Forum >> 156
GTPeti20-05-2014 22:29:23 // 145490
Én inkább kiolvasnám. Ui. a gyújtáskimaradást a legtöbb vez.egység eltárolja. (A JTS-é mindenképpen.) Amúgy a trafóhiba tényleg nem ritka, de a lehúzás az kb. olyan, mintha egy hibás kereket keresnél úgy, hogy egyet leszerelsz a 4-ből és mész (menni próbálsz) az autóval... Az elégetlen benzinről nem beszélve.
osee_selespeed20-05-2014 22:01:51 // 145489
Akkor az injektort?
GTPeti20-05-2014 22:00:07 // 145488
Biztos vagy benne, hogy egy katalizátoros autónál célravezető egy trafót lehúzni?
NGC20-05-2014 21:44:05 // 145487
Iszonyú halkan jegyzem meg, hogy minimum 90ezer van a gyertyákban...
osee_selespeed20-05-2014 21:15:38 // 145486
Először rá kéne jönni melyik henger csinálja. Mondjuk a trafó kábel lehúzásával. Utána már egyszerűbb kideríteni, mi lehet a probléma okozója.
Sityu20-05-2014 21:07:54 // 145485
Nem füstöl egyáltalán. 5-7 fok felett ez kimerül egy pár torpanásban. Nagyobb hidegben köhög jobban...
Hardy20-05-2014 18:28:39 // 145484
Ragad a munkahengered szerintem. Tehat nem oldja meg.
osee_selespeed20-05-2014 15:03:02 // 145483
Nem füstöl fehéren, amikor három hengerezik?
NGC20-05-2014 14:23:10 // 145482
Indul hidegen is, és nem mindig rángat. A gyertyától is lehet, hogy torpan 2000 körül?
Sityu20-05-2014 14:09:05 // 145481
Hidegen rögtön indul mind a 4 henger? Nekem LMM és gyertya csere után az ereje visszajött a teljes tartományban, csak hidegben az első fél perc 3 henger és durrogás.. Trafó?
redbull9020-05-2014 13:14:45 // 145479
Üdv emberek!
Valaki tud Győr közelében ahol javítanak féknyerget??
Vagy valakinek nincsen egy 156 os 99. év. 1.9 jtd 77kw autóhoz BAL HÁTSÓ féknyerge?
Széthullott a kézifék mechanika fék az van csak éppen kézi fék nincs ami meg műszakihoz kell!
Köszi előre is!
Valaki tud Győr közelében ahol javítanak féknyerget??
Vagy valakinek nincsen egy 156 os 99. év. 1.9 jtd 77kw autóhoz BAL HÁTSÓ féknyerge?
Széthullott a kézifék mechanika fék az van csak éppen kézi fék nincs ami meg műszakihoz kell!
Köszi előre is!
Zoli8520-05-2014 12:16:50 // 145478
köszi
Sztingo20-05-2014 11:47:49 // 145477
Ha pár km-t megkell tenem nem gond ugyis szeretek vezetni :)
Sztingo20-05-2014 11:43:30 // 145476
Sziasztok!
Valakinél egy probamérésre bosch 0281002309 LMM ?
Sajna a bontotatkal csak szívok venék újat csak biztosra akarok meni ezért kéne a próba.
Valakinél egy probamérésre bosch 0281002309 LMM ?
Sajna a bontotatkal csak szívok venék újat csak biztosra akarok meni ezért kéne a próba.
osee_selespeed20-05-2014 11:32:47 // 145475
Szívó vez. tengelyen. ;)
Zoli8520-05-2014 10:42:39 // 145474
Sziasztok!
Az 1.6 ts-be a motornál merrefelé van a vezérlésmódosító? :-o
Az 1.6 ts-be a motornál merrefelé van a vezérlésmódosító? :-o
Akos_20-05-2014 09:49:28 // 145473
Sziasztok!
Sajnos rendszeresen kapok hibakodokat a 2002-es JTS-emben.
Alltalaban csak ezek vannak:
P0120
P1121
De tegnap tobb is volt.
Tudtok ajanlani egy budapesti szerelot aki nem rest es megkeresi a hiba eredeti okat es kepes megszuntetni azt?
Koszi
P0134: The code is set when there is an open or a short in the Lambda Sensor heater relay circuit indicated by the code. This slows down the Lambda sensor in reaching the operating temperature. Check the relay, connectors and wiring between the relay, ECU and the power supply.
The reason for this fault is that ECU did not receive signal from the sensor. The fault is present now. Take appropriate action to fix this sensor fault. Dashboard warning light was activated for this fault.
ERROR DETAILS:
Engine temperature: 30,8 °C
Engine speed: 1040 rpm
Engine load: 44,25 %
Air temperature: 19,5 °C
Throttle position: 4,31 %
Battery voltage: 13,303 V
P0120: The idle speed actuator is equipped with a sensor sending its positioning to the ECU. The anomaly concerns this information which is inconsistent with the functioning conditions or is out of the allowable tolerances
Check wirings and connections before any replacement.
The reason for this fault is that ECU has received invalid signal from the sensor. The fault is not detected now, but it is stored in memory. Clear fault codes, and observe for future appearance of the same fault. Dashboard warning light was activated for this fault.
ERROR DETAILS:
Engine temperature: 72,8 °C
Engine speed: 2000 rpm
Engine load: 68,25 %
Air temperature: 18,8 °C
Throttle position: 14,90 %
Battery voltage: 13,303 V
P1122: No help available
The reason for this fault is that ECU has received invalid signal from the sensor. The fault is not detected now, but it is stored in memory. Clear fault codes, and observe for future appearance of the same fault. Dashboard warning light was activated for this fault.
ERROR DETAILS:
Engine temperature: 72,8 °C
Engine speed: 2000 rpm
Engine load: 68,25 %
Air temperature: 18,8 °C
Throttle position: 14,90 %
Battery voltage: 13,303 V
P1121:
The idle speed actuator is equipped with a sensor sending its positioning to the ECU. The anomaly concerns this information which is inconsistent with the functioning conditions or is out of the allowable tolerances
Check wirings and connections before any replacement.
The reason for this fault is that ECU has received invalid signal from the sensor. The fault is not detected now, but it is stored in memory. Clear fault codes, and observe for future appearance of the same fault. Dashboard warning light was activated for this fault.
ERROR DETAILS:
Engine temperature: 90,8 °C
Engine speed: 2240 rpm
Engine load: 43,50 %
Air temperature: 37,5 °C
Throttle position: 10,59 %
Battery voltage: 13,159 V
Ezutan ramertem a lambda szenzorokra itt vannak a kepek:
Sajnos rendszeresen kapok hibakodokat a 2002-es JTS-emben.
Alltalaban csak ezek vannak:
P0120
P1121
De tegnap tobb is volt.
Tudtok ajanlani egy budapesti szerelot aki nem rest es megkeresi a hiba eredeti okat es kepes megszuntetni azt?
Koszi
P0134: The code is set when there is an open or a short in the Lambda Sensor heater relay circuit indicated by the code. This slows down the Lambda sensor in reaching the operating temperature. Check the relay, connectors and wiring between the relay, ECU and the power supply.
The reason for this fault is that ECU did not receive signal from the sensor. The fault is present now. Take appropriate action to fix this sensor fault. Dashboard warning light was activated for this fault.
ERROR DETAILS:
Engine temperature: 30,8 °C
Engine speed: 1040 rpm
Engine load: 44,25 %
Air temperature: 19,5 °C
Throttle position: 4,31 %
Battery voltage: 13,303 V
P0120: The idle speed actuator is equipped with a sensor sending its positioning to the ECU. The anomaly concerns this information which is inconsistent with the functioning conditions or is out of the allowable tolerances
Check wirings and connections before any replacement.
The reason for this fault is that ECU has received invalid signal from the sensor. The fault is not detected now, but it is stored in memory. Clear fault codes, and observe for future appearance of the same fault. Dashboard warning light was activated for this fault.
ERROR DETAILS:
Engine temperature: 72,8 °C
Engine speed: 2000 rpm
Engine load: 68,25 %
Air temperature: 18,8 °C
Throttle position: 14,90 %
Battery voltage: 13,303 V
P1122: No help available
The reason for this fault is that ECU has received invalid signal from the sensor. The fault is not detected now, but it is stored in memory. Clear fault codes, and observe for future appearance of the same fault. Dashboard warning light was activated for this fault.
ERROR DETAILS:
Engine temperature: 72,8 °C
Engine speed: 2000 rpm
Engine load: 68,25 %
Air temperature: 18,8 °C
Throttle position: 14,90 %
Battery voltage: 13,303 V
P1121:
The idle speed actuator is equipped with a sensor sending its positioning to the ECU. The anomaly concerns this information which is inconsistent with the functioning conditions or is out of the allowable tolerances
Check wirings and connections before any replacement.
The reason for this fault is that ECU has received invalid signal from the sensor. The fault is not detected now, but it is stored in memory. Clear fault codes, and observe for future appearance of the same fault. Dashboard warning light was activated for this fault.
ERROR DETAILS:
Engine temperature: 90,8 °C
Engine speed: 2240 rpm
Engine load: 43,50 %
Air temperature: 37,5 °C
Throttle position: 10,59 %
Battery voltage: 13,159 V
Ezutan ramertem a lambda szenzorokra itt vannak a kepek:
Sityu20-05-2014 09:06:37 // 145472
Urak!
Nemrég cseréltem fékbetétet elől, most már teljesen összekoptak, fog is rendesen, viszont arra lettem figyelmes pár napja, hogy kb fél óra menet után nyekereg ha benyomom a pedált. Álló helyzetben is. Az egyik oldalon kicsit melegebb, de nem vészesen. Fékolajcsere ezt megoldhatja?
Nemrég cseréltem fékbetétet elől, most már teljesen összekoptak, fog is rendesen, viszont arra lettem figyelmes pár napja, hogy kb fél óra menet után nyekereg ha benyomom a pedált. Álló helyzetben is. Az egyik oldalon kicsit melegebb, de nem vészesen. Fékolajcsere ezt megoldhatja?
Poló20-05-2014 01:45:17 // 145471
Sima ügy. Nekem is úgy lett belefúrva meg Liquidnek is. Mondjuk ezek FL előttiek, de szerintem az FL utániba se nehezebb :)
Bull8820-05-2014 01:35:27 // 145470
Vajon sima lökőst at lehet alakítani lámpamosósra ? Mindem meglenne hozzá csak a pontos mereteket nem tudom h a mosó hova meg na meg a lyukat kívágni ... Valaki tapasztalat ?
Bull8820-05-2014 01:15:06 // 145469
Első lámpamosós faceliftes lökőst nem tud valaki ?
Bull8820-05-2014 01:01:56 // 145468
Köszönöm az infokat !!!!!! :)
hg6idn19-05-2014 14:05:00 // 145467
Nálam is csak bal oldalon van. Szerintem ez így ok.
Hardy19-05-2014 13:18:42 // 145466
Ajánlom figyelmedbe. Szerintem nem csak nálunk van ilyen hely: Olajcső
Bull8819-05-2014 13:03:54 // 145465
Még egy kérdésem lenne 156 fl. Az alján csak bal oldalt találtam a lámpa magasság állítására szolgáló alkatrészt ( xenonhoz) úgy tudom mind2 oldalt kell lennie , ebben is tudna valaki segíteni , alkatrész ügyileg is ?
Bull8819-05-2014 12:55:05 // 145464
Hali !! Valaki meg tudná nekem mondani h milyen hűtő van kobb oldalt elől ami ugyan akkor kb mint az intercooler é ? Olajra tippelek de nem kicsi a hűtő :D igazából ahhoz kéne nekem a 2db cső mert rommá vannak rozsdásodva ! 2.4 jtd 20v Segítséget előre is köszi !
hg6idn19-05-2014 11:56:25 // 145463
Nem ártana a generátort megvizsgálni, ha a feszültség szabályzó döglődik, és magasabb fesz. jelenik meg előbb utóbb az olcsóbb izzók után valami drágább dobozka is elszállhat.
NinaZoli15619-05-2014 11:13:34 // 145461
Sziasztok!
Olyan gondom van az Alfammal, hogy amikor fekezek egy kattanast lehet hallani. En ugy itelem meg, hogy jobb oldal, kozepso-hatso reszrol valahonnan. Mi lehet vele? Illetve a kormany is nehezebben mozog, mint anno. Szervo olaj nemreg lett feltoltve.
Ja! Es meg az is erdekes, hogy allandoan kimennek az egoim. Elso kodlampa es fenyszorok...egyiket cserelem, megy par napig aztan inditasnal altalaban ki is megy valamelyik. Parban is lettek cserelve az izzok, akkor is ezt jatszotta. A hatso fenyek is hol vilagitanak, hol nem. Belul ugyan ez a szitu. Minden kis ego kicserelve a muszerfalban, kozepkonzolban...aztan eg, nem eg... nagyon veres a kicsike nyaka? Koszi, Nina
Olyan gondom van az Alfammal, hogy amikor fekezek egy kattanast lehet hallani. En ugy itelem meg, hogy jobb oldal, kozepso-hatso reszrol valahonnan. Mi lehet vele? Illetve a kormany is nehezebben mozog, mint anno. Szervo olaj nemreg lett feltoltve.
Ja! Es meg az is erdekes, hogy allandoan kimennek az egoim. Elso kodlampa es fenyszorok...egyiket cserelem, megy par napig aztan inditasnal altalaban ki is megy valamelyik. Parban is lettek cserelve az izzok, akkor is ezt jatszotta. A hatso fenyek is hol vilagitanak, hol nem. Belul ugyan ez a szitu. Minden kis ego kicserelve a muszerfalban, kozepkonzolban...aztan eg, nem eg... nagyon veres a kicsike nyaka? Koszi, Nina
Hardy19-05-2014 09:15:18 // 145460
Nekem akkor csinálta mikor el volt repedve a levegő csövem alja az LMM után.
NGC19-05-2014 08:43:40 // 145459
Üdv!
Rángat a gép... hibaüzenet nincs, LMM cserélve lett. Jól fogyaszt, ebből gondolom, hogy nem lambda-szonda. Gyertya lehet még?
Gyorsításnál megtorpan, de nem mindig. Valamikor szépen húz, viszont 2000-es fordulatnál egy kicsit elfogy az ereje, utána pedig megy.
Van ötletetek?
Rángat a gép... hibaüzenet nincs, LMM cserélve lett. Jól fogyaszt, ebből gondolom, hogy nem lambda-szonda. Gyertya lehet még?
Gyorsításnál megtorpan, de nem mindig. Valamikor szépen húz, viszont 2000-es fordulatnál egy kicsit elfogy az ereje, utána pedig megy.
Van ötletetek?
Szabeee19-05-2014 07:38:06 // 145458
A napot olyan 2000 km-vel korábban tisztitottam, mondjuk lehet azota behordodott, a vakuumcsoveket meg nem néztem, de valószínűleg ki fogom őket cserélni igy is ugy is...
Hardy19-05-2014 07:06:48 // 145457
Mondjuk nem a peknel meg a hentesnel kell keresni :-)))). A küszöbön kívül nem tudom mik lehetnek azok az alkatrészek amit nem lehet kapni.
Hardy19-05-2014 07:04:29 // 145456
Nap=map. Utálom az iPhone-t hogy mindig okosabb.
Hardy19-05-2014 07:03:09 // 145455
Nap szenzor vagy a motor hátsó vagy első részen levő vákuumcsovek kezdenek elfáradni.
Szabeee19-05-2014 06:40:09 // 145454
Ezt a fwlporgetest ugy gondoltam, hogy gazpedalt a padloig nyomtam... Keservesen elértünk 3500 fordulatot, aztán a következőnél mar ujra minden rendben volt...
Captain Zetor (a.k.a. Petya75)19-05-2014 00:20:01 // 145453
Üdv kollégák! Ha az ABS ECU nem hajlandó kommunikálni a laptoppal akkor az erősen szopó, ugye?
ABS egyelőre van, indításkor a kontroll-lámpa rendesen felvillan, aztán elalszik ahogy illik neki. De sebességjelet mondjuk nem kap se a motor ECU, se a kilométeróra. Volt-e már valakinek ilyen csodás élménye?
ABS egyelőre van, indításkor a kontroll-lámpa rendesen felvillan, aztán elalszik ahogy illik neki. De sebességjelet mondjuk nem kap se a motor ECU, se a kilométeróra. Volt-e már valakinek ilyen csodás élménye?
Poló18-05-2014 23:42:21 // 145452
Őőő... A turbót mi kapcsolgatja? Vagy mit kapcsolgat a turbó?
Hogy tudod turbó nélkül felpörgetni? Leszerelted a turbót?
Szerintem ez inkább valami jeladó hiba lesz, mint turbó hiba. Rá kéne dugni a gépet. Habár nem biztos, hogy dobott hibakódot.
Hogy tudod turbó nélkül felpörgetni? Leszerelted a turbót?
Szerintem ez inkább valami jeladó hiba lesz, mint turbó hiba. Rá kéne dugni a gépet. Habár nem biztos, hogy dobott hibakódot.
byfx18-05-2014 23:33:32 // 145451
Ez olyan mintha UFO- t lattal volna.
Nem hiszem, hogyha azt mondanam alig huztam es engedett...pedig igy volt.
Sajna van egy erzesem mar kapott par pofas huzast, nalam meg nyekkk.
Ami viszont megfizethetetlen: megtalalni a kuplerajban a balos kiszedot
1 oramba telt
Most mar csak azt lenne jo tudnom, hogy milyen gyertya kell, meg mennyi a meghuzasi nyomateka.
Gugli jo haver.
Nem hiszem, hogyha azt mondanam alig huztam es engedett...pedig igy volt.
Sajna van egy erzesem mar kapott par pofas huzast, nalam meg nyekkk.
Ami viszont megfizethetetlen: megtalalni a kuplerajban a balos kiszedot
1 oramba telt
Most mar csak azt lenne jo tudnom, hogy milyen gyertya kell, meg mennyi a meghuzasi nyomateka.
Gugli jo haver.
Szabeee18-05-2014 22:20:37 // 145450
Történt már meg valakivel, hogy semmiből semmi nem kapcsolt a turbó? ma történt meg velem, hogy városban gyorsultam és nem igazán akart menni a kocsi semerre... majd félreálltam, felpörgettem... persze turbó nélkül, majd miután egy kis kormot kilőtt magából, következő gázadásnál minden működött rendesen... volt már ilyen valakinek? mi okozhatja a gondot?
Liquid18-05-2014 21:15:34 // 145449
milyen alkatrészt nem találsz? Szinte minden van, ha meg netán nincs akkor van bontott. Alfásként nem illik tolni az ilyen bullshit-et
Ferke18-05-2014 17:56:59 // 145448
A fejegységnek semmi baja, a hangszóró kábelezése nem jó.
Ferke18-05-2014 17:56:29 // 145447
Ez most komoly?? Próbálj meg egy passathoz leömlőt találni, vagy esetleg bontott, jó állapotú turbo-t, vagy pdtdi hengerfejet, cr csúcsot...én nem értem, hogy hogyan áll még mindig fenn ez a fake hiedelem, az olasz autóhoz még mindig a legkönnyebb bármit találni, és szerintem az egyik legolcsóbb is...
Buddha18-05-2014 17:28:37 // 145446
Igen, nyomatékkulcs nélkül ma már nem illő szerelni. Rengeteg alumínium menet van amit pillanatok alatt haza lehet vágni.
Én már évek óta ezt használom: Genius 6-30Nm
A sok kis hatos meg nyolcas csavarhoz tökéletes... ;-)
Én már évek óta ezt használom: Genius 6-30Nm
A sok kis hatos meg nyolcas csavarhoz tökéletes... ;-)
mreni18-05-2014 16:57:17 // 145445
Soha nem ertettem miert kell ennyire "megtepni" a gyertyat..
GTPeti18-05-2014 15:39:46 // 145444
A nagy (olcsó) nyomatékkulcsok ált. 30-210Nm-ig tudnak.
A Proxxon-nak van egy kis méretűje, az 30-ig tud. Olyan 50 euró körül van. Én nem találtam olcsóbb elfogadható alternatívát.
A Proxxon-nak van egy kis méretűje, az 30-ig tud. Olyan 50 euró körül van. Én nem találtam olcsóbb elfogadható alternatívát.
byfx18-05-2014 15:34:04 // 145443
pedrobaa18-05-2014 15:27:10 // 145442
Ja, nekem is csinálja sajnos, pedig sem a fejegység, sem a hangszórók nem gyáriak, csak lusta voltam újra kábelezni... :( Ha nem szól, akkor ajtó kinyit, becsuk és máris megy. :)
Majd ha jó idő lesz átkábelezem az egész vacakot... :) Nem vagyok a kontakt spray híve. :)
Majd ha jó idő lesz átkábelezem az egész vacakot... :) Nem vagyok a kontakt spray híve. :)
GTPeti18-05-2014 14:26:56 // 145441
Légyszi a fórum keresőjével keress rá arra, hogy szervízCD, elearn, elearn156.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
0
Guests0
345
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?