Forum >> 156

csocsi05-03-2006 19:50:07 // 5892
Úgy látom félreértésre adatm okot ezzel a barkácsolással. Nem a tulajra gondoltam hanem az esetleges szervízekre, de úgy látom nem volt egyértelmű. Ezúton is elnézést kérek tőled.
András bácsi05-03-2006 19:15:17 // 5891
Elég kevés anyag? Van vagy 15mm a menethossz. 14- vagy 16-os menetnél azért az már "szakember", aki megszakítja. :(
Alfista05-03-2006 18:42:55 // 5890
Kedves Kolléga! Nem én "barkácsoltam", hanem a márkaszervízben szakították meg a menetet! Egyébként is elég kevés anyag fogja, úgyhogy elég könnyű megszakítani! :-(((
csocsi05-03-2006 18:27:09 // 5889
Akkor nem te voltál a hunyó :))) Csavart biztos tudsz szerezni :))))
Poló05-03-2006 18:25:12 // 5888
MOMO fényszóró izzó.

Ferke05-03-2006 18:08:04 // 5887
gumifelni topicban néztétek Poló 3519. hsz-t? az a felni nagyon jól állna a 156-on.:)
Ferke05-03-2006 18:06:28 // 5886
De tényleg szét volt barmolva. Viszont még most sem jött le, és már csak rábarmolni tudtunk méginkább. Mindegy, már végülis meg van oldva, van aki lezsedja szerelő, csak ugye mostmár a biztonság kedvééért kell vennem egy csavart. Mert akkormár ne legyen visszarakva a rossz.
csocsi05-03-2006 18:03:01 // 5885
Akkor oké, tényleg nem volt szándékomban. De mint írtam tudok hasonló esetről :))))
Ferke05-03-2006 18:01:41 // 5884
Dehogyis, csak vicc volt.:)
Satti05-03-2006 15:21:09 // 5883
Kedves 156-os márkatársaim,a Forma 1 topicban felvetettem egy ötletet,akit érdekel,légyszi nézze meg ott,és reagáljon rá,köszi.Forza 156.
csocsi05-03-2006 13:15:26 // 5882
Ezek szomorú dolgok, az ember már nem mehet el nyugodtan egy szervízbe :((((((( Mondjuk csak oda megyek ahol a gép mellett lehetek javításkor :))))) Számomra ez fontos :)
csocsi05-03-2006 13:14:08 // 5881
Mondjuk még nem sokat cseréltem, mert általában csináltattam, de mondta már ismerősöm, hogy megfázott már a csavarral :((
BF15605-03-2006 11:40:13 // 5880
Ezt nagyon jól látod!!! Tele van kókler szerelőkkel a világ!! Engem februárban húztak le a fehérvári kipufogódoktor nevezetű cég 40ezer HUF-fal a semmiért. És mikor reklomáltam azt mondták hogy szar az autóm!!! Komoly mi??? A márkaszervíz meg 24ezerért megcsinálta!!!!
Poló05-03-2006 11:35:41 // 5879
Audiban sok-sok olajleeresztő csavart hajtottam be. Azokon imbusz csavar van (legalábbis a V8-asokon). Volt amit ki is szedtünk, mert szét lett bontva a motor. De olyanra, hogy megszakadt volna a menet, arra nem emlékszek. Arra figyeljetek, hogy ha felfúrjátok és vágtok bele új menetet, akkor a fémforgács lehetőleg ne a teknő belsejébe kerüljön!
csocsi05-03-2006 11:34:14 // 5878
Amiket lehetett hallani nem is csoda :((
Tom1205-03-2006 11:32:54 // 5877
Csak az a gáz, hogy sok szervizben nincs megfelelő tapasztalat, meg érzék...
csocsi05-03-2006 11:31:34 // 5876
Nem volt szándékombam, ugyanis lehet hogy már az előző akció során lett megsértve és akkor nem te vagy a hunyó :)))))))))))))))))))))))))) Remélem nem vetted azért sértésnek.
csocsi05-03-2006 11:30:13 // 5875
Nem tudom, de látod akadnak vele problémák :)) Valamit elrontanak :(
BF15605-03-2006 11:29:43 // 5874
Alu öntvény!
Poló05-03-2006 11:25:11 // 5873
A teknő ezeken miből van? Öntvény vagy lemez?
Ferke05-03-2006 11:24:02 // 5872
Na széépen leszóltál..:) Egyébként szerintem előttem valaki nem torx kulcsot használt, hanem talán egy imuszt próbálhatott, és azzal kicsit szétnyűtte, mert már ki volt tágítva a lyuk. Azt monnyuk nem értem, hogy végig szakszervízban volt az autó, és ez mégis hogy lehetett?!
Poló05-03-2006 11:21:49 // 5871
Mit nem lehet egy csavron kitekerni? :)) Befelé már könnyebb bénának lenni, mondjuk ferdén kapatjuk be a csavart.
csocsi05-03-2006 11:19:30 // 5870
Szerintem csak akkor ha valaki "barkácsol" :)))))
Poló05-03-2006 11:15:30 // 5869
Ennyire gáz kivenni a leeresztőcsavart? Ez valami szériahiba?
Vader (a Gróf)05-03-2006 10:06:14 // 5868
Ciao!Eladósorba került 156 2.0 TS várja gazdáját!Kérők a leányzót megtekinthetik az oldalamon:)
Alfista05-03-2006 10:00:10 // 5867
Vidd egyenest a szerelőhőz! Nekem is megszakították a menetet, aztán vágtak bele egy nagyobbat és csavart is esztergáltak hozzá. 2 ezerből megvolt és most tuti a leeresztőcsavarom. :-)
Ferke04-03-2006 21:58:59 // 5866
Csak először jönne le!!!:)
Tom1204-03-2006 21:57:27 // 5865
szerintem nem ártana megnézetni, nem drága művelet. Legalább van kire fogni, ha elszúrja...:-)))
Ferke04-03-2006 21:55:39 // 5864
Hát ez is szép. Lehet, hogy a végén én is a szerelőnél kötök ki.
Tom1204-03-2006 21:54:30 // 5863
Először azt mondták, hogy már biztos meg volt eröltetve, de hát egy csepp olaj sem volt alatta soha... Aztán vissza vittem 3 nap múlva, vágtak bele másik menetet, azóta jó.
Ferke04-03-2006 21:43:24 // 5862
Nem mondod?És mit csináltál vele?
Tom1204-03-2006 21:42:11 // 5861
Nekem első nekifutásra a visszarakáskor megszakították a menetet...
Ferke04-03-2006 21:17:17 // 5860
Köszi a tanácsokat, bocsi,hopgy közben le kellett lépnem, holnap először vágóval megpróbálom, aztán meglátjuk. egyébként pontilyen csavaroma van nekem is, kb 30-as átmérőjű, és kb 3 mm-t lóg lefele a tömítéstől.
Buksi04-03-2006 19:30:33 // 5859
Jah, elfogadnám! :-))
Blacky04-03-2006 19:29:30 // 5858
Bitang szép:))
Satti04-03-2006 19:18:42 // 5857
Nem csúnya a kicsike.
Buksi04-03-2006 19:17:32 // 5856
Halihó! :-)
Egy kis Zender tuning!

András bácsi04-03-2006 19:11:36 // 5855
Ugyan csak sport betétszűrő (BMC F1), de semmit sem ér. Szerintem.
Gordon04-03-2006 19:10:33 // 5854
Direkt légszűrővel kinek milyen tapasztalata van? K&N? BMC?
András bácsi04-03-2006 16:49:22 // 5853
Lehet, hogy nem egyforma csavarról beszélünk. Az én emlékeimben egy kb 30-as átmérőjű, a belsejében imbusz vagy torx nyílású csavar van, ami a dekli síkjából csak olyan 3mm-t áll ki (plusz persze az alátét). Nekem mondjuk ilyen böszme (3 centi széles fejű) lapos csavarnyúzóm nincs.
GTPeti04-03-2006 16:42:24 // 5852
De. Azért egy olyan széles végű csavarhúzó, amilyen széles a leeresztőcsavar, ha legalább 3 mm mély horonyba mélyed, nem ugrik az egykönnyen ki. De csavarhúzó helyett mégjobb egy szimmetrikus - tehát kétkézel nyomható és hajtható - hajtókaros megoldás. (Tehát a hornyot én a csavar oldalfalából alakítanám ki, úgy hogy kiforgácsolok belőle.)
András bácsi04-03-2006 16:39:42 // 5851
Múltkor kaptam egy Beta overallt. Csak olyan jól néz ki, hogy nem akarom összekenni. :)
GTPeti04-03-2006 16:38:30 // 5850
Megfelelő a sorrend. Olasz autót szerelni mégis szebb egy Beta-val. :))
András bácsi04-03-2006 16:37:12 // 5849
Azért ha a torx kicsavarodott belőle, vélelmezhető, hogy a sima csavarhúzó sem lesz elég hozzá. :)
Peti16V04-03-2006 16:36:41 // 5848
Én is így gondolom.
GTPeti04-03-2006 16:35:40 // 5847
Az említett magasfordulatszámú szerszám gyémánt hegyével amúgy lehetne sima csavarhúzóhoz megfelelő vájatot vágni akár egy imbusz csavarba is. (Persze nem 5 perc kell hozzá...)
András bácsi04-03-2006 16:32:03 // 5846
Az már megtanultam a saját káromon, hogy a szerszám a Beta, Würth, Usag és a hasonlók. A többi csak szükségmegoldás.
GTPeti04-03-2006 16:31:40 // 5845
Új emlékszem, nem vág az semmilyen menetet. Pl egy ledarált fejű kereszthornyos csavarba fúrhatsz bele, és mivel balmenetes fúrószár, beleakad a horonymaradványokba. Ugyanígy tenne pl. az imbusz maradványaival is szerintem. (Egyébként nekem is eléggé odagyógyult a leeresztő csavarom, de azért hál'istennek csak kijött.)
Peti16V04-03-2006 16:30:40 // 5844
Azon az elven működik, ahogy lentebb már leírtam. A fordított menetben a csavar megáll, majd csak úgy tud tovább fordulni, hogy magával tekeri a leeresztőt. (Egyébként én még úgy tanultam. hogy az olajleeresztőcsavart kilazítás előtt mindig meg kell kalapálni befelé.) Ha nem jön ki: 1. Menj el olyan szerelőhöz, aki hajlandó vele babrálni. 1. Menj el olyan kútra vagy szervizbe, ahol szivattyúval cserélnek olajat. Ezután majd ráérsz találni szerelőt, aki hajlandó kiszedni.
Ferke04-03-2006 16:19:07 // 5843
Tehát mitől csavarkiszedő az az izé? ez egy menetvágó, ami ellentétes menetet vág, vagy mi?
Alfa Amore doesn't take any responsibility for the posts.