Forum >> 156
Imyx23-05-2013 15:00:48 // 138604
	Szerintem a JTD-nél is a plusz-minusz gombbal (középkonzol) lehet lenullázni a csereperiódust. Egyszerre nyomd meg őket, hosszan, legalább 20 másodpercig :), és kiírja, hogy 20000 km van hátra az esedékes szervízig.
	
theBanyai23-05-2013 14:59:43 // 138603
	Hogy jön ide a mosás? :D Attól még nem lehet feltételezni ,hogy a polír lehetséges matt színen. A CIF-et meg főleg nem értem :P Az csak egy tisztító szer , nem folyékony polír paszta :D:D Lényeg a lényeg : Lehet ilyet is. Én örülök ,mert a feketén nagyon látszik a karc :)
	
theBanyai23-05-2013 14:58:30 // 138602
	Nem tudom, nem én b.sztam össze. Szerintem az előző tulaj sokat volt részeg, és nem talált bele a kulcs lyukba. :DD
Mivel szerintem krómozva van ezért újra krómoztatni. Élőben nem ilyen feltűnő ,csak a vaku szeret kicsi feltűnést okozni...
	
Mivel szerintem krómozva van ezért újra krómoztatni. Élőben nem ilyen feltűnő ,csak a vaku szeret kicsi feltűnést okozni...
Trombozis23-05-2013 14:56:50 // 138601
	A kilinccsel nem lehet semmit csinálni? (tudom kilinccsel előre menni) :-D
	
Trombozis23-05-2013 14:56:08 // 138600
	Kösz! :-)
Jajaja ezt észrevettem mosásnál. :-P
Meg a CIF a barátom. :-) Az a baj ezzel a fehér színnel, hogy a rozsda (tűhegynyi) pöttyök meglátszódnak. Gusztustalan, amikor elfolyik barnán lefele. :-)
	
Jajaja ezt észrevettem mosásnál. :-P
Meg a CIF a barátom. :-) Az a baj ezzel a fehér színnel, hogy a rozsda (tűhegynyi) pöttyök meglátszódnak. Gusztustalan, amikor elfolyik barnán lefele. :-)
theBanyai23-05-2013 14:53:52 // 138599
	
	
Tuningman23-05-2013 14:51:20 // 138598
	Laptop, megfelelő adatátviteli kábel (pl: ELM 327) és FES vagy MES. Így tudsz kommunikálni az autóddal.
	
PistaFR23-05-2013 14:39:14 // 138597
	Na, csak eszembe jutott még egy határozottan fontos kérdés. Ha házilag lecserélem az olajat (meg ami hozzá tartozik), hogy tudom ezt tudatni - szintén házilag - az autóval?
	
Tuningman23-05-2013 14:29:00 // 138596
	Ha ereszti a fékfolyadékot a csapágy akkor azt sürgősen cseréld ki. Új van benne vagy a régi? Nem emlékszem de mintha úgy rémlene, hogy azt írtad cseréltétek. Ha igen akkor vissza a boltba és csere másikra. Egy ideig még majd tudod pumpálni de aztán hirtelen fogja teljesen megadni magát.
	
PistaFR23-05-2013 14:18:34 // 138595
	Köszi, laza volt a csavar, viszont úgy néz ki van komolyabb bibi is, nem forog. A használati szerint csak egy bizti van, úgyhogy az tuti jó, az első működik. ma már szerintem nem bontom le a kárpitot, hétvégéig csak nem fog esni.
	
Frucsi23-05-2013 14:14:27 // 138594
	Az szép! vicces nekem is ablaktörlő bajom van, most nem igen használtam, csak épp vánszorog....előtte meg letörölt a rendszámtábláig...:D ha lesz időm megnézem, de  a csom.ajtót tuti políroznom kell h eltűnjön a nyoma az "ablaktörlésnek" :D
	
theBanyai23-05-2013 13:41:29 // 138593
	Ez jó ötlet, a puntomon nekem is volt olyan baja egyszer, hogy lelazult az anya!!
	
padand23-05-2013 13:25:10 // 138592
	Szia!
Nekem annyi történt vele, mikor megvettem, hogy nem volt rendesen meghúzva az anya a tengelyen és elforgott a lapát karja a tengelyen és ledarálta a ricnit. Szóval nekem a motor forgott, csak a kar nem.
Üdv
	
Nekem annyi történt vele, mikor megvettem, hogy nem volt rendesen meghúzva az anya a tengelyen és elforgott a lapát karja a tengelyen és ledarálta a ricnit. Szóval nekem a motor forgott, csak a kar nem.
Üdv
theBanyai23-05-2013 13:04:32 // 138591
	Köszi szépen közben megtaláltam!
	
PistaFR23-05-2013 12:50:46 // 138590
	Sziasztok. Az lenne a beugró kérdésem, hogy a kombi hátsó ablaktörlőjének van ismert típushibája? Amikor először kipróbáltam kínkeservesen elkúszott az egyik végállástól a másikig, azóta meg se moccan. Van tartalék kérdés is, a nem gyári rádióhoz való keretek mennyire színhelyesek? Köszi
	
aranytl23-05-2013 06:40:38 // 138589
	Annyi a fejlemény a kuplunggal, hogy ha sokáig (min. 30sec) benyomva tartom (ami nem szokásom, kiv. múlt pénteken a szerb határon), akkor fellevegősödik és úgy néz ki, hogy a kinyomócsapágynál ereszti a fékolajat. A pedál sem jön vissza. Ám ha visszahúzom, utána megjavul. Ilyen hülye hiba hogy lehet?
	
Tuningman23-05-2013 02:56:14 // 138588
	Azért próbáld ki egymás után mindkettőt. :)
Ha megnézed a komolyabb márkákban ahol van teljesítmény is, sehol nem alkalmaznak bowdenes kuplungot, nem csak az utánállíthatóság miatt.
Jól nézne ki mondjuk egy kamion kuplung bowdennel vagyis drótkötéllel:)
Igaz ott már a hidraulika is meg van spékelve egy kis pneumatikával is.:)
Nekem személy szerint sosem volt gondom a hidraulikus kuplunggal.
Munkahengert, lehet gyorsabban cserélek mintha egy bowdennel kéne küzdeni a tűzfalon keresztűl meg kiakaszt, beakaszt, zsírzás, stb. Váltót levenni az már tényleg problémásabb de tapasztalat, hogy jól bírják a hidraulikus kinyomócsapágyak. Elmegy annyit mint egy kuplungtárcsa. Ha meg úgyis tárcsát, szerkezetet cserél az ember akkor belefér az a fél perc amíg lecserélem a csapágyat ami amúgy is ajánlott minden kulung cserénél.
	
Ha megnézed a komolyabb márkákban ahol van teljesítmény is, sehol nem alkalmaznak bowdenes kuplungot, nem csak az utánállíthatóság miatt.
Jól nézne ki mondjuk egy kamion kuplung bowdennel vagyis drótkötéllel:)
Igaz ott már a hidraulika is meg van spékelve egy kis pneumatikával is.:)
Nekem személy szerint sosem volt gondom a hidraulikus kuplunggal.
Munkahengert, lehet gyorsabban cserélek mintha egy bowdennel kéne küzdeni a tűzfalon keresztűl meg kiakaszt, beakaszt, zsírzás, stb. Váltót levenni az már tényleg problémásabb de tapasztalat, hogy jól bírják a hidraulikus kinyomócsapágyak. Elmegy annyit mint egy kuplungtárcsa. Ha meg úgyis tárcsát, szerkezetet cserél az ember akkor belefér az a fél perc amíg lecserélem a csapágyat ami amúgy is ajánlott minden kulung cserénél.
Tuningman23-05-2013 02:35:12 // 138587
	Csak az az egy van, a váltóhoz fogatva. Jó hír, hogy csak ennyi baja van:)
	
Zsolesz22-05-2013 23:12:02 // 138586
	a kuplungra gondoltam :)
	
Ferke22-05-2013 22:45:48 // 138585
	Semmi, csak ebben látványosan kevesebb a km, se hidegen, se melegen semennyi kis füstje sincs, és amikor meghallottam a hangját....valahogy olyan doxás, hogy úgy döntöttem, ez menjen be a másik helyett:)
	
Dévid22-05-2013 21:53:01 // 138584
	Témánál vagyunk, látom... :D
	
Liquid22-05-2013 21:46:30 // 138583
	ki mondta hogy szegény vagyok? :DDD
	
GTPeti22-05-2013 21:05:32 // 138581
	Mondod te a takaros kis asszonykáddal. :)))
	
159 Indigo Gray 2.4 Monster22-05-2013 20:58:32 // 138580
	Pláne :D
	
B.László22-05-2013 20:44:34 // 138579
	király :D köszi a választ ! :DDD következő beruházás is megvan ! :DDD
	
Liquid22-05-2013 20:44:22 // 138578
	esetleg kézzel nőz :D
	
mreni22-05-2013 20:39:09 // 138577
	nem powerflex-et kell venni,hanem pl strongflexet,negyed áron ;)
	
mreni22-05-2013 20:38:30 // 138576
	már lassan 20k van benne,eddig hibamentes :)
	
B.László22-05-2013 20:38:25 // 138575
	kezdek rájönni h miért nem kaptam még választ a poliuretán szilentre sehol... megnéztem az árakat hát nem kicsit leesett az állam ... 
Powerflex poliuretán szilentek árai
	
Powerflex poliuretán szilentek árai
159 Indigo Gray 2.4 Monster22-05-2013 20:28:32 // 138574
	Szegény ember vízzel főz :)
	
theBanyai22-05-2013 20:17:51 // 138573
	Mert rövidebb is mind gyárilag. Gusztustalan megoldás... :) :D
	
GTPeti22-05-2013 20:17:51 // 138572
	"ott hosszkitámasztóból nincs starline" Még szerencse... B)
Akkor 1000x inkább Triscan-t kell venni...
	
Akkor 1000x inkább Triscan-t kell venni...
B.László22-05-2013 20:10:37 // 138571
	azért a poliuretán szilentekre kiv lennék meddig bírják .
	
159 Indigo Gray 2.4 Monster22-05-2013 19:56:59 // 138570
	Lehet én unixnál meg Erhardnál néztem ott hosszkitámasztóból nincs starline
	
Alfa GT-Csaba22-05-2013 19:54:47 // 138569
	hogyne lenne .12-13 körül van starline
	
159 Indigo Gray 2.4 Monster22-05-2013 19:53:48 // 138568
	Aha az más, mert 15eft alatt még "gagyi" sincs  :)
	
sparco22-05-2013 19:49:41 // 138567
	Egy pár küszöböt Nekem is be kellene majd szereznem... csak az a bajom vele, hogy elöl-hátul olyan, mint ha nem is rávaló lenne...azaz rövidnek tűnik.
	
Zsolesz22-05-2013 19:49:39 // 138566
	Ööö ez baráti ár, jó ismerősöm nekem ennyiért adja.
	
159 Indigo Gray 2.4 Monster22-05-2013 19:45:54 // 138565
	Hol találtál te annyiért ???
	
Zsolesz22-05-2013 19:40:35 // 138564
	5500 a lengőkar, azt hiszem nem szarakodok szilentezéssel
	
theBanyai22-05-2013 19:35:28 // 138563
	Enyém is ilyen, csak nincs róla fotó, meg rajta a küszöb :D
	
Piritu - 1.000.00022-05-2013 19:30:25 // 138562
	A bowdenes féknél a négy madzag másképp nyúlott (és szakadt), beállíthatatlan volt, ezért nem lehetett vele rendesen fékezni.
A kuplungnál semmi ilyen nincs. Az adagolhatóság nem téma, mert nagyon keveset megy az ember (főleg az átlag user) csúsztatott kuplunggal. Az erő is csak a bowden vastagságán és az erőkarokon múlik. Erőt egyikkel sem lehet megspórolni.
Az alkatrész-, és helyspórolás már komolyabb érv, de attól még szopatás.
Az automata utánállítást már nehezebb megoldani, löttynél nem gond. Talán ez az egyetlen érv, amit eltudok fogadni.
	
A kuplungnál semmi ilyen nincs. Az adagolhatóság nem téma, mert nagyon keveset megy az ember (főleg az átlag user) csúsztatott kuplunggal. Az erő is csak a bowden vastagságán és az erőkarokon múlik. Erőt egyikkel sem lehet megspórolni.
Az alkatrész-, és helyspórolás már komolyabb érv, de attól még szopatás.
Az automata utánállítást már nehezebb megoldani, löttynél nem gond. Talán ez az egyetlen érv, amit eltudok fogadni.
theBanyai22-05-2013 19:07:31 // 138561
	Na srácok átgurult a szerelő, azt mondta ,hogy szerinte nem testel le rendesen az akksi az autóra. Rárakta a bika kábelem a motor egy részére, pöcc-röff. Holnap tisztogatom meg a test kábeleket. Egy van az akksi tálca alatt. És a többi? Vagy annyi?
	
sparco22-05-2013 18:52:15 // 138560
	* mellesleg szebben is néz ki így! ;)
	
sparco22-05-2013 18:51:54 // 138559
	mesa cartárs blogjában láttam ezt az igényes küszöb felújítást.
Érdekes, hogy a küszöb és kaszni összeadásánál lévő csík is el lett tüntetve.
Ez különösen jó szerintem, mert elég gyenge pontja a 156-osnak ez a rész a rozsda szempontjából.
 
 
	
Érdekes, hogy a küszöb és kaszni összeadásánál lévő csík is el lett tüntetve.
Ez különösen jó szerintem, mert elég gyenge pontja a 156-osnak ez a rész a rozsda szempontjából.
 
 
aranytl22-05-2013 14:48:24 // 138558
	Gondoltam, ha benyomom az olajat, akkor kinyomja a levegő fent a tartályba :)
A cső tényleg könnyen mozog ki be, ha kipattintom az omegát. De maga az omega bilincs is könnyen jár.
	
A cső tényleg könnyen mozog ki be, ha kipattintom az omegát. De maga az omega bilincs is könnyen jár.
Tuningman22-05-2013 14:31:27 // 138557
	1950-es népautón még madzagfék (bowdenes) fék volt. Nem volt könnyű finoman adagolni a fékerőt. Itt hasonló a helyzet. Hidraulikával sokkal finomabban lehet kuplungolni mint bowdennel és jóval nagyobb az erőátviteli képessége. 
A hidraulikus kinyomócsapágy pedig a helykihasználás és az alkatrészspórolás jegyében született meg.
	
A hidraulikus kinyomócsapágy pedig a helykihasználás és az alkatrészspórolás jegyében született meg.
gecsa22-05-2013 14:24:42 // 138556
	hmm...és tényleg.. ;)
	
Tuningman22-05-2013 14:19:39 // 138555
	
	
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
		
					  Online members
0
		Guests0
378
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
 - 156
 - AlfaCity
 - International Alfa Rome...
 - 159
 - Chat
 - Boxer fanatics
 - 147
 - Polish Alfisti
 - Českí Alfisti
 
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
 - When will Alfa return in your opinion to the US?
 - How did you find AlfaAmore.com?
 
Members
New members
- ramirez001
 - “ Kevin “
 - Rókus
 - benebp
 - Gyuszkó 159
 - Olxander
 - UTPcableman
 - rajkailaszlo
 - Tamas.F.Lamas
 - Filip05
 




