Nekem pedig új az alsó cső és van min. 1 tekercs F1 szalag az autóskészletben. :P
...szerszámkészlet, tartalék főtengely-jeladó, stb. mellett. No meg persze vész esetére van PDA+BT ELM. B)
Forum >> 156
GTPeti08-07-2013 21:13:16 // 140143
Trombozis08-07-2013 21:13:14 // 140142
:-( Ajh :-)
Trombozis08-07-2013 21:12:05 // 140141
10-15 péz ;-) Mondjuk én postáztam. A kárpitossal nem találkoztam. :-)
159 Indigo Gray 2.4 Monster08-07-2013 21:03:29 // 140140
Én az alsó turbó csövemet tekertem ilyennel be mert Ausztriából hazafele a pályán lett rajta egy 15cm nyílás. Bírta azt amikor már kezdte meg adni magát és ki fújt fütyült mint valami lefúvó szelepes tuning vas :D
szasza(SW)08-07-2013 21:01:36 // 140139
Mást pedig nem cseréltem.A Bosch szám egyezett bár nem esküdnék meg,hogy egy gyártósorról volt,mert mintha más formájú számok lettek volna rajtuk.
Dévid08-07-2013 20:59:59 // 140138
Biztos az ültetés miatt. :D
GTPeti08-07-2013 20:56:57 // 140137
Nem ettől van, szerintem.
szasza(SW)08-07-2013 20:54:59 // 140136
Pedig olyan, a turbóm is mintha magasabb fordulttól húzna mint régen.
szasza(SW)08-07-2013 20:53:02 // 140135
Nekem 80?!
SanyiJTD08-07-2013 20:52:11 // 140134
Ma konkrétan egy ilyen mentette meg az autómat :O 
A klíma venti elkaristolta a vízcsövem, az összes víz kb 5perc alatt folyt ki. Hosszas tanakodás után ez tünt a legésszerűbbnek, meg vettem még 1-et egy közeli boltba. 1,5 tekercs, + gyorskötözővel elhúzattam a vízcsövet a ventitől. Ez a két eszköz állt rendelkezésre. Teszt sikeresen lezajlott 50km-t simán ment üzemi hőfokon hazafele...
Most meg kajtatok vízcsövet :)
Lényeg,hogy hazahozott a rib*nca :)

A klíma venti elkaristolta a vízcsövem, az összes víz kb 5perc alatt folyt ki. Hosszas tanakodás után ez tünt a legésszerűbbnek, meg vettem még 1-et egy közeli boltba. 1,5 tekercs, + gyorskötözővel elhúzattam a vízcsövet a ventitől. Ez a két eszköz állt rendelkezésre. Teszt sikeresen lezajlott 50km-t simán ment üzemi hőfokon hazafele...
Most meg kajtatok vízcsövet :)
Lényeg,hogy hazahozott a rib*nca :)
GTPeti08-07-2013 20:50:06 // 140133
Az szinte kizárt, hogy kevesebbet mutasson. Vagy jó, vagy rossz, esetleg hőmérsékletfüggően rossz. De olyan, hogy kicsit jó nincs.
159 Indigo Gray 2.4 Monster08-07-2013 20:45:44 // 140132
Szia nekem 95km/h 2000 nél
szasza(SW)08-07-2013 20:44:23 // 140131
Sziasztok!
Nem tudja valaki fejből az 1,9 8V négyben 2000-res fordulatnál mennyit megy.Fordulatszám jeladót cseréltem pár hónapja,de mintha kevesebbet mutatna mint amit pörög.Vagy előtte mutatott rosszat.Lehet ilyen?
Nem tudja valaki fejből az 1,9 8V négyben 2000-res fordulatnál mennyit megy.Fordulatszám jeladót cseréltem pár hónapja,de mintha kevesebbet mutatna mint amit pörög.Vagy előtte mutatott rosszat.Lehet ilyen?
sparco08-07-2013 19:01:05 // 140128
Aki bőröztetett már 156-s kormányt...
Mennyit kérnek el egy ilyenfajta melóért?
Mennyit kérnek el egy ilyenfajta melóért?
admirális08-07-2013 17:37:34 // 140127
A tiedhez a 111-es való, az egész más mint a 309.
stevie2008-07-2013 16:58:10 // 140126
Sziasztok!
Tippeket várnék, hogy hol cseréltessem a kormányművemet és mennyibe kerülhet vajon?
Előre is köszi!
Jaa: lehetőleg pesten vagy a közelben
Tippeket várnék, hogy hol cseréltessem a kormányművemet és mennyibe kerülhet vajon?
Előre is köszi!
Jaa: lehetőleg pesten vagy a közelben
Szabeee08-07-2013 15:20:19 // 140125
nem hiszem, hogy a kontroll lámpával lenne a probléma, mivel emlékeim szerint led van benne :)
Trombozis08-07-2013 15:04:56 // 140124
Pedig mennyit google-ztam ebben a témában. :-/
Trombozis08-07-2013 15:03:44 // 140123
:-D Már egyszer próbáltam szétszedni. :-D Nem tudom mi volt az akadálya.
Szelepfedél, ha azt kérdezed? Nem műanyag volt. :-P
Szelepfedél, ha azt kérdezed? Nem műanyag volt. :-P
Hakesh08-07-2013 14:53:11 // 140122
Érdekesség, kb. 2 hete kivillant a világítás kontroll lámpája a műszerfalon... Erre nagy lelkesen végigkattogtattam mindent, és tádámm: minden izzó csodálatosan világított.
Már éppen kezdtem unni a szemezés a kontroll lámpával, mondom legkésőbb hétvégéig végére járok a történetnek, azonban ma munka után beültem az autóba és már nem világított, eltűnt a hibajelenség... :)
(Bár remélem nem a rizs ment ki a kontrollban!) :)
Már éppen kezdtem unni a szemezés a kontroll lámpával, mondom legkésőbb hétvégéig végére járok a történetnek, azonban ma munka után beültem az autóba és már nem világított, eltűnt a hibajelenség... :)
(Bár remélem nem a rizs ment ki a kontrollban!) :)
Sityu08-07-2013 13:59:14 // 140121
Éééés Golféknál sincs ez máshogy ;)
http://www.gruvenparts.com/website/diys/VR6%20MAF%20Sensor%20Info.htm
Imma out..
http://www.gruvenparts.com/website/diys/VR6%20MAF%20Sensor%20Info.htm
Imma out..
aranytl08-07-2013 13:57:46 // 140120
A klíma nélküli 1040-es. A klímás meg 1840 vagy 1855. De honnan tudni, melyik kell nekem? 15 mm a különbség.
Sityu08-07-2013 13:40:04 // 140119
Itt van még egy vonal a témában :
http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-147-156-and-gt/217084-maf-data-base.html
Itt is azt írják, hogy mindegyikben van mindegyik kb :)
http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-147-156-and-gt/217084-maf-data-base.html
Itt is azt írják, hogy mindegyikben van mindegyik kb :)
Sityu08-07-2013 13:13:23 // 140118
A méretet szerintem a van klíma/nincs klíma szabja meg. Azt is a hosszbordás hajtja.
Sityu08-07-2013 13:12:02 // 140117
Most nézem a tied cf2 ugye? Műanyagfedél + bowdenes gáz.
Az enyém cf3, ott a 030, 033 és a 044 csereszabatos asszem (mármint a betét).
És igen a 309-ben (házzal együtt) is ez van. Azért szedd szét előtte nézd meg a betétet. Jó kis "biztonsági" torx :D T20 azt hiszem..
Az enyém cf3, ott a 030, 033 és a 044 csereszabatos asszem (mármint a betét).
És igen a 309-ben (házzal együtt) is ez van. Azért szedd szét előtte nézd meg a betétet. Jó kis "biztonsági" torx :D T20 azt hiszem..
Trombozis08-07-2013 12:49:51 // 140116
Köszi Srácok!
Akkor nyugodt szívvel megvehetem ezt a 309-es végűt vagy előtte bombázzam szét a mostanit és nézem meg, hogy ki lakik bent. (persze kiolvasás után/előtt)
Akkor nyugodt szívvel megvehetem ezt a 309-es végűt vagy előtte bombázzam szét a mostanit és nézem meg, hogy ki lakik bent. (persze kiolvasás után/előtt)
Sityu08-07-2013 10:07:08 // 140115
Pl az én 1.6-omban F 00C 2G2 044 szenzor van. Ezzel fut majdnem az összes Lada :)
Sityu08-07-2013 09:51:06 // 140114
Régebben postoltam egy fórumot, ahol erről cseverésznek. Legtöbbször tényleg a borítás más csak. Ilyen hotfilm szenzorból csak 3-4 féle létezik asszem :
http://forum.alfa156.net/forum/forum_posts.asp?TID=47987&PN=0&TPN=1
Különben az enyém is prüszköl csak hidegen :)
http://forum.alfa156.net/forum/forum_posts.asp?TID=47987&PN=0&TPN=1
Különben az enyém is prüszköl csak hidegen :)
Trombozis08-07-2013 08:35:51 // 140113
Zsír! :-)
A másodikat csinálja a szemét.
Köszi a segítséget. Még kiolvasom, csak lusta vagyok hozzá. :-)
A másodikat csinálja a szemét.
Köszi a segítséget. Még kiolvasom, csak lusta vagyok hozzá. :-)
aranytl08-07-2013 08:09:01 // 140112
Hosszbordás szíjból 2 méretet ajánlanak a webkatalógusok: 1840(42) vagy 1855(53). Honnan tudhatnám meg, hogy nekem melyik kell?
Most 1840-es Bosch van fent, de csettegő hangot hallat, gondoltam teszek fel egy másikat próbaképp. De melyiket kellene megvennem?
Most 1840-es Bosch van fent, de csettegő hangot hallat, gondoltam teszek fel egy másikat próbaképp. De melyiket kellene megvennem?
Tuningman08-07-2013 02:03:33 // 140111
Sőt, elárulok valami érdekeset:)
Ha átmész mreni-hez és kérsz tőle egy JTD LMM-et, az is jó az autódba, mármint a betét.:)
Ami számot nézel az a házon lévő Bosch szám. Ha kiveszed belőle magát az LMM betétet, akkor azon már egy teljesen más számot fogsz találni és ez a lényeg.
Több fajta házba, több fajta számmal, más árakon de ugyanazzal a betéttel szerelik.:)
Neked nem kell a ház mert van, neked csak a betét kell:)
Na ezért van a 1.4TS-emben V6 LMM betét. :D
Azért a helyedben először kiolvasnám az ECU-t.
Az LMM-nek két fő hibája lehet. Az egyik, hogy nem méri a beszívott légmennyiséget de ebben az esetben világítania kell az injektor lámpának. A másik amikor csak a beszívott levegő hőfokot nem méri vagy fals adatokat küld az ecu-nak, ilyenkor szokott visszadurrogni hidegen a szívósorba és fulladozik amíg be nem melegszik.
Ha átmész mreni-hez és kérsz tőle egy JTD LMM-et, az is jó az autódba, mármint a betét.:)
Ami számot nézel az a házon lévő Bosch szám. Ha kiveszed belőle magát az LMM betétet, akkor azon már egy teljesen más számot fogsz találni és ez a lényeg.
Több fajta házba, több fajta számmal, más árakon de ugyanazzal a betéttel szerelik.:)
Neked nem kell a ház mert van, neked csak a betét kell:)
Na ezért van a 1.4TS-emben V6 LMM betét. :D
Azért a helyedben először kiolvasnám az ECU-t.
Az LMM-nek két fő hibája lehet. Az egyik, hogy nem méri a beszívott légmennyiséget de ebben az esetben világítania kell az injektor lámpának. A másik amikor csak a beszívott levegő hőfokot nem méri vagy fals adatokat küld az ecu-nak, ilyenkor szokott visszadurrogni hidegen a szívósorba és fulladozik amíg be nem melegszik.
Zsolesz07-07-2013 23:33:16 // 140110
Mint régen a kispoláknak... vissza a 80-as évekbe :D amúgy jókor jön az info, most lett felújítva a futómű, de ez kimaradt
GTPeti07-07-2013 23:29:34 // 140109
(OK... a harang mögött elvileg gyárilag is van zsír. De talán kevés, a fene sem tudja.)
Dévid07-07-2013 23:29:11 // 140108
Nem annyira fontos a dolog, de sokkal könnyebb lehet úgy az élet állítólag. Én öntörvényű vagyok.
GTPeti07-07-2013 23:28:59 // 140107
Múltkor már pedzegette valaki, hogy a gömfejt tisztességesen megzsírozva sokkal tovább tartana. És a szilentek is. (Emiatt van a 159-nél v. a Giu-nál már gyárilag zsírzószem.)
Zsolesz07-07-2013 23:25:46 // 140106
Elsőbe szerintem nem érdemes. A felső nem olyan drága újonnan sem, nem sokkal több mint 2 db szilent és a csere.
Az alsónál már megérné, de a gömbfej úgyis megy a levesbe sokkal előbb mint a szilent tönkremenne. Jártam így, a szerelő még mondta is, hogy érdemes volt kicserélni, dobhatom el a jó szilenteket. 1 év volt benne, az akkor nálam 30-40 ezer km volt kb
Az alsónál már megérné, de a gömbfej úgyis megy a levesbe sokkal előbb mint a szilent tönkremenne. Jártam így, a szerelő még mondta is, hogy érdemes volt kicserélni, dobhatom el a jó szilenteket. 1 év volt benne, az akkor nálam 30-40 ezer km volt kb
GTPeti07-07-2013 23:21:32 // 140105
Márpedig nekik a kedvükben kell járni. :))
Dévid07-07-2013 23:20:22 // 140104
Pedig hidd el, amennyire tudok, halkan közlekedek. Levenném, de a csajok ellenzik. :D
GTPeti07-07-2013 23:14:10 // 140103
De a tieden még sportauspuff is van, megértem, hogy nem rajonganak érte. :)
Dévid07-07-2013 23:13:12 // 140102
Van akinek tetszik az én autóm hangja is. A szomszédaimnak pl. nem jön be. :D
Dévid07-07-2013 23:05:18 // 140101
GTV-ben még nem ültem, de ültem könnyebb, erősebb, alacsonyabb autóban, úgyhogy tudom miről beszélsz. :)
GTPeti07-07-2013 23:03:11 // 140100
Még valami fontos kimaradt: A hang. :) A 156-nál egyszerűen nem zavaró, a GTV-nél pedig leengedett ablakokkal iszonyatosan jó. Az a fújtatás és mély morgás... Nagyon klassz lehet, egy 156 egy ilyen motorral. (A V6-okkal pedig fenomenális...)
GTPeti07-07-2013 22:57:40 // 140099
Ami még furcsa volt, az a vékonyka küszöb és a rövid ajtó. :) Az üléspozíciót még azért nem írtam, mert a GTV-ben még benne vannak a sínbakok, emiatt nem olyan extrémen mély az ülése, mint gyárilag volt. Mert gyárilag viszont az. Amolyan versenyautósan (értsd: sebességtúllépésre késztetően) mély. :)
Dévid07-07-2013 22:55:00 // 140098
Hja, ha az ember nem naponta használja, egyszerre más a leányzó fekvése...
GTPeti07-07-2013 22:40:57 // 140097
Pár hónap után ma kihoztam a 156-ot a garázsból, mert elvileg jövő héten megyek vele Mo-ra. Megtankoltam, lemostam.
Nagyon más, mint a GTV. :)
Az ülése jobb, passzentosabb. A rugózása kénylemesebb, jobban elnyeli az úthibákat, ugyanakkor kanyarbajnok ez is. A motort illetően egy kicsivel a GTV nyer, az ui. jobban ugrik és szívesebben. Pályán persze hátrány a pörgősség és a hiányzó hatodik fokozat a GTV-nél. A 156-nál annyira nem hiányzik. Persze fogyasztásban is a dízel 156 nyer, 30%-kal kevesebbel éri be, az olcsóbbikból. A GTV-nél kicsit túl van szervózva a kormány, ez mindig feltűnik, de nem zavaró.
Nagyon más, mint a GTV. :)
Az ülése jobb, passzentosabb. A rugózása kénylemesebb, jobban elnyeli az úthibákat, ugyanakkor kanyarbajnok ez is. A motort illetően egy kicsivel a GTV nyer, az ui. jobban ugrik és szívesebben. Pályán persze hátrány a pörgősség és a hiányzó hatodik fokozat a GTV-nél. A 156-nál annyira nem hiányzik. Persze fogyasztásban is a dízel 156 nyer, 30%-kal kevesebbel éri be, az olcsóbbikból. A GTV-nél kicsit túl van szervózva a kormány, ez mindig feltűnik, de nem zavaró.
XYZ07-07-2013 19:44:31 // 140096
Sziasztok!
Lenne egy olyan kérdésem, hogy a riasztó akksiját hegesztéskor ki kellene-e venni?
Kasznisnál van a kocsi, és fogalma sincs a mesterembereknek, hogy hol van az akksija és, hogy kell eltávolítani a kocsiból.
Leírná valaki a mentét.
Köszönöm
Lenne egy olyan kérdésem, hogy a riasztó akksiját hegesztéskor ki kellene-e venni?
Kasznisnál van a kocsi, és fogalma sincs a mesterembereknek, hogy hol van az akksija és, hogy kell eltávolítani a kocsiból.
Leírná valaki a mentét.
Köszönöm
Dévid07-07-2013 19:39:04 // 140095
Enyémre is az vár. Mondjuk a régi Alfámon színre volt fújva úgy emlékszem, és nem dobta le a festést 5 év alatt sem.
pedrobaa07-07-2013 18:24:02 // 140094
Köszi srácok a sok hozzászólást! :)
Megpróbálom előszőr a csizsolós, alapozós, fújós megoldást, aztán ha nem bírok vele, lefoliázom a sunyiba. :)
Megpróbálom előszőr a csizsolós, alapozós, fújós megoldást, aztán ha nem bírok vele, lefoliázom a sunyiba. :)
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
1
Guests1
740
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?