Forum >> 156
Buksi01-12-2021 16:26:47 // 155792
Próbáltuk már felpolírozni, de belülről kezdett el repedezni meg mattulni. Nem tudom felújíttatni. Ezért kell új.
Kócosw01-12-2021 12:45:25 // 155791
neh9gy Depot vegyel egy rakat ...rrrrr
Kazes☻01-12-2021 12:43:35 // 155790
Akkor újítsd fel, mint az ötvenötét... feltéve, hogy nem törted ripityára és azé' köll! :D
Buksi01-12-2021 12:27:01 // 155789
Csilliárdokért. Hát köszi! :-DDD
Buksi01-12-2021 11:45:50 // 155787
Milyen fényszórót érdemes venni FL 56-ba újonnan a régiek helyett?
TYC vagy Depo? Vagy valami más márka?
Előre is köszi! :-)
TYC vagy Depo? Vagy valami más márka?
Előre is köszi! :-)
Buksi28-11-2021 16:28:42 // 155786
Jó nagy hülyeséget írtam, mert van benne. De ez elég passzentos és feszes.
Viszont az nem lehet, ha a 4-ből egy dugattyú jobban nyomja a betétet? Ugyanis a betéten lévő zajcsillapító eltűnt ott, ahol a dugattyú nekiér a betétnek.
És akkor ebből következik egy újabb kérdés. Miért nyomja a 4-ből egy dugattyú jobban a betétet?
Viszont az nem lehet, ha a 4-ből egy dugattyú jobban nyomja a betétet? Ugyanis a betéten lévő zajcsillapító eltűnt ott, ahol a dugattyú nekiér a betétnek.
És akkor ebből következik egy újabb kérdés. Miért nyomja a 4-ből egy dugattyú jobban a betétet?
Buksi28-11-2021 16:16:50 // 155785
De a Brembo nyeregben nincs ilyen.
liusz28-11-2021 09:49:14 // 155784
Hallottam olyan esetről is, ahol a megfáradt, kilágyult betét rögzítő/pozícionáló rugó cseréje segített.
Buksi27-11-2021 19:15:42 // 155782
Köszi neked is a segítséget. :-)
Ma végigzsíroztam megint mindent, kicsit halkabb lett. Ebből gondolom, hogy nem biztos, hogy a betéteket kell lecserélni.
Ma végigzsíroztam megint mindent, kicsit halkabb lett. Ebből gondolom, hogy nem biztos, hogy a betéteket kell lecserélni.
☻SKULL☻27-11-2021 12:24:59 // 155781
liusz26-11-2021 16:21:33 // 155780
Gyakran akkor zenél a fék, ha nincs meg a betét utanfutása. Ezért van pl. A betét belépő élén a letörés. Ha ez lekopott, adhatja a hangot. Fixnyerges ketdugattyús féknél pl. A dugattyú pereme nem folytonos így biztosítjak, hogy legyen utánfutas. A dugattyú és a betet közötti alátámasztas a belépő/felfutó oldalon nincs meg. Ha ez nem jó irányban áll, zenélhet. Sajna nem tudom a 4 ill. 6 dugattyúsnal mi a szokasos megoldás. Az is lehet, hogy az a betet pont olyan merevségű (keménységű), hogy pont a nyereg sajátfrekvenciáját kapja el. Ekkor másik betet lehet a megoldás.
Buksi26-11-2021 15:05:34 // 155779
Nem tudom, csak egy ötlet volt, hogy esetleg más rezonál. De lehet, hogy ezt az ötletet elvetem, mert nagyon lassú gurulásnál is iszonyat visít fékezéskor.
Kazes☻26-11-2021 12:32:55 // 155778
Hallottam... de mivel ezt is írtad: „Lehet, hogy nem is a fék visít, hanem valami más rezonál?” - így már más, hisz neked sem egyértelmű.
Buksi26-11-2021 10:39:37 // 155777
Gondolom csak hallottál már visító féket fékezés közben?
Azt mondja zsírozzam meg a betétek hátulját vagy vegyek puha betétet. Ahogy írtam is mindent bezsíroztam, amit csak lehetett. Azt meg nem tudom, hogy melyek a puha betétek.
Azt mondja zsírozzam meg a betétek hátulját vagy vegyek puha betétet. Ahogy írtam is mindent bezsíroztam, amit csak lehetett. Azt meg nem tudom, hogy melyek a puha betétek.
Kazes☻25-11-2021 12:17:45 // 155776
Mivel nem látjuk, nem halljuk, így nehéz lesz! 😜 Autószerelő mit mond?
Buksi25-11-2021 11:57:11 // 155775
Sziasztok!
Egy nem múló problémával állok szemben már egy ideje. Mégpedig visít a fékem, de nagyon. Brembo nyerges 56-ról van szó. Az autó vételekor ismeretlen márkájú tárcsa volt fent és Textar betétek. Elviselhetetlen volt fékezéskor a visítás. Cserélve lettek a tárcsák Ridex márkájúakra, a fékbetétek pedig EBC Blackstuff betétekre. Még mindig visít fékezéskor, viszont már nem annyira intenzíven, de még így is nagyon idegesítő. Amit lehetett bezsíroztam, mégsem tűnik el a visítás. Soha ilyet nem tapasztaltam még egyik márkánál sem bármilyen tárcsát és betétet "házasítottam" is össze. Van valakinek ötlete? Lehet, hogy nem is a fék visít, hanem valami más rezonál?
Előre is köszi a segítséget! :-)
Egy nem múló problémával állok szemben már egy ideje. Mégpedig visít a fékem, de nagyon. Brembo nyerges 56-ról van szó. Az autó vételekor ismeretlen márkájú tárcsa volt fent és Textar betétek. Elviselhetetlen volt fékezéskor a visítás. Cserélve lettek a tárcsák Ridex márkájúakra, a fékbetétek pedig EBC Blackstuff betétekre. Még mindig visít fékezéskor, viszont már nem annyira intenzíven, de még így is nagyon idegesítő. Amit lehetett bezsíroztam, mégsem tűnik el a visítás. Soha ilyet nem tapasztaltam még egyik márkánál sem bármilyen tárcsát és betétet "házasítottam" is össze. Van valakinek ötlete? Lehet, hogy nem is a fék visít, hanem valami más rezonál?
Előre is köszi a segítséget! :-)
salamonl7619-11-2021 01:20:23 // 155774
Sziasztok! ővfeszitő patron mért érték magas hiba üzenet van. Övfeszitő patron csere volt.Pár honap után előjött ismét.Csatlakozo kiiktat.Összeforrasztottam a vezetéket.Megint eltelt pár honap és elöjött a hiba.Mit tegyek? Köszönettel:Lacika
berobbantam10-11-2021 21:23:34 // 155773
Sziasztok.
Csak szólok.Fiatalkatrész.hun van 20000 forintért gyári új fl kormány.Még 4 vagy 5 db.Nekem 1 úton van😁
Csak szólok.Fiatalkatrész.hun van 20000 forintért gyári új fl kormány.Még 4 vagy 5 db.Nekem 1 úton van😁
156novitech10-11-2021 16:55:37 // 155772
156novitech10-11-2021 16:50:37 // 155771
Üdvözlet mindenkinek! 😊
Szert tettem egy 156-os SW-re foglalkozós állapotban. Nekiálltam felfedni a hibáit és a képen látható anyagfolytonossági hiánnyal szeretném kezdeni. Ez a legrosszabb része a karosszériának, a bal hátsó taposó. A jobboldali is ki van rágva de az még menthető. Valakinél nem lapul egy jó állapotú ennek a helyére? Vagy hol tudok szerezni hozzá újat? Köszönöm szépen előre is a segítséget! 🙏🏻
Szert tettem egy 156-os SW-re foglalkozós állapotban. Nekiálltam felfedni a hibáit és a képen látható anyagfolytonossági hiánnyal szeretném kezdeni. Ez a legrosszabb része a karosszériának, a bal hátsó taposó. A jobboldali is ki van rágva de az még menthető. Valakinél nem lapul egy jó állapotú ennek a helyére? Vagy hol tudok szerezni hozzá újat? Köszönöm szépen előre is a segítséget! 🙏🏻
berobbantam03-10-2021 05:30:52 // 155770
Hello.
Ha jól emlékszek leveszed a csomagtartóban a felső kárpitot ês ki lehet vadászni.
Ha jól emlékszek leveszed a csomagtartóban a felső kárpitot ês ki lehet vadászni.
AlfaDavid02-10-2021 20:18:28 // 155769
Helló!
156-os szedán pótféklámpájához hogyan lehet hozzá férni? Kiégett egy izzó és azt kicserélném. Köszi!
156-os szedán pótféklámpájához hogyan lehet hozzá férni? Kiégett egy izzó és azt kicserélném. Köszi!
Buksi04-09-2021 19:27:13 // 155768
Olyasmi. :-DDDDD
Kazes☻31-08-2021 16:56:10 // 155767
Nosza, bigbosssz letté', vagy miiiiii...?! 😜
Kócosw31-08-2021 16:29:21 // 155766
meg akinek ahogy megy 😏
Buksi31-08-2021 16:18:11 // 155765
Dehogy, van céges. ;-)))
Buksi31-08-2021 16:18:01 // 155764
Dehogy ezt nem ők csinálták, hanem egy igazi szerelő. :-DDDD
Kazes☻31-08-2021 09:43:48 // 155763
Nem kis munka... akkor most újra csatasorba állt a zötvenöt?! 😁
Kócosw31-08-2021 07:59:22 // 155762
nah vegre megint van mit barkácsolni.Srácok csinálták megint vagy volt közöd hozzá? 🤣
Buksi31-08-2021 06:37:12 // 155761
Liquid14-08-2021 18:30:41 // 155760
Janit (Skull) keresd meg, Ő befaragta az SW bőrbelsőt a berlinába.
berobbantam13-08-2021 18:31:43 // 155759
És még az sw-ét se lehet belefaragni.Más a támla,ráadásul a szedánba a támla mögött fix lemez van.
aranytl13-08-2021 11:13:07 // 155757
Szia, nem létezik. Csak a könyöklőnél van egy ablak.
ruszman13-08-2021 10:28:00 // 155756
Sziasztok!
Létezik AR 156 sedánban dönthető/előrehajtható hátsó ülés?
Köszi, üdv, Józsi.
Létezik AR 156 sedánban dönthető/előrehajtható hátsó ülés?
Köszi, üdv, Józsi.
botigta29-07-2021 09:57:36 // 155755
Sziasztok,
1,6TS Fl. A hibajelenség: alapjáraton klímázáskor a motor 5-10mp-es időközönként befullad, mintha egy pillanatra levenném a gyújtást, leesik fordulatszám, de nem áll le, hanem kisimul megint 5-10mp-ig. Mindeközben a motortérben hallgatózva, amikor sima az alapjárat, egyértelműen a 4-es henger szívócsövénél egy zizergő hangot lehet hallani, és amikor ez egy pillanatra megszűnik, akkor fullad be a motor.
Az a kérésem, tippeléseket nem kérek, (egyértelműen nem a fojtószelep motornak tűnik), olyantól szeretnék választ kapni, aki jól ismeri az 1,6TS motort, és konkrétan tudja, mi lehet ez a kis motor, vagy aktuátor, és pontosan hol van.
Köszönöm
1,6TS Fl. A hibajelenség: alapjáraton klímázáskor a motor 5-10mp-es időközönként befullad, mintha egy pillanatra levenném a gyújtást, leesik fordulatszám, de nem áll le, hanem kisimul megint 5-10mp-ig. Mindeközben a motortérben hallgatózva, amikor sima az alapjárat, egyértelműen a 4-es henger szívócsövénél egy zizergő hangot lehet hallani, és amikor ez egy pillanatra megszűnik, akkor fullad be a motor.
Az a kérésem, tippeléseket nem kérek, (egyértelműen nem a fojtószelep motornak tűnik), olyantól szeretnék választ kapni, aki jól ismeri az 1,6TS motort, és konkrétan tudja, mi lehet ez a kis motor, vagy aktuátor, és pontosan hol van.
Köszönöm
berobbantam12-07-2021 04:35:49 // 155754
Szia.
A világítás működik akkurol?Lehet alacsony az akkufesz és a generátor sem tölt rendesen.
A világítás működik akkurol?Lehet alacsony az akkufesz és a generátor sem tölt rendesen.
ykcky11-07-2021 16:08:07 // 155753
Ami bizonyos immár, hogy:
- a gyújtáskapcsolón van a stekkerek között, az ami 4 pólusú, T elrendezésben, ebból a T szárán lévő kábel, türkiz-fehér csíkkal
- és a kormánykapcsolón a világítás stekkeren van ugyanilyen sz0nű kábel, a középső,
most lehúztam a gyújtáskapcsoló felöli végét.
Így nincs tompított és reflektor, de nem áll le a motor.
- a gyújtáskapcsolón van a stekkerek között, az ami 4 pólusú, T elrendezésben, ebból a T szárán lévő kábel, türkiz-fehér csíkkal
- és a kormánykapcsolón a világítás stekkeren van ugyanilyen sz0nű kábel, a középső,
most lehúztam a gyújtáskapcsoló felöli végét.
Így nincs tompított és reflektor, de nem áll le a motor.
ykcky11-07-2021 14:50:37 // 155752
Sziasztok,
hosszabb állás után leheltem pár napja újra életet egy 156SWbe, 8 szelepes 1.9 JTD.
Volt a motor indításával némi elektronikai problémám, ezen túl vagyunk, most szépen indul elsőre.
A bajom jelenleg: Járó motornál,
- ha felkapcsolom a fényszórókat leáll a motor,
- ha csak egyet is villantok a refivel leáll a motor,
- indexelésre feszültségingadozás (a belső műszereken is látszik), de szépen indexel,
- helyzetjelzó felkapcsolásakor minden működik aminek kell.
Merre induljak el?
Valakmelyikőtök tapasztalt már hasonlót?
Köszi előre is.
hosszabb állás után leheltem pár napja újra életet egy 156SWbe, 8 szelepes 1.9 JTD.
Volt a motor indításával némi elektronikai problémám, ezen túl vagyunk, most szépen indul elsőre.
A bajom jelenleg: Járó motornál,
- ha felkapcsolom a fényszórókat leáll a motor,
- ha csak egyet is villantok a refivel leáll a motor,
- indexelésre feszültségingadozás (a belső műszereken is látszik), de szépen indexel,
- helyzetjelzó felkapcsolásakor minden működik aminek kell.
Merre induljak el?
Valakmelyikőtök tapasztalt már hasonlót?
Köszi előre is.
Kócosw28-06-2021 15:10:00 // 155751
én azt mondanám " abszolút elfogulatlanul "hogy sztem a legjobb helye egy gt ben van a 3.2 busso nak 🙈😝😉
Gergely28-06-2021 09:15:19 // 155750
156 GTA Draskovics Andris tolmácsolásában.
Gergely28-06-2021 09:14:05 // 155749
https://www.youtube.com/watch?v=1-dEljPc8bg
Nézzétek :)
Nézzétek :)
Piritu - 1.000.00021-06-2021 21:13:20 // 155748
Akkor azzal nem lehet gond :-)
A trafó viszont gyanús lehet ha "melegen" csinálja, de az LMM hőmérője is lehet kuka.
A trafó viszont gyanús lehet ha "melegen" csinálja, de az LMM hőmérője is lehet kuka.
osee_selespeed21-06-2021 20:29:49 // 155747
Meg is tettem volna az élőadatok elemzését. Amúgy, a tünetek egy 200km-s út végén jelentkeztek. Másnap már újra minden rendben. 🙄
Elaforg-tól vannak a gyertyák. Gondolom, így kis eséllyel hamisak.
Elaforg-tól vannak a gyertyák. Gondolom, így kis eséllyel hamisak.
Piritu - 1.000.00020-06-2021 20:10:23 // 155746
Kibírnak 100-at, feltéve hogy nem hamisított.
A gondodat okozhatja még sok minden, gyertyakábeltől a trafón át az LMM-ig. Élőadatokat kellene nézni és abból kiderülhet. A benzinnyomás talán a legutolsó ok lenne...
A gondodat okozhatja még sok minden, gyertyakábeltől a trafón át az LMM-ig. Élőadatokat kellene nézni és abból kiderülhet. A benzinnyomás talán a legutolsó ok lenne...
osee_selespeed20-06-2021 12:14:16 // 155745
Sziasztok!
2.0TS-ben milyen gyakran ajánlott a 100k-s gyertyák cseréje?
Tényleg bírniuk kéne 100k-t?
40k van bennük és hírtelen erőtlen lett az autó. 3000 fölött torpan, nem pörög szívesen. Hiba nincs benne. Alapjáraton jár mind a négy henger. Ezért gondoltam, hogy talán valamelyik gyertya(nem tudom mik a tünetek, ha valamelyik hengerben mondjuk csak egy működik), esetleg benzinnyomás.
2.0TS-ben milyen gyakran ajánlott a 100k-s gyertyák cseréje?
Tényleg bírniuk kéne 100k-t?
40k van bennük és hírtelen erőtlen lett az autó. 3000 fölött torpan, nem pörög szívesen. Hiba nincs benne. Alapjáraton jár mind a négy henger. Ezért gondoltam, hogy talán valamelyik gyertya(nem tudom mik a tünetek, ha valamelyik hengerben mondjuk csak egy működik), esetleg benzinnyomás.
Zselé19-06-2021 06:53:01 // 155744
Köszi mindenkinek! :)
berobbantam19-06-2021 04:49:54 // 155743
Anyós oldal csak lefelé autómata.
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.
Online members
2
Guests2
640
Forum
Recent topics
- Oldtimer and youngtimer
- 156
- AlfaCity
- International Alfa Rome...
- 159
- Chat
- Boxer fanatics
- 147
- Polish Alfisti
- Českí Alfisti
Poll
- What kind of chatrooms do you prefer?
- When will Alfa return in your opinion to the US?
- How did you find AlfaAmore.com?