Forum >> 156

PistaFR23-05-2013 12:50:46 // 138590
Sziasztok. Az lenne a beugró kérdésem, hogy a kombi hátsó ablaktörlőjének van ismert típushibája? Amikor először kipróbáltam kínkeservesen elkúszott az egyik végállástól a másikig, azóta meg se moccan. Van tartalék kérdés is, a nem gyári rádióhoz való keretek mennyire színhelyesek? Köszi
aranytl23-05-2013 06:40:38 // 138589
Annyi a fejlemény a kuplunggal, hogy ha sokáig (min. 30sec) benyomva tartom (ami nem szokásom, kiv. múlt pénteken a szerb határon), akkor fellevegősödik és úgy néz ki, hogy a kinyomócsapágynál ereszti a fékolajat. A pedál sem jön vissza. Ám ha visszahúzom, utána megjavul. Ilyen hülye hiba hogy lehet?
Tuningman23-05-2013 02:56:14 // 138588
Azért próbáld ki egymás után mindkettőt. :)
Ha megnézed a komolyabb márkákban ahol van teljesítmény is, sehol nem alkalmaznak bowdenes kuplungot, nem csak az utánállíthatóság miatt.
Jól nézne ki mondjuk egy kamion kuplung bowdennel vagyis drótkötéllel:)
Igaz ott már a hidraulika is meg van spékelve egy kis pneumatikával is.:)
Nekem személy szerint sosem volt gondom a hidraulikus kuplunggal.
Munkahengert, lehet gyorsabban cserélek mintha egy bowdennel kéne küzdeni a tűzfalon keresztűl meg kiakaszt, beakaszt, zsírzás, stb. Váltót levenni az már tényleg problémásabb de tapasztalat, hogy jól bírják a hidraulikus kinyomócsapágyak. Elmegy annyit mint egy kuplungtárcsa. Ha meg úgyis tárcsát, szerkezetet cserél az ember akkor belefér az a fél perc amíg lecserélem a csapágyat ami amúgy is ajánlott minden kulung cserénél.
Tuningman23-05-2013 02:35:12 // 138587
Csak az az egy van, a váltóhoz fogatva. Jó hír, hogy csak ennyi baja van:)
Zsolesz22-05-2013 23:12:02 // 138586
a kuplungra gondoltam :)
Ferke22-05-2013 22:45:48 // 138585
Semmi, csak ebben látványosan kevesebb a km, se hidegen, se melegen semennyi kis füstje sincs, és amikor meghallottam a hangját....valahogy olyan doxás, hogy úgy döntöttem, ez menjen be a másik helyett:)
Dévid22-05-2013 21:53:01 // 138584
Témánál vagyunk, látom... :D
Liquid22-05-2013 21:46:30 // 138583
ki mondta hogy szegény vagyok? :DDD
Zsolesz22-05-2013 21:22:00 // 138582
a régivel mi a baj?
GTPeti22-05-2013 21:05:32 // 138581
Mondod te a takaros kis asszonykáddal. :)))
B.László22-05-2013 20:44:34 // 138579
király :D köszi a választ ! :DDD következő beruházás is megvan ! :DDD
Liquid22-05-2013 20:44:22 // 138578
esetleg kézzel nőz :D
mreni22-05-2013 20:39:09 // 138577
nem powerflex-et kell venni,hanem pl strongflexet,negyed áron ;)
mreni22-05-2013 20:38:30 // 138576
már lassan 20k van benne,eddig hibamentes :)
B.László22-05-2013 20:38:25 // 138575
kezdek rájönni h miért nem kaptam még választ a poliuretán szilentre sehol... megnéztem az árakat hát nem kicsit leesett az állam ...
Powerflex poliuretán szilentek árai
159 Indigo Gray 2.4 Monster22-05-2013 20:28:32 // 138574
Szegény ember vízzel főz :)
SanyiJTD22-05-2013 20:17:51 // 138573
Mert rövidebb is mind gyárilag. Gusztustalan megoldás... :) :D
GTPeti22-05-2013 20:17:51 // 138572
"ott hosszkitámasztóból nincs starline" Még szerencse... B)

Akkor 1000x inkább Triscan-t kell venni...
B.László22-05-2013 20:10:37 // 138571
azért a poliuretán szilentekre kiv lennék meddig bírják .
159 Indigo Gray 2.4 Monster22-05-2013 19:56:59 // 138570
Lehet én unixnál meg Erhardnál néztem ott hosszkitámasztóból nincs starline
Alfa GT-Csaba22-05-2013 19:54:47 // 138569
hogyne lenne .12-13 körül van starline
159 Indigo Gray 2.4 Monster22-05-2013 19:53:48 // 138568
Aha az más, mert 15eft alatt még "gagyi" sincs :)
sparco22-05-2013 19:49:41 // 138567
Egy pár küszöböt Nekem is be kellene majd szereznem... csak az a bajom vele, hogy elöl-hátul olyan, mint ha nem is rávaló lenne...azaz rövidnek tűnik.
Zsolesz22-05-2013 19:49:39 // 138566
Ööö ez baráti ár, jó ismerősöm nekem ennyiért adja.
159 Indigo Gray 2.4 Monster22-05-2013 19:45:54 // 138565
Hol találtál te annyiért ???
Zsolesz22-05-2013 19:40:35 // 138564
5500 a lengőkar, azt hiszem nem szarakodok szilentezéssel
SanyiJTD22-05-2013 19:35:28 // 138563
Enyém is ilyen, csak nincs róla fotó, meg rajta a küszöb :D
Piritu - 1.000.00022-05-2013 19:30:25 // 138562
A bowdenes féknél a négy madzag másképp nyúlott (és szakadt), beállíthatatlan volt, ezért nem lehetett vele rendesen fékezni.
A kuplungnál semmi ilyen nincs. Az adagolhatóság nem téma, mert nagyon keveset megy az ember (főleg az átlag user) csúsztatott kuplunggal. Az erő is csak a bowden vastagságán és az erőkarokon múlik. Erőt egyikkel sem lehet megspórolni.
Az alkatrész-, és helyspórolás már komolyabb érv, de attól még szopatás.

Az automata utánállítást már nehezebb megoldani, löttynél nem gond. Talán ez az egyetlen érv, amit eltudok fogadni.
SanyiJTD22-05-2013 19:07:31 // 138561
Na srácok átgurult a szerelő, azt mondta ,hogy szerinte nem testel le rendesen az akksi az autóra. Rárakta a bika kábelem a motor egy részére, pöcc-röff. Holnap tisztogatom meg a test kábeleket. Egy van az akksi tálca alatt. És a többi? Vagy annyi?
sparco22-05-2013 18:52:15 // 138560
* mellesleg szebben is néz ki így! ;)
sparco22-05-2013 18:51:54 // 138559
mesa cartárs blogjában láttam ezt az igényes küszöb felújítást.
Érdekes, hogy a küszöb és kaszni összeadásánál lévő csík is el lett tüntetve.
Ez különösen jó szerintem, mert elég gyenge pontja a 156-osnak ez a rész a rozsda szempontjából.

aranytl22-05-2013 14:48:24 // 138558
Gondoltam, ha benyomom az olajat, akkor kinyomja a levegő fent a tartályba :)
A cső tényleg könnyen mozog ki be, ha kipattintom az omegát. De maga az omega bilincs is könnyen jár.
Tuningman22-05-2013 14:31:27 // 138557
1950-es népautón még madzagfék (bowdenes) fék volt. Nem volt könnyű finoman adagolni a fékerőt. Itt hasonló a helyzet. Hidraulikával sokkal finomabban lehet kuplungolni mint bowdennel és jóval nagyobb az erőátviteli képessége.
A hidraulikus kinyomócsapágy pedig a helykihasználás és az alkatrészspórolás jegyében született meg.
gecsa22-05-2013 14:24:42 // 138556
hmm...és tényleg.. ;)
Tuningman22-05-2013 14:19:39 // 138555
Az biztos de neki hidraulikus kinyomócsapágya van.:)

gecsa22-05-2013 14:11:33 // 138554
ja, hát akinél van alkatrészbázis...:)
Tuningman22-05-2013 14:08:32 // 138553
Van ott egy biztosító omega. Amíg azt nem húzod ki addig nem tud kijönni a cső. Lehet, nincs visszarakva neked?
"Egy fecskendővel nyomtam a fékolajat a kinyomócsapágy légtelenítőjébe"
Ezt nem értem. Minek?
Dévid22-05-2013 13:16:24 // 138552
Olyan válla volt a tárcsának hátul, mint nekem. A másik kocsimon meg ott rohadnak az alig használt, jó minőségű tárcsák-betétek. Kár lenne azokkal együtt leadni bontóba. :)
Ferke22-05-2013 13:05:19 // 138551
Az a baj, hogy ilyenkor az ember mindig talál valamit....még télen becsúsztam egy árokba, ahol a hűtőtartó konzolom megreccsent...majd kiderült most,. hogy a nyúlványra hegesztett konzol ponthegesztése is letört...meg volt egy pár pörsenés is....meg van egy sokkal jobb kuplungom is....meg egy még jobb motor, úgyhogy ez most így szétszedődött:)
gecsa22-05-2013 13:02:57 // 138550
lehet ezt még szétebb is szedni ám..:)
Dévid22-05-2013 12:58:29 // 138549
Azt a dolgot nem ismerem, nem járok ilyen úri helyekre. :)
Dévid22-05-2013 12:56:49 // 138548
Ismerős a dolog. Én is csak kereket akartam cserélni, de már a féktárcsát vésem le a kocsiról...
gecsa22-05-2013 12:53:09 // 138547
ha meg kell állni egy fröccsre a kocsmánál, azért jól jön..:D
Ferke22-05-2013 12:52:49 // 138546
Kis esztétikai pofozgatásnak indult, asszem túlzásba estem, ez az autószerelői túlkapás?:)
Dévid22-05-2013 12:38:49 // 138545
Csak a gyávák mentsvára a fék... :D
159 Indigo Gray 2.4 Monster22-05-2013 10:47:28 // 138543
Nem kell fékezni, nagy gázzal el megy :D
gecsa22-05-2013 10:45:47 // 138542
a fék hiányát majd bátorsággal pótolod..:)
159 Indigo Gray 2.4 Monster22-05-2013 10:35:32 // 138541
Aha akkor jó, kicsit kellemetlen lenne a szitu :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.