Forum >> 156

Dévid18-05-2013 20:36:53 // 138440
Szerintem a hátsó tárcsát nem tartja már semmi, a korrózión kívül. :)
szasza(SW)18-05-2013 20:31:33 // 138439
Kipucoltam az EGR-t ennyire még soha nem sikerült:)Alacsony fordulaton még mindig nehezen reagál.Eddig 3500-nál már nem éreztem igazán,hogy húz.Most viszont 2500-nál ránt és 4000-nél még húz, tovább nem forgattam.Holnap kipucolom a LMM-t megnézem a szűrőt ,mert hát mégis csak mi vagyunk az ország legszmogosabb városa:(
szasza(SW)18-05-2013 20:25:52 // 138438
Melyik a két vége?Ahol a két cső rámegy az EGR-re vagy a csövek másik vége?
SanyiJTD18-05-2013 20:24:58 // 138437
Mi a gond vele? :D Rárohadt az állastól?
Dévid18-05-2013 20:23:45 // 138436
Én csak a röfögősre tenném át az olasz ribanc fékeit, de a tárcsa nem akarja az igazságot.
SanyiJTD18-05-2013 20:19:27 // 138435
Kedden én is felhívok egy szerelőt, hogy leadhatom-e az autót, kezdjen valamit a hűtéssel. Meg csöpög az olajam az olajpumpánál ,arra nézzen rá!
Dévid18-05-2013 20:14:51 // 138434
Én kényszerből építek, de most épp elakadtam egy egyszerű résznél. :) Pedig még csak bontok.
SanyiJTD18-05-2013 20:11:22 // 138433
Kényszert érzek ,hogy építsek egy másik autót, szóval bármikor eladnám :D
Kicsu18-05-2013 18:29:04 // 138432
Mind a két végén.
szasza(SW)18-05-2013 15:42:45 // 138431
dolgozni=dugózni?
szasza(SW)18-05-2013 15:39:46 // 138430
melyik részen kéne ledolgozni?
GTPeti18-05-2013 15:32:48 // 138429
Ja... az LMM nem egyik pillanatról másikra megy tönkre. Egy ponttól már nem a valós értéket küldi, de még nem küld extrém értékeket, emiatt nem veszi észre az ECU.

Az EGR-edet pedig végre le kéne dugózni és húzni...
szasza(SW)18-05-2013 15:29:53 // 138428
A 146-nál volt lmm hibám,de ott írta hogy lassan reagál vagy mi.De mért csak üzemi hőfokú motornál csinálja?
GTPeti18-05-2013 15:12:22 // 138427
Ez normális.
szasza(SW)18-05-2013 15:04:13 // 138426
nincs hibakódom.
GTPeti18-05-2013 15:00:53 // 138425
Mikor tervezed, hogy ledugózod?? Sőt 8V-nél még lehúzni is elég...

A rángatást az LMM is csinálhatja.
szasza(SW)18-05-2013 14:59:33 // 138424
Már megint csinálja,hogy üzemi hőfoknál nem pörög fel.Nem reagál a gázpedálra.Majd lassan elkezd felkúszni a fordulat.Ekkor még mindig nem húz.Valamikor 1800-tól valamikor,csak 2500-től érzem hogy tol a turbó ,óriási koromfelhővel mögöttem.Főtengely jeladó hibám volt az ki lett cserélve,de ez megint visszajött.Előtte is ez volt a bajom:(
GTPeti18-05-2013 14:50:04 // 138423
Nem értem, egy 1.9 8V-nél miért kell takarítgatni.
szasza(SW)18-05-2013 14:48:01 // 138422
Sziasztok!
EGR-t takarítok.Pucolás után(Brigéciolban ázik) fújam be a mágneskapcsoló pöckét és a mozgó részeket WD-40-el vagy attól,csak előbb összeszedi a trutyit?Mi a helyes eljárás?:)
Szabeee18-05-2013 14:15:13 // 138421
ez egy jó kérdés.... viszont a zöld festéknek távoznia kell, ha kék LED lesz mögötte.... a km/h és fordulatszámmérővel nem lesz gond, a kis mutatókkal nagyobb a probléma...
GTPeti18-05-2013 14:12:40 // 138420
Az semmi... Azt hogy éred el, hogy a tengelyek leszedett mutatónál ne forogjanak a minimum állás alá...
Szabeee18-05-2013 14:06:53 // 138419
Rendeltem új mutatókat az autóba, második lehetőség, hogy tökéletesen megcsináljam..... csak éppen azt nem tudom, hogy milyen módszerrel fogjak neki, hogy a mutató lejöjjön a tengelyről, ne pedig az egész tengely csússzon ki.... ötlet valakinek?
GTPeti18-05-2013 13:57:27 // 138418
Persze. És ami nagyon fontos: Ellenőrizd le a végén a papírt, hogy az első kerekek összetartása szimmetrikusan van-e beállítva. (Esetedben mindkettőt nullára.)

Nálam volt már olyan művész, aki az előírt teljes összetartást (legyen pl. -2) negatív és egy pozitív érték eredőjeként kívánta elérni (vagyis -4 és 2-re állítva -1 és -1 helyett). Az autó pedig majd' leesett az útról...
Dévid18-05-2013 13:51:41 // 138417
OK, köszi! Szóval akkor minimum a sportfutóműves beállítások kellenek, hogy legyen végre egyenesfutása a kocsinak.
GTPeti18-05-2013 13:36:51 // 138416
Nálad az első összetartást NULLÁRA célszerű kell állítani. (Az ültetés miatt.)
(Elvileg a gépben a 156+sportfutómű esetén eleve ez van benne.)
Kka18-05-2013 13:01:43 // 138415
Együtt érzek :D
Én nem is igen tolom neki városban mert gáz egy hangja van, nagypapi tempóban közlekedek mert akkor nem adja ki azt a borzalmas hangot :D
De elvileg 2 héten belül megoldódik a gondom..
Trombozis18-05-2013 11:42:19 // 138414
:-) Szep ez az 56.

Mondom az asszonynak nekem ez kell es dobok ra egy ajanlatot. Kerdi, hogy mit csinalok az enyemmel? Hat mit mit melle allok es lesz egy matt feher es egy matt fekete. :-P :-)

Az enyemet meg nem hallottatok. Ott alul mindent le kell bombaznom.
JCsabi18-05-2013 11:17:37 // 138413
Szép hangja van! :-)
sty18-05-2013 11:00:04 // 138412
Sajnos hiába cseréltem ki a régi kapcsolókra nem lett jó,lehet hogy a kábelkötegben is másképp van bekötve
Peti156Sw18-05-2013 10:24:56 // 138411
Sziasztok! Meg tudná irni valaki nekem, a hosszbordás szîjfeszìtő csavarjainak a meghúzási nyomatékát 2,4 20v-nél?
SanyiJTD18-05-2013 08:54:53 // 138410
Én is rohadtul imádom a hangját!
zee18-05-2013 08:50:16 // 138409
:)

Amúgy f*sza lett a hangja!
SanyiJTD18-05-2013 08:27:52 // 138408
Úgy látom esedékes egy flexi cső csere... Rohadt hasmagasság! :-D

2,4 jtd sound
sty17-05-2013 21:42:30 // 138407
Valaki esetleg tudna segíteni reg adó számításban,néztem kint egy 2007,09 havi 1.9 JTD 16v 159-es Alfát,ha kalkulátoron számolom közel 700 ezerre jön ki de a használtatón a kintről behozott hasonló 59-ek alig 400 a reg adó ez hogy van?
sty17-05-2013 21:37:43 // 138406
Ok,holnap kipróbálom
thealfa15617-05-2013 21:11:03 // 138405
hali, Baranya vagy Tolna megyében tud valaki olasz bontót??? Igazából csak ilyen apróbb alkatrészek kellenének...mert hiányoznak csavartakaró pöckök, meg ha találok valamit ami úgygondolom, hogy hasznos lehet...akk azt is :)))
Hardy17-05-2013 20:45:33 // 138404
A régiből vedd ki a kapcsolókat és rakd át az újba az első kettő helyére.
156 áfa romeo17-05-2013 20:20:02 // 138403
Nálam is ez volt de én beletettem a régit,viszont lett egy rés mivel csak 2 el.ablakos az enyém is,de a rést meg letakartam hasonló anyaggal.
sty17-05-2013 19:02:43 // 138402
Egy kis probléma.Lecseréltem bőr belsőre a régi szövet üléseket és a kárpitokat viszont itt a vezető oldali kárpitnál dupla elektromos ablak kapcsolók vannak(elöl-hátul+ a lezárás )viszont nekem egyenlőre hátul még nincs elektromos ablak,így viszont ha a vezető oldalt leengedem az ablakot akkor ugyanazzal a kapcsolóval nem tudom felzárni csak a lezáró kapcsolóval így viszont csak akkor tudom újból leengedni ha a lezárót ismét átkapcsolom,valaki esetleg tud tippet adni miért van így talán mert hiányoznak a hátsó elektromos ablakok?
Alfa GT-Csaba17-05-2013 18:47:16 // 138401
postáznak!!
Peti156Sw17-05-2013 18:02:00 // 138400
Nekem van még pár tartalék, szívesen adnék, csak németben vagyok. Viszont Tata-Agostyán-ban van egy olasz bontó én ott vettem pár forintért, kérdezd meg hogy nem-e postáznák. Írj rám, és megadom a számukat, szombaton is vannak.
B.László17-05-2013 17:52:47 // 138399
fuhh akkor lehet ott az óracsopid lesz a bibis ha a kábelen bejön neki a norma akkor biztos h az
Dévid17-05-2013 17:47:35 // 138398
Igazából most nem a gumikopással van gondom, hanem pl. esőben kóvályog a kocsi eleje. Előző autómnak a hátulja csinálta, míg be nem lett szépen állítva a futómű.
Szabeee17-05-2013 17:11:44 // 138397
:) nem nagyon..... és az a helyzet, hogy fogalmam sincs hova "tűnik el" a dolog..... olyan, mintha valamitől valahol megemelkedett volna az ellenállás, de ez olyan hülyeségnek hangzik
Zsolesz17-05-2013 17:05:51 // 138396
Nincs csomó a vezetéken? :DDDD
Szabeee17-05-2013 16:45:27 // 138395
Nem hagyott nyugodni, hogy miért nem világítanak a középső óracsoportban a LED-ek.... multiméterrel megmértem a feszültséget egyik LED-nél és 2,49 V-ot mutatott a műszer... fogalmam sincs, hogy mi lehet a baja, valakinek valamilyen tipp?
Hardy17-05-2013 16:34:05 // 138394
De annál kisebb összetartás kell, mert az csak 2 cm-t ültet, nem 4-5-6 cm-t. Az meg nincsen benne.
Zsolesz17-05-2013 13:40:03 // 138393
Gumi mérettől függetlenül?
osee_selespeed17-05-2013 08:38:22 // 138392
Használati utasításban benne van mennyire kell állítani, sportfutómű esetén. Lehetetlen, hogy ne egye a gumit elöl, ültetett autónál még hátul is fennáll a félrekopás.
Hardy17-05-2013 07:54:49 // 138391
GTPeti.....mindent tud! Kisebbre kell állítani az összetartást, de Csöri is megmondja a jót. Azt hiszem talán nullára...
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.