Forum >> 156

veteranviking24-01-2006 08:21:27 // 3490
Én kiszedtem, nekem jobban elindúl a vas! Nyáron teszteltem, bekapcsolt klimával pont úgy rajtol a kocsi, mint azelőtt kikapcsolt légkondival:))
Mike.24-01-2006 08:15:53 // 3489
Az enyémbe is az eredeti van és már 128 e km-nél vagyok.
Mike.24-01-2006 08:13:00 // 3488
A múltkor írtam már a rezonátor ház kipakolását és helyette a JTD szívócsövének a berakását. Többen ajánlották a légszűrőházból szedjem ki azt a műagyag, tölcsér alakú valamit. Nekem a szerelőm az nem ajánlotta. Most rákérdeztem, hogy miért ne? A lényeg az, hogy csökkenne ezáltal a nyomaték, amit az 1,6-os motornál nagyon észre lehet venni. A 2,0-ás motornál nem olyan észrevehető, ezért azok kiszedhetik.
András bácsi24-01-2006 08:11:38 // 3487
Csak azt nem értem, hogy mi tud ezen tönkremenni. Lehet, hogy itt is valakit azért fizettek, hogy csináljon rövidebb élettartamú alkatrészt? :)
GEORGE24-01-2006 08:08:26 // 3486
Nagyon változóak a vez.modósítók minőségei ...
András bácsi24-01-2006 08:07:13 // 3485
Nálunk meg a második 16V TS van, aminél 100e felett is jó a gyári vez.mód.
Mike.24-01-2006 08:06:43 // 3484
Mert te óvatosan használod a gépet:-P Persze van olyan is, meg olyan is, hogy valaki az eredetivel 100 e km-t megy. Én az átlagról beszélek.
GEORGE24-01-2006 08:04:17 // 3483
Nekem 40 ezret ment el az első javítószett..
Mike.24-01-2006 07:56:24 // 3482
A vez. módosító javító készlet áll egy rugóból és egy műanyag alátét szerűségből. Ez mind 800-1000 Ft. Kb 15-25 e Km-t bír. Az új, 35-50e Ft és 50-60 e km-t bír. Lehet számolni! ;-)
Poló23-01-2006 22:35:22 // 3481
Csáó
Pat23-01-2006 22:34:06 // 3480
Na jó éjt mindenkinek, holnap melóóóóóóóó........
Pat23-01-2006 22:30:58 // 3479
Ez így igaz, ezért No1 az ALFA (amiért szeretjük...) :-))))
Poló23-01-2006 22:30:20 // 3478
Még egy darabig szerintem jó az enyémben a vez. mód. A vezérművet meg nem cserélem ki, még hajtok bele pár ezer km-t és majd utánna.
Pat23-01-2006 22:28:53 // 3477
A vezérlő módosító "köti" össze a szívószelepek vezérműtengelyét a bordás kerékkel, egy egyszerű menetes kapcsolattal, ezért a vezmű tg. "bütykei" nincsen fix állandóra meghatározott helyzetben összerakás után a vezérműszíj-kerékkel ezért nincs rajta jel, hanem a sablonnal kell elvégezni a beszabályzást. ;-)
GEORGE23-01-2006 22:28:05 // 3476
A Temprán nincs változó szívótengely vezérlés vagy ahogy többen ismerik vezérlés modósító!! nagy különbség!
Poló23-01-2006 22:26:50 // 3475
A Temprán sablon nélkül volt cserélve. Valami jeleket nézett a szerelő.
Pat23-01-2006 22:24:27 // 3474
Minden olyan szerelési művelethez, ahol le kell venni a vezérműszíjat, vagy "csak" be kell állítani a vezérlést. (Ez a funkciója: a vezérműtengelyeket szabályozza össze motorblokkal, amihez (motorblokk oldalán lévő jelre) a főtengelyt is kell állítani (ami azt hiszem megegyezik a felső holtponttal) ;-)
Poló23-01-2006 22:21:31 // 3473
:(( Ez nem olyan, hogy meg van jelölve a bordáskerék?
GEORGE23-01-2006 22:17:56 // 3472
Kell!
Poló23-01-2006 22:16:35 // 3471
Vezérműszíj cseréhez is kell?
Pat23-01-2006 22:13:35 // 3470
Passz, nekem a 100e Km-es szervíz- és olajcseréhez amit most csináltam decemberben (vezérműszíj-, gyertya-, stb csere) egy ismerősöm ismerőse hozta el egy szakszervízből kölcsönbe (a vezérműszíj csere miatt kellett). Tehát ha sikerül ilyen adatokat szerezned, mármint hol és mennyiért engem is érdekelne.
Tom1223-01-2006 22:12:32 // 3469
Ahol vettem /márkaszerviz/, azt mondták, hogy 50:50 arányban vízzel keverve kb. - 30-ig nincs gond /ott is úgy keverik/, de hát úgy is csak vízzel fogom "szelídíteni", tehát nem lesz az sokáig -34-es.:-)
Poló23-01-2006 22:05:35 // 3468
Olyan sablont hol lehet venni és mennyiért?
Pat23-01-2006 22:01:54 // 3467
A legfontosabb: Vezérműtengelyek beszabályzó sablonja nélkül egy csavart meg ne lazíts!!!! Különben úgy jársz mint én :-( de a végén nélküle is sikerült, jó sok ideggel és nagyon-nagyon sok máááázlival :-)))
Poló23-01-2006 22:00:02 // 3466
Az sem jó, ha nagyon bírja a hideget a fagyálló. Állítólag megeszi a könnyűfém hengerfejet. -25 fokig jó.
Poló23-01-2006 21:58:16 // 3465
Arra, hogy hogy lehet kicsierélni, mit kell lebontani, mire kell figyelni.
Pat23-01-2006 21:55:13 // 3464
Mármint mire vagy kíváncsi???
Tom1223-01-2006 21:55:09 // 3463
A mai napom elég mozgalmas volt.
A termosztát teljesen bedobta a törölközőt:
...ezt mutatta kb. 120 km után. Nem volt egy kéjutazás...:-( Hideg és szinte csak alapgázon "suhantam".:-/

Amint hazaértem, jött a "műtét":


A "löttyöt" is kicserélték:-) Most már -34C-fokig bírnia kéne a "gyűrődést".:-)
Közben visszarakták a kupplung pedál fölötti /amiről a múltkor írtam/ rugót is. Én úgy vettem észre, hogy miután berakták, sokkal "lejjebb fogott", mint nélküle.
...próba...
Szépen melegedett 90 C-fokig, csak sajnos tovább is.:-/ Nem indult a ventillátor... A biztosítékok jók, a elektr. motor jó, valami gond vagy a kábellel, vagy a csatlakozókkal, vagy az érzékelővel lehet. ...de az már a holnapi történet...
Poló23-01-2006 21:49:06 // 3462
Majd egyszer ha lesz időd, leírnád a vez. mód. cserét a szerelőműhelybe?
Pat23-01-2006 21:46:16 // 3461
Ezt mondom én is, de nem hisznek nekem ;-)
Poló23-01-2006 21:42:39 // 3460
Olaj Selénia, gyertya NGK.
Pat23-01-2006 21:39:27 // 3459
Szívemből szóltál!!!
Zsolesz23-01-2006 21:27:15 // 3458
Az olaj kizárólag Selénia. A gyertya meg kit érdekel??? :)))
Zsolesz23-01-2006 21:24:25 // 3457
Igazad van de sajnos nekem más is van amit én tudok más szinte észre sem veszi és annyira zavar hogy hihetetlen. De ez már csak pénz kérdés... :))) ja az épp nincs
Pat23-01-2006 21:23:35 // 3456
Az ALFA ROMEO a legjobbat érdemli (pláne a 2.5 V6) :-))
FoToS23-01-2006 21:20:55 // 3455
jó lesz da a 20W is.
Pat23-01-2006 21:19:36 // 3454
Feltűnőnek nem feltűnő az biztos! Ahogy mondod, tudod mit kell nézni és..., de mit tegyen az ember, ha a legféltettebb kincsén tudja hogy nincs minden rendben, mégha egy ilyen apróságról van is szó....:-(
Pat23-01-2006 21:16:27 // 3453
A hideg! Azért a -15C azért nem semmi! Én nem használom a kéziféket, csak ha lejtőn, vagy emelkedőn kell elindulni. Állítsd le 1.-ben és nem fog befagyni a kéziféked:-)
Zsolesz23-01-2006 21:15:42 // 3452
Na engem is pont ugyan ez zavar. Ránézek szemből a kocsira és látszik a különbség egyből. Bár igaz tudom mit kell nézni lehet másnak nem is feltünő...
Pat23-01-2006 21:11:57 // 3451
Nem (max: kicserélni a lámpát), de nekem azt mondták műszakin, hogy a lámpa beállításai jók, tudja az előírt fényerősséget, stb.., csak qva zavaró hogy nem egyforma a két lámpabúra....:-(
Pat23-01-2006 21:09:04 // 3450
Gyertyát én ezt javaslom: NGK R PFR6B Olaj: SELÉNIA Racing 10W60 *V6 a király ;-) nekm is, nekem is, nekem is..... De ezt már írtam..:-)
Zsolesz23-01-2006 21:07:46 // 3449
7végén ránézek meg asszem megpróbálkozom az izzó cserével is addig nem szórakozok vele mert ha nem jön össze akkor azért 2 napom lesz vele molyolni. Ha a foncsor miatt opálos azzal lehet valamit kezdeni?
Pat23-01-2006 21:03:11 // 3448
Háááát, nézd meg, hogy van-é valahol egy kis (égési) folt a foncsorodon. Mielőtt megtaláltam az enyémen, nekem is mondtak mindent: bepárásodott, betejesedett az üveg, stb...
Pat23-01-2006 20:57:02 // 3447
Passz, még hál' Istennek nem volt vele dolgom, nekem megoldotta az olajcsere. Hidrotőkét macerálni az utolsó megoldásként javaslom (Azért írtam, hogy: "Ha nincs szerencséd...")
Pat23-01-2006 20:51:52 // 3446
Nekem mondod, Én 50e-ér vettem. A jav. készlet mit tartalmaz? Ha jól emlékszem, mert anno a régit szétszedtem, belül a vez. módosítóban egy dugattyú volt, de arra nem emlékszem, hogy ott mit lehetett volna feljavítani! Talán a dugattyúnak volt egy gyűrűje....?
Zsifi23-01-2006 20:51:19 // 3445
Pedig ez tuti, hogy sok.
FoToS23-01-2006 20:45:30 // 3444
Elvittem a multkor rádugták az okos,de semmi hibaüzenet nem volt benne.
FoToS23-01-2006 20:44:50 // 3443
Ugye végig városban járok hideg van olaan 15 körül van a fogyi most.Lehet 14 lehet 16
Zsifi23-01-2006 20:31:53 // 3442
Alakul már a fogyid?
FoToS23-01-2006 20:24:34 // 3441
arra cuppannék én is. most van 76000 az autóba mikor ildomos csereélni és mit? állitólag volt olajcsere 72.000 nél
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.