Forum >> 156
szasza(SW)17-01-2014 20:53:05 // 143340
Köszi!:)
linzenbold17-01-2014 20:51:11 // 143339
Ha a 7re állitod akkor a motorvezérlőhöz tudsz csatlakozni. Mellette lévőre állítva a légzsák vezérlőhöz. Itt csak a légzsákkal kapcsolatos dolgok vannak. következő állásban az abs-hez tudsz csatlakozni. Emiatt kell a kapcsolós kábel, mert egy légzsák hibát mondjuk nem tudsz kiolvasni sima kábellel. :)
Tikesz17-01-2014 20:24:15 // 143338
Sziasztok! ha nincs tolatólámpám,első ködlámpa (hátsó működik) nincs féklámpa egyik oldalt se + pótféklámpa se és csak a két első elektromos ablak nem működik ( a hátsó elektromosak igen ) és a biztosítékuknak semmi bajuk..akkor az lehet relé ? annyi hogy nagynyomású mosóval mostam a kocsit és utána lettem figyelmes ezeknek a hiányára,vagy csak lehet vizet kapott valahol és ha kiszárad reggelre minden rendbe jön ?
szasza(SW)17-01-2014 20:05:41 // 143337
Vaterán 5500ft volt.
Tőle vettem.kábelei most nem látok nála,de rá kell lérdezni van-e még,ha kell.
Tőle vettem.kábelei most nem látok nála,de rá kell lérdezni van-e még,ha kell.
szasza(SW)17-01-2014 19:59:15 // 143336
thealfa15617-01-2014 19:58:26 // 143335
megkérdezhetem hol vetted és hogy mennyi volt? nekem is be kéne ruháznom egy kábelre...a szoftvert azt már megoldom...(vagyi smár megvan oldva) :) ha valakinek van egy felesleges kábele azis érdekel, csak arra lennék kíváncsi, hogy milyen kábel milyen progihoz jó? :)
szasza(SW)17-01-2014 19:56:23 // 143334
Sziasztok!
Kiolvasnám holnap a vasat.Eddig Gecsa kábelével olvastuk ami nem kapcsolós.Amit én vettem kapcsolós A fokozatok 7- 3- 1/9- 12/13 Tudja valaki mire kell állítanom??
Olvasgattam GtPeti blogját,de túl sok adat nekem egyszerre:)))
Kiolvasnám holnap a vasat.Eddig Gecsa kábelével olvastuk ami nem kapcsolós.Amit én vettem kapcsolós A fokozatok 7- 3- 1/9- 12/13 Tudja valaki mire kell állítanom??
Olvasgattam GtPeti blogját,de túl sok adat nekem egyszerre:)))
Kristyon17-01-2014 19:51:01 // 143333
Hali!
Nem rég cseréltem a termosztátot, és nekem is a képnek megfelelően áll be azóta, de legalább felmegy addig a mutató :)
Nem rég cseréltem a termosztátot, és nekem is a képnek megfelelően áll be azóta, de legalább felmegy addig a mutató :)
thealfa15617-01-2014 19:07:42 // 143332
hali, tud segíteni valaki 99 sedan csomagtérajtó zárcsere...hogy tudom kiszedni a régit és betenni az újat???
Bomi17-01-2014 16:39:26 // 143331
Szívesen! Mindenképpen újat vegyél, neten találsz 30-40% kedvezménnyel!
DobosHunor17-01-2014 16:25:51 // 143330
Köszi szépen. Esetleg újonnan érdemes venni vagy bontott is jó?
Juve15617-01-2014 16:18:42 // 143329
Udv! 156 2.0 jts ben nem mer a muszerfalon a hofokmero! Mi lehet a baj? Termosztat ill a hofokjelado jo! Elore is koszonom
Bomi17-01-2014 15:37:46 // 143328
Nem nagy meló, max 1 óra!
Két csavar fogja a termosztátot,..gumicsöveket, csatlakozókat leveszed majd mehet be az új! Az akksit én azt hiszem anno kivettem úgy jobban hozzáférni.
Ha még gyári bilincsek fogják a gumicsöveket azokat csak roncsolással tudod levenni helyette én normál szorító bilincseket raktam (csavarhúzós)
Ja majdnem elfelejtettem...a hűtővizet én a termosztátra castlakozó legalsó csőnél engedtem le (nem kell az összes vízet leengedni)
Sok sikert:)
Két csavar fogja a termosztátot,..gumicsöveket, csatlakozókat leveszed majd mehet be az új! Az akksit én azt hiszem anno kivettem úgy jobban hozzáférni.
Ha még gyári bilincsek fogják a gumicsöveket azokat csak roncsolással tudod levenni helyette én normál szorító bilincseket raktam (csavarhúzós)
Ja majdnem elfelejtettem...a hűtővizet én a termosztátra castlakozó legalsó csőnél engedtem le (nem kell az összes vízet leengedni)
Sok sikert:)
Kickass17-01-2014 14:27:40 // 143327
van egy 3. alul egy elég mély 'csatornában'
Dévid17-01-2014 13:30:41 // 143326
Ciao! A kormány mögött a burkolatot csak az a két csavar tartja össze alulról?
DobosHunor17-01-2014 13:25:45 // 143325
Sziasztok! Termosztátot cserélni nehéz móka? 2.4 JTD :)
Nekem is cserélni kellene meg ha már viszem a szerelőhöz februárba akkor ezt is cseréltetném egyúttal :)
Nekem is cserélni kellene meg ha már viszem a szerelőhöz februárba akkor ezt is cseréltetném egyúttal :)
Bilux17-01-2014 12:39:08 // 143324
1.9jtdm cserélt termo-val is ennyit mutat nekem az tény és való hidegben nehezebben éri el, főleg ha a fűtés is rá van küldve mindjárt.
Jack17-01-2014 11:55:49 // 143323
Atttis17-01-2014 07:49:22 // 143322
üdv! 156 1.9 jtd 98as évjárat, kuplungozáshoz le kell venni a bölcsőt? Vagy lefér a váltó anélkül is?
B.László16-01-2014 22:40:13 // 143321
Ma voltam lent 1 havernál neki volt 2 gyári beleraktam semmi változás ugyan úgy.. felcseréltem a kábeleket is az se segített .. nem tudom mi lehet eddig nem csinálta a kicsi törés után kezdte el de azt is úgy h amikor össze volt rakva semmi baja nem volt aztán másnap este ..
Zselé16-01-2014 22:04:25 // 143320
Az a zöld izé az előtét ellenállás lesz.
Nekem is volt zavar egyszer a két ventilátor fokozattal, akkor cseréltem ki. Mondjuk nekem könnyebb volt, mert 1 ventim van, és csavar+csatlakozó megoldással van betéve.
Szerintem ebben az esetben az utólagos forrasztással lehet gond, de én is csak tippelek...
Nekem is volt zavar egyszer a két ventilátor fokozattal, akkor cseréltem ki. Mondjuk nekem könnyebb volt, mert 1 ventim van, és csavar+csatlakozó megoldással van betéve.
Szerintem ebben az esetben az utólagos forrasztással lehet gond, de én is csak tippelek...
B.László16-01-2014 21:36:46 // 143319
Srácok valaki ???
Liquid16-01-2014 20:37:55 // 143318
az nem baj ha lehet látni, hogy mozog, az újak is csak azért nem mozognak mert egy tűrésen belül nem mozgatja a mutatót a computer
Hakesh16-01-2014 19:32:15 // 143317
Mikor megvettem az autót, nekem is így állt a mutató. Átnézéskor a szaki mondta is, hogy a termosztát valszeg cserés lesz.
Kicseréltettem, azóta is így áll... :)
Fűt, kapcsol, dolgozik becsülettel, de az új termosztáttal se megy fel 90-re nekem se...
Kicseréltettem, azóta is így áll... :)
Fűt, kapcsol, dolgozik becsülettel, de az új termosztáttal se megy fel 90-re nekem se...
Jack16-01-2014 19:30:38 // 143316
Nekem sem áll meg, sőt, autópályán ebben a hidegben szemmel látható ahogy billeg a nyitásoknál a mutató. Érzékeny a drága...:))
Szabeee16-01-2014 18:45:39 // 143314
Szervo-olajat hogyan lehet legegyszerűbben kicserélni? a visszafolyó ágat kössem le, folyamatosan töltsem újra a tartályt és akkor jobbra-balra forgassam a kormányt?
Jack16-01-2014 18:37:37 // 143313
A termosztátba van belecsavarozva, külön lehet cserélni.
Zoli8516-01-2014 17:59:09 // 143312
Én kb. 1000 km-el ezelőtt cseréltem termosztátot. Nekem ugyanígy áll bemelegedés után talán kicsit jobban felmegy. Nem foglalkozom vele, szomszédom 330 ezer km-ert ment így el, a motornak nem lett attól baja, nem hiszem, hogy ez baj. A Vw-nél amúgy meg azt mondják, hogy manipulált a 90 fok, csak hogy németesen precíz legyen :-)
Juve15616-01-2014 17:20:48 // 143311
Üdv! Valaki meg tudja mondani, hogy 156 2.0 Jts motornál hol találom a hőmérséklet jeladót? Vagy mi lehet a hiba ha a műszerfalon nem jelez vissza a vízhőfokot mutató óra. Folyamat 50-nál áll. Előre is köszönöm!
hg6idn16-01-2014 16:20:25 // 143310
Tipikus hiba ha az infó center elnémul? Ma döbbentem rá, hogy sem sebesség túllépéskor (alacsonyra van állítva óvatosságból :) ), meg hópehelyre sem csipog de a buzzer maxi hangerőn van...
Múltheti hátsó fékcsere utáni hibalista:
- kuplung szett
- szivárgó olaj váltóból
- szivárgó olaj főtengelynél, vezérlés oldal
- jobb féltengely belső gumiharang szakadt
- katalizátorok alsó része eltörve (Kipufogóklinikán azóta megcsinálták, olcsó pénzért, CO-t mértek magos:( )
- középső dob kukás
- stab szilent jobb oldalon kopog
- talán első lengéscsillapító is a végét járja
Múltheti hátsó fékcsere utáni hibalista:
- kuplung szett
- szivárgó olaj váltóból
- szivárgó olaj főtengelynél, vezérlés oldal
- jobb féltengely belső gumiharang szakadt
- katalizátorok alsó része eltörve (Kipufogóklinikán azóta megcsinálták, olcsó pénzért, CO-t mértek magos:( )
- középső dob kukás
- stab szilent jobb oldalon kopog
- talán első lengéscsillapító is a végét járja
Hardy16-01-2014 12:10:59 // 143309
Művelés = mivel. Rohadt iphone mindig mást ír.
Hardy16-01-2014 12:09:53 // 143308
Akkor az olyan 86 fok lehet művelés 80 valójában 83-84
mex8616-01-2014 12:03:30 // 143307
ujabb autoknäl szoftveresen manipulälva van a dolog
van egy türés amin belül szög 90 fokon fog ällni a mutato (ältaläban ilyen + - 7 fok)
van egy türés amin belül szög 90 fokon fog ällni a mutato (ältaläban ilyen + - 7 fok)
Kickass16-01-2014 11:50:06 // 143306
nem is 80, hanem afölött valamennyivel
Liquid16-01-2014 11:16:20 // 143305
azt tudom hogy a 90 nem pontosan 90, de a 80 fok azért kevés, szerintem
Hardy16-01-2014 11:14:57 // 143304
88 illetve 82 fokos a termosztát. Akkor hogy álljon 90 fokon. Ha megnézed pár hozzászólással visszabb a blogomat akkor abból látod hogy a 90 valójában 93-94 fok. Tehát soha nem fog 90 én állni.
Liquid16-01-2014 10:39:19 // 143303
attól még 90-en kéne állnia, ha már bemelegedett
Kickass16-01-2014 10:31:20 // 143302
de most meg egy pár hónapja nincs nagy meleg
Liquid16-01-2014 10:21:25 // 143301
jó termosztáttal 90 nagy melegben kergetve afelett kellene lennie kicsivel. Szerintem ha nem ideális hőfokon megy akkor az nem jó a motornak.
Kickass16-01-2014 08:48:01 // 143300
Szerintem meg túlpörögtök ezen a hőfok dolgon. Amíg nem forralja és rendesen indulnak a venti fokozatok + fűtés is van az üzemszerű működés.
Nem láttam új Alfát vizhőfokmérővel, de az enyém is úgy működik ahogy itt a legtöbben leírják, nem áll egy adott ponton a vízhőfok mérő kivéve ha hosszabb úton megyek főút/autópálya. Volt aki megmérte a 2. vonás ~80fok, vagy inkább +1-2, vagyis kicsit fentebb megállapodik a mutató az lehet 83-84fok. Városban meg persze hogy néha ingadozik, megállsz melegszik, elindulsz újra kap menetszelet.
Nem láttam új Alfát vizhőfokmérővel, de az enyém is úgy működik ahogy itt a legtöbben leírják, nem áll egy adott ponton a vízhőfok mérő kivéve ha hosszabb úton megyek főút/autópálya. Volt aki megmérte a 2. vonás ~80fok, vagy inkább +1-2, vagyis kicsit fentebb megállapodik a mutató az lehet 83-84fok. Városban meg persze hogy néha ingadozik, megállsz melegszik, elindulsz újra kap menetszelet.
MEO15-01-2014 23:13:42 // 143299
Enyém is ingázik 80 és 93 fok között. Nem gondolom, hogy így kell működni, de kapccsol a venti 1 és 2 fokozata; a hűtőfolyadék szint állandó és tulajdonképpen látszólag minden rendben. Majd ha már csak ez hiányzik a ökéletesséhez majd még fordítok rá időt és energiát. :-)
B.László15-01-2014 23:07:08 // 143298
Hali! Srácok van 1 kis gondom mégpedig az h mikor megrendeltem a venti keretet a az 1 ik sráctól leejtette és az a 2 zöld ellenállás v mi kiesett visszaforrasztottam összeraktuk beindítottam a kocsit minden jó volt aztán rá 1 napra este mentem dolgomra és gyujtásnál a 2 első vetni bekapcsolt hideg motornál 2 fokba ...
Ma megnéztem mi a történet ahogy rajta van a gyújtás venti be és a zöld ellenállás elkezd melegedni..
2.4 JTD
Valakinek van ötlete ?
köszi előre is !
Ma megnéztem mi a történet ahogy rajta van a gyújtás venti be és a zöld ellenállás elkezd melegedni..
2.4 JTD
Valakinek van ötlete ?
köszi előre is !
Hardy15-01-2014 21:28:50 // 143297
Amugy nekem is behr van es pontosan ennyit mutat ha csak poroszkalok. Nezd meg mikor nyit. Lehet erezni a felso csövön ami a hutohoz megy es ha ramerek akkor pontosan 88 fokon nyit ki.
Hardy15-01-2014 21:22:21 // 143296
Ajanlom a blogomat: Hőfokmérő rejtelmei.
Liquid15-01-2014 20:37:08 // 143295
háát illene a 90-nél álldogálnia, esetleg afölött ha melegben meg van kergetve, szóval gyanús hogy beteg a termosztát
Szabeee15-01-2014 18:43:01 // 143294
nekem vernet van és majdnem így áll a mutatóm télen, picit magasabban... :)
PistaFR15-01-2014 17:27:25 // 143293
Sziasztok! 156-ban a három középső "óra" egyforma mindegyik típusban? Fl-es JTS lenne a donor, az enyém fl-es JTD.
Bomi15-01-2014 17:12:58 // 143292
Szia,
Ez kb. 82 fok...anno én is új Behr -t raktam az enyémbe kb 85-87 fokis megy fel néztem FES-el is.Esetleg ha tudsz nézd meg diagnosztikával te is biztos ami biztos. Sokan mondják ,hogy ez jó nem kell mindenáron ragaszkodni a 90 fokhoz mint pl a legtöbb VW-ben beáll 90 fokra akkor is ha közben 70 és 100 között mozog a hőfok.
Amúgy azt hiszem a Vernet termosztátot dícsérik ,hogy azt tartja a 90 fokot szépen!
Ez kb. 82 fok...anno én is új Behr -t raktam az enyémbe kb 85-87 fokis megy fel néztem FES-el is.Esetleg ha tudsz nézd meg diagnosztikával te is biztos ami biztos. Sokan mondják ,hogy ez jó nem kell mindenáron ragaszkodni a 90 fokhoz mint pl a legtöbb VW-ben beáll 90 fokra akkor is ha közben 70 és 100 között mozog a hőfok.
Amúgy azt hiszem a Vernet termosztátot dícsérik ,hogy azt tartja a 90 fokot szépen!
Danijb15-01-2014 16:55:43 // 143291
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
387
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?