ha már diag... A FES (MES) fejlesztője nem válaszol az emailjeimre. Az új 1éves upgrade policy-ről írtam benne... Rákérdeztem mégegyszer, arra sem reagált. Nem szép tőle...
Zotyy15626-09-2012 22:15:03 // 131597
Sziasztok valaki találkozott hasonló jelenséggel: A vízhőfokmérőm időnként ide oda ingázik 50 és 90 között,szétbontottam a középkonzolt,de a három "mutató" egy jeladóra van csatlakoztatva,ezzel szemben az óra és a benzinmérő tökéletes,szóval lehetséges hogy a mutató adta meg magát? Ha valaki találkozott hasonlóval kérem jelezze köszike!
sanyi1326-09-2012 21:53:28 // 131596
Köszi! Rendelek akkor!
Liquid26-09-2012 21:14:51 // 131594
inkább a VAG KKL, ha lehet akkor kapcsolós, a motorhoz elég a sima is az nagyon occó ebayen. A légzsákhoz, ABS-hez kell a kapcsolós.
6UR2026-09-2012 21:06:06 // 131593
Sziasztok.
Nem régen van nálam az autó. Ez idő alatt azonban észrevettem néhány dolgot amit nem tudok hova rakni.
Az egyik ilyen h amikor üresben kicsit megtúráztatom a motort elég lassan esik vissza a fordulat az alapjáratra de ezt csak ilyen 2000-es fordulatig csinálja ha jobban megpörgetem kb 3-4 ezerig akkor rögtön visszaesik.
A másik hogy mikor parkolok be vhová tolatva és tekerem kifele a kormányt balra akkor kattan vmi elölről de most már hallottam előrefelé menetkor is nem tul hangosan egy néha két kattanás (nem koppanás).
A harmadik mikor nagyot fékezek akkor olyan hangot hallok (sztem bal első) elölről min amikor egy gyorsasági motor motorfékkel lassít lefelé (még el is kezdtem forgolódni vmeik nap h hol van) Azt mondják lehet gumi, kerékcsapágy, fék??
Sztem kerékcsapágy nem annyira vszínű mert éles kanyaroknál kipróbáltam elég keményen de akkor nem hallom meg megemelve nincs is se hangja se kotyogása.
156 1.6 ts 2003 (fl)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.